7.8.2012

Älä koskaan pelkää ottaa seuraavaa askelta, sillä se askel voi muuttaa kaiken


Nyt on sitten kilpailu startannut ja toivotan onnea kaikille kilpasisarilleni! Musta on ihanaa, kun noinkin moni uskaltaa osallistua tuohon ja tässä mää vielä sanon, että hopi hopi vaan emännät sinne osallistumaan! Kävin itse klikkaamassa kaikille ääneni. KIITOKSIA SIIS KAIKILLE JOTKA OVAT ÄÄNESTÄNEET! (Jos, et vielä oo äänestäny ni käyhän >>>täällä äänestämässä<<<)

Täällä onkin tänään ollut sateinen keli mutta se ei ole aurinkoista mieltäni sammuttanut, ei sitten mitenkään. Harmittaa vain, kunnei pääse lennättelemään noita lennokkeja (hei, enks mää just valittanu et ku käytiin joka ilta ja mulla ei ollu omaa aikaa, niin et mihin toi valitus unohtu?)

Aateltiin tänään tehdä jauhelihakeittoa, kyllä sitä on useinkin meillä koska se vaan on niin hyvää. Hyvää, täyttävää ja kevyttä.

Isäntä tuolla nauraa, että sillon tietää Piian olevan hyvällä päällä ku laulaa hyräilee. Tää on kyllä niin totta, sillo ku mä oon oikee tyytyväinen ni määhän oon ku mikäki kehruukone. Music makes me happy! Nostakoon kätensä, joka saa fiiliksensä aina paremmaksi kun kuuntelee musiikkia? Tämä kappale soi meillä repeatilla kokoajan.

Huomenna sitten taas äidin luokse ja aattelin samalla käydä katsomassa tuossa luonteistuotekaupassa, oisko heillä tuota mun kaipaamaa hienoa merisuolaa. Jos tuolla ei ole, niin sitten vaan netin kautta tilausta menemään. Mä haluun sen hienon merisuolan! Yritin samalla äidillekki myydä ajatusta, et ostaa tota merisuolaa - kun äidillä nuo natriumarvot muutenkin todella huonot, ni ehkä toi merisuola sopis sitten paremmin ku on kaikki mineraalit tallella.

Tuli muuten kauneusvirheistä (onks semmosii ees?) mieleen että kun mulla on yksi hammas vinossa. Siis poikittain suussa. Ja sillä hampaalla hammaspaikalla on niinkin hauska tarina, kuin että mulla oli syntyessä hammas suussa ja se hammas oli tasan tarkkaan tuossa kohtaa missä nyt on vino hammas. Se kyllä tipahti suusta jonkin ajan kuluttua pois, mutta äiti on sen pikkuhampaan säilyttänyt. Ala-asteen lopulla ne kovasti yritti saada mut sellaiseen systeemiin että tuohon oltas laitettu joku kuori päälle - en tiedä olisiko ne ottaneet sen vinon hampaan pois ja laittaneet jonkun posliinihampaan siihen, oikeinpäin vain. Mut mä pidin pääni, et pidän hampaani! Ku siitä ei koskaan oo ollu mitään ongelmaa vaikka nyt ehkä just kauneusvirheenä jos aatellaan. Mä oon jotenkin niin sinut arpieni ja vinojen hampaitteni kanssa, ne tekee minusta minun! Ja mähän aion loistaa virheitteni kanssa!

36 kommenttia:

  1. Olitkin kerännyt jo hurjan määrän ääniä!

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. "Mä oon saavuttanut jo jotain,"

    Kuten mitä? En ole koskaan sinusta kuullutkaan.

    Pipsalle annettu ääni!:)

    VastaaPoista
  5. Tsihih... sä se ootkin kova julkkis Laura ;D varsinainen missi, noloo. Tsemppiä Pipsalle.

    VastaaPoista
  6. lauruskaahin tartti sit tulla tänne kerää sääliääniä...

    VastaaPoista
  7. Jenni,
    Juu. :) Tosin ne äänet on tulleet ilmeisesti osittain tuolta erään foorumin kautta.

