1.2.2012

Kerro se lapsuuskuvin...

Päätin sitten töiden jälkeen tehdä niin mukavat extemporet että pöllähdin äitini yllätykseksi sen luokse jo tänään. Ei siis osannut odottaa minua sinne joten kyllähän sieltä sängynpohjalta semmonen säpsähdys kävi. (äitee nukkuu pitkälle päivään)

Normaalistihan käyn torstaisin, mutta koska ne paukkupakkaset sieltä lähenee kokoajan niin päätin että huomenna ja perjantaina tulen pikapikaa kotiin vällyjen alle lämmittelemään. :) Vaikka melko hyvin olenkin itseni nyt topannut, ettei siellä ulkona silleen kylmä tunnu mutta jotenkin kun lämpimään pääsee, niin alkaa jumalaton tutina. No siihen on silti monta lääkettä olemassa: kuuma tee, kuuma kylpy taikka lämpimien vällyjen väliin vähäks aikaa - tosin tässä on se vika, et sinne voi helposti nukahtaa.

Mielenkiinnolla odottelen huomista aamua, että miten mahtaa autoa lähteä käyntiin kun tänään oli jo semmosta sahausta vaikka siis ihan uus auto on. Ja akut sun muut. Mut jotain omituista vikaa on alkanu ilmeentymään näin pakkasella - kuten se, ettei kuskin ovesta pääse sisään, kun tulee reippaammat pakkaset. No pitää muistuttaa et isäntä tuikkais sinne taas jotain jäänestoainetta tjs. Ja sain muuten sitten olla tänään kahden rallikuskin kyydissäkin, kun kaks bussikuskia pisti menemään niin jumalattoman lujaa. Muutaman kerran kyl vähän syrämmestä otti, et nykkö mennää penkkaan mut ei sentäs. Onneks!

Mut tosiaan... äidillä me innostuttiin käymään läpitte sen valokuva-albumeita ja voi että naurettiin mahamme kipeiks. Muutamalle veljen ilmeelle (semmonen perus apinailme melkeen jokasessa) mutta koska mulla ei oo lupaa niitä tänne julkistaa, niin en julkista. Yhden kuvan kyllä julkistan koska se on ihan BEST - kunhan seuraavalla kerralla vaan käyn läpi paremmin nuo albumit, kunnei sitä kuvaa juuri tullut vastaan. Saan aina kuulla siitä....  Mutta pikemmittä puheitta, antakaas ku mie vähän jaan teille mun lapsuuskuvia tänne. :) Olkaapa hyvät!


Punaisen ystävä jo lapsena - kattokaa muuten noita korkkiruuveja!
Vähä on semmonen ilme, et mietitään ujostellaanko vai eikö - päätin kuitenkin kuulemma ujostella
Kiusataan mun siskon poikaystävää (kyllä, siskoni on mua PALJON vanhempi)
Oon muuten tuo ruutuhameinen tyylilyyli
Minä ja mun pupuni <3  (Ja taas se punainen väri...)
Kolmivuotissynttäreiltä. PipSa on hyvin tarkka paljonko sitä maitoa tulee kuppiin
Kattokaa uberilosta synttärisankaria, jay!
Tässä ollaan niin iloisia uudesta mekosta, kuulemma. Ollaan näköjään oltu mekkotyttöi sillon jo... että mihinkäs
se maku olisi ajan kanssa muuttunu ku edelleen ollaan... tosin oli tossa varmaan 15v. tauko.
Sama mekko, nyt vaan seisoolteen... totally primadonna style
Kattokaa ny! Selkee muotitietoinen jo syntyessään! Het ties laittaa korolliset kengät jalkaan, nih!
Enkelinä jossain... kerhon jutussa. Niinku mää ny enkeli olisin... päinvastoin ;)

Haaremityttönä
Ja sitten tuli aika, joilloin pukeuduin kuin mikäkin so not stylish person
enkä tiedä mitä koetin piilotella. Todellista itseäni? Se mitä
olin noissa lapsuusajan kuvissa, selkee linssilude! Ja mekkoihin en
halunnut koskeakkaan - se oli mun periaate about 15v. ajan. Kunnes
lämpenin niillekkin, uudelleen...

