13.5.2012

Ilma on kaunis kuin morsian


Se alkaa olemaan sunnuntai loppupuolellaan ja ens viiikonalun joudunkin olemana ihan yksikseni. (sniif) Varsinkin kun suunnitelmat muuttui sen verran, etten voikkaan mennä äidilleni yöksi. Sillä kun on tapana valvoa joka yö jonnekin kahteen saakka, eikä se sovi mun unirytmiini kun pitäisi tiistaina päästä viiden aikoihin ylös. Tarkoitus on mennä silloin erittäin aikaisin töihin, että pääsen erittäin aikaisin sieltä sitten poiskin. Mieheni siis lähtee ulkomaille (työasioita) muutamaksi päiväksi vaan (onneksi!) Emme olekkaan olleet muutamaan vuoteen erossa näin pitkää aikaa (no on se pari päivää mulle pitkä aika, on se!)

Onkin ollut I-IIIIHANA viikonloppu. Ollaan oltu koko aika yhdessä kun tiedetään että joudutaan olemaan pari päivää erossa. Kierreltiin tuossa lauantaina parit kirppiksetkin läpitse ja kivaa oli. No yks ihana laukku piti kyllä jättää kirppikselle koska se oli yksinkertaisesti liian kallis kirppislaukuksi (no misää ei kyl kerrottu et ois ollu uus) 39EUR!! Ja koska isäntä ei luvannu maksaa noin kallista, niin siksikin se jäi sinne kirppikselle. Ihanan erikoinen se olisi kyllä ollut. Mutta toisaaltas hyvä että jäi sinne, olisi varmaan myöhemmin harmittanut. Eri asia jos olisi maksanut vaikka 20EUR niin sen olisi e-eeehkä voinut maksaa. Mutta löydettiin me iso pino tommosia Historia lehtiä joita isäntä tykkää lueskella. Just katselin nimittäin viikolla huuto.netistä että oisko siellä ollu ja oishan siellä, mutta 4EUR + postarit kuulosti isolta ja myyjä olisi ollut nollapalautteinen, niin sai jäädä ostamatta. Mutta onni onnettomuudessa, kun löydettin tasan samat lehdet + muutama muukin tuolta yhdeltä kirppikseltä eikä maksanu kuin 2EUR/tzipale.

Nyt odottelenkin jännittyneenä, saanko huomenna mun Yoursin pakettini. Ja tätä järkeilen sillä, kun viimeksikin se tuli maanantaina. Tosin lähetin täytyy soittaa tolle isännälle ennen yhtä et se kerkee sanomaan sille, et tuo tänne kotiosoitteeseen vaan. Oon hyvin pettynyt jos ei huomenna tule, sitten joudun odottamaan keskiviikkoon että saan sen.

                                                        Np. Nicki Minaj - Starships

19 kommenttia:

  1. Historia-lehti on hyvä lehti ja ainakin meillä se tulee myös kirjastoon, josta voi lainata ihan ilmaiseksi:)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Se on hyvä. Meillä ei taida kirjastoon tulla kuin tuo Tieteen Kuvalehti vain. Meillä tykätään Historia ja Tiede -lehdistä. :)

    VastaaPoista
  3. Minkä ikäinen sun miehes on?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi,
    Pari vuotta vanhempi eli 30v. :)

    VastaaPoista
  5. MInä en myöskään osaa olla yhtään miehestä erossa :D. 10v. on yhteiseloa takana ja siitä ollaan erossa oltu ne kerrat ku olen ollut sairaalassa lasten (2kpl) syntymän jälkeen ja 1 yön kun mies oli polttareissaan.

    Siis toki päivisin erosas ollaan :D mutta yöllä en osaa edes oikein nukkua jos ei mies ole vieressä.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi,
    Itse olen ollut pisimmillään viikon erossa ja se otti kyllä voimille. Tosin parissa päivässä tottui nukkumaan yksinkin. Eka yö yleensä levottomin.

    VastaaPoista
  7. Jäi ihan vaivaamaan, että minkälainen si kirppislaukku olis ollut? :) Tosi kallis kyllä kirppishinnaksi...

