10.3.2012

Torstaillisia höpinälöpinöitä videopostatuksen muodossa

15 kommenttia:

  1. onko tuo tunika omasta mielestäsi hyvin istuva..?

    VastaaPoista
  2. siis minähän nimenomaan kysyin, että onko se SINUN mielestäsi hyvin istuva. :)

    VastaaPoista
  3. Minun mielestäni tuo toppi istuu Pipsalle ihan hyvin.Katsokaa vaikka videota jolla hän seisoen esittelee topin.Eikös me kaikki kuitenkin seisaaltaan peilata itteemme että istuuko jokin vaate?

    -näkinkenkä-

    VastaaPoista
  4. Anonyymi1,
    Ja minä totesin että kerro sinä, kun selkeesti tuolta välistä näkee miten sinua kutkuttaa päästä kertomaan se omakin mielipiteesi. Joten anna tulla vaan. :)

    Vaikka toisaaltas tää on ajanhaaskausta, koska sä tiedät jo valmiiksi mitä mieltä minä olen. Ja minä itse saatan arvata oman mielipiteesi.


    Anonyymi2,
    Näinhän me teemme, kun vaatteita tosiaan sovitellaan. :) En oo vielä kuullu et pitäs kaikenlaisia muitakin asentoja kokeilla. ;)

    VastaaPoista
  5. Kivat höpöttelyt taas Piiuska, Lady in Red! Hyvää viikonloppua!!

    VastaaPoista
  6. Anna,
    Thanks. Pitäs vissii jo vähän rauhottuu videoiden kans, kun niitä tullu nyt niin paljon. Mut yks vielä huomenan sit ens viikko saakin luvan olla tekstiä ja kuvia täynnä. :) Tosin en lupaa, et kuvissa ois mitään järkeä... eikä teksteissäkään ;)

    Isäntä muuten tyksii tosta punasesta toppitunikasta. Hänen makutuomaroinnin takiaan sen jätinkin itselleni, ku ei se turhaan jotain vaatteita kehu. :)

    Hyvää weekendiä myös sinne!!

    VastaaPoista
  7. Eeeei saa pitää taukoo videoista! ootan aina ihan innolla millo seuraava tulee :) ja lisää vaate esittelyjä!

    VastaaPoista
  8. Kyllä sitä nyt tasapuolisuudenkin takia täytyy pitää vähän taukoa videoinneista. :)

    Huomenna tulee seuraava vaate-esittelyvideo. Ja myöskin viimeinen video nyt hetkeen, toivon mukaan. :)

    VastaaPoista
  9. Minä en tykkää videoista! Jos ne on pakko olla, niin älä laita niitä tekstin kustannuksella. Kuvia ja tekstiä entiseen tapaan, videot sit lisänä. En edes avaa videoita, joten blogin lukeminen ollut aika nuivaa viime aikoina.

    VastaaPoista
  10. Jep, tämän takia olenkin ajatellut että pitää ottaa tekstiä ja kuvia nyt lisäksi. Kun tosiaan; kaikki eivät voi tykätä videoista. :)

    Mut varoitan, ettei kuvat ja teksti ole välttämättä kovinkaan järkeviä. :) Mut se on minua; mä en oo aina niin järkevä. ;)

    VastaaPoista
  11. Mun mielestä toi tunika on just hyvä ja sopii sulle loistavasti :)
    Ei saa liian pitkää taukoo pitää videoista ;)

    VastaaPoista
  12. On se kiva toppi. :)
    Kyllä sitä taukoo nyt varmaan tulee, pituudesta en sitten osaakkaa sanoa. :)

    VastaaPoista
  13. Tee meille lauluvideo? :) Olisi kiva kuulla, millainen lauluääni sulla on. :)

    VastaaPoista
  14. Voi, mulla on niin kamala lauluääni et taidan kyllä säästää teidän korvianne siltä. :)

    VastaaPoista