22.8.2012

Kuuntele PipSaa Sovituskopin vieraana... Eazy101 -kanavalla


Huomenta ihanaiset lukijani

Muistakaas
sitten naikkoset (ja miekkosetkin) että tänään mua kuuluu radioaalloilla! Kuoputtakaapa sinne sohvan nurkkaan hyvä kolo ja rentoutukaa tunnin verran Sovituskoppia kuunnellen. Jos ei ratiosta pysty kuuntelee ni eiku osotteeksi EAZY101 ja sieltä Kuuntele.

Heräsin tänään aikaisin että pääsen ajoissa tekemään tuota radio-ohjelmaa. Ajatus on vähän hukassa näin aamutuimaan mutta viimestään työt herättää nuo uinuvat aivolohkot. Mut ai maar että kun on hyvää kaurapuuroa, ku täs on mukana mustikkakeittoa (sitä tavallista, ei sokeroimatonta) maitorahkaa ja suomalaisia mustikoita - aijaijai, maistuis varmaa teillekki? Mitäs siellä syödään muuten aamupalaksi? Mä oon syönyt monen monta vuotta aina puuroa aamupalaksi, siitä ei pääs yli eikä ali. Murkkuna kyl meinas lentää puurolautaset aina aamusin seinään, kun se oli niin suolasta (äitee teki semmosta aina, tekee edelleenkin) ja ketä nyt kiinnostaa jonkun maidon kans syödä puuroo? Täytyy olla rahkaa ja mustikkasoppaa mukana!

Mun aamuni

7:10 kännykkä alkaa soittamaan Tim Bergin Bromance kappaletta, aika siis nousta!
7:15 onpi ihana aamupala nokan eessä
*selailua netissä... iltalehti, blogi, facebook, blogiseuranta, blogilista, säätiedoste, sähköposti yms.*
7:35 aamupesut ja pukeutumiset
7:50 viimeiset viis minsaa venaamista, sillä eihän siellä bussipysäkillä haluta vaan seisoa liian kauaa eihän? ;)
8:00 aika lähteä töihin!

110 kommenttia:

  1. Puuro on kyllä tosi hyvä aloitus päivälle :) Mun puuron syöminen on tosi kausittaista, nyt en ole pitkään aikaan syönyt. Pitäis taas aloittaa. Suolainen puuro on yök. Mä syön puuron joko pakastemustikoiden/puolukoiden kanssa tai sitten ihan sellaisenaan.

    Vitsit että oon kade, jos sä pystyt aamuisin selailee nettiä. Mä en ikinä vois, jumittuisin koneelle ja myöhästyisin töistä :D

    Annika

    VastaaPoista
  2. Onnea matkaan :)

    Täällä syödään aamuisin marjarahkaa ja juodaan espressoa.

    VastaaPoista
  3. Mun pikkuveli lähti tuossa ajassa kouluun, mutta mulla menee ainakin tunti pelkkään kampaamiseen ja hampaiden pesuun. Olet nopea.

    VastaaPoista
  4. Mä olen arkiaamuisin huono aamupalan syöjä, vaikea keksiä sellaista, mikä maistuisi. Monesti aamut menee jugurtila ja sinne sekaan saatan nakata pussillisen pikapuuroaineksia. Muutenin mun aamut on sellaista pikakiitoa, ylös, pesulle, koirien kanssa lenkille, jotain suuhun ja sitten miehen kyydissä töihin.

    Onnea radiohaastatteluun, nauti kokemuksesta!
    -hss

    VastaaPoista
  5. Tässä muuten kiinnostava linkki kaikkien neitokaisten iloksi: http://www.mybodygallery.com/

    Sinne voi naputella omat mitat, ja saa kuvia ihmisistä jotka ovat samankokoisia.

    VastaaPoista
  6. Onko sulla ajokortti? Jos ei, niin miksi ei? :) Millainen auto teillä ylipäänsä on?

    Mistä muuten tulee tän blogin nimi? Tuleeko värikäs sinusta persoonana, siun elämän värikkyydestä vai vaatteistasi?

    VastaaPoista
  7. Mulla on ollut syömishäiriö 12-vuotiaasta asti ja edelleen 10 vuotta myöhemmin saan kitkuttaa ruokailemisen kanssa. Aamupalaa syön harvoin, mutta silloin kun syön, se on ruisleipää ja pala juustoa. Puuro on mulle enemmänkin päivällinen, marjojen kanssa nautittuna oikein herkkua :)

    Onnea Pipsalle radioon! Kuuntelen netin välityksellä voittokulkuasi ;)

    VastaaPoista
  8. Kirjoitit keväällä miehesi hankkineen vuodessa lihasmassaa 20kiloa. Tää on täytynyt vaatia ihan käsittämättömän organisoitua ruokavaliota ja ammattimaista treenausta. Ymmärräthän etteivät kehonrakentajatkaan saa luonnollisin keinoin kuin maksimissaan 1kg/kk ja sekin vain optimaalisissa ja todella poikkeuksellisissa tilanteissa. Mikä siis on miehesi salaisuus?

    VastaaPoista
  9. Annika,
    Se on hyvä alotus ja pitää kauan täynnä. Suosittelen puuroa kyllä. Mä en ymmärrä miks mun äiti pystyy syömään noin suolasta puuroa, en pysty syömään sen tekemää puuroa ja sit sota alkaakin ku mä kieltäydyn syömästä. :) Pystyn kattoo nettiä aamusti mut kyl mä silti kelloakin seuraan. :) Ehkä mää en sit jumitu helpolla. :)

    Linnea,
    Kiitoksia. Muistahan kuunnllea, jos pystyt. :) Marjarahkakin on hyvää, kun on tota protskua. :) Aamuisin kannattaa syödä ku kuningas ja iltasin kun kerjäläinen. ;)

    Anonyymi,
    Kiitti, se on vaan hyvin organisoitu. :) Aamupala onkin ainoa jonka syön nopeammin, ku muuten ruuan kanssa voi mennä vaikka tuntikin. No okei, vähän harvemmin silti noin kauan mut yli puoli tuntia kuiteskin. :)

    HSS,
    No ei tuo jugurtti pikapuuron kanssa kuulosta hassummalta. Rauhoitutko viikonloppuisin nauttimaan rauhaisan aamupalan? Kiitoksia, kyllä tuli nautittua!

    Linnea,
    Katsoin mut ei nuo kyl oikeen näyttänyt samalta tai sit mä en osaa kattoo tota. Näyttikö sulla suht samaa?

