20.6.2012

Eiku hihat heilumahan..


Iloinen siivoja se täällä vaan!

Just nyt kun te luette tätä ni mää oon alottanu tämän päivän tokan siivousvuoroni ja kun kello lyö 18.30 ni tää potkasee lomavaihteen päälle! Joten eikun hihat heilumaan että täältä pääsee pois ja pääsen kotiin raapustamaan teille parempaa postausta.

Tässä muuten aivan loistavaa lomailumusiikkia, kiitti vaan Anselmi kun linkkasit mulle. :)

                                                      JVG Ft. Raappana - Kran Turismo

15 kommenttia:

  1. Voi hyvää lomaa Piiuska? OMG

    VastaaPoista
  2. Voi, hyvää lomaa täältäkin! Minä palailen vielä töihin kahdeksi viikoksi, ja sitten lomaa :)

    VastaaPoista
  3. Hyvää lomaa ja juhannusta!

    VastaaPoista
  4. Rentouttavaa lomaa ja mukavaa juhannusta :)

    Annika

    VastaaPoista
  5. Mitkä on Pipsan juhannussuunnitelmat? :)

    VastaaPoista
  6. Kiitoksia lomatoivotuksista. Vielä ei oo oikee pystyny nauttimaa kun olo on niin väsynyt, et luulempa kaatuvani tonne sänkyyn heti tämän raapustettuani. Palailen sitten huomenna kertomaan mun hauskasta päivästä ja joo, on sitä videotakin. :)

    Ja juahannussuunnitelmia ei vielä oo. Vieläkään! Kai mää perjantaina sit tiedän missä oon. ;)

    VastaaPoista
  7. No koskas se päivitys tulee, eilen piti tulla!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi,
    Facebookin sivuilla pahoittelin ettei sitä päivitystä tulisikaan kun olin niin väsypoikki töiden jälkeen. Haaveilin vain untenmaista. Postatus on tällä hetkellä työnalla.

    VastaaPoista
  9. Hyvää juhannusta ja muutenkin lomaa! Toivottavasti ois aurinkoiset ilmat :)

    -Tellu

    VastaaPoista
  10. Tellu,
    No empä tiedä. Ens viikoks luvattu sadetta. :)

    VastaaPoista
  11. Loma on aina lomaa ja minusta silloin ei säillä ole niin suurta merkitystä. Eri asia on tietysti sen, jos lomalla ei aio tehdä muuta kuin maata rannalla ruskettumassa.
    Mitä muuten aiot tehdä lomalla?

    VastaaPoista
  12. Anonyymi,
    Niin, eipä sillä säällä oo niin vaikutusta muuten kuin siinä mielessä jos kovin tykkäisi liikkua jossain ulkosalla. Ni ei siel sillo oikee oo kiva olla, jos sataa kaatamalla (tai pienestikkään) :)

    No tällä hetkellä mä räin kattoon ;) ja oon vaan. Katsotaan nyt mitä sitä keksii.

    VastaaPoista
  13. Huh! Oon ollut ite näemmä samalla firmalla töissä mutta ei sitä tahtia jaksanut selväjärkisenä! Joten ei voi muuta sanoa kuin HYVÄÄ LOMAA, se on varmasti tervetullut! :D

    VastaaPoista
  14. Anonyymi,
    No se on kyl et miten on alue mitoitettu. Mun alueeni on ihan OK. Ettei turhan kireä aikataulu mut oon kyl kokenu senkin et saa mennä tukkaputkella ja silti menee ylitse ajan. Siivousduunissa se ei oo kivaa, et rääkillä pitää mennä. Mut se on tätä päivää ku kaikesta pitää aina kilpailla ja aina pitäs pystyy tekee halvemmalla ja nopeammin, mut niitä hommia ei sit kuitenkaan vähennetä. En siis ihmettele, jos valitetaan siivouslaadusta kun pitää kiireellä mennä. Ni sillon ei voi tulla siistiä.

    Kiitoksia, loma on tosiaan tervetullut vaikka oon nyt jo vähän päivissä sekaisin. :)

    VastaaPoista