24.1.2012

Voi harmin paikka!


Saavuin juuri
äsken kotiin ja eteisen lattialla mua odotti Anttilasta lasku. No ei siinä mitään, nauratti vaan kunnei ole vielä niitä vaatteitakaan saanu kotiin asti. Torstaina sitten pääsen niitä tutkailemaan paremmin eli hei, ihan parin päivän kuluttua!

No mutta asia joka mua kovasti alkoi harmittamaan, oli se että mun tilauksestani muuttuu kaksi vaatetta. Se mun hartaasti odottama neulemekko (se sininen!) ja sitten tuo yksi pinkki tunika. Taitaa olla peräti se Finnwearin paita joka jäi tulematta. Mut eniten tuo neulemekko siis harmittaa - olisin halunnut sellaisen. Ei mulla oo yhtäkään neulemekkoa, enkä ole oikein tuontyyppisiä nähnyt myytävänä.

Nyt täytyy liidellä tuonne vessan puolelle pikasuihkuun. Oon ihan kohmeessa eikä edes nuo villatillukkaat ole saaneet varpaitani lämpenemään. Pakko siis lämmetä, ettei vaa mikää pöpö pääse tuomaa flunssaa mulle. Tällaisina hetkinä mä kiroan noita bussivuoroja kun ovat tehneet ne niin tiukoiksi. Kesäisin siis pysyttiin hyvin aikatauluissa ja ehdittiin siihen kotibussiinkin, mut nyt ollaan auttamattomasti 3min myöhässä ja sit joudutaankin seisoskelee keskustorilla odottelees seuraavaa kotibussia.

8 kommenttia:

  1. Onpa kaunis kuva!
    Älä nyt tuu kipeeks kuitenkaan jookos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. :) Vähän muutaki ku vaatteita ja videota. ;)
      Toivotaan, etten tulisi. Viikonloppuna kyl alkoi toi pärskiminen ja nyt on olo niin väsynyt ja kokoajan kylmä, vaikka pistin lisää vaatetustakin. Onneks on sarjat ja kuuma tee + mies joka palvelee ;)

      Poista
  2. Ei kohme/vilu/kylmyys tuo flunssaa. Flunssa tarttuu bakteeritartuntana.


    Mikset kävelisi kotiin keskustorilta? Muistaakseni olet sanonut sieltä olevan alle 2km matka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllähän mä nyt sen tiedän. :) Mut toivon silti, ettei tule mitään flunssaa. Ja voisin kyllä kävellä kotiin, vaan kun en kävele. ;) Soon periaatekysymys mistä en jousta. :)

      Poista
  3. kolmen kilometrin takia periaatekysymys ? no kukin tyylillään, itse en kyllä palelisi pysäkillä noin lyhyen matkan takia, ottaisin sen lähinnä kuntoiluna..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän noita periaatejuttuja yleensä ymmärräkkään, paitsi se joka sen on päättänyt. :)

      Poista
  4. Periaatekysymys, että odottaa bussia, kun siinä ajassa kävelisi jo kotiin ja saisi samalla vähän hyötyliikuntaa?! Mun mielestä se kuulostaa enemmänkin tyhmyydeltä kuin minkäänsorttiselta periaatteelta, sori vaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, vaikea mun on tässä muuta tehdä kun hymyillä teidän teksteille. Olkoot se mielestäsi sitten tyhmyyttä tai jotain muuta. Mulle se on periaate, josta en ala selvennystä tekemään miksi näin. Ja mitä hyötyliikuntaan tulee, saan sitä päivittäin aivan riittävästi. :)

      Poista