    Anonyymi2,
    Ei ole, siihen on syynsä mutta niistä en puhu julkisesti. Meillä on pieni Huyndai. <3 Mä en enää oikee ees muista mistä toi nimi tulee, mut värikkäästä elämäni jota värittelen värikkäillä vaatteilla ja värikäs myöskin vois kuvata mun räiskyvää luonnetta. En tosiaan muista mitä se sillo aluksi meinasi. Mut varmaan joku sekotus noista. :)

    Christina,
    Tsemppiä sulle tuon häiriön kanssa, oot ilmeisesti saanu vähän kampattua sitä maahan ettei kuiski liikaa. No pääasia että syö! :) Ja kiitoksia. :) Apua! Pian se alkaakin jo!

    Anonyymi3,
    Siis ei mun mieheni kyllä 20kg lihasmassaa ole ottanut, oon kai taas ollut sekava teksteissäni. Siis on nostanut painoaan 20kg. Lihasmäärän määrää en osaa sanoa. Mutta organisoitua tuo sen ruokavalio on ollut ja treenaa ammattilaisten ohjeiden mukaan kyllä.

    VastaaPoista
  10. Mun mielestä kaikki mun mitoilla varustetut ihmiset tuolla My Body Galleryssa näyttää paljon pienemmiltä kuin minä. Sitten jossain 30-40 kiloa mua isommat (osa myös pidempiä) vastaa mun omaa mielikuvaa itsestäni. Niitä ei nyt kamalan montaa kyllä ollut tarjolla.

    VastaaPoista
  11. Onko sulla lääkitys sun epilepsiaan?

    VastaaPoista
  12. Linnea,
    Joo, mullakin on siis noin että jos pistän paljon pidemmän mut saman painon, ni saan suht samannäköstä mut ei silti täysin samaa. No mie kyl oonkin vähän hassumuotoinen et sekin. :)

    Anonyymi,
    No johan nyt, mistähän moisen päähän sait?

    VastaaPoista
  13. Ihanaa, Pipsa! Kuuntelen sua netin kautta ja oot niin rento ja oma itsesi siellä! Susta pitäs tulla radiopersoona kun pelittää noin hyvin! Go go Pipsa!!

    Terkkuja faneiltasi Tampereelta!

    VastaaPoista
  14. Eli sinusta Pipsa nuo ovat tuolla galleriassa sinua lihavemman näköisiä?

    Olen samaa mieltä kuin Linnea, että vaikea uskoa näyttävänsä noin hoikalta!

    VastaaPoista
  15. Anonyymi, ymmärsin että näyttävät Pipsan mielestä pienemmiltä, vai...? Hmm. Pitäisi varmaan lisätä omat kuvat tuonne, mutta ärsyttää kun valittavana on vaatekokoja vaain 54 asti. Ja kun se on pakko valita, niin tuolta löytyy sitten niitä päälle 200-kiloisia, jotka ovat ruksanneet käyttävänsä kokoa 54... Laitoin kyllä palautetta asiasta, mutta tuskinpa mitään asialle tekevät, kun eivät ole tähänkään asti...

    VastaaPoista
  16. Kuuntelin sinua radiosta, hyvältä kuulosti :) Ainut miinus Sovituskopin tytöille, hieman enemmän sun kanssa olisi voinut jutella, ihan liikaa musiikkia ja keskeytyksiä.

    VastaaPoista
  17. Pipsa ,jutustelusi kuulosti niin sujuvalta kuin olisit aina ollut radiossa.Musiikkia oli tosiaan liikaa,sinua olisi kuunnellut mieluusti enemmän.

    VastaaPoista
  18. Däng däng däng [=musaa]

    - No hei, olemme Sovituskoin juontajat Pim ja Pom, ja vieraana meillä on Pipsa, mut hei, kuunnellaas musiikkia ensin 2-3 biisiä

    Däng däng...

    Juontajat: - No niin Pipsa, mistä tilaat vaatteita...jaa mut kuunnellaas musaa tähän väliin...

    Däng däng...

    Juontajat: - No niin, meillä on vieraana Pipsa, mitäs sä sillä plokillas oikein haet...mut sitä ennen musiikkia..

    Däng däng...

    Juontajat: - No Pipsa, meillä alkaakin jo aika loppumaan, tunti on kivasti (?) mennyt, osallistuit Khappaliiin kisaan, vai?

    Pipsa: - Joo...

    Juontajat: - Jaa mut aika loppuu, laitetaas musaa vielä tähän loppuun

    Däng dä dä däng...



    VastaaPoista
  19. Olet kiva Pipsa. Jos tormataan Joskus niin huikkaan sinulle, toivttavasti ei ole samanlaiset yoursit paalla. porissa on muuten tosi kiva teatteri..

    VastaaPoista
  20. Olipahan hassusti tehty ohjelma, kun musiikkia oli aivan liikaa...

    VastaaPoista
  21. Minäkin kävin tutkailemassa tuota Linnean laittamaa linkkiä ja kyllä minustakin nuo minun pituiseni ja painoiseni näyttivät (ainakin osa) paljon pienemmiltä. Kaipa se on siitä kiinni, minne ne kilot on pakkaantuneet :)
    -hss

    VastaaPoista
  22. Kiva oli kuunnella sinua, mutta olipa outo radiolähetys.

    Kuvittelin, että nimenomaan paikallisradiossa olisi aikaa jutella kunnolla, mutta haastattelu ei päässyt missään vaiheessa edes kunnolla alkamaan.

    Paljonkohan tuosta tunnin lähetyksestä oli puhetta? Ehkä viisi minuuttia, tuskin enempää.

    VastaaPoista
  23. Kävin kans kokeilemassa tuota sivustoa ja samaa mieltä, että muut olivat mielestäni minua pienempiä - tai sitten sitä vaan suurentelee omaa kokoaan mielessään.

    Eikös joku laittanut linkin sellaisesta sivustosta, missä sai kokeilla kampauksia jne...siitä sain kyllä sellaiset naurut, etten muista milloin olisin niin paljon nauranut!

    Tuosta radio-ohjelmasta (jota en ole kuunnellut) ihmettelen, että ovat musiikkia niin paljon soittaneet, sillä siitähän ne joutuvat maksamaan Teosto-maksut, kun sen sijaan haastattelu olisi ollut ilmaista? Tuskin Pipsalle siitä ainakaan "maltaita" maksettiin...

    VastaaPoista
  24. Minun mitoillani näyttivät kyllä ihan tutun kokoisilta tuon sivun henkilöt. Tosin kukaan heistä ei käyttänyt saman kokoisia vaatteita. Vaatekoot kannattaakin jättää laittamatta.

