2.5.2012

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten menevätkin



Jälleen on palattu työsorvin ääreen, jossa oli taas kerran ihan mukava touhuskella. Ainut vaan, että piti taas aamusti mantrata itselle että nyt on keskiviikko. Oon nimittäin jostain oudon syystä ollut kovasti maanantaissa. No syy moiseen on ihan ymmärrettävä.

Olo on onneksi jo aikalailla normaali, ellei huomioida pieniä nipistyksiä mahanpohjassa toisinaan. Ja vaikka ruoka jo maistuukin, niin ei sitä vielä pysty normaalisti syömään eli aika pienillä vauva-annoksilla mennään. No en pahastu ollenkaan, laihtuminen on tervetullutta! :) :) (olkootkin se vähän hassulla tavalla saavutettu)

Ulkona on aivan ihana sää. Kyllä se vaan niin on, että vaikka ois ollu kuinka ikävä päivä niin aurinko viimeistään piristää. Tai ainakin itselläni se pakkaa piristämään vaikka ois muutoin ollut väsynyt ja ikävä työpäivä - hei, mites se nyt tolleen? Töissähän on aina kivaa ja viimeisetkin unenrippeet lähtee väkisinkin pois kun työt alottaa. No ne unenrippeet tulee heti takas, kun töiden jälkeen pääsee rauhottumaan. (nimimerkillä usein bussissa torkkuillut)

Oon muuten vallan raunioina, mun ehdoton MUST HAVE mekko on turhan pitkä. Olen siis Yoursin sivuilla kuolannut tätä ihanaa mekkoa, mutta nyt kun sinne vihdoinkin tuli nuo mittatiedot niin pakkoon sanoa että hei hei täydellinen mekko. No onneksi meressä on monia muitakin kaloja ongittavaksi. Vaikka toisaaltas... hmm hmmm.... *myhäilyä* ... kun mulla tuo ompelukone on (joo, en oo mikään lahjakas käyttäjä kuitenkaan) niin nopeastikos helmasta vetäsis tuon ylimääräsen 16cm pois ja mekko olisi täydellinen.

Eääääk! Tajusin juuri että nyt on herrantähden TOUKOKUU. Mun pitäisi tässä kuussa siis mennä parturiin mutta jotenkin asiat on nyt niin, että mahdankohan päästä. Ja toisekseen, en oo ees keksinyt mitä haluaisin... No siis värin värin värin tietenkin! Ja ei mua haittaa ees se, että aurinko sitten haalistaa (kotoa löytyy väripatruunoita, et syksyllä saa sit punasta punasta punasta!) mut et mimmosen hiusmallin? Viimekertainen oli mielestäni turhan lyhyt... et saisi olla kyllä pidmepi. Pidempi kyllä sekä kerroksittain leikattu, sieltä täältä lyhyempi ja pidempi. Jotenkin tykkään Hayley Williamsin hiusmallista... ja-aaaa miksei väristäkin. ;) No näitä täytyy nyt kyllä hetken miettiä tai sitten teen niin vanhat ja annan parturin tehdä mitä tykkää. ;)

Tarttis ettii itelle uus avaimenperä tai semmonen koriste kumminkin. Mun ihana putkilo, jonka Anselmi on tehnyt, niin yksinkertaisesti katosi. Yritin jopa tuosta pihalta etsiä kun huomasin siis nopeasti tuon katoamisen, mutta ei löytynyt sieltäkään - luulempa, et joku on huomannu sen ennen mua ja napannu itelleen! PÖH!

22 kommenttia:

  1. Mekko on suloinen, itsekin sitä katsellut, mutta todennut 10 cm liian lyhyeksi :D Mulla on paita samasta kankaasta (mustalla pohjalla valkoisia sydämiä), ja siitä pitää kyllä sanoa että ei ollut kovinkaan laadukasta kangasta... meni ihan vaan parissa pesussa huonoksi :(

    VastaaPoista
  2. Linnea,
    Mutta tuohan lyhentää ihan kivasti kunnei ole kuviota joka lyhennyksessä vois mennä vinksalleen. :) Osta multa pois? ;)

    Välillä tuntuu olevan et kangas menee huonoksi muutamassa pesussa. Oon huomannu yhden mekon kans saman.

    VastaaPoista
  3. mä kyllä kerrostaisin hiuksia ihan reippaasti ja laittaisin muutamaa eri värisävyä, ei sit juurikasvukaan näy niin voimakkaasti :)

    http://fffirstclassticket.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. emmiveera,
    Noin se parturi taisi viimeksikin tehdä, tai jotain ettei tuo juurikasvu näkyisi kovinkaan pahasti. En muista enää siitä kyllä mitään, mut eihän sitä juurikasvua mun mielestä nytkään huomaa kovinkaan hyvin... ainakaan ulkona kun omaväri ja latvojen väri luontuu aika samaksi auringonvalossa.

    Viimeksihän mulla oli latvat tummemmat mitä muut hiukset + oli vaaleita raitoja.

