25.5.2012

Sun is shining and everything is oooolrait


Kuulokkeet, check
Playlist, check

Aivan mahtavaa perjantaita teille kaikille ihanaakin ihanimmille lukijoille! Toivottavasti teitä ilahduttaa kans toi todella lämmittävä aurinko. Mua ainaski ilahduttaa ja piristää, saa aivan hullaantumaan!

Korkkasin kesän 2012 ensimmäisen jätskin (jätskikiskasta) ja mikäs se maku muukaan ku VANHANAJAN VANILJA, uuuujeah! Pikkusen kyl meinas simmut pudota päästä ku yhden pallon hinta 3EUR... mut ihmekkös tuo kun se makeisvero tuli. Muistaakseni ennen yks pallo on maksanu jotain 2EUR paikkeilla ja 3EUR ois saanu mielestäni sen kaks palloa. No ei silti, yks pallo riittää vallan mainosti. :)



Kuvitelkaa tämä: Piia vetää villisti ympärikämppää ja huutelee AIJAIJAI (liittyy Pitbullin kappaleeseen Rain Over Me) Mä oon kuulkaas niin hullaantunut ja iloinen, et tämmöstä se on sillon. :) Siis se rintaa pakahduttava tunne, kun on niin onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä (joo, niistä liikakiloista huolimatta) Odottelen tässä innostuisiko se kulta lähtemään töistä yhtään aikasemmin, jos mentäs nimittäin piknikille.

Enää kaksi työpäivää ja sitten viikon kesäloma edessä. Ja lahden reissu!! Varmaan näihin aikoihin ensi perjantaina ollaankin sitten jo Lahti citissä. :) Ens viikolla on muutenkin kaikkea kivaa luvassa, varsinkin loppuviikosta enkä nyt tarkoita tuota Lahden reissua. :) Onneks mennään Anselmia kattomaa, saa se mulle vähän ohjeistaa mimmosen suoritusraudan mun pittää oikee hommata.

Postissa tuli vaikka mitä kaikkea ihanaa, korvakorut sekä rannekoru. Aivan ihania! Tosin miten opinkaan käyttämään noita korvakoruja kun ne on silleen pitkät. Nii siis joo, on mulla reiät eikä ne oo menny umpeen vaikken oo niitä varmaan 20v. käyttänyt. :)

                                                                       Np. Donkeyboy - City boy

           

26 kommenttia:

  1. nätit korvikset :) minäkin oon täksi kesäksi hamstrannut sulkakorviksia, neonkeltaiset AH! <3

    http://fffirstclassticket.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. emmiveera,
    Kiitti. Tosin mietin vaan mielessäni, et miksi oi miksi menin ostamaan kunnen normaalisti käytä korviksia ja kunnei noita juhliakaan pahemmin oo.

    VastaaPoista
  3. Voihan korviksia pitää ihan arkenakin! Jos minä odottaisin juhlia siihen, että laitan korvikset korviin, jäisi noin sata paria korviksia täysin käyttämättä...

    VastaaPoista
  4. Mistä tilasit nuo? Tahtoo myös!Onko rannekoru samaa sarjaa?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi,
    No voi kyllä. :) Voi kauhistus mitä uudistusta tuleekaan. ;)

    Anonyymi2,
    Tuolla Facen XL-kirppiksen huutokaupasta huusin itselleni. :) Rannekoru ei oo samaa sarjaa, soon turkoosi! :) Mut rannekorun tekijän mie tiedänkin. :)

    VastaaPoista
  6. Mahtavaa! Itelläniki niin hyvä fiilis, ku oon hevosten kans onnistunu! Ihan järjetön fiilis! Nautitaa yhessä tästä :) ps. Oot kaunis :)

    VastaaPoista
  7. Moikka !
    Mulla olis mun blogissa sulle haaste, joten meeppäs kurkkaamaan :)

    http://natiainen-iloveu.blogspot.com/2012/05/haaste.html#comment-form

    VastaaPoista
  8. Anniina,
    Nautitaan ihmeessä yhdessä! :) Ja se on hienoa, et sullaki on onnistunut!

    natiainen,
    Moi moi! Ja kiitoksia. :)

    VastaaPoista
  9. Rain over me on ihana kipale. :) Soi päässä väkinsinkin mutta eipä tuo haittaa :)