    VastaaPoista
  25. Christina,
    Kiva kun kuuntelit. :) Kyl mä tossa jännitin aikalailla, ainakin aluksi. :)

    Anonyymi,
    Ei, mutta en vain löytänyt tasan samanlaista. Jos sie tiedät mikä esittäisi enemmän mua, niin ole hyvä ja linkitä tähän. :)

    Linnea,
    Eiku en siis löytänyt tarkalleen samanlaista, kun ovat niin eri muotoisia. Jos painon mukaan olisi OK, niin sitten vartalomalli on ihan toista mulla. Ja tohon kokoon ei kannata uskoa, 200kg ei voi olla 54 kokoa, ei edes jenkkilän vaatekoossa.

    Anonyymi2,
    Kiitoksia, mutta tuotahan se radio on että musiikkia musiikkia. :) Ehkä mun pitää alkaa vetämään omaa radioshowta, pystyisköhän jossain streemaamaan suorana? Hmmm....

    Anonyymi3,
    No mä oon saanu opetusta noilta mun omilta videoilta vaikka kyllähän se jännitti aluksi aikapaljonkin. Jännitys alkoi kun työpäivä loppui. ;) Mut jos se lieventäisi ärsytystä, että mua saa kuunnella täällä blogissakin. :)

    Anonyymi4,
    Hih. :) Kiva ohjelma tuo slti minusta on. :)

    Anonyymi5,
    No kiitoksia ja huikkaa ihmeessä jos törmäät muhun. Sitä soppii toivoa, ettei olisi ;)

    Anonyymi6,
    No makuasioita, musta se oli ihan OK. Tokihan olisin voinut puhua vaikka kuinka kauan kun innostuttiin mutta aika kun on kortilla. :)

    HSS,
    Tai sit kun kyseessä on ulkomaalaiset ihmiset (ilmeisestikki?) ni ehkä heillä on sit erilainen toi kilokulttuuri? Tai jotain!!

    Anonyymi7,
    Kiitoksia. :) Mun täytyy kyl alkaa miettii jotain suorastreamausta keran viikossa. Jos vaan sellaista löytäs. ;) Eiks niitä mun mielestä voi tehdä.... kai? En tiedä paljonko oli puhetta... ehkä 10-15min?

    Anonyymi8,
    No ei tosiaankaan maltaita maksettu. :) Mut eikös radio-ohjelmat ole lähinnä musiikkia? Paitsi ne jotkut aamujuonnot jossa suurimmaksosaks vissii höpistää?

    Anonyymi9,
    Mä en laittanu koko vaatekokoa, koska se ei kerro mitään.

    VastaaPoista
  26. Mitä teet vapaa-aikanasi? Työpäivät on lyhyitä ja miehesi hoitaa ruokaostokset? Miten saat ajan kulumaan? Käytkö ikinä keikoilla/leffassa/ystävillä arkisin? Tulisin itse hulluksi jos vain nököttäisin yksikseni tai kotosalla kaikki päivät.

    VastaaPoista
  27. Siis ihan vielä selvennykseksi edelliseen, teen itse 9h työpäiviä ja silti viikon aikana olen käynyt salilla x 3, uimassa kerran, kavereiden kanssa keilaamassa, ulkona syömässä, stand up-klubilla ja kavereiden pirskeissä. Tuntuu ettet tee yhtään mitään, ja olet kuitenkin vielä nuori. Itse asiassa ikäiseni.

    VastaaPoista
  28. Anonyymi,
    Voi mähän teen vaikka mitä. :) Ja toisekseen, ei mun työpäiväni ole lyhyitä! Ihan kokopäivästä on. :) Mut toki mulla lyhyempiäkin välillä on, mut ei aina. :) Mie saan aikani kulumaan siten, että pidän kodin siistinä, lueskelen, käyn ulkoilemassa, näen kavereita, olen äitini seurana, kirjoittelen kirjeitä (tähän saa uppoaamaan uskomattoman määrän aikaa) Kyl määki tulisin hulluks jos vaa nökättäsin yksikseni kotosalla. Tämän huomasin silln kun 2vko olin sairaslomalla polvestani. Kyllähän mä teen paljon, mutten kaikesta vain huutele täällä blogissa. :)

    VastaaPoista
  29. Siun täytyy nukkua ihan valtavasti.

    VastaaPoista
  30. Anonyymi,
    Mistäs noin päättelit?

    VastaaPoista
  31. Eikun anteeksi, ihan väärin sinua tulkitsin. Blogista ja sinusta saa kuvan, että elät mitä miellekkäintä, värikkäintä ja täysipainoisinta elämää, syöden terveellisesti ( herkuista et tykkää) ja kohtuudella ja liikut innolla, täysin rinnoin.

    En ole matemaatikko, mutta joku tässä yhtälössä ei täsmää. Valehtelet yhtä paljon kuin vanhassa blogissakin. Vieläkö munkki maistuu?

    VastaaPoista
  32. Anonyymi,
    Äsh, vieläkö ihmiset miettii menneitä? Johan mä silloin aikanaan pyysin anteeksi sen yhden valehtelemiseni. Ja sen jälkeen oon kyllä puhunu asiat silleen kun ne on!

    No mun elämä on just noin ku sie sanoit, paitsi että kyllähän mie välillä herkuttelenkin - mistä oletkaan saanut käsityksen etten herkuttelisi ollenkaan? Elä ny hullujas puhu, herkutella voi kohtuudellakin. ;) Kyllä mä syön terveellisesti verrattuna vuosia taaksepäin, mut voihan se sun näkökannasta olla toisin. Liikkuminen ilolla ja täysillä on parasta mitä tiedän + se on todella hyvä aggressionpurkaja. :)


    Ja ei, ei ole munkki maistunut enää pitkiin aikoihin.

    VastaaPoista
  33. Täyttä kukkua sä puhut ja paljon, sen tietää kuka vaan, joka sua useamman vuoden seurannut. Sinänsä mitä väliä, mutta mietin vaan miks.

    VastaaPoista
  34. Anonyymi,
    Siis tämähän käy niin mielenkiintoiseksi, mistä näin oot päätellyt että kukkua puhelen? :) No on se ikävää, kun tekstit otetaan kukkuna kun mitään sellaista ei oo kyllä ollut. Mut kai se on miten kukin ne haluaa itse tulkita.

    VastaaPoista
  35. Mä jäin miettii tota yhden anonyymin kyselyä siitä mitä teet vapaa-ajalla. Hän itse kun tekee vaikka mitä. Mä voin kertoo, että en oo töissä. Oon ihan vapaaehtoisesti ilman töitä, en siis saa minkäänlaisia tukia mistään. Ei oo lapsii, mies ja pari koiraa on. Mä en käy salil, en keilaamassa, en kattoos stand uppia, en juuri keikoillakaan. Mun elämä on ihanaa. Mä tein kaikkea ja olin koko ajan menossa. Tein paljon töitä, juhlin, pidin hauskaa. Mä väsyin siihen. Nykyään mulla ei oo aikatauluja. Aikani menee lähinnä olemiseen ja elämän ihmettelyyn. Tietenkin poistun kotoakin joskus ja on mulla ystäviä vieläkin. Tärkein elämäni on kuitenkin kotona. En kylläkään laita ruokaa tai siivoa. :D Mä en oikeasti tee mitään ja tämä on aivan mahtavaa. Elämän täyttäminen kaikella keinotekoisella menemisellä ei tee siitä mitenkään parempaa tai onnellisempaa.

