5.4.2012

Punainen leppäkerttu.... melkein!


Yritetääs nyt kirjoitella tännekki.. ootte varmaan huomanneet että pidin eilisen hiljasta täällä blogin suunnalla. No se ei ollut mitenkään suunniteltua vaan muhun iski niin karsee päänsärky (joka ei menny ees buranalla ohitse) et oon ollu aika zombie ja kiukkunen ku mikäkin. Tänäänkin piti raahautua töiden jälkeen äidille auttamaan, ku sillä on selässä joku kipu (joka taas ei oo menny kunnon huumelääkkeelläkään kuntoon) Nyt jo pystyn nauramaan sitä, kun äiti ihmettelee miksi oon kovin vaisu ja väsyneenoloinen. No onhan hän itsekin kipujensa kanssa vaisumpi/väsyneempi. Normaalistihan olisin vaikka kuinka kauhee höpöttelijä. Nyt ei oo yksinkertaisesti jaksanu olla se oma ittensä kun päässä jytisee niin kamalasti. Ja kun ei oo mitään muuta helpotusta ku UNI. Ja mää en tosiaan voi nukkua kokoaikaa.

Nyt saa ainakin rentoutua kun on pidennetty viikonloppu. Seuraavat lomat onkin sitten tämmösiä pienempiä päivän mittaisia - vissiinkin? Ja niiden jälkeen.... KESÄLOMA! Oon jo kovalla vauhdilla höpötellyt ystäväiseni kanssa, et mites sen tapaamisen kanssa tehdään. Ootan kyl innolla, et pääsen näkemään ystäviäni. Ja innolla oon metsästänyt itselleni uimamekkoa, kyllä kyllä. Mä haluan sellaisen! Ja oon Elloksen valikoimista löytänyt monia hyviäkin vaihtoehtoja. Pitäisi vain saada tilattua sovitukseen. Jossain luin, että tuollainen uimamekko sopisi hyvin sellaiselle jolla on tuota lantiota. En vaan muista, mikä siinä oli jujuna.

Sitte oon elänyt pari päivää pimeydessä, kun mun rakas pöytälamppuni sano sopimuksensa irti. JUST kun kerkesin sanoa, miten se on kestänyt mo-ooonta vuotta. En edes muista, onko tuosta kertaakaan vaihdettu tuota lamppua ja kyseinen pöytälamppu on ollut mulla 13vuotiaasta lähtien joten aika kauan. En sitten ihan täysin samaa lamppua siihen löytänyt, mutta saa luvan ajaa asiansa ennenkuin Anttilaan tulee sitä oikeeta kokoa. Ennen siis 9W - nyt piti ottaa 7W. On siis vain kooltansa pienenmpi mutta valon määrä on silti ihan sama. Ja toisaaltas... mä tykkäänkin vähän pienemmästä valomäärästä, ei sen tartte olla niin kirkas. :)

Jos muuten tykästyitte tuohon mekkoon, niin niitä saa kolmessakin eri värissä (ja monessa koossa!) Shopninkalta. Tosin ihan vielä ei oo tainnu tulla myyntiin kaupan puolelle, mutta tulossa kuitenkin. :) Ja voin sanoa, että tää on todella ihana mekko. Mulla tuo mekko ulottuu polviin saakka (oon 160cm) joten se on aika pitkä, muttei silti vielä niin pahanmittainen.

11 kommenttia:

  1. Mulla on Ellokselta näitä kaksin kappalein: http://www.ellos.fi/d/Alus--uima-asut-Uima--ranta-asut-Uima-puvut/MissMary/_/N-1z141y6Z1z141k5Z1z141na?Nr=201656

    On kallis, mutta ihan paras uimapuku ikinä. Taisin ostaa joskus kun sai puoleen hintaaan, ja tykkäsin niin paljon että oli pakko ostaa toinenkin. Alla on uikkariosa ja päällä sitten mekko-osa. Huomasin että kun alamahan röllykkä on piilossa, niin näyttää heti 10 kiloa laihemmalta :D Tosin toi on uikkariksi aika pitkä, mikä on mun kannalta hyvä kun mulla on vähän päälle 170 cm pitkänä aina ongelmana löytää tarpeeksi pitkiä uikkareita. Kannattaa mun mielestä kuitenkin kokeilla... olkaimia saa säädettyä.

    VastaaPoista
  2. Mie oon kans katellu tuota uimamekkoa nimenomaan sekä paria muutakin. :) Kolme ehdokasta löytyy siis. :) Nyt pitäs vaa tilata ja sovitella, mitkä ois kivoimmat.

    Mimmoset tuossa oli nuo kuppiosat?

    VastaaPoista
  3. Öööh. Dumppaa tää, tulee aika vahva soffa efekti. Liian levoton.

    VastaaPoista
  4. Tossa on sisällä vähän kuin tukeva toppiosa, tukee ainakin mun G-kuppeja ihan hyvin, vaikka mä otinkin uikkareista vaan D/E-kupin, joka taisi olla suurin.

    VastaaPoista
  5. Siinä ei siis ole niitä ärsyttäviä, pyöreitä minikuppeja joita löytyy Elloksen halvemmista uikkareista.

    VastaaPoista
  6. Pienempi kuva olisi kivempi ja sitä voisi klikkaamalla suurentaa, jos haluaisi.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi1,
    Enhän dumppaa, just ihana! :)

    Linnea,
    Hyvä tietää toi kuppijuttu, kun monesti niiden kans on se ongelma eikä muun. Mut tää Miss Maryhan tekee myös rintaliivejä, ni aattelinkin sillon katsellessani et luulisi olevan huomioineen myös tuota rintavarustustakin.

    Anonyymi2,
    Kiitoksia vinkistä. Olen aikoinaan pitänyt pienempiä kuvia eivätkä ne olleet kovinkaan kivoja. Ja ajatus tässä myöskin se, ettei kenenkään tarvitsisi enää klikkailla suuremmaksi. Soon niin aikaa vievää ;)

    VastaaPoista
  8. Tässäpä rempsee tunika! Tässä on jotain sellasta ihanaa maatuksa vibaa tässä kuosissa. Mutsa pitsi on aina kiva!

    VastaaPoista
  9. Rempsee tosiaankin. Harmi et tää on kyl aika lämmin käytettäväksi enää, mut eipähän tartte ens syksyllä/talvella murehtia pitkähihaisista. Ku ny on pitkähihainen mekko!!! :)

    VastaaPoista
  10. Eikö tuota samaa (tai ainakin tosi samankaltaista) tunikaa myydä Yoursillakin?

    VastaaPoista
  11. Juu, mutta tuo ei ole Yoursin ns. omaa mallistoa vaan merkkinä on joku Marina Kareva (tai tommonen)

    VastaaPoista