8.5.2012

I don't know what i'm to say, so i'll say it anyway (A-haa)


Ihanaa miten kaunis ja ihana päivä tänään onkaan ollut! Jeij! Toivottavasti siellä suunnilla on ollut yhtä ihana päivä <3  Mä täällä tanssahtelen ja lauleskelen ihan intoa piukassa (tää jos mikä on merkki siitä, et Piia on totaalisen hyvällä tuulella) Oon sillo siis tommonen tämmönen seinillä kiipeilevä spiderman woman. Oon kuunnellu semmosia legendakappaleita kuin Take on Me (Ahaa) sekä Livin on a prayer (Bon jovi) - Nämä on suoraan mun lapsuudesta. Muistan kun aina veljeni poissaollessa menin hänen huoneeseensa jossa muutoinkin punkkasin enemmän (jaa nii mikä oma huone? veljen huone on paras1) ja kuuntelin sen kasetteja.



Töiden jälkeen käväisin taas Ratsulassa, kun mua jäi sillon viime kerralla niin nakuttamaan se yks laukku (joo ei, en mää sitä TÄLLÄKÄÄN kerralla ostanut)  ja erityisesti se sen merkki (on sekin hei edistystä!) - Kyseessä on siis George, Gina & Lucy merkkinen laukku, sellainen hempeen vaaleanpunainen. Oli siinä vaihtoehtona semmonen hopeinenkin mut kattokaas ku pinkki pinkki pinkki (no okei okei, vaaleenpunainen!)  Ja siinä samalla jäin haistelemaan tuoksuja ja löysin mulle uuden hajuvedenkin. Tää on viel semmonen, et kestää (odotan innolla miestä kotiin, et saan kuulla haisevani... höh! mä en haise, mä TUOKSUN!)

7 kommenttia:

  1. Kivalta kuulostaa sun päivä. :)

    Bossilla on ihania tuoksuja, miesten varsinkin on tosi hyviä. Mies käyttää oikeastaan vaan Bossia. Mä ite en ole vielä hankkinut naisten Bosstuoksuja, oon kyllä aikas hajuvesihullu, vois kesäksi hankkii jonkun ;)

    VastaaPoista
  2. Elin@,
    No aivan loistava tää on ollukki! Mies tuli hakee mut kotoa, kun töistä pääs... soitti vaa et hää on viiden minuutin kuluttua siellä, tuu ales. No mie menin mutten tienny et mihin ollaan menossa. No sit sain kuulla ku oltiin menossa tuonne merelle päin. Mentiin syömään jätskit! (ne ostettiin siis sieltä eräästä kaupasta ja sit ajettiin meren rannalle kävelemään ja herkuttelemaan herkuillamme. Aaaaawww! :)

    Tuo Bossin naisten tuoksu oli ihana. Saas nähä saanko sen eräältä ihmiseltä synttärilahjaksi. :)

    VastaaPoista
  3. AH! George, Gina & Lucy on vieny mun sydämen, oon kuolannu yhtä laukkua netissä ihan sikapitkään mutta vielä toistaiseksi olen pysynyt järjissäni, voi olla että kesäksi joudun sen tilaamaan ;)

    http://fffirstclassticket.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. emmiveera,
    Mun kuolaama on onneksi niin lähellä et sitä voi vaikka joka päivä käydä häpelöimässä. ;)

    VastaaPoista
  5. Voi ihanan keväisen kesäisiä kuvia! Tänään oli kyllä mahti kaunis päivä :)!

    VastaaPoista
  6. Ärsyttäviä nuo suluissa olevat selostuskommentoinnit mitä oot ruvennut käyttämään.

    VastaaPoista
  7. Anselmi,
    Kiitoksia. Ja oli kyl nätti ja ihana päivä. :) Tänäänki aurinko paistaa, vaan ei vissiin kauaa mut katsotaan. :)

    Anonyymi,
    Kiitoksia palautteestasi. Niitä on nyt tässä postauksessa aika paljon.

    VastaaPoista