    VastaaPoista
  36. Minäkin kiinnitin huomiota tuohon yhteen anonyymiin, joka kovasti kertoi tekevänsä kaikkea. No, se on hyvä, jos tulet siitä onnelliseksi. Itse olen nuori ihminen ja välillä touhuan kyllä jotain, mutta eräs lempitekemisistäni on vain ja ainoastaan oleminen. Ilman kiirettä, ilman suunnitelmia, rennosti. Ei jokaiselle elämän täyttäminen aktiviteeteilla ole se juttu. Huomaan, että kiireiset ihmiset usein ahdistuvat siitä ajatuksesta, että jotkut voivat vain olla. Olen pahoillani, en vain tarvitse kiirettä :) Elämästä voi nauttia niin monella tavalla.

    Anonyymi vaikuttaa tosin hieman kireältä, että ehkä se rentoutuminen voisi sinullekin tehdä hyvää :) Eikä varmaan tarvitse olla Pipsan aktiviteeteista huolissaan, eiköhän hän niitä itselleen sopivan määrän järjestä, kuten meistä useimmat tekevät.

    VastaaPoista
  37. Miksi laitat jotain ikivanhoja kuvia näihin postauksiin? Etkö voisi ottaa uusia tai olla sitten laittamatta.

    VastaaPoista
  38. Anonyymit 1 ja 2,
    No jokainen tekee vapaa-ajallaan niinku tekee. Joidenkin on pakko saada mennä kokoajan, kun toiset taas tahtovat rentoutua. Tehköön jokaisen omat vapaa-ajanvalinnat heidät onnellisiksi. :)

    Anonyymi3,
    No nämä vanhat kuvat nyt sattui sopimaan tähän enkä nähnyt kannattavaksi ottaa samanlaisia mutta uudempia kuvia. :)

    VastaaPoista
  39. Täällä saa jo hyvät naurut, jotkut ano parat ei ymmärrä, että viesteistä paistaa läpi suorastaan pienoinen kateus ilkeyden lisäksi. Go Pipsa go, hyvin mennee!!

    Inkku

    VastaaPoista
  40. Mitä kadehdittavaa on ihmisessä, joka sanoo haluavansa matkustaa, muttei uskalla, kun pelkää, ettei mahdu lentokoneen penkkiin. Tai ihmisessä, joka haluaisi ratsastaa, muttei uskalla, kun hevonen ei jaksa kantaa tuollaista painoa. Miksi kadehtisimme ihmistä, joka joutuu vain haaveilemaan asioista tekemisen sijaan?

    Ylipaino on jokaisen oma kannateltava, mutta täysipainoista ylipainoisen elämä ei voi olla. Vaikka Piia kuinka toitottaa elämänsä hyvyyttä, on moniakin tuollaisia seikkoja tullut esiin, joissa ylipaino estää häntä. Minusta tämä on iso harmi, eikä todellakaan kadehdittava seikka.

    VastaaPoista
  41. Hirmu usein viitataan vanhaan blogiin, alkaa väkisinkin kiinnostaan että mitä dramaattista siellä on sitten oikein ollut!

    VastaaPoista
  42. Voi luoja, taas näitä oman pahan olon oksentajia liikkeellä. Ihmeesti muutama anonyymi ehtii netissä roikkua ja lukea blogeja joista ei pidä, vaikka heillä on Elämä ja aktiviteetteja joka sormelle ja varpaalle :D

    VastaaPoista
  43. Nuo vanhat kuvat postauksissa hämää kyllä muakin. Miksi laittaa kuvia jos ei jaksa ottaa uusia.

    VastaaPoista
  44. Kyllä tuolta Pipsa sunkin näköisiä ihmisiä saa. En viitsi alkaa painoa laittamaan, halukkaat kokeiltoon itse, jos haluavat.

    Siis en tiedä sinun painoa, mutta pituudeksi olet kertonut alle tai hiukan yli 160 cm.

    Missä se linkki siihen hius- ja korugalleriaan on?

    VastaaPoista
  45. Syöt ruokaa tunnin tai ainakin yli puoli tuntia! Miksi ihmeessä? Kylmää ruokaa? Samaan sarjaan se, kun kerroit, että juot pirtelöä kaksi tuntia! Mitä nautinnollista siinä enää on?

    Ei ole väliä minulle, mutta nämä jotkut asiat ovat vain niin hullunkurisia, epäjohdonmukaisia ja kohta taas kumoat ne jollain kommentillasi. Itse syön nälkääni, mutta myös mielitekooni. Oikeasti nälkäinen ja ruoan tarpeessa oleva ihminen ei pysty syömään yhtä lohikeittolautasellista puolta tuntia, ei. Eikä pirtelö-välipala kestä kahta tuntia, yök mitä lämmintä mössöä se siinä vaiheessa jo olisi.

    Tämä oli vain pieni ja naurettava takertuminen sanoihisi. Mutta vuosikausia sinua seuranneena on todettava, että tyylisi jatkuu, ilman että edes itse huomaat, kuinka paljon kerrot asiota, jotka hetken kuluttua ovatkin hieman eri tavalla. Se on valitettavaa, mutta tiedämmehän me jo sen, joten miksipä enää jankutamme tästä!? :)

    Nautitaan elämästä!

    VastaaPoista
  46. Hullunkurista on myös se, että Pipsa ei omien sanojensa mukaan laihdu, koska hän syö liian vähän. Kalorivaje on jatkunut jo vuosikausia, mutta Pipsan elimistö uhmaa kaikkia fysiikan lakeja ja paino ei putoa.

    VastaaPoista
  47. Voi kyllä nyt mennään niin ohitse blogin tarkoituksen. Tämähän siis kun ei ole mikään laihdutusblogi.

    Mua kyllä huvittaa nuo kommentit missä sanotaan, että en ole laihtunut jne kun kuitenkin kaikki mittatiedot antaa toista merkkiä. Niin vaikeahan kenenkään on kai uskoa, mutta voitte nähdä jo näistä kommenteista sen syyn miksi en kerro tiettyjä asioita. Ei vain yksinkertaisesti kannata.

