2.2.2012

Aurinko, tuo ihmeentekijä


Meni kyllä uusiksi koko aamu.
Kuten oltiin miehen kanssa päätelty, niin auto ei aamusti inahtanutkaan kun koetettiin startata.
Ihme juttu, kun uus auto kuitenkin kyseessä. Illemmalla kokeillaan uuden akun kanssa, mites suu sillon pannaan...

Ja jottei tuossa olisi kaikki, niin mulla on parissa sormessa semmoisia punottavia kutisevia kohtia - työkaveri niitä väitti paleltumiksi mutta miten semmoset nyt voi tulla kun on ollut tuput kädessä ja muutenkin todella topattu olo. Mut mun pittää ny muistaa kiittää teitä, jotka mulle suositteli noita jeggareita. Ovat paljon lämpimämmät kuin tavalliset legginssit. Pidin tänään siis housujen alla noita jeggareita ja nyt ei tuntunut jaloissa pahemmin kylmyys - paitsi kun meren äärellä tuuli, ni se kyllä meni luihin ja ytimiin, ei ees toi rasvakerros estänyt sitä. Että kiitoksia vaan teille, jotka siis noita jeggareita suosittelitte! Mun pittää tilata parit lissää ;)

Oisko huomenna videopostatuspäivä - onks muuten sopiva jos kerran viikossa tulee videota?

11 kommenttia:

  1. hyvä että löysit jegginsseistä hyvät housut.(olen siis se anonyymi joka mainitsi nimen jeggins tuolla jossain aikaisemmassa ppostauksessa ) Ja noista videoista sanon sen verran että teet niitä ihan niinmonta kun itse haluat, tämähän on sinun blogisi, ei siihen pitäisi olla kenelläkään mitään valittamista, että mitä itse haluat sisällöksi laittaa.
    t.L.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan sinulle, kun mainitsit sen. :) Vaikka aika hankalaa, kun ei oo ku kahdet mustat jegginssit mitkä on nyt tullu vastaan. Et pitää tilata niitä lisää samanlaiset tuolta Anttilasta ennenku loppuvat. Vaikka kesälle pitää varmaan hommata caprit - veikkaisin että tämä kesä tulee olemaan yhtä helteinen kun edellisetkin. Ni varaudutaan noin. :)

      Nimenomaan, minun blogihan tämä on, mutta haluaisin silti kuulla mielipiteitä asiasta. Kun mulla on tota vikkaa, et kun innostun ni innostun kunnolla. Eli saatte nähdä aina sitä tapaa niin kauan kunnes se alkuinnostus menee ohitse. :) Yritän siis pitää semmosta järkevää kättä näissä, että tulisi riittävästi kuvia, tekstiä ja videota. Ettei vain sitä yhtä ja samaa. :)

      Poista
  2. mua ei haittais kyllä yhtään vaikka videoita olisi useamminkin kuin kerran viikossa. ehkäpä n. 3 videota viikossa olisi sopiva! tai vaikka joka päivä, kunhan eivät kestä useaa kymmentä minuuttia.

    ps. on kyllä tosi ärsyttäviä nämä pop-upit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritetään katsoa tuota etteivät kestäisi kuin maksimissaan sen 5min. Muttaku mä oon räpätäti, mä en voi sille mitään kun oikeen vauhtiin pääsen mut mää lupaan yrittää :):)

      Ne on kyllä, siis tiedän vanhastaan et ne on ärsyttäviä. Nykyään niitä ei kyllä pompi mulla yhdessäkään selaimessa. Suosittelen asentamaan jonkinlaisen ADBlockin koneeseen, nini lähtee pop-upit. Kun tosiaan, mä en itse pysty niitä mistään poistamaan kun ei ole mitään sellaista asetusta tuolla. Enkä tiedä syytä miksi siis ovat ilmestyneet.

      Poista
  3. Käytätkö hanskoja töissä? Voihan olla, että pesuaine tai hanskojen materiaali on ärsyttänyt ihoasi. Tai jos joudut paljon lotraamaan vedellä. Kokeile rasvata, jos menis ihan sillä ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en usko, että kyseessä on tuo hanskajuttu kun se punottava alue ilmestyi ennen töiden alotusta, kun otin ulkovaatteita pois. Enkä mä käytä hanskoja kun vaan wc-siivouksessa. Lämmin vesi saa ainakin aikaa sen, että se punottava alue alkaa kirvelemään. Ja laitoin töiden jälken rasvaa mutta ei se sitä pois kyllä ole vienyt. Tommonen karhea se alue on, kutiseva ja punottava.

      Poista
  4. Olisikohan kyseessä kylmänokkosihottuma?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutoin kyllä ehkä, mutta ei tuossa ole mitään paukamia muta nokkosihottumassa normaalisti on. Iho on punoittava ja siitä alueelta karhea - muualta alueelta sileä. Ja lämmin vesi saa aikaan jonkinlaista kirvelyntuntua. Mitään turvotusta ei ole havaittavissa. Eikä oo siis mennyt ohitse. Eipä tuosta nyt mitään haittaa ole, mutta ihmettelen vaan että helpollapa tuli.

      Poista
  5. Minkä ihmeen aurinko teki?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen, että sillä on piristävä vaikutus. Mieli on ihan erilainen aurinkoisena päivänä, kuin harmaana päivänä eikös? :)

      Poista
  6. Kuulostaa ihan vaan kuivalta iholta. On aika tavallista tähän aikaan vuodesta, varsinkin käsissä, joita tulee yleensä pestyä muuta ruumista enemmän. Ei se ihan yhellä rasvauksella yleensä häviä.

    VastaaPoista