    -Tellu

    VastaaPoista
  8. Tellu,
    Se oli sellainen käsilaukku enemmänkin kuin olkalaukku. Pinta oli hyvin muovimainen ja siinä oli kirkkaanpinkkejä pieniä kukkasia ja vihreitä lehtiä. Sellainen erikoinen oikein.

    VastaaPoista
  9. Onhan se aina raskasta kun mies on poissa. Minä yleensä nukun hyvin vasta kolmantena yksinäisenä yönä. Nyt tuo mies on ollut kohta kaksi kuukautta putkeen kotona, niin alkaa jo tuntua vähän siltä että kävisi nyt jossakin pari yötä, että saisi omaa rauhaa :D

    VastaaPoista
  10. Linnea,
    Heh, niin siinä varmaan sit käy kun on paljon yksikseen. On se raskasta, ainakin ne pari ensimmäistä yötä. Mut katsotaan, ehkä nyt on helpompi kun tietää ettei se oo kauaa pois.

    VastaaPoista
  11. Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miten ootko ollut aina ylipainonen vai onko tullut vasta aikuisiällä? Ja vaikutat kuitenkin blogisi perusteella liikkuvalta, onko sulla ollut shta ? Tyyliin bed tai jotain? Entä miten ootko tyytyväinen ittees tällähetkellä vai yritätkö pudottaa painoa? Tsemppiä sulla täytyy olla tosihyvä itsetunto!

    VastaaPoista
  12. Anonyymi,
    Noista on jotain jo kysyttykki ja oon videolla vastannu mut vastaan tähänkin. :)

    Oon puolet elämästäni ollut ylipainoinen. Ja mie oon liikkuva ihminen, mutta tiesithän ettei liikunta itsessään laihduta? Ainakaan mulla se ei toimi niin. Ei oo ollu syömishäiriötä, BED:iä tai vastaavaa. Mie oon itseeni tyytyväinen mutta terveyden puolesta olen tyytyväinen kilonkin tiputukseen vuodessa. Ja ainahan mää taistelen jollain tavoin liikakiloja vastaan, en vain pidä siitä isoa numeroa koska oon huomannu että asiat menee paremmin mielenterveydellisesti kun siitä ei puhu.

    VastaaPoista
  13. Pipsa, kirjoitat jotenkin vanhahtavasti ja luulinkin sinua 40+ vuotiaaksi! En mollaa sinua ylipainosi takia, mutta sinulla on kaiken kaikkiaan erityisen kauniit ja hennot, jotenkin satumaiset kasvopiirteet, joten niitä korostamalla varmasti nuorentuisit. Hoidata hiuksiasi ja meikkauspuolta, niin suuntasi on vain ylöspäin! Jokaisen paino on jokaisen oma asia, mutta pääsisit varmasti upeisiin tuloksiin esimerkiksi karppauksella. Blogisi on hieno, mutta miten noin nuori henkilö kuin sinä voit kirjoittaa noin vanhahtavasti? Et ole keski-ikää lähelläkään, löydä nuoruutesi, nauti, juhli!

    VastaaPoista
  14. Vanhahtavasti?? Outo kommentti kyllä. En ole huomannut vastaavaa tai sitten olen itsekin niin vanhahtava! :D

    VastaaPoista
  15. Anonyymi,
    No nyt sä sait selville mun salaisuuden, mä oon oikeesti 83vuotias mummo ja toi tyttö kuvassa on mun lapsenlapsenlapseni. ;)

    VastaaPoista
  16. Onko tuo postauksen viimeinen rivi musiikkilinkki? Ei ainakaan siitä suoraan pääse kuuntelemaan.

    VastaaPoista
  17. Anonyymi,
    Ei oo linkki, siinä vaan pistin että now playing kyseinen kappale. :)

    VastaaPoista
  18. Mitä aiot tehdä, kun jäät kotiin yksiksesi? Muista pyytää tuliaisia!

    VastaaPoista
  19. Anonyymi,
    Vaikea sanoa mut varmaan ihan perusjuttuja vaan. Varsinkin kun eräs suunnitelma meni mönkään.

    VastaaPoista