    Ihmiset ovat nyt ottaneet ihan liian vakavasti kaikki ruokaan ja painoon liittyvät asiat. Onhan ylipaino vakava asia, mutta en yhtään ihmettele tiettyjä asioita kun näitä kommentteja lukee. Ja suosittelen monia katsomaan sinne peiliin kun ihmettelevät joitain asioita täällä.

    VastaaPoista
  48. Haluaisin kysyä tältä yhdeltä anonyymiltä, mitä hän saa nettikiusaamisesta? Saako se aikaiseksi hyvän olon hetkeksi? Eikö häntä hävetä käytöksensä?

    VastaaPoista
  49. Linnea, en ole varmaan "se" anonyymi, mutta luulen, että noita on useampiakin. Ja tiedänkin näin, koska joskus Pipsa on minullekin suutahtanut jostain asiasta, jonka on tulkinnut kiusaamiseksi.

    Itseäni häiritsee se, että Pipsa väittää ettei loukkaannut mistään. Se ei voi pitää paikkaansa, ellei Pipsa ole täysin tunteeton, mitä en kuitenkaan usko.

    VastaaPoista
  50. Anonyymi,
    Teitä ei voi erottaa toisistaan joten pakostakin voitte joutua ikävän kommentoinnin uhriksi. Keksikää siis joku nimimerkki josta just teidät tunnistaa. Suosittelen!

    Huihai, en mie oo suinkas robotti. :) Mulla on syyni peittää tunteet täällä blogissa mutten tiedä haluanko tuoda sitä esille. Ehkä parempi olisi.

    VastaaPoista
  51. Moni, jolla on rikas ja oikeasti värikäs elämä, käy täällä töistä. Siis keskuudessamme elää kaltaisiani valkokaulustyöläisi, joille maksetaan siitä, että he selaavat (työn ohessa) nettiä. :D

    Illalla elän sitten sitä värikästä elämääni. ;)

    VastaaPoista
  52. "Mitä kadehdittavaa on ihmisessä, joka sanoo haluavansa matkustaa, muttei uskalla, kun pelkää, ettei mahdu lentokoneen penkkiin. Tai ihmisessä, joka haluaisi ratsastaa, muttei uskalla, kun hevonen ei jaksa kantaa tuollaista painoa. Miksi kadehtisimme ihmistä, joka joutuu vain haaveilemaan asioista tekemisen sijaan?"

    Toivoisin kateusväitteitä esittäneiden vastaavan tähän.

    VastaaPoista
  53. Näin se sujuu23.8.2012 14.41

    Kai te anonyymit olette tietoisia, että voitte helposti erottua toisistanne valitsemalla kommenttikentän alta, kohdasta "Valitse henkilöllisyys" vaihtoehdon "Nimi/URL-osoite". Sinne vaan näpytellään haluttu nimimerkki, ja vips vain... erotut muista anonyymeistä!

    - Linnea

    VastaaPoista
  54. Anonyymi 13.19, tarkoitan tuota anonyymiä, joka usein esittää mitä ihmeellisimpiä syytöksiä (usein huutomerkkien säestämänä) ja väittää Pipsaa valehtelijaksi... väitteet voivat koskea mitä tahansa yksittäisen vaatekappaleen koosta vaikkapa siihen miten kauan menee kun Pipsa syö aamupalaa. Ihan ihmeellisiä juttuja välillä, mutta jankkaa jankkaa jankkaa jankkaa ja yrittää provosoida ja saada selittelemään. Sitten syynätään vastausta suurennuslasin kanssa, ja sitten keksitään joku syy miksi selitys muka ei voisi olla totta. Ei vaikuta ihan terveen ihmisen puuhalta, valitettavasti :(

    Hyvin samaan sävyyn kirjoittava anonyymi kouhkasi jokunen viikko sitten Pipsan pohkeenmitasta mammapalstoja myöten. Onko sitten sama anonyymi, sitä ei voi tietää, kun te anonyymit yleensä ette viitsi edes nimimerkillä allekirjoittaa. Ehkäpä yksilöityminen tietyksi henkilöksi pelottaa?

    VastaaPoista
  55. Jos kirjoittaa blogissaan, että ei laihdu, koska syö liian vähän, asiaa todennäköisesti kommentoidaan. Ehkä se sitten on kiusaamista ja ihmisillä pitäisi olla vapaus väittää vapaasti ihan mitä sattuu. Mene ja tiedä. Go and know.

    VastaaPoista
  56. Joku kyseli kateudesta. Minä muuten voin ihan rehellisesti sanoa että kadehdin Pipsan positiivista luonnetta, vahvuutta, pitkää pinnaa, rohkeutta olla itsensä vaikka anonyymit räksyttävät... Tuossa nyt muutama ominaisuus, jonka mielelläni itsellenikin ottaisin.

    VastaaPoista
  57. Nameless201223.8.2012 14.53

    Oletteko miettineet että kohta Pipsa ei vastaa teille kun käytte niin törkeästi sen kimppuun? Pipsahan muuten on laihtunut, ettekö ole tätä vielä blogista lukeneet? Vai perustatteko väitteenne kuviin, joista ei voi sanoa mitään tarkalleen koska eivät ole täysin identtiset. Omasta mielestäni Pipsa on kasvoistaan kaventunut ja samoin uumaltaan.

    VastaaPoista
  58. Anonyymi 14.47 (voisiko nyt jotenkin yksilöidä itsesi?), en näe tässä postauksessa Pipsan väittävän että ei laihdu koska syö liian vähän. Missä kohtaa hän sanoo niin? Ehkä en vaan löydä sitä kohtaa.

    Toisaalta, säästöliekkihän on aika tunnettu ilmiö, josta on kirjoitettu paljon ja jonka olemassaolosta on monia mielipiteitä. Itsekin olen kokenut, että jonkin verran laihduttuani paino lakkaa laskemasta, vaikka kalorimäärien mukaan pitäisi laihtua. Ravintoterapeutti selitti juuri tuon säästöliekkiteorian. Aikanaan sitten helpotti...

    VastaaPoista
  59. Linnea: Pipsa kyllä kirjoitti tuollaisesta mutta Pipsa on myöskin sanonut että paino lähti laskuun kun lakkasi miettimästä kaikenlaisia kaloreita ja ns. nippelitietoa. Voisiko se olla syy säästöliekkiin kun miettii liikaa?

    VastaaPoista
  60. Anonyymi 14.57: Ok, luin sitten huolimattomasti tämän postauksen :) En osaa sanoa säästöliekistä sen enempää, en ole asiantuntija. Omalta osaltani voin kertoa, että kun olen noin 5-vuotiaasta asti ajoittain laihduttanut, ajoittain lihonut, sitten taas laihduttanut, ja taas lihonut jne... niin kroppa on aika sekaisin.

