22.7.2012

Lukijan Toive: Kynät ja Tarrat

Tämänhetkisen kynät joilla kirjoitan.
Vasemmalta oikealle päin järjestyksessä.
Kolmella ekalla kirjoitan kirjeitä
Nelos-viitos kyniä käytän pieneen koristeluun
ZIG-kynillä kirjoitan yleensä tervehdykset jne

Tässä siis kaikki kynät ja tarrat jotka omistan. Tarroja on enemmänkin koska otan yleensä triplat jokaisesta erilaisesta arkista. Eli kaksi tulee käyttöön ja yksi jää kokoelmaan.

Tarroja tulee käytettyä nykyään silti vähemmän kuin ennen, kun nuo kirjepaperit joita käytän ovat aika usein jo niin koristeltuja että tarrojen laittaminen vain tekisi siitä turhankin koristellun paperin. Olen noita joskus kuoriin siis laittanu taikka valkoiselle ruutupaperille kun täytyy kaunistaa.

Mulla on joskus aikoinaan ollu n. 100 kynää (kyllä, oon laskenut) ja kun sen totesin nii päätin etten osta kyniä ennenkuin oon käyttänyt noita vanhempia pois. No se oli aika helppokin juttu, kun aika moni alkoi olemaan kuivahtanut tai muuten vain ei toiminut kunnolla. PILOT tuntuu olevan tällä hetkellä se mun the best kynämerkki. Kaipaan kynältäni aina terävää kärkeä, muuten kädenjälki ei ole miellyttävä.

Mikäli kiinnostaa tietää, millaiselta käsialani näyttää niin kurkkaappa täältä.

4 kommenttia:

  1. Hei Pipsa! Löysin sun blogis Facebookin kautta ja tykästyin kovasti.
    Olen itsekin pluskokoinen ja riemastuin löytäessäni tämän blogin.

    Voiko sinua pyytää kirjekaveriksi vai onko listasi jo täynnä? =)

    VastaaPoista
  2. Armi,
    No heippa!
    Tervetuloa vaan blogia lueskelemaan. :) Mulla on kyllä valitettavasti kirjekaverikiintiö täys. :)

    VastaaPoista
  3. Onpas sulla kyniä ja tarroja, alko tekee mieli hiukan kauppaan kans... :) Noi galigraffi kynät on superii, vaan hirmu kalliita ja niillä pitäis juurikin oikeanlaisesti kirjoittaa, menee terä äkkiä. kortit kirjoitan aina niillä.
    *KataMaria*

    VastaaPoista
  4. KataMaria,
    Joo, niitä on paljon ja lisää haluan vaikka vanhoistakaan päässy eroon. :) Calligrafia kynät on kyllä ihania ja ihan oikein, niitä pitää käyttää oikein että terä kestää. Itse käytän siis lähinnä MOI, HEI, HEJDÅ, NI HAO tervehdyksien kirjottamiseen kirjeen alussa. :)

    VastaaPoista