    Laura Hjerp,
    Ymmärsit oikein, kaikille annoin äänem koska jokainen on sen ansainnut jo ihan sillä, että uskaltaa lähteä kisaan! NO minun mielestäni mikään kilpailu ei ole varsinaisesti pilipali ja itsellenikin suurin askel oli ilmoittautuminen. :) Se on hienoa, kun on jo saavuttanut jotain - itsekin olen saavuttanut. Tämä kilpailuun osallistuminen on vain yksi unelmani - vielä kun pääsis hius ja kynsimalliksi, ni sit oon tehnyt kaiken mitä oon sillon epävarmana nuorena haaveillut. :)

    Vivian,
    No jokainen varmasti saavuttanut jotain. Ehkä Lauralle isoin saavutus oli tuo Seiskan kisa. :) Kiitoksia äänestäsi! :) :) <3

    Anonyymi,
    NO no, kukaan ei oo nolo! Ny suut suppuhun ja hatunnosto kaikille osallistumisesta. :)

    Anonyymi2,
    Tuskimpa nyt kenenkään tarvitsee sääliääniä kerjätä. :) Eipäs siis nyt ilkeillä!

    VastaaPoista
  8. Vau pipsa, mikä äänimäärä jo! :)

    VastaaPoista
  9. Olipa taas nolo tuo lauran avautuminen, huh huh.
    Onnea sulle pipsa hirveesti kisaan! :)

    VastaaPoista
  10. Itsekin osallistuin, mutta tuo linkki jonka voi laittaa omalle sivulleen, ei mulla jostain syystä toimi, se ei vie sinne galleriasivulle :/ Omaan blogiini sen nyt kuitenkin laitoin jos se jollain toimis. Sinua äänestin kummiskin, onnea kisaan! :)

    VastaaPoista
  11. Pipsa, oletko tullut ajatelleeksi, miksi sinua on niin moni äänestänyt?

    VastaaPoista
  12. Sun elämänasennetta ei voi kuin ihailla!! :)
    Oot kyllä niin paljon kaikenmaailman "nettiherjaajien" yläpuolella, siis positiivisella tavalla!
    Tsemppiä kisaan :)
    T. M

    VastaaPoista
  13. Hyvä Pipsa! Oot paras!

    T. Katri

    VastaaPoista
  14. äänestin sua :)

    VastaaPoista
  15. "lauruskaah sanoi... Mä oon saavuttanut jo jotain, mutta moni teistä muista ei.
    ~Laura Hjerp"

    Voi vitsi, kiitos päivän parhaista nauruista! :D Vai että Miss XL perintöprinsessa... :D Siinä vasta saavutus! :D

    VastaaPoista
  16. Armazioaglabniz7.8.2012 19.24

    Aika laihoja oli ehdolla, eikö pitänyt olla vähintään kokoa 44?
    Yksi oli ehdolla oikein kahteen kertaan. Muistin nyt et en muistanut äänestää. Mutta onnea kuitenkin kisaan!

    VastaaPoista
  17. No onpa noloa kommenttia... siis näiltä anonyymeiltä, jotka morkkaavat Lauraa! Mikä siinä on, että aina on pakko jollekulle ilkeillä?

    Onnea kisaan sekä Pipsalle että Lauralle :)

    VastaaPoista
  18. Raparperi,
    Juu, niimpä! :)

    Anonyymi,
    No eihän tuossa nyt mitään noloa ollut. :) Ja kiitoksia. :)

    Haihattelija,
    Kyllä mä ainakin sun sivuiltasi pääsin suoraan siihen äänestyskuvaasi. :) Ja annoin ääneni! Kiitoksia ja hei, onnea sulle kans!

    Anonyymi2,
    No en oikeastaan. Tiiätköhän sie syyn?

    M,
    No kiitti ja mun asenne nettiherjaajiin perustuu vaan siihen, että en jaksa antaa aikaa moiselle. :) Syö liikaa energiaa. :) Kattellaan mieluummin jottain kivvaa! :)

    Katri,
    Kiitti, mut itekki oot paras!

    Anonyymi3,
    Kiitoksia! :)

    Anonyymi4,
    No kyllähän se perintöprinsessan osa ON saavutus. Ainakin itse sen sellaiseksi laskisin. Ja mulle ainakin ois. :)

    Armazioaglabniz,
    Joo, siis koosta 44-56. Muutama todella hoikan näköinen siellä näytti olevan mutta haittaako tuo? Kiitoksia. :)

    Linnea,
    Tjaa, tuohon ilkeilyyn kun löytyisi vastaus ni kaikki semmonen varmaan loppus ku taikaiskusta. No ainahan sitä syitä löytyy, toivon vaan et nää ilkeilijät (ihan yleisesti) löytävät sen ilon ja lopettavat ilkeilyn. :) Ja kiitoksia!