    VastaaPoista
  61. Armazioaglabniz23.8.2012 15.15

    Tammikuu 31.1.2012 blogikirjoituksen kommenteissa lukee tästä

    http://varikaspipsa.blogspot.fi/2012/01/let-me-tell-you-what-i-think-of-this.html

    VastaaPoista
  62. Säästöliekki on usein ilmiönä kevyempien laihduttajien kiusa. On tutkittu sen vaikutuksen olevan maksimissaan 150-200kcal/päivä. Isommilla -ja varsinkin valtavilla- laihduttajillla säästöliekillä ei ole mitään merkitystä.

    VastaaPoista
  63. Linnea, kirjoitin Pipsalle tämän pohkeen koosta, ja olen yhä sitä mieltä, ettei se ole 50 cm. Mutta käsi Raamatulla: en ole vaivautunut kirjoittamaan asiasta yhdellekään mammapalstalle.

    Jotenkin hellyyttävää kuitenkin, miten et suostu uskomaan, että Pipsalla on enemmän kuin yksi ikävä anokommentoija.

    Minä en ole maiskis-ano tai tämä, joka puhui lentämisen vaikeudesta Pipsalle.

    pohje

    VastaaPoista
  64. Hello! Pipsa sanoo laihtuneensa sen 15 kg, ja varmaan niin onkin, mutta kun katsoo noita vanhoja juttuja tai vaikkapa näitä nyt julkaistuja vanhoja kuvia niin kyllähän niistä mun mielestä näkee että Pipsa näyttää pienemmältä noissa vanhoissa kuvissa, jopa melko selkeästi. Voihan se tietty olla niin että Pipsa tarkoittaa että on laihtunut 15 kg siitä mitä on ehkä painavimmillaan ollut... Ja saattaahan olla jopa niin että vyötärön ympärysmitta on pienempi kuin vaikka vuosi sitten tms. Mutta kyllä mun mielestä Pipsa näyttää isommalta nyt, tai sitten se vartalon malli on nyt niin erilainen :)) Ja tämä mielipide siis on muodostunut tietty ainoastaan mitä näen kuvista. Outoahan se on jos näyttää isommalta kun laihtuu.

    VastaaPoista
  65. Armazioaglabniz... siis kinastellaanko me oikeasti tässä nyt jostain mitä Pipsa on sanonut TAMMIKUUSSA? Yli puoli vuotta sitten?

    Anonyymi 15.18: Ahaa, kiinnostavaa. Sitten olisi kiva tietää, mikä meni vikaan minulla aikoinaan, kun sitkeästi laskin kaloreita mutta paino ei kahteen kuukauteen tippunut grammaakaan. Noh, ne on niitä ihmiskropan ihmeellisyyksiä.

    VastaaPoista
  66. Nameless201223.8.2012 15.38

    Mä oon katsonut noita vanhoja kuvia ja vertaíllut niitä näihin uudempiin. Pipsa on laihtunut! Eron huomaa vyötärön alueelta.

    VastaaPoista
  67. Yleensä syy mystiseen laihtumattomuuteen on itselleen valehtelu. Näin tapauksissa, joissa sairaudet on luettu pois, kuten esim. Pipsa.

    VastaaPoista
  68. Anonyymi 15.31; tuota, lukutaito? Pipsan pohje -asiaan en enää koske, ollutta ja mennyttä. Mutta näytäpäs minulle missä minä olen sanonut että Pipsalla on vain yksi negatiivinen anonyymikommentoija? Tuossa ylempänähän minä erikseen määrittelin kuka anonyymikommentoijista on se josta puhun.

    Sen sijaan tunnistan sinut - olet se anonyymi, joka vähättelee muita kirjoittajia ja yrittää viedä heidän mielipiteiltään arvoa, sanomalla heitä/heidän mielipiteitään "hellyyttäviksi" ja "huvittaviksi". Saatat jopa olla sama anonyymi, joka usein sanoo "ymmärräthän, Pipsa" :)

    VastaaPoista
  69. Armazioaglabniz23.8.2012 15.46

    Linnea: en ole mitään kinastelemassa. En ole aikaisemmin kommentoinut tässä asiassa.

    Luin vain tuon kommentin, että Pipsa ei laihdu, koska syö liian vähän, ja laitoin vain linkin, missä näin lukee, koska sanoit, ettet löydä tällaista tai että luit huolimattomasti tämän postauksen. Olin juuri vähän aikaa sitten lukenut tästä asiasta, joten löysin sen helposti.

    VastaaPoista
  70. Anonyymi 15.39; varmaan ihan pätevä selitys. Toisaalta me emme tiedä onko Pipsalla jotain taustalla olevaa sairautta. Eikä ihmiset aina itsekään tiedä. Itsestäni voin sanoa sen verran, että tuona kahtena kuukautena kun en millään laihtunut, kirjasin joka ainoan suupalani, ensin annosvaa'alle ja sitten suuhun. Ei tulosta. Olin siis ihan ravintoterapeutin valvonnassa, ja sieltähän tuli alkuun huutoa että syön enemmän kuin väitän. No en syönyt. Tutkittiin, testattiin. Ei löydetty sairautta, ainoana vikana kilpirauhasarvot vähän rajalla, ei toimenpiteitä. Ei se aina ole niin yksinkertaista.

    Toki sen tiedän, että jokainen laihtuu, jos ei mitään syö. Se on koettu, kun syystä jota en nyt tarkemmin selitä en pystynyt pariin kuukauteen syömään; tyypillinen päiväannos oli kaksi lusikallista jogurttia, sokeria vähäsen jos olo meni liian huonoksi, hyvä jos vettä meni alas. Vaan eipä silloin oikein mitään muutakaan jaksanut, ei toimineet aivot, ei tullut töistä mitään, ei jaksanut kuin nukkua ja maata sohvalla. En sitä oloa kyllä itselleni uudestaan haluaisi, vaikka se olisi tie hoikkuuteen :)

    Liian rankka laihduttaminen vie elämänilon. Tarkoitus olisi kai kuitenkin lisätä hyvinvointia, ei vähentää sitä?

    VastaaPoista
  71. Armazioaglabniz, juu en siis tarkoittanut että me kaksi kinastelemme, vaan täällä keskustelussa nyt yleisesti. Kiitos linkistä :)

    VastaaPoista
  72. Huh... Usein sanotaan, että amerikkalaiset ihmiset on tyhmiä. Kyllä näitä useimpia (etenkin näiden anonyymien) kirjoituksia lukee niin voi todeta, että kyllä suomessakin on niitä tyhmiä ihmisiä ihan tarpeeksi... Aika surullista, että ihmisillä ei ole muuta kuin tulla tutkimaan jonkun toisen blogia pienimpiä yksityiskohtia myöden ja sitten alkaa valittamaan oikein ajan kanssa kaikesta mahdollisesta.

