6.12.2011

Vaatekriisi (osa2)

A



B




C
D

                                                                           
Saan kuulemma lisätä ostoskoriini lisääkin, mutta nyt on jälleen kerran sormi suussa et mikäs.

Sen mä sanon, et toi D on kyl ehdoton! Mulla on vähän samankaltainen mut punaisena. Tosin tässä on lyhyemmät hihat - tai mun tapauksessa ne on vähän pidemmät kun tuolla mallilla. Punasta mulla toisaaltas jo on, joten haluaisin siitä syystä jättää B vaihtoehdon pois, mutta kun se on taas muuten leikkaukseltaan silmääni miellyttävä. Ja C - älkääs kuulkaa alottakokkaa siitä! Mä en normaalisti oikein lämpene neuleliiveille (niinku liiveille yleensäkään) mut jotenki oon tätä nyt tutkaillu ja pyöritelly mielessäni muutaman päivän ajan. Ja mul tulee olo, et TAHTOO!

Voisin varmaan tilata KAIKKI mutta koetan järkeistää vähän tätä tilausta ettei tuu ostettu vaan silleen et ku tahtoo ja voiku se on ihana jne jne... Eli järkeä tarvitaan peliin ja kun tuntuu ettei se taaskaan oo omasta järjestä kiinni, ni järkeistäkääs mulle mikä pitää ja ei pidä ottaa!!

13 kommenttia:

  1. Noissa kaikissa on yksityiskohdat juuri rintojen kohdalla, joten korostavat tosi paljon isoja rintoja. En ottaisi mitään noista.

    VastaaPoista
  2. Tuo on kyllä, mut jotenkin tää rintojen korostus on kakspiippunen juttu kun moni sitten taas sanoo että tuollaiset sopii mulle parhaiten vaikka ne rintoja korostaisikin. Ainakin näkisin että tuossa D vaihtoehdossa tuo korostaisi myös kapeaa vyötäröä. Ei mua silleen tuo korostaminen varsinaisesti haittaa, kunhan ei rintaliivit näy läpi. :)

    VastaaPoista
  3. Toi neuleliivi näyttää tosi kivalta. Ja mitäs sitten jos rinnat näkyy, on sulla mitä näyttää :)

    VastaaPoista
  4. julialume,
    Joo, toi liivi on ihana. Mietin vaan sitä, et mahtaakohan olla jälleenkerran vaan turhan pitkä mulle ku tämmönen 160cm pätkä oon. :) Pitääkin viel tutkailla noita ilmoitettuja tietoja.

    Joo, saa ne rinnat silleen asiallisesti näkyä ku on sitä mitä näyttää. Mut semmosesta en kyl tykkää et rintaliivit vilkkuu. Jota epäilen et jossain voisi tapahtua. No onneks on ompelukone jolla voi vähän kuroa umpeen. :)

    VastaaPoista
  5. Mietinkin, että minkä pituinen oot. Löytöisköhän jostain vaatteen tarkempia mittoja? Mulla taas on päinvastainen ongelma, etenkin jos ei ole vaatteen pituutta tiedossa niin voi tulla ikäviä ylläreitä.

    VastaaPoista
  6. julialume,
    Joo, siellä on noista yläosista tiedot. Tuossa on linkit, joista pääsee suoraan vaatteen tietoihin ja siel on vielä videotakin jossa se malli käpyttelee nuo paidat päällä. Sekin jo helpottaa tajuamaan voisko sopia. Varsinkin kun tuo vaalea malli on suht samanmallinen, hoikempi kylläkin. Mut mä oon samalla tavalla ylhäältä kapea ja alhaalta leveä, kuten tuokin. Ni sen näkee jotenkin noista kuvista, voisko itelle sopia. :)

    Ei tuo liivi noiden tietojen mukaan ole kovin pitkä. Eli ois ihan hyvä. Pituudeltaan.

    VastaaPoista
  7. Oonpa mä puusilmä, en älynnyt että olit linkittänyt :D

    VastaaPoista
  8. julialume,
    No ehetkäs oo! Ite en ollu siitä mitään sanonu ku taas oletin et porukat kokeilee hiirellä, et mikäs ihmeen A-B-C-D...

    Tommonen "catwalk" video on hyvä systeemi. Mietinkin tässä, et pitäskö ite uskaltaa tehdä joskus video tänne. :)

    VastaaPoista
  9. Video kertoisi paaaaljon enemmän kuin kuvat. Vaatteethan liikkuu kun käytät niitä, niin videosta näkisi istuuko ne sulle vai ei.
    -Mallory

    VastaaPoista
  10. Mallory,
    Niin, tää on kyllä totta. Oon nyt heinäkuusta lähtien pohtinut että teenkö vai enkö tee. Ku ei oo ketään, joka kuvais sen tapahtuman. En voi olettaa, et mieheni kuvaisi. *pohdintaa, muminaa*

    VastaaPoista
  11. Liivi vois lämmittää olla kiva lämmike, paitsi hihallinen neule saattaisi olla vielä parempi. Aika jännä "kauluri" tuossa on.

    B näytti oikeastaan paremmalta videolla kuin A, vaikka A näyttää kuvassa paremmalta. Että en osaa sanoa. :D

    Onkohan tuo D sulle liian pitkä? Voi mennä ainakin polviin asti.

    Tuosta rinnanympäryksestä sen verran, että sun ei näytä olevan ole suhteellisesti niin suuri, että minusta pitäisi erityisesti välttää sen korostamista. Kunhan tarpeeksi pysyy peitossa, niin mikäs siinä...

    VastaaPoista
  12. PS,
    Liivi ois kyl kiva lämmike. :) Hihallinen neule multa löytyykin jo. :) Siksi aattelinkin, et hihatonkin vois olla kiva. Vois sit syksymmällä mennä tolleen ku ei viel takkia tartte.

    Siis nimenomaan, tuon takia A ja B onkin nyt kovin pohdinnan alla. Voi silti olla, et käypi niin etten ota kumpaakaan. :))

    D ei oo liian pitkä. Ainakaan jos noihin mittatietoihin on uskominen. Yleensä sopiva pituus mulla on semmonen 95cm. Siitä ylimenevä on sit siinä ja siinä, et meneekö liian pitkäks jo. Ja sit ku mulla toi levee lantio nostaa sitä jonkin verran vielä.

    Eihän mun rinnanympärys (alta) olekkaan kovin suuri, mutta kyl nuo itse kuppiosat on melko isot. :) Mut asiaan tulee muutos, kun saan vielä paremmin istuvat liivit itselleni. Ku oon tässä pari vuotta mennyt LIIAN SUUREN ympärysmitan kanssa. Se oli aika pamaus kun asiantunteva myyjä sanoo, et kokoni onkin paria numeroa pienempi. Ettei ihme, et nuo vanhat on vähän niin ja näin olleet.

    VastaaPoista