11.3.2012

Do you hear the ticks and tocks? The time is running short for this week


Suuri pahoitteluni, kun oon innostunut täysin noiden videoiden teossa. Yritän tässä vähän välissä tehdä näitä kuvia ja tekstejäkin. Vaikka enemmistöhän taisi kyllä tykätä noista videoista, kun sellaista joskus kyselin. Mutta koetan silti tasapuolisesti tehdä molempia... räpätädillehän se olisi helppoa höpistä videolle, mutta kyllähän tämä näpyttelykin sujuu... mutta jos nyt mentäisiin kuluneeseen viikkoon.

Kuten jo jotkut tiedättekin, olen ollut keskiviikosta lähtien sairaslomalla kun menin työpaikallani muljauttamaan polveni (polvilumpion sijoiltaanmeno tuli sitten sairasloman syyksi) ja olen nyt monille sanonut että universumilla on kiero huumorintaju - sillä kun olen flunssasta ilmeisestikin säästynyt. Niin toisella tavalla sitten kumminkin jouduin sairaslomalle. Tosin jatkan vetoani joka tulee kestämään niin kauan, kunnes sen flunssan saan. Lokakuun puolessa välissähän se taisi olla, tämä keuhkoputkentulehdus, joka viimeksi mulla oli. Ja edelleen polvea on särkenyt - nyt vain enemmän kun olen alkanut kävelemään tuolla koivellani normaalisti. Tästä syystä vähän jännittää se töihin meneminen, että miten se sen kestää. No ehkä vain karaisen itseni kestämään sen säryn - onhan mulla särkylääkettäkin mutta ei siitä ole ollut apua.

Harmikseni siis tältä viikolta ei ole juurikaan kerrottavaa (no onks mulla koskaan oikeastaan?) Mutta olen saanut olla mieheni vieressä katselemassa hänen pelaamistaan (sekä osallistunut myöskin itse pelaamiseen) sekä välillä kirjotellut kirjeitä eteenpäin. Tuo kirjeiden kirjottelu onkin nyt ollut todella junnaavaa tällä viikolla, tuntuu kuin aivotkaan ei olisi pelittäneet kunnolla. Onneksi perjantaina sain pienen kipinänalun taas sille innolle ja sain raapustettua 13sivuisen kirjeen verran tekstiä paperille. Samalla myöskin tein itselleni uuden kirjepaperikeon tuohon pöydälleni ja tsekkasin kynien mustesäiliöt - otin käyttöön ne, joissa mustetta on vähiten niin tulee kulutettua ne nopeasti loppuunsa.

Vaatteitakin on testailtu vaan harva taas tuli jäädäkseen. Erityistä intoa mussa aiheuttaa tuo musta fleecetakki. Löysin siis vihdoinkin itselleni sen pitkänmallisen välikausitakin. Farkkutakinkin voisin haluta, mutta kun ne on kaikki sinisiä. TAHDON MUSTAN! Tosin olen miettinyt, että voisikohan jo olla aika pukeutua aikuismaisemmin (ainakin joskus, jossei ihan kokonaan) Olen siis tsekannut mahdollisia jakkutakin tyyppisiä takkeja mutten ole (taaskaan) löytänyt mieluista mallia. Mulla on joskus kauppiksen aikana ollut sellainen vaaleenruskea bleiserimallinen takki ja se oli todella mieluinen - sen tyyppisen kuin saisi, niin ottaisin ehdottomasti! Niin, tuli sieltä Ellokselta sitten tilattua uudelleenkin - äiti kun alkoi himoitsemaan tuota fleecetakkiani, tosin punaisen värisenä. No ei siinä mitään, tilaus vaan menemään. Samana päivänä kun vanhan tilauksen palautin (tai siis mieheni palautti sen) Otin itsellekin parit legginssit (toiset oli kyllä palmikkoneulemaiset sukkahousut?) sekä yhden oikein pirtsakan värisen mekon. Katsotaan niitä sitten muutaman viikon kuluttua. :)

4 kommenttia:

  1. Jos kirjeessä on 13 sivua, kirjoitatko minkäkokoiselle paperille (A5 vai A4 ja kirjoitatko molemmille puolille?

    VastaaPoista
  2. No tuo kirje oli kirjoitettu A5:lle, mutta joskus tulee käytettyä A4:sta. Enkä yleensä kirjoita molemminpuolin.

    Voih, muistuu mieleen ne ajat kun parin kirjekaverin kanssa kirjoteltiin sellaisia 25-45 sivuisia kirjeitä. Ne olivat siis A4-kokoiselle paperille kirjoitettuja.

    VastaaPoista
  3. Kiva mietiskelykuva sinusta! Onko miehesi ottama?

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia. Onhan se. :)

    VastaaPoista