15.5.2012

Lukijan toive: All my shoes

Ensimmäinen rivistö sisältää kaikki työkengät. Ja urheilukengät. Käytössä on mustat Eccot vasemmalta (tai ylhäältä) Valkoiset ostettu töihin, mutta löysinkin vielä paremmat kengät niitä ajatellen joten nämä jäi odottelemaan milloin töissä olevan työkengät kuluu.

Toinen rivistö sisältää ballerinat ja korkokengät. Ekat hommattu ystävältä ja ovat täydellisesti sopivat, kokoa 36. :) Pinkit ballerinat liian isot joten ne on myynnissä, kokoa 37 ja muistaakseni kerran käytetty, anyone? Mustat ja ainoat korkokenkäni, IHANAT! :) Enemmänkin voisi käyttää!

Kolmannella rivistöllä sijaitsee mun talvimonot, joista vaaleanruskeat olen löytänyt kirppikseltä mutta joita en vielä ole ehtinyt käyttämään. Ihanaa kun näinkin paksusääriselle löytyy pidemmällä varrella olevia kenkiä. :)

Neljännellä rivistöllä uusimmat tuttavuudet eli oiskohan nuo korolliset nilkkurit olleet Duffyt CipCapista (joo, vielä ei oo ollu kertaakaan jalassa) ja sit nuo ruskeat Eccot ostin samaan aikaan työkenkäEccojen kanssa, kunnei ollut pahanhintaiset. Muistaakseni 150EUR maksoin molemmista yhteensä. :)

Viidennellä ja samalla viimeisellä rivistöllä onkin kaikki tuollaiset korolliset nilkkurit, joista jokainen on suosikkini. Mut erityisesti tuo keskimmäiset harmaat, koska ovat ns. ensimmäiset korolliset nilkkurit mitkä oon ikuna ostanut.

                                Kengänkoko: 36-38 (vaihtelee ja riippuu niin kengästä)

19 kommenttia:

  1. Pieni vinkki postauksiin: Kun laitat noin monta kuvaa, laita selitys heti siihen kuvan alle, on paljon helpompi lukea.
    Aika vähän sulla on kenkiä!

    VastaaPoista
  2. Arvasin, että täällä pitää jo jonkun mainita kenkien vähyydestä, eihän sitä nyt voi olla sanomatta....vaikka sitten hyvälläkin.
    Itse olen samanlainen, en tee mitään hirveällä määrällä kenkiä, ei tulisi pidettyä. Sopiva määrä on juuri se passeli määrä, kuten kuvissakin.
    Toivottavasti nukutti hyvin!

    Inkku

    VastaaPoista
  3. Hyvä löytö, jos olet kahdet Eccot saanut 150 eurolla :) Monet luulee vieläkin että Eccot on sellaset mummojen terveyskengät, mutta tosi kivojakin malleja löytyy, kuten nuo sun löytämät <3 ja ne on niin ihanat jalkaan.

    terkuin, Ecco-Annika :D

    VastaaPoista
  4. ooh, ihanat nuo vikarivin oikeenpuolimmaiset niittinilkkurit! minäki tahon :D

    http://fffirstclassticket.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Minkä merkkiset ja mistä oot ostanut nuo neulosvartiset talvikengät? Tuon tyyppisiä olen etsinyt pitkään ja ainoat, jotka olen löytänyt on liian kalliita el naturalistoja :(

    Kivoja kenkiä :)

    -Tellu

    VastaaPoista
  6. Anonyymi,
    Pahoitteluni, aamusti ei oikein tuo aivokoppa pakkaa olemaan terävimmillään. :) Niitä on vähän, mutta en paljoa tarvitsekkaan. :)

    Inkku,
    No, jokaisella on omat määränsä. Mulla on vähän, mutta oon itse siihen kyllä tyytyväinen. :) En mää miljoonaa paria tarvitsekkaan. :) Ja ei nukuttanut, nukuin semmoset 5h yössä ja hyvin pätkittäin.

    Annika,
    Joo, se myyjä huomas miten mie tykästyin molempiin ni se teki tarjouksen joten nappasin heti kiinni. Noita ruskeita en oo viel ees päässy käyttämään vaik oon ne varmaan vuosi sitten ostanu?

    Ja niimpä, ei nuo Eccot tosiaan oo mitään mummokenkiä vaikka joku taiski siitä sillo sanoa kun esittelin nuo mustat Ecconi. :) Nää on aivan täydelliset kengät työtä ja liikuntaa aatellen.

    emmiveera,
    Ne on ostettu pari vuotta sitten CipCapista. Eiku vaa kiertelee kauppoja jos viel ois samankaltaisia jossain?

    Tellu,
    Merkkiä en tiedä noista kengistä mut oon ne ostanu varmaan pari vuotta sitten CipCapista. Mie kans etsein tommosia pitkiä, aatellen just talvea kun on niitä kamalia kinoksia eikä aura-autot oo välttämättä viel aamusti siistiny jalkakäytäviä. Ja ne saa muuten pidemmiksikin kuin mitä kuvassa on, tuon sääriosuuden. Onkohan ihan pohkeeseen saakka mulla jos oikee kunnon pitkänä on.

