28.6.2012

Joskus vaihtelu virkistää


Joskus tosiaankin vaihtelu virkistää ja nyt otin vielä tuollaisen sivuasetuksen, että senkun vaan värejä muuttaa, ni saa piristävää vaihtelua jo siten. Mitäs ite tykkäät?

Huomasin samalla, että noissa mekkovalinnoissa on A vaihtoehto alkanut yhtäkkiä ottamaan lisää kannatusta allensa. Kiva juttu, vaikka luulempa että tosiaankin tilaan molemmat vaihtoehdot (A&B) koska tuo mekkotyyppi selkeesti kuiteski soppii mulle. D vaihtoehtoa pohdin koska tuo värikäs kohta tulee lantion kohdille ja mullahan se on jo muutenkin turhan leveä, ni jotenkin sen korostaminen tuntuu huonolta idealta. Tajusin samalla, et miehän en oo ottanu kunnollisia kuvia tuosta punaisesta kukkamekosta, joten varmaan senkin parissa tulen hetken aikaa touhuilemaan kun kuvia otan - koetan tälleen päättää pidänkö vai myynkö.

Mukavaa kun on sadepäivä, ni oon saanu kaikessa rauhassa touhuilla noiden arvontapalkintojen parissa ja suunnitella muutenkin noita arvontoja. Huomenna muuten starttaa eka arvonta ja vinkkaisen sen verran, että palkinto on vaateaiheinen. ;)

Kun tässä samalla raapustelen ja suunnittelen, niin teen samalla myöskin kirjettä ja katselen uusinta jaksoa Teen wolf -sarjasta. Pakko sanoa, mutta tää kakkoskausi kyseisestä sarja on paljon mielenkiintoisempi kuin ykköskausi. Oon nyt tosiaan muutaman tunnin ollut yksikseni kun kulta joutuikin lähtemään käymään tuolla työpaikallaan, kun hänen tietotaitojaan kaivattiin - Just laittoi mulle viestiä, et lähtee tulemaan kotiinpäin ja et tarttisko käydä kaupassa (no ei jote hillaa se söpö peppus tän kotiopäi vaa)

11 kommenttia:

  1. Tykkään uudesta ulkoasusta, se vanha oli turhan levoton :)

    VastaaPoista
  2. Tykkään ulkoasusta! Paljon raikkaampi.

    VastaaPoista
  3. Tämä vaalea on mielestäni myös mukavampi. Tuo vaihtelua :)

    Mukavaa tekstiviesteilyä teillä!

    VastaaPoista
  4. Todellakin paljon parempi ulkoasu, pinkki kun ei ole koskaan ollut meikäläisen juttu. Paljon selkeämmän oloinenkin ja mukavampi lukea. :)

    VastaaPoista
  5. Tpso kiva ulkoasu! Mullakin oli tää vaalea tausta blogissani pitkään ja tykkäsin siitä kovin! Vaan vaihtelu virkistää kuten sanoit!

    VastaaPoista
  6. Kiitos olemassaolostasi, ja jatkuvasta positiivisesta suhtautumisesta arkeen ja elämään. Annat ainakin minulle voimia jatkaa eteenpäin, ja toivottavasti olisin itsekin sinut itseni kanssa yhtä rohkeasti kuin sinäkin.

    Kiitos.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi,
    No se on kiva et nykyinen on parempi. :)

    Anonyymi2,
    No raikkaampi tää kyl todellakin on! Ja ihaninta on se, et tätä pystyy piristämään niinkin helposti ku vaa vaihtaa noiden otsikoiden värejä. :) Vartokaas vaa ku joskus tulee kirkkaankeltaset ;)

    Raparperi,
    Vaihtelu on aina kivaa. Ja meillä on aina miehen kans nuo viestit tommosia hupsuja. ;)

    Anonyymi3,
    No kiva kuulla, että uudistus on parempi ja miellyttävämpi lukea. :)

    Anselmi,
    Kiituksia. :) Ja mulla ku pakkaa toi vaihtelunhalu tulemaan useinkin, ni... tää on yksinkertaisin jota pystyy muokkailemaan.

    Anonyymi4,
    Ohoh.. Kiitoksia vaan mutta kyllä se on te lukijat jotka annatte mulle voimaa. :) Kiva siis että menee myös toisinkinpäin. :)

    VastaaPoista
  8. Moikka!
    Olet positiivinen ihminen ja tykkään blogistasi. Eräällä foorumilla kohistaan siitä, että et muka ole niin hauska ihminen kuin annat ymmärtää, että olisit pettänyt kuulemma miestäsi. Kuulopuheita nämä on ja ajattelin sinulta eka varmistaa kuten kehoitit. Jotkut ihmettelee myös miksi et julkaise miehesi kuvaa ja epäilet onko sinulla mies. Minusta ainakin riittää peiliheijastuskuva jos miehesi ei halaja julkisuutta;)
    Hauskaa kesänjatkoa!
    t. Ikuinen fanisi

    VastaaPoista
  9. Ikuinen fanisi,
    No kiitoksia. :) Vai ollaan sitä taas jossain pohdittu kauniita päitä harmaiksi jollain noin vähäpätösellä asialla. Voi voi... ;)

    Mä oon just tämmönen kun blogissani oon, en enempää enkä vähempää. Enkä mie oo miestäni pettänyt eikä hän ole pettänyt minua - kriisejä on toki ollut mutta ne on johtuneet täysin muista asioista ja niistä en julkisesti kerro. Ystävät tietävät kyllä. Että kuulopuheitahan nuo pettämisväitteet todellakin ovat. Mutta kiva kun varmistit minulta. :)

    Olen tuon sanonut jo varmaan miljoonatta kertaa miksen mieheni kuvaa tänne laita mutta kerrottakoon nyt vielä yhden kerran. Eli mun mieheni on toivonut ettei hänen naamaansa laiteta näytille ja minä kunnioitan hänen toivettaan. Ja olenhan mie täällä blogissa kuvaillut noita mieheni tavaroitakin, että jos niistä ei voi uskoa ni tuskin sitten edes siitä naamakuvastkaaan. :) Joten sorry, uteliaat saavat nyt vaan olla pimennossa tämän mysteeriasian takia. Eikä minnuu ees harmita se että uskotaanko vai eikö mun mieheni olemassaoloon, ku ite kuiteski tiiän et lihhoo ja vertahan tuo mussukka on. <3

    Mitä? Onko täällä peiliheijastuskuva miehestäni? Pitääpä heti mennä ottamaan pois.

    Hyvää kesänjatkoa myös sinulle!

    VastaaPoista
  10. Moi!
    Onko niin, että kustannat itse arvontasi palkinnot? (: todella hienoa jos näin on. Vai saatko tästä blogista mitään sponsorointia?

    VastaaPoista
  11. Anonyymi,
    Aiemmat arvonnat olen kustantanut kaikki omasta pussistani. Näistä tulevista neljästä arvonnasta olen kustantanut kaksi ja kaksi on sponsoroituja.

    VastaaPoista