    VastaaPoista
  5. moi Pipsa! Olen uusi lukija ja viikon ajan joka päivä käynyt! Kiitos kiinnostavasta blogista!

    Haluaisin nähdä sinulla raikkaan väriset ja selkeästi leikatut hiukset. Ehkä jopa suklaanruskeaa tai platinan vaaleaa? Olet niin räiskyvänoloinen persoona, että mielestäni haaleat hiukset eivät anna sinulle oikeutta:)Selkeyttä väriin ja leikkaukseen siis ehdottaisin!

    Monesti sanotaan, että hiukset ovat naisen kruunu, ja se on melkein sama mitä vaatteita käyttää, jos tukka on hyvin, joten panostaisin hiuksiin kunnolla.

    T: Maria S

    VastaaPoista
  6. Mäkin pyytäisin polkka pituisen ja reilusti kerroksia, näyttää tuuhealta, niskasta vois olla lyhyempi. Ja yksiväriset hiukset, vaaleakin sopisi sulle, semmonen tummanvaalea. Ei punaista, vaihtelu virkistää :)

    VastaaPoista
  7. Heippa!!

    Sulla on tosi ihana ja piristävä blogi, ja oot söpön näköinen :)

    Sellanen kysymys mulla olis, et minkä kokoisia mekkoja/paitoja/tunikoita olet tilannut Yourssilta? Yourssin kokoina jos voisit kertoa :)

    KIITOS <3

    terv. Manna

    VastaaPoista
  8. Kampauksen lisäksi kannattaa myös nyppiä kulmakarvat, sinulla kun näkyy olevan aika isot ja paksut kulmakarvat (kuten itsellänikin, saan nyppiä noin puolet pois että tulee siistit :D). Tulee silmät paremmin esille ja siitä saa ihan erilaisen ilmeen, ja onhan se siistimpääkin.

    VastaaPoista
  9. Miks käyt harvakseltaan kampaajalla? Mikään ei tee ihmisestä epäsiistin näköstä niin kuin huolimattomat hiukset. Hiuksesi ei tosiaan tee sulle oikeutta, olet ihana ja energinen ihminen ja pukeudut kivasti mutta hiuksesi on suoraansanottuna kamalat :D ja kuten eräs edellinenkin sanoi niin siisti ihmessä kulmakarvasi, niistä en edes sano mitään :D Olis aivan huippua nähdä millanen kaunotar kuoriutuisi kun siistisit itseäsi ;) Ihanaa kevättä sulle!

    VastaaPoista
  10. Maria S,
    Tervetuloa vaan blogia lukemaan. :)

    Mie oon aina aatellut punaisen just sopivana värinä räiskyvään luonteeseeni. :) Mutten kiellä, etteikö uuden värin kokeilu olisi kiva poikkeus. :) Katsellaan, kunhan päätän mikä ois kiva väri. Ja näinhän sitä sanotaan, että hiukset on naisen kruunu - tosin multa tuo sanonta on vissii jääny kuulematta. ;)


    Elin@,
    Niskasta nuo hiukset oli viimeksi muuten lyhyet mutten jotenkin oikein tykännyt siitä. Haluan kuitenkin pitää pituutta.

    Niin, vaihtelu kyllä virkistää mutta täytyy miettiä mikä sopii mun hyyyvin kalpealle iholle.


    Manna,
    Kiitoksia, vaikken kyllä itseäni söpönnäköiseksi sanoisi. ;)

    Yoursin mekkojen koko vaihtelee mutta 24-26-28 väliltä yleensäkin.


    Nipsu,
    Kyllä! Ne on paksut ja isot. Mie oon kerran ollut siisteyttämässä ne eikä se nainen suostunut ohentamaan niitä sellaisiksi kuin mitä monilla naisilla näkee - ohutta ja hyvin siistit. Pitäs varmaan mennä toiseen paikkaan kokeilemaan. Itse olen kyllä koettanut pitää siistinä (ei ohuena kuitenkaan) mutta aina ei onnistu. :(


    Eini,
    Luultavasti siksi, etten koe kampaajantarvetta niin usein. :) Ja nythän aletaan lähestymään aikaa, että parturille tarttis päästä. :)

    Voih, ei täältä kaunotarta kuitenkaan kuoriudu vaikka hieman siistisinkin ulkonäköäni. Enkä siis kiellä, ettenkö tätä tarvitsisi. :)

    VastaaPoista
  11. paljon painat

    VastaaPoista
  12. Jaahas, hevostalli netti on siirtynyt tännekkin ;( ;(, Edellistä kirjoittajaa kiinnostaa vain paino...mitä helkatin väliä sillä on mitä kukin painaa???

