14.3.2012

My Jewelry

1. Magneettikoru, ostettu joskus Jazzeilta.
2. Glitteristä hetken mielijohteesta ostettu kukallinen kaulakoru.
Molemmat ystäväni tekemiä. <3
1. Miehen ostama kaulakoru Italiasta.
2. Ex-miesystävän vanhempien ostama joululahja minulle. Aarikka
Mieheni ostamia jokainen. <3 (kaikki kolme joululahjoja)
1. Kalevala Juulia
2. Kalevala Meri
3. Merkitön kultasepänliikkeestä ostettu rannekoru
1. Vammalasta ostettu kaunis (suomalaista käsityötä) kaulakoru (IHANIA - Tiina Ehrukainen)
2. Kaunis kaulakoru Jazzeilta (Anna Pusu)
Joku tilaajalahjana saatu, mutta silti kovin kaunis yksinkertaisuudellaan.
Kaulakoru + rannekoru.

10 kommenttia:

  1. ihania koruja, miksi et käytä esim kaulakoruja useammin? en muista monessakaan kuvassa nähneeni koruja :(

    VastaaPoista
  2. No, kyllä mä niitä sillointällöin käytänkin mutta voisin toki käyttää useamminkin. Kuviin saakka ne ei aina kyllä pääse. Ja toinen on se, että olen taas vierottunut noiden korujen käytöstä - yhteen aikaan mulla oli AINA joku koru kaulassa/kädessä.

    VastaaPoista
  3. Oppispa itekin käyttämään koruja. Jumahtanu vaan tohon ainaiseen nominationiin ranteessa.

    Vitsit toi pääsiäismunan näkönen härpäke tokavikassa kuvassa on sikahieno!

    VastaaPoista
  4. Niimpä, oppispa niitä käyttämään... Ihastelen kyllä korujani, mutta käyttöön en vaan tunnu saavan. :(

    Tuo "pääsiäismuna" on itseasiassa pisara. :) Ja kyllähän niitä voi tuolta Anna Pusulta tilata. Tai käydä ostamassa, kun kiertelee noissa tapahtumissa. Omanikin ostin siis Jazzeilta. Guugleta Anna Pusu, niin näet vähän mimmosta kaikkea on. Muistelisin, että esim. omasta valokuvasta saa tehtyä tuollaisen korun. Mun korun sisällä on siis valokuva pisarasta. :)

    VastaaPoista
  5. Värikkäitä. :) Ite en osaa oikein käyttää kuin korvakoruja.

    VastaaPoista
  6. Mullakin on muuten reiät korvissa, mut en oo sit sen jälkeen korviksia käyttänyt kun oon ne reiät korviini saanu. Ja ei, ei oo menny umpeen kun oon joskus kokeillu. :)

    VastaaPoista
  7. Sulle kävis tosi hyvin isot korvikset! Pidentäisivät kasvojen linjaa. Kannattaa penkoa korvisvarastoa!

    VastaaPoista
  8. No korviksia en omista yhtään, joten tarttis sitten mennä ostoksille. Oon tuota MyFiina sivustoa tuijotellu, et oisko teillä jotain suosituksia sieltä, niinku korviksiksi?

    VastaaPoista
  9. Aika rihkamaa näkyivät olevan. Osta jotkut hopeiset roikkuvat - vaikka Kalevala Korun, kun niitä korujahan sulla on muitakin!

    VastaaPoista
  10. No mie melkeen alottasin rihkamalla, kunnen ole korviksia KOSKAAN tottunut käyttämään vaikka vinkumalla vinguinkin ne reiät korviin sillo kakarana. :) Et mieluummin jotkut nätit rihkamat, ni sit ku tottuu ni voi vinkata taas isännälle et tommoset Kalevalan korvikset mää sit tahtosin, jos siis löytyy jotkut kivat. :)

    Mut ei sen tartte olla MyFiinalta, heittäkää linkkiä vaa jos jotkut korvikset ois SINUN mielestä sopivat mulle. :) Kaikki otetaan nyt huomioon.

    VastaaPoista