    Katsotko viisuja viikonloppuna vai onko muita suunnitelmia? :)

    VastaaPoista
  10. meille pyöreäkasvoisille ei ponnari-look sovi. en minäkään uskonut ennen kun leikkautin paremman mallin, sinullekkin sellainen kerrostetumpi malli sopisi hiuksiin niin paljon paremmin, kehystäisi kasvoja, ei korostaisi pyöreyttä
    t.Laura

    VastaaPoista
  11. Huh mikä irvikissa-ilme. Onko sinulla joku luomi tuossa alaluomella? Mahtaa olla häiritsevä. Yhdyn täysin edellisen sanoihin - pyöreälle ei todellakaan sovi ponnari-look eikä varsinkaan tuollainen keskijakaus.

    VastaaPoista
  12. Elin@,
    Se jää kyl helposti soimaan sinne nuppiin. ;)

    Kyllä viisuja varmaan katson, siis se finaalin ainakin. Muista suunnitelmista en vielä oikein tiedä.

    Laura,
    Totta, ei toi ponnariluukki oikee sovi mut aina se silti tulee laitettua. No pian sekin taas loppuu. :)

    Anonyymi,
    No miaaaauh! ;) On siinä tommonen roikkuva luomi, pitäs varata se aika sen poistolle mut aina se vaan jää ja jää. Ei se sinällään häiritse kunnen meikkaa.

    VastaaPoista
  13. Tarkoitit ilmeisesti suoristusrautaa?

    VastaaPoista
  14. Anonyymi,
    Enks mie sillee sanonu?

    VastaaPoista
  15. Kirjoitie suoritusraudan...

    VastaaPoista
  16. Anonyymi,
    Ohoh, mun moka. No kyllähän siitä varmaan jokainen ymmärtää, mitä rautaa meinasin. ;) Mut on se suorituskin aika lähellä... ;)

    VastaaPoista
  17. Mä en ainakaan jaksa aina miettii, sopiiko joku pyöreään päähäni/kasvoihini vai ei.... ei aina tarvitse olla parhaimmillaan =o)

    VastaaPoista
  18. Sanna,
    Onhan se noinkin. Ja jossain töissä ei tosiaankaan tartte olla parhaimmillaan. ;) Tai ei siinä vaa oo järkee..

    VastaaPoista
  19. Kivaa lomaa! Olen vähän kateellinen, kun minulla ei ole lomaa oikeastaan ollenkaan tänä kesänä...

    VastaaPoista
  20. Anonyymi,
    Kiitoksia. No yritä jotenkin kuitenkin lomailla, vaikka sitten viikonloppusin? Mulla oli kans viime vuonna ettei lomaa ollu ku 2vko.

    VastaaPoista
  21. Minulla on ihan vaan muutama päivä vapaata ja viikonloputkin töitä kesäkuussa ja heinäkuussa, elokuussa taitaa olla kaksi vapaata viikonloppua.

    VastaaPoista
  22. Anonyymi,
    Ai sulla on silleen. :( Mut siis meinaatko et oot ma-su töissä? Ku mielestäni kyl viikossa pitäs yksi vapaa ainakin olla. Ootko silleen vasta alottanu hommat, ettei oo lomapäiviä ehtinyt kertymään?

    VastaaPoista
  23. Jep, olen töissä 4.6.-12.8. ihan joka päivä. Ei paljoa naurata! No, onneksi joinakin päivinä on vain joku parin tunnin työjuttu.

    VastaaPoista
  24. Anonyymi,
    No ei kyl naurattas muakaan sillä oon ymmärtänyt ettei tolleen saa tehdä. Siis et kyl sulla kuuluisi olla vapaata. Hitsit kunnen muista miten se juttu meni mut laitonta on vissiin tehdä tolleen työtä ettei ois misää vaihees vapaata.

    VastaaPoista
  25. En kuulu mihinkään liittoon, joten ei voi oikein vedota... No, syksyllä sitten helpottaa onneksi vähän, jolloin on kolme viikonloppua aina kuukaudessa vapaata.

    VastaaPoista
  26. Anonyymi,
    Ei siinä mun mielestä liittoon tarvitse kuulua, senkun lyö työnantajan nokan eteen työaikalain. Siellä kun lukee et kerran viikossa pitäs saada .. olikos se nyt 35 tunnin vapaa.

    VastaaPoista