Sylissä muuten meidän edesmennyt Tepi koiruus, joka tuijottelee isääni
joka siis on kuvassa mukaan mutta koska ei oo lupaa
julkistaa hänen nassuaan ni piti vähän leikellä kuvaa.
Tämä taisi olla vihoviimeisiä hetkiä kun mekkoa suostuin käyttämään. Ollaan veljeni häissä, joskus vuonna.... öööö.....
millonkas se menikään naimisiin... '92-'94....  Kattokaa muuten noita silmälaseja, mikä muoti sillon! OMG!
Aijuu, siinä ollaan äitin sylissä (osittain vaan, oon jo iso tyttö) ja tähän on ihan lupa

10 kommenttia:

  1. minkä ikäinen olet tuossa verkkari kuvassa ? hauskoja lapsuuskuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei harmainta aavistustakaan mutta veikkaisin että ysillä ollaan kun tukka on punaisena. :) Ja vanhat kakkulatkin päässä...

      Poista
  2. Voi mikä ihana pikkuprinsessa kiharoineen sie oot ollu! Oikee hymynassu jo silloin :). Ja mitä noihin jäätäviin nappiverkkreihin tulee, niin nehän oli tolloin spaissari aikaan oikeen viimesintä muotia :D. Mullakin oli valitettavasti tommoset :D. Tosi kiva oli nähdä kuvia menneestä, hauska postausidea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eläpä! Tuli tuossa tiskatessa mieleen kun mietein näitä kuvia, et oon nykyisin sama ku muksuna, oma itseni. Ku tuossa 12-20v. iässä olin kovinkin sulkeutunut, ei siis yhtään minua. Jos siis vertaa muksu ja nykyhetkeen.

      Joo, ne verkkarit on/oli jäätävät. Ja toi flanellipaita.. No kai ne oli muotia sillo mut kyl mä olin oikeesti ihan pihalla tuosta pukeutumisesta. Jos nykyaikaan vertaa...

      Ootahan kun mä vielä löydän sen yhden kuvan, ni saavat kaikki kyllä naurut. Se on siis löydettävä! Mut kiva oli tehdä tämmönen, et porukka vähän näkkee mimmonen mä oon muksuna ollut. Noissa kuvissa oon siis vähän kaikenikäinen mut varmaan 2-7v. ja sit tuossa veljen häissä kun ollaan ni oon varmaan ollu joku 11-13v. Ja sit Tepin kans jotain 15-16v.

      Poista
  3. Iiihania kuvia ja ihan oot ittes näköinen noissa lapsuus kuvissakin.. ;)

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia :)

    Me ei saatu nappiverkkareita siskoni kanssa, kun äitin mielestä ne oli rumat :D Ehkä tuosta vois näin jälkeenpäin olla kiitollinen. Mut joo, flanellipaita oli täälläkin käytössä.

    Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun äitis on ollu muotitietoinen... ;) Ettei mittää nappiverkkareita. Vaikka nekin oli muodissa mut oli ne kyl karseet. Vaikka aika hassua, käytin yleensä kyllä farkkuja. Etten tiedä, miksi tuossa nyt oli verkkarit. Ehkä siksi, kun oltiin isällä ja koira mukana. ;)

      Poista
  5. Kurjaa, kun noin on värit jo lapsuuskuvissasi haalenneet... Sisustus on ollut 80-luvulla tuota ruskean eri sävyjä vähän yhdellä sun toisella meistä, luulisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se teettää kun kameralla ottaa kuvat, niin tulee tommosta ihmeen heijastumaa. Joo, sitähän se sisustus - ruskeaa, keltasta, vihreää ja punasta. Ainakin noita värejä muistan nähneeni paljon.

      Poista
  6. ihan kuin nukke olet noissa kuvissa. Ja ripset wow! ;)

    VastaaPoista