    VastaaPoista
  7. Ai, onko 13 paria kenkiä vähän? Minun mielestäni itse asiassa aika paljon... Siihen mahtuu jo arkikenkiä ja juhlakenkiä ja työkenkiä ja urheilukenkiä ja kenkiä eri vuodenaikoihin.

    Todella suloiset nuo ballerinat. Pikkuiset jalat sinulla kyllä on, onko vaikea löytää sopivia kenkiä? Minä tuskailen kenkäongelmien kanssa, kun jalka on kokoa 42...

    Tellu, minulla on sellaiset El Naturalistan kengät mistä puhuit, ja ne ovat todella olleet hintansa arvoiset. Useimmiten kulutan kengät ihan loppuun yhdessä talvessa, mutta nämä ovat nyt olleet ahkerassa käytössä kaksi talvea, ja ovat kuin uudet. Siitäkin huolimatta, että olen todella laiska huoltamaan kenkiä. Eli ovat hintansa arvoiset. Mutta jos halvemmalla haluaa, niin amazon.co.uk myy välillä niitä halvemmallakin. Nyt ei näyttänyt tuota mallia olevan kuin täyteen hintaan.

    VastaaPoista
  8. Eikö sulla ole lenkkareita ollenkaan?

    VastaaPoista
  9. Kiitti Linnéa tuosta Amazon-vinkistä! Täytyypä katella sieltäkin alannuksia silloin tällöin :)

    -Tellu

    VastaaPoista
  10. Sulle sopisi korkeammat korot, kun kerran olet omien sanojesi mukaan lyhyehkö. Voisitko ajatella hankkivasi 12 cm korot? Ne sopisivat sulle!

    VastaaPoista
  11. Linnea,
    No ehkä jollekin se on vähän. Mulle tuossa on kaikki tarvittava ja vähän liikaakin.

    Niin on suloiset, mutten ikäväkseni vaan voi käyttää (jos meinasit noita pinkkejä) eli ne on myynnissä, kokoa 37. Mulla on yllättävänkin pikkuinen jalka eikä oo tosta muuttunu, ees lihotessa! Mut ei oo hankala löytää sopivia kenkiä paitsi ehkä koon 36 ballerinoja, kun niitä on vaan joskus sen kokoisia ja ne ei koskaan oo sit mun mieleeni. :(

    Mulla on kans ollu käytössä muutamat kengät muttei ne kyl oo yhdessä talvessa/vuodessa kuluneet. No okei, ne onkin Eccot ;) No ei maar, kyl noi halpisversiotkin tuntuu hyvin kestävän kun vähän vaihtelee.

    Anonyymi1,
    Ei oo. Miks ois? Eccon kengät sopii tilanteeseen kun tilanteeseen, paitsi öö.. juhlaan. ;)

    Anonyymi2,
    Korot kyllä sopii, mutta ei isommat ku 5cm. 12cm koroilla vaan rikkosin koipeni.

    VastaaPoista
  12. Ajattelin vaan, että kävellessä ja hölkätessä (etkö kumpaakin harrasta?) kannattaisi olla kunnon lenkkarit. Eccot on peruskenkinä ihan jees.

    VastaaPoista
  13. Anonyymi,
    No muistaakseni myyjä sanoi, että nuo kengät sopivat myös maastoiluun vaikka tuskin ne kunnon lenkkareita voittaa mutta riittävät minun käyttööni. :)

    VastaaPoista
  14. Mun mielestä sulla on tosi monet kengät! Itselläni varmaa puolet vähemmän, mutta hienoja kenkiä sulla :)

    VastaaPoista
  15. Anonyymi,
    No tulisin varmasti vähemmälläkin toimeen mutta... kun tuli vastaan noita IHANIA korollisia nilkkureita ni en vaa voinu vastustaa. :)

    Haaveissa ois löytää PUNASET kengät. Yhdet ois ollu alennuksessa viime syksynä 20EUR (ovh tais olla lähempänä 80EUR) mut pentele ku JUST se mun koko oli menny. Ja mie siis olin turhan myöhään liikenteessä. Pitäs heti käydä kattoos ku alet on.

    VastaaPoista
  16. Aivan ihania nuo kaikki sun kengät! <3 :p ja sulla on paljon kenkiä!! :) noi on täydelliset tossa "neljännellärivistöllä! noi ekat harmahkot!

    VastaaPoista
  17. Suklainen,
    Kiitoksia. Nuo harmaat on ihanat, mut kovin kovat tuolta kantapäästä et tarttis sinne hommata se semmonen pehmustelappu.

    VastaaPoista
  18. Paljon haluat noista pinkeistä ballerinoista? Sopiiko 38 jalkaan? :))

    VastaaPoista
  19. Jenni,
    Sorry mut ne on jo myyty. Ja kyl varmaan ois voinu sopia ku ne itelle oli liian isot vaikka koko 37-38 on aika usein sopiva. Mut ballerinoissa ja avokkaissa sais olla melkeen 36,5

    VastaaPoista