15.6.2012

Viikonloppu kutsuu ja enää 4pvä töitä edessä, ennenkuin pääsee alasti kirmaamaan kesälaitumille


VIIKONLOPPU KUTSUU!

Huomenna oon sitten taas yksikseni kun kulta menee veljensä luokse jelppaamaan noidenkin räystäiden laitossa. Itse aattelin käyttää sen ajan hyväksi ja raapustella kirjeitä, kun ovat jääneet todella huonolle hapelle viime aikoina - nyt olen vain KAKSI saanut valmiiksi tässä viikon aikana. Intoa olisi ja juttuakin, mutta jostain syystä kynä ei vaan pysy kauaa käsissä.

Onhan mulla huomiseksi jotain touhuakin, kun pitää hakea Elloksen paketti tuosta lähikaupasta. Tilasin äidille muutamat jutut mitä se pyysi + itselleni otin kokeeksi pari vaatetta, nimittäin roosanvärisen takin (18EUR) sekä pari uimamekkoa (n. 50EUR/kpl) kokeiluun kun tajusin ettei noista vanhoista uikkareista ole enää mihinkään. 

Vihdoinkin oli mustikoita taas myynnissä, joten oli ihan pakko ostaa litran verran joten niitä sitten mussutetaan ehtoolla kun katsellaan jotain leffaa tuon mussukan kanssa. <3

Facebookin sivustolla kuvaa, kun eilen lättäsin tukkaani tuota Tigin Control Freak Serumia ja vähän suoristelin niitä. Ei tullu kyllä piikkisuorat, mutta tykkään kyllä valtavasti tuosta pörröisyydestä. Tuonkaltaista haluankin. Mut voi kyllä toi aine itsessään hieman silotti hiuksia ja sai ne tuoksumaan hyvältä.

16 kommenttia:

  1. Otitko sen röyhelopersustakin? Se ei istunut mulle ollenkaan... toivottavasti sulla parempi tuuri :)

    VastaaPoista
  2. Uimamekot <3 En kehdannut moneenmoneen vuoteen mennä uimahalliin tai kylpylään mutta uimamekon ostettuani ollaan käyty jo kaks kertaa miehen kans kylpylälomallakin :) Mullakin oli ellokselta ja silloin hintaa oli 18e. Semmoinen musta missä on pallokuviollinen yläosa.

    VastaaPoista
  3. Linnea,
    No siis mistä siekin aina tiedät, mitä takkia meinasin? :) Katsotaan tosiaan miten istuu. Pituuden puolesta taitaa olla siinä ja siinä. :) Mut ois se kiva, kun 18eur hintana ja mie kyl kaipaisin tommosta värikästä ja nimenomaan takkia.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi,
    Mie oon kyl käyny uimassa tolla vanhalla mut oon aina himoinnu tommosia uimamekkoja. Tosin koskaan ei ollu just mun kokoa, kunnes nyt Elloksella huomasin niitä. Ja oon täsä uimamekon ostoa miettiny jo varmaan puoli vuotta ja nyt sitten ostin kun hintakin aleni sopivasti sieltä 75EUR--> 45EUR.

    VastaaPoista
  5. No tuli mieleen kun itsekin olen saman tilannut :D Edelleen etsin kesätakkia itselleni...

    VastaaPoista
  6. Sitä mukaa, kun porukka blogeineen siirtyy fb, blogit jää vähemmälle ja junnaa paikallaan. Kaikki ei ole innostuneita siellä kurkkimaan. Toki pitää pysyä ajan hengessä, mut tallaisen huomion olen tehnyt. Minkäs teet:)

    VastaaPoista
  7. Linnea,
    Kumman värin otit kokeiluun, roosan vai ruskean? Jos roosan, niin pitikö väri paikkansa? Mimmosta kesätakkia etsit? Mää voisin suositella tota fleeceä ns. välikausitakiksi. :)

    Anonyymi,
    Siis missään nimessä blogi ei hiljene ja suurin liikenne täällä onkin. Mutta Faceen tulee jotain pientä päivitystä mitä en ihan viitsi blogiin laittaa. Suosittelen kyllä kurkkimaan facen puoltakin ;) Sitä kun pystyy seuraamaan ilman tykkäystäkin. :)

    VastaaPoista
  8. Toivottavasti otsikko on vain kuvaannollinen...

    VastaaPoista
  9. Anonyymi,
    No eipä sun tarvitse kovin kauaa miettiä vastausta pohdintaasi. :)

    VastaaPoista
  10. Laitaks videoesittelyä/kuvia takista ja uimamekoista?

    VastaaPoista
  11. Mulla oli roosa, ja se oli jotenkin vielä vaaleanpunaisempi kuin kuvassa. Ongelmana oli se että hartiat oli mulle liian leveät, ja hihat kapeahkot, niin ei olisi voinut pienempäänkään vaihtaa.

    Mä olen yrittänyt löytää jotain siistiä kesätakkia, aika ohutta. Ainakin pepun peittävää, mielellään jopa polviin. Vaikka trenssi. Tai siisti bleiserikin kelpaisi, jossain neutraalissa värissä (ei musta tai ruskea kuitenkaan). Elloksella oli tummansininen trenssi, mutta se oli jotenkin tosi pientä kokoa, eikä isompia ollut jälkellä. Evansin ja Yoursin trensseissä oli niin kapeat hihat, että en edes saanut käsivarsia niihin. Tylsää...

    VastaaPoista
  12. Videoesittely sitten ehdottomasti uimamekoista, en oo ikinä livenä nähnyt ja olis kiva nähdä millaisia ne on ja kannattaako itsekin hankkia kun aika lihava olen :/

    VastaaPoista
  13. Onko sulla ensi viikolla vain neljä työpäivää?

    VastaaPoista
  14. Anonyymi,
    En ole vielä päättänyt teenkö videon vaiko kuvapostatuksen. Uimamekoista en oo ees varma teenkö kumpaakaan.

    Linnea,
    Oi, no väri ainakin kelpaa mulle. Katsotaan siis istuuko mitenkä. :) Istuispa! Oon nimittäin etsinyt vähän ton kaltasta takkia ja nyt ku oli alessa, ni olin vaan et jeij! :) :) Eikö kesätakiksi kelpaisi joku neuletakki? Metsästän muuten itekki bleiseriä/jakkua, et jos näät kivan ni vinkkaappa. :) (jos joskus koettas näyttää aikusemmalta)

    Anonyymi2,
    No videointia en voi luvata. Katsotaan nyt onko millaisia edes päällä.

    Anonyymi3,
    On, kun ei perjantaina mennä töihin. :)

    VastaaPoista
  15. Mitä aiotte tehdä juhannuksena?

    VastaaPoista
  16. Anonyymi,
    Kiitos kysymästä, se on vielä aika avoin joten en tiedä sanoa.

    VastaaPoista