    VastaaPoista
  19. mä annoin oman ääneni kisassa sulle koska sulla on niin superpositiivinen persooja ja blogi ja ihaia hymykuvia aina.
    <3

    VastaaPoista
  20. Mun tarkotus ei missään välissä ollut mollata ketään ? Mulle XL kisa oli suurin saavutus. Enkä mä pidä ketään teistä vähempiarvoisena, vaan moni näköjään ymmärsi saavutuskommentin väärin. Tarkoitin sillä että yritin pohtia sitä miksi lähdin mukaan, koska olen ollut vastaavassa kisassa aiemmin, enkä usko että moni muu on, jolla tarkoitin myös ettei mun kuuluis olla siellä.
    Mä en missään välissä ole pipsalle halunnut mitään pahaa, kiitin äänestyksestä ja halusin myöskin häntä tsempata. Koska se on erittäin rohkeaa lähteä tuollaiseen kilpailuun mukaan. Ja se ''pilipali'' juttu on vaan siltä näkemykseltä mitä luokittelen esimerkiksi saadusta stressimäärästä seiskan kisan aikana. Loppupeleissä siis Kappahlin kilpailijoilla ei ole niin kovat paineet koska esimerkiksi tiedän että Pipsa, joka on hieno esimerkki siitä miten iso voi olla kaunista ja miten pyöreämpi uskaltaa lähtetä tällaiseen kilpailuun, on jatkossa selvästi.. Toki mulla on eri käsitys siitä koska varmaan kokemus puhuu siitä että tietää miten suhtautua näihin ''äänestyksiin'', mun on paha sanoa miten muut asian kokee koska en tiedä niiden taustoista. Mä ihailen sitä että pipsalla on hieno elämänasenne ja kaikesta huolimatta lähtee mukaan. Mä en kerjää sääliääniä koska mulle on samantekevää äänestetäänkö mua. :) Mun ei loppupeleissä tarvitse saavuttaa mun elämässäni enää mitään, koska olen haluamani saavuttanut. Mä osallistuin kilpailuun siitä syystä että haluaisin jatkaa mallihommia.
    Ja säkin varmasti saavutat unelmas jossain vaiheessa, uskon kovasti siihen, sulla on hyvä tukijoukko takana. Sait myöskin ääneni, saat myös jatkossa. :) Tsemppiä !

    VastaaPoista
  21. Sallamari,
    Voi, kiitos. <3 :)

    Laura,
    Siis ethän sinä tässä ketään ole mollannut tai mitään. Ja todellakin, se Miss XL kisa oli sulle suurin saavutus, olisi varmasti kelle tahansa joka tosta vaan ponkaisee. :) Seiskan kisa on aikalailla erilainen kun siinähän esiinnytään jo kisan aikan ja on kaikenlaista toimintaa. Tässä nyt vaan olla naama ja nimi netissä. :) Ja jos totta puhutaan, niin onhan nämä tällaiset seiskan ja kappahlin kisat pienempimuotoisia joihinkin isompiin nähden, luonnollisesti mutta antaa varmasti aimo buustin itsetunnolle kun uskaltaakin osallistua!

    Ja mun jatkoni. Jotenkin en siihe vielä usko. Luulen että takavasemmalta taklaa vielä joku upea mimmi. ;)

    Eikö sulla ole mitään uutta haavetta, ainakin tuo mallinhommat voisivat sellaiset olla. Eiku lähettelemään vaan mallikansiota eri paikkoihin. :) JOku tärppää varmasti vielä, jos ei heti niin joskus. :) Mie oon ite saavuttanu kans jo aika paljon omista haaveistani: Oon ollu lehdessä, oon ollu Sokoksen mannekkiinina päivän ajan, nyt oon osallistunut mallikilpailuun. Vielä tarttis kynsi ja hiusmalliksi päästä. :) Sit ois kaikki nuo nuoruuden haavet saavutettu. Sit voiki rentoutua niiden saavutuksien hakusissa. ;)