    Onhan se hirveää, että ylipainoinen ihminen viettää hyvää ja täysipainoista elämää ja sitten nämä ihmeen anonyymit tulevat tänne valittamaan lähinnä oman elämänsä surkeuden takia kun eivät olekaan onnelisia ja tyytyväisiä normaalipainoisina taikka laihoina. Lihavakin voi olla aktiivinen, onnellinen ja ihana ihminen. Siihen ei painolla ole paljoa merkitystä.

    Tsemppiä Pipsalle, olet edelleen ihana!

    VastaaPoista
  73. Missä määrin pipsan elämä on täysipainoista, jos paino estää häntä tekemästä haluamiaan asioita?

    VastaaPoista
  74. Linnea: Jatkuvastihan sinä olet tunnistavinasi täällä muutaman persoonan anonyymin kirjoittajan takana. Minutkin "tunnistit" kun käytin sanaa hellyyttävä.

    Voi kun ymmärtäisit, että sinun on mahdotonta tunnistaa ketään kirjoitustyylin perusteella täältä kommenttiboksista, vaikka olisit kääntänyt kuinka monta kirjaa suomen kielelle.

    Itsekin olen lukenut lukuisia kommentteja täältä, jotka olisivat voineet olla itseni kirjoittamia, mutta eivät ole olleet.

    Ja vaikka et tuohon pohjeasiaan otakaan enää kantaa, niin sinä sen tässä keskustelussa nostit ensimmäisenä esiin! Outo juttu. Yhtä outo kuin Pipsan lihominen miinuskaloreilla. :D

    Ennen kuin taas "tunnistat" minut, niin en ole aiemmin ottanut kantaa Pipsan laihtumiseen vaikka niinkin voisi kirjoitustyylistäni ja hymiöistäni päätellä. :))

    pohje

    VastaaPoista
  75. Miten Linnea jaksaa puolustaa Pipsaa enemmän kuin Pipsa itse?

    VastaaPoista
  76. pohje: No nimenomaan. Ja kyllä se ihmisen perusääni sieltä läpi kuuluu, usko pois. Omaa "ääntään" on vaan vaikea tunnistaa. Ja loppukommentin suhteen peräänkuulutan sitä sisälukutaitoa, kun aloit taas keksimään vaikka mitä, millä ei ole mitään totuuspohjaa :)

    VastaaPoista
  77. Anonyymi 16.12; onko Pipsa maininnut muita rajoitteita kuin ratsastamisen ja lentämisen? Onko kumpikaan kovin tärkeä asia elämässä?

    En minäkään voi ratsastaa, tai edes olla tekemisissä hevosten kanssa, allergian takia. Ei se minun mielestäni estä elämääni olemasta täysipainoista. Lentänyt olen viimeksi varmaan lähemmäs 10 vuotta sitten, ei ole ollut tarvetta sen jälkeen... Ei sekään ole tehnyt elämästäni mitenkään vajaavaista. Tosin epäilen että Pipsan lento-ongelma on enemmän Pipsan pään sisällä kuin lentokoneen penkissä.

    VastaaPoista
  78. Anonyymi 16.19; on tylsää tällä hetkellä, odotas vielä tunti niin saat omaa rauhaa, kun pyyhällän salille :)

    VastaaPoista
  79. No siis Pipsa on itse kertonut haaveilevansa matkustamisesta ja ratsastamisesta, mutta ei voi niitä tehdä painonsa vuoksi.

    Eli kyllä niillä Pipsalle on väliä. Huoh, miten itsekeskeinen tapa katsoa asioita..

    VastaaPoista
  80. Kukaan ihminen maailmassa ei pysty tekemään kaikkea haluamaansa. Joku on allerginen, toinen ei uskalla, yksi on invalidi ja toinen ylipainoinen. Ei se silti tarkoita millään tasolla, etteikö pystyisi elämään täysipainoista elämää.

    VastaaPoista
  81. Kyllä ainakin minä, terve, normaalipainoinen aikuinen voin tehdä kaikkia haluamiani asioita. Miksi en pystyisi?

    VastaaPoista
  82. "Ja loppukommentin suhteen peräänkuulutan sitä sisälukutaitoa, kun aloit taas keksimään vaikka mitä, millä ei ole mitään totuuspohjaa :)"

    Miten niin taas? Linnea, Linnea, ettet vaan taas kuvittelisi "tunnistavasi" minut?

    Kerrohan vielä millaisista äänistä puhut ja perustele, miksi niitäkin ei voisi olla useita samanlaisia.

    pohje

    VastaaPoista
  83. Anonyymi, 16.31, käytän nyt itseäni esimerkkinä, kun en pysty Pipsan puolesta puhumaan, toisen päähän on vaikea kurkata. Pipsa on myös sanonut nauttivansa elämästään, eikö se sitten voi olla totta, jos hänen elämässään on jokin rajoite?

    Ihmisillä on elämässään kaikenmoisia rajoitteita. Silti monet heistä pystyvät olemaan tyytyväisiä elämäänsä ja nauttimaan siitä. Monilla on joku haave, jota he eivät pääse toteuttamaan, mutta varmaan aika harvalla haaveen toteutumattomuus tekee elämästä onnetonta? Vai tekeekö?

    VastaaPoista
  84. Mä haaveilen isosta kalliista autosta, jolla voisin pörräillä elvistelemässä. Mulla ei kuitenkaan ole rahaa, joten joudun vain haaveilemaan. En siis elä täysipainoista elämää? Jos halvaantunut haaveilee kävelemisestä, eikö hänkään voi siis elää täysipainoista elämää? Mä muuten haluaisin myös ratsastaa. Olen kylläkin aivan liian painava. Laihtuminen auttaisi siihen, mutta ei hevospelkooni..

    VastaaPoista
  85. "Missä määrin pipsan elämä on täysipainoista, jos paino estää häntä tekemästä haluamiaan asioita?"

    Tällainen kirjoittelu on pelkkää tyhmyyttä, ei enää edes ilkeyttä. Täysipainoista elämää voi viettää, jos ja kun hyväksyy tietyt rajoitteet ja niille rajoitteille, joille voi tehdä jotain, yrittää tehdä tai tekee jotain. Ei ylipaino ole ainoa rajoite, sairaudet, allergiat jne. rajoittaa ihmisiä ja sen mukaan eletään. Toivottavasti Pipsa ei vaivaudu vastaamaan enää tähän keskusteluun. Olen edelleen sitä mieltä, että kateus, ilkeys ja nyt myös TYHMYYS on saapunut anojen myötä.