    VastaaPoista
  13. Anonyymi,
    Liian paljon ;)


    Anonyymi2,
    No no, saahan sitä aina kysyä. Ihmettelen kyllä samaa, että miksi painoni niin kiinnostaa. Näkeehän kuvista, että sitä on nyt kuitenkin liikaa. :)

    VastaaPoista
  14. ja eihän kulmia tarvii hirveesti ohentaa että tulee pirteempi ilme, eikä sellaset ihan ohuet viivat ees sovi läheskään kaikille :D mutta kannattaa kyl siistiä, se vaikuttaa niin kovasti ulkonäköön :)
    -Milli-

    VastaaPoista
  15. Milli,
    Niin, eihän niitä tarttis mut haluaisn toisaaltas sellaiset. :) Mut kyllähän minä noita siistin. Mutten silleen ohenna. No tommoset puuhkat ne on aina, vaikka kuinka siistisi.

    VastaaPoista
  16. Ihanat nuo sun viime kertaiset hiukset :) (olipas hassusti sanottu) ootko ajatellu etuhiuksia laittaa? itse olin pitkään ilman etuhiuksia ja nyt en osaa kuvitellakkaan elämääni ilman etuhiuksia :D

    VastaaPoista
  17. Mun mielstä sulle vois sopia vaaleat, usealla eri sävyllä raidoitetut hiukset, mutta niin että kokonaisilme on vaalea. Ei siis mitään ruskeaa alaosaa tai isoja sävyeroja. Ja mitä kulmakarvoihin tulee, niin itse nyppisin niitä vain vähän kaarevampaan ja loppua kohti kapenevampaan muotoon. Sellaiset 50-luvun voimakaat kulmakarvat on ihanat. Ei siis kauttaaltaan ohuiksi. Sulle sopii paksut kulmat :)

    VastaaPoista
  18. Anonyymi,
    Jos meinaat etuhiuksilla otsatukkaa, niin tuskin laitan. Mun otsatukkakokeilut on lapsena niin traumatisoitu, etten kovin helpolla lähde kokeilemaan. Vaikka mulla on se hyvä puoli, et hiukseni kasvavat nopeasti.


    Anonyymi2,
    Mä tykkään kans vaaleasta, semmosesta kultasenkeltaisesta. Osaankohan ilmaista nyt itseäni oikein? Joskus auringonvalossa hiukseni näyttävät siltä nykyisinkin. Tosin oon aatellu et miten siisti olisi jos hiukset olisi muuten vaaleat, mutta latvoista kirkuvanpunaiset!! :)

    Jooo! Kaarevuutta kulmiin kun saisin, sellaista kans toivoin mutten kun se edellinen siistijä ei siis halunnut juurikaan tehdä mitään näillä. Maksoin siis 10EUR eikä mun mielestä niihin tapahtunut juurikaan mitään. Pitää katsoa jos pääsisi joku päivä johonkin toiseen paikkaan nypityttäväksi. Ei siis ihan ohuiksi mutta hieman kapeimmiksi kuitenkin, koska kun mulla on kulmissa niin voimakas tumma väri, niin ohuemmat voisivat olla hyvät.

    VastaaPoista
  19. Menet vain reippaasti parturiin ja sanot mitä kaikkea olet mahdollisesti ajatellut ja annat vapaat kädet mitä tehdä ;) Yleensä ammattitaitoinen kampaaja/parturi osaa tehdä PAREMMAN lopputuloksen kuin olit itse edes ajatellut! :) Eihän sitä tarvii olla kaikkea valmiiksi suunniteltu; väri, malli.. Kyllä se parturi näkee ja tietää mikä sopii sun kasvonpiirteille :)

    Nii ja enhän minäkää käy edes kerran vuoteen parturissa!? Se on niin pirun kallista ja mulle riittää, että värjään itse (tai kampaamoalan käynyt kaveri) ja sama kaveri saa sitten vähän tasottaa ja nirhasta kakshuaarasia pois ;D

    VastaaPoista
  20. Lili,
    No tolleen mie viimeksikin tein, sanoin vaan et värinä pitää kyl ehdottomasti olla punasta, ainakin joissain määrin. Et ehkä mä teen saman nytkin? Tosin hiustyyliksi oo kyl jo kaavailla jotain mikä sopis varmaa aika kivasti.

    Parturi tosiaan tietää. Tai luulisi. Ainakn et tommonen nuori joka käy noissa koulutuksissakin vielä. Sehän mulle sano ettei esim. ottatukka sopis mulle ku on niin lyhyt toi otsa.

    Niin no, 100eur on kyllä aika hinta ettei sitä kyllä kerran kuussa tuu parturiin laitettua muttei olisi ongelma pari kolmekin kertaa käydä. Mutten vaan tykkää. :) Kun värjätä voi tosiaan itse ja noita kaksihaaraisia tulee mulle yllättävän vähän...

    VastaaPoista
  21. Musta tuli tänään BLONDI! Siis kampaajalla kävin. Nyt on kesätukka :) 90 euroa kustansi, auts.

    VastaaPoista
  22. Linnea,
    Uuuuh! Itseäni en ihan blondiksi laittaisi mutta vaalea väri kiehtoisi.

    VastaaPoista