    Mulla tosiaan on ihan mahtava tukijoukko! *lähettää virtuaalihalipurkistukset kaikille*

    Sieki sait Laura ääneni, kuin myös moni muukin. Kiitoksia äänestäsi! :)

    VastaaPoista
  22. Eikö sinnuu Pipsa häiritte että suurin osa sinu äänistä on tullu foorumin pojilta ja vieläpä ihan läpäällä? Mie kuiteski toivotan onnea kisaan! (:

    VastaaPoista
  23. Joo, ylilaudan pojat käytti epärehellisiä keinoja äänestääkseen sinua. (Ip;n/tor;in muokkaaminen)

    VastaaPoista
  24. Anonyymi,
    No vaikea sanoa mikä määrä on poikien ja mikä muiden. Ja tiesin kyllä tuon, että läpällä ovat äänestäneet. Kuinkas nyt muutenkaan pojjaat vois äänestää munlaistani. ;)

    Absinthefairyy,
    No musta nuo epärehelliset keinot vois jättää pois ja pistää ihan rehellisesti se yks ääni. Vaikka oiski läpällä tehty.

    VastaaPoista
  25. On kuitenkin tärkeää muistaa, että Pipsan blogilla on ihan hurjasti muitakin lukijoita, joten annetut äänet tuskin koostuvat vain Piian ulkonäköön ihastuneiden miespuolisten ihailijoiden äänistä. (Ja vaikka koostuisivatkin, minä olisin Pipsan asemassa imarreltu!)

    VastaaPoista
  26. Onnea XL-kilpaan, otin siihen itsekin osaa ja äänestin myös sinua! Ja äänestin sinua siksi, että olet oikein nätti ja sinulla on myöskin oikea asenne. Ei haittaisi yhtään nähdä Kappahlin vaatteita siun päälläsi vaikka mainoksissa :)

    VastaaPoista
  27. Edesautoin sinua äänien saannissa ;) Kerroin kavereilleni,sekä tutuille, että äänestävät mikäli siltä tuntuu!

    VastaaPoista
  28. Anonyymi,
    Niin, tämäkin on tosi että mulla on teitä ihania lukijoita niin valtavasti jo muutenkin. Kiitoksia! Ilman teitä en ois mitään! :)

    Möllikkä,
    Oi miten ihana nimi sulla on!!!! <3
    No en mie nyt tiedä tosta nätteydestä, mut asenne mulla on aina kohdillaan. ;) Kiitos! Olisihan se kiva mainostaa KappAhlin vaatteita.

    Anonyymi2,
    Voi kiitoksia! :)

    VastaaPoista
  29. Hei Pipsa. Unohda merisuola. Etsipä itsellesi ruususuolaa. Tietoa siitä löydät netistä. On mineraalipitoinen ja paremman makuinen. :)

    Tsemppiä kisaan!

    VastaaPoista
  30. Anonyymi,
    Kiitti. Just juttelin myyjänä kanssa, että kyllä se merisuola oli parempi vaihtoehto. Sellaisen siis ostin. :)

    VastaaPoista
  31. Millaista merisuolaa ostit nyt ja mitä merkkiä sinulla oli ennestään?

    VastaaPoista
  32. Anonyymi,
    Siis meiltä löytyy nämä suolat:

    - Tavallinen kaupan Pan-suola (ei oo enää hetkeen käytetty, vois heittää menee)

    - Meiran karkeaa merisuolaa

    - Urtekramin karkeaa merisuolaa

    - Ja nyt uusimpana on Danivalin Atlanttin hienoa merisuolaa

    VastaaPoista
  33. Pan-suola on erittäin hyvä suola ruoanlaitossa. Maailman tutkituin mineraalisuola!

    VastaaPoista
  34. Anonyymi,
    Merisuolat on parempia. :)

    VastaaPoista
  35. Mineraalisuola on terveellisempää kuin merisuola, sillä siinä on vähemmän natriumia.

    VastaaPoista
  36. Anonyymi,
    Niin, mutta merisuolassa on kaikkia muutakin kivoja mineraaleja mukana. :) Eikä sitä merisuolaa nyt kilokaupalla laitetakkaa vaa pienesti.

    VastaaPoista