29.3.2012

Ihan tavallinen torstaipäivä vain... (voiks olla tylsempää otsikointia?)

Nyt ne ihanuudet sitten saapuivat, katsokaa nyt miten ihania ovatkaan! Tiedän, että nuo "Tahdon" merkit on varmaankin suunnattu niille jotka lähettelee hääkutsuja yms. mutta en voinut vastustaa niitä. Ovat niin ihanan suloiset. <3



Olin vallan unohtanut, että tilasin muutaman kirjekuorenkin. Ihanan söpöinen tuo kuori kyllä.  Vaikka mulla kyllä noita kirjekuoria on vinopino tuolla kaapissa. Ei kukkaa sattuis tarvittee? ;)



Vielä tuohon rintaliiviasiaan poiketakseni, niin mun on pakko sanoa ettei isoista rinnoistani ole ollut mulle mitään haittaa, mutta tiedän kyllä että joillekin ne voivat aiheuttaa vaikka mitään ikävää. Katsoin eilen tuon dokumentin (Josta Eve mulle kiltisti sanoi, tackså) jossa oli näistä isoista rinnoista - sanottakoon nyt vielä, että nämä naiset olivat melko sirompia kuin meikäläinen. Eli siis ei ole päänsärkyä, selkäsärkyä jne. Jostain kumman syystä Luoja on mulle suonut sen, ettei ylipainosta ja yli-isoista rinnoista ole ollut minkäänlaista haittaa - ainakaan vielä. Dokumentissakin eräs naisista meni salille treenaamaan rintalihaksiaan (siis näin ymmärsin!) ja kieltämättä aloin itsekin miettimään, että auttaskohan mun rintoihin tuollainen treenaus.... Yksin vain on niin hankala lähteä mihinkään salille. :( No ehkä otan avuksi netin ja tsekkaan sieltä mahdollisia rintalihasliikkeitä, niin teen niitä sitten kotosalla. :) (Jossei muhametti voi mennä vuoren luokse, tulkoon vuori sitten muhamettin luokse... tai jotenkin noin se meni) Että menkää rakkaat kanssasisareni isojen rintojen kanssa (ja miksei muutkin) ni sinne liiviliikkeeseen, ni saatte kunnon liivit ja mitä sitten vaikka maksas mammonaa, ne kestää! Mullakin on kaapissa yhdet kaarituelliset liivit jotka istuu päälleni edelleenkin ja oon ne ostanu liiviliikkeestä ja ovat kestäneet! Eli ainakin rintaliiveissä voisin uskaltaisin sanoa että laadusta kannattaa maksaa!



Vielä huomenna täytyy jaksaa nousta sängystä ylös aamutuimaan, sitten saakin taas rentoutua viikonlopun ajan. Nii ja ens viikolla saakin viettää pidennetyn viikonlopun kun on pääsiäinen. Pitäisiköhän sitä jotenkin viettää täällä? Ei yleensä kyllä silleen vietetä ihmeemmin noita pääsiäisiä sun muita. Mut eiköhän me nyt yhden munat hommata. ;) Kananmunien kuviointi ois kyllä ihanaa hommaa... hmm... pitäisiköhän hommata vesivärit ja alkaa maalailemaan.

Mie oon täällä nyt kovasti joikunut tuota "Hetken tie on kevyt" kappaletta, että sori nyt vaan naapurit kun joudutte kuuntelee tämmöstä rääkyntää mut on pakko saada laulaa. Se jotenkin helpottaa olotilaa, vaikkei olotilassakaan nyt mitään ihmeempää ole mutta tulee jotenkin kevyempi olo (henkisesti, ei fyysisesti) kun saa laulaa keuhkojen pohjasta saakka.

Mulla onkin viikonlopuksi kolme uutta lonkeroa maistettavana. Niin että tervetuloa vaan humalainen viikonloppu... No ei vaiskaan! En mää niitä kuitenkaan yksin juo vaan miehen kanssa yhdessä maistellaan. :) Oon tämmöne, etten pysty kävelemään lonkerohyllykön ohitse kaupassa jos vaan huomaankin että sinne on tullut uusia makuja. Ja onkai ne nyt heti testattava! :) :) Ai juu, paljastan nyt sen asian että mun vanhemmat on aina pelänneet et musta tulee kauhee juoppo (tällä juomisella ei kyl oo oikeesti mitään pelkoa ja nuorempanakin kun tuli otettua ni on se järki kuitenkin aina ollu mukana, ihme ja kumma kyllä!)

8 kommenttia:

  1. Tilaatko yleensä niin paljon postimerkkejä, ettet joudu maksamaan toimituskuluja? Minä tilasin viimeksi parillasataa... ups...

    VastaaPoista
  2. Laita lauluvideo, kyllä me kestetään :) Ihania postimerkkejä muuten!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi,
    Tilaan joo paljon kerrallaan. Mie oon kans joskus tilannu... no päälle 200e se oli ja niillä merkeillä tais pärjätäkki aika kauan. Nykyään taidan tilata sen 100merkkiä kerrallaan. :) Mut mitäs me merkkien suurkuluttajat, pittää olla paljon tai ne ykskaks onkin loppu eiks ni? ;)

    Wee2be,
    Joo, en mie laita sitä lauluvideota kun ei mulla oo sitä ääntä. :) Jos se ois ees hitusenkin parempi, ni sitten... ehkä. ;) Eiks ookki ihania? Tuli semmonen olo, et haluan noita MM-Birdejä lisää. :)

    VastaaPoista
  4. Anna raadin päättää onko sulla ääntä vai ei :) Koska tässäkin asiassa se on makuasia.. vrt. yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä... mä en usko, että sulla olis huono lauluääni :)

    NOi birdsit on kyl lutusii :D

    VastaaPoista
  5. Wee,
    No sen verran mitä itse kuuntelin videolta tota ääntä, ni ei... ei todellakaan! Kuulostaa kyllä erilaiselta mitä itse kuulen... mutta ei. :) Raadin korvat tippuis kyl pois ku tota joikunaa kuuntelis. ;)

    VastaaPoista
  6. etkös joskus kertonut että miehesi käy salilla ? me ainakinmiehekkeen kanssa käysään yhdessä salilla ja se on parasta treeni seuraa mitä voi olla <3
    t.emma

    VastaaPoista
  7. Emma,
    Juups, hän käy salilla mutta mie kaipaan naisseuraa - en mies. ;) Parasta lenkkiseuraa mieheni on kyllä, sitä ei voi kieltää. :)

    VastaaPoista
  8. Lidlin sitruunasiideri on maailman parasta! Suosittelen, jos kaipaat uusia makuja :)

    VastaaPoista