14.1.2012

Minä rakastan shoppailua sekä vaatteita

Oon tässä nyt pyöritelly muutamaa vaatetta tuolla Anttilan ostoskorissa, josta muuten kuvatkin on lainattu. Ja nuo housut on jegginssit - sieltä kun löytyi MUSTAT ja vielä mun koossakin. Tiedän, että lupasin olla ostamatta yläosia mutta kaipaisin oikeasti YHDEN pitkähihaisen joten katsotaan sitten sovitusvaiheessa mikä noista nostaa nokkaansa ultimate parhaana.



Eniten mua itseäni kiehtoo kuitenkin tuossa keskellä oleva SININEN neulemekko. Sieltä oli kaikki muut värit jo menneet, joka pistää harmittamaan. Onneksi tuo kuvassa ainakin näyttää tummansiniseltä, niin pistetään tilaukseen. Ja tuosta ihan ylimmäisestä olen ihastunut eniten tuohon liilahkoon mekkoon. Tai siis tunikaan.

Mua kyl jotenkin naurattaa tää mun shoppaus ja vaatevimma yleensäkin. Ku en vielä 10v. sitten ollut mitenkään tarkka vaatteitteni suhteen. Sillon mentiin farkuissa ja flanellipaidoissa. Kyllä, flanellipaidoissa! Ja t-paidoissa kesäisin. Nykyään kumpiakaan ei löydy mun vaatekomerostani. Toisaaltas harmittaa, kunnen uskaltanut silloin teininä pukeudua siten kuin halusin vaan koetin olla mahdollisimman paljon taustaan hukkuva. Ei siis liikaa huomiota nätillä pukeutumisella. No mut hyvä kuitenkin, et oon alkanu kuuntelemaan itteeni ja uskaltamaan näyttäytymään nättinä.

7 kommenttia:

  1. Tämän kevään muodissa on kyllä ihania värejä...
    Tuo sininen mekko näyttää todella kauniilta!

    VastaaPoista
  2. Kati,
    Niinhän sitä näkyy olevan ihania värejä. Kirkkaita! :)
    Ja mekko on kyllä nätti, vaikka olen sitä mieltä että olisi ollut mustana vieläkin nätimpi. Mut toivotaan et tuo sininen sävy olisi tuolleen tummahko.

    VastaaPoista
  3. Etkö pidä enää t-paitoja ollenkaan?

    VastaaPoista
  4. En tykkää neulemekosta, jotenkin sopisi mielestäni vanhemmalle täti-ihmiselle... Mutta alarivin punaiset ovat kumpikin tosi kivat.
    terv. Maarit

    VastaaPoista
  5. Anonyymi,
    En käytä, yhtäkään t-paitaa ei kaapistani löydy.

    Maarit,
    Hmm... No katsotaan miltä se näyttää sitten päällä. Voi tulla yllätyksiä... tai sitten ei. :)

    VastaaPoista
  6. Tuo alarivin pinkki paita näkyy olevan Finnwearin, joten siinä ehkä olisi hinta-laatusuhde kohdallaan.

    VastaaPoista
  7. Ai on vai? No empä tullu katsoneeksi merkkiä.

    VastaaPoista