    Inkku

    VastaaPoista
  86. Pohje, kultaseni, kun nyt keksit itsellesi hienon nimimerkin, niin lähden tietenkin siitä, että jos viesti tässä keskustelussa on allekirjoitettu sanalla "pohje", sen takana olet sinä. Ja itse keksimäsi asiat ovat tuolla omassa viestissäsi, esim. kirjojen suomentaminen. Kuka suomentaa? Missä? Miksi tällainen asia edes tuli keskusteluun? Miten se liittyy mihinkään?

    "Ääni" on jokaisen persoonallinen tapa kirjoittaa, joka kuultaa läpi tekstistä. Kun lukee paljon eri ihmisten kirjoittamia tekstejä, oppii pikkuhiljaa tunnistamaan joukosta eri ihmisiä. Jokaisella on omat piirteensä, tietyt tavat ilmaista asioita, tietyt tavat argumentoida, tietyt sanavalinnat ja ilmaukset jotka toistuvat. Joku saattaa tehdä toistuvasti jonkin pienen kielioppivirheen. Seuraavan kerran kun törmäät vaikkapa äidinkielenopettajaan voit kysyä häneltä lisää asiasta.

    VastaaPoista
  87. On siis tyhmyyttä pitää itsestään huolta niin, ettei ylipaino estä tekemästä haluamiaan asioita?

    VastaaPoista
  88. Joo, kaikki anot ovat ihan tyhmiä, mutta jos kirjoittaa esim. nikillä Inkku niin muuttuu heti viisaaksi.

    VastaaPoista
  89. Anonyymi 16.43, älä viitsi *haukotus*. Tiedät ihan hyvin että kukaan ei ole sanonut mitään tuonsuuntaista. Kaksplussalla voisi olla parempi provota, siellä on aina halukkaita leikkikavereita :)

    VastaaPoista
  90. Linnea: Kiitos kun myönsit vihdoin, että "tunnistat" täällä persoonia anonyymien takana. :D

    Toistan nyt itseäni: Kunpa ymmärtäisit, että tunnistustehtäväsi on mahdoton. Et voi koskaan tulkita viestejä niin hyvin, että varmasti tunnistaisit eri kirjoittajia. Tai jos tunnistaisitkin, niin se olisi lopultakin totta omassa päässäsi; ethän voi olla asiasta koskaan täysin varma.

    Tällä perusteella väitän aukottomasti, että sinä et voi tunnistaa anonyymeja kirjoittajia tietyiksi persooniksi vedenpitävästi. Et nyt, et huomenna, et ensi viestissäni, jossa en enää kerrokaan nimekseni Pohje. Kuvitella voit kaikenlaista taidoistasi ja tulkintakyvyistäsi.

    Olet muuten itse kertonut tuosta kääntämistyöstä bloggerprofiilissasi, jos se ei ole totta, niin muuta ihmeessä tieto oikeaksi. :D :D

    pohje

    VastaaPoista
  91. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  92. Voi pohje, usko mitä haluat, se kun ei muuta faktoja mihinkään suuntaan :)

    Sitä sisälukutaitoa voisit kyllä edelleen treenata, profiilissani kun ei sanota sanaakaan kirjojen suomentamisesta. Tietenkin olen todella imarreltu, jos oikeasti olet sitä mieltä että suomen kielen taitoni on niin hyvä, että voisin tehdä käännöstöitä kohdekielenä suomi. Tämähän sai oikein hyvälle tuulelle :)

    VastaaPoista
  93. Linnealla yllättävän paljon aikaa roikkua netissä. Mahtaa olla yhtä aktiivinen elämä kuin pipsallakin.

    VastaaPoista
  94. Voi anonyymi, ei mulla mitään elämää ole :) Olen vanha, tylsä ja takamuksestani sohvaan kiinnikasvanut.

    VastaaPoista
  95. Linnea, olen anonyymi, joka kirjoitti säästöliekin kalorivaikutusesta. Mitkä muut anonyymiviestit ovat minun?

    VastaaPoista
  96. Onpa huvittavaa että linnea syyttää pohjetta toisten kommentoijien alentamisesta ja kirjoittaa itse ihan samalla tyylillä. Esim 16.43 viesti.

    VastaaPoista
  97. Ei vissiin kannattaisi pieksää kuollutta hevosta, MUTTA... pohkeista sananen.

    Olen itse 176 senttiä pitkä ja pohkeeni ympärysmitta on 52 senttiä. Vartaloltani en ole ns. persjalkainen vaan selkäni on suhteessa lyhyt ja jalkani pitkät. Ja liittyy asiaan miten? Siten, että pohkeeni on ihan eri näköinen kuin Pipsalla. Pipsaa sentin pari lyhyemmällä serkullani sen sijaan on 50 sentin pohje ja hyvin saman näköinen jalka kuin Pipsalla.

    Jokainen on ylipainoinen vähän eri tavalla ja kelle nyt sitten se ylimääräinen mihin ja mitenkin asettuu. Pidän lukemia ihan uskottavina ja olen näitä kokojen kummallisuuksia päässyt useinkin todistamaan ihan IRL.

    Voimia, Pipsa! Älä nyt vaan lopeta näiden valopäiden takia - älä yhtään mitään, blogia, yleistä meininkiä, jne!

    VastaaPoista
  98. Pistin saman merkille Linneasta, mutta en viitsinyt tuosta mainita. En usko, että hän ymmärtäisi, mistä puhun vaikka ymmärtääkin toisaalta niin paljon viesteistä, persoonista ja anonyymeista.

    Linnea: Jos tuo piristi päiväsi, niin sehän hienoa. En ole kuitenkaan yhtä taitava kielentukitsija kuin sinä, joten en pysty sanomaan mitään kääntämispätevyydestäsi näiden viestien perusteella.

    Lahjakas varmasti olet, kenties joku aikamme suurista kirjailijoista tai tiedemiehistä.

    pohje

    VastaaPoista
  99. Samaa mieltä Linneasta. Eiköhän tämä sinun meuhkaama Pipsan ja itsesi parempana pitäminen ole mennyt jo vähän yli? Nämä haukkujathan alkavat vaikuttaa jo ihan mukavilta ihmisiltä.

    VastaaPoista
  100. Kyllähän tuossa Linnean bloggerin profiilissa tosiaan sanotaan, että hän on kielenkääntäjä. Itse ymmärrän sen niin, että tällainen henkilö kääntää kirjallisuutta tai muita tekstejä työkseen jollekin muulle kielelle.

    VastaaPoista
  101. Pitäskös sun Linne keskittyä OMAAN blogiis :) viis piiasta, kunhan ite oot äänessä.

    VastaaPoista
  102. Kun kumartaa yhteen suuntaan niin pyllistää toiseen.

    VastaaPoista
  103. Ihan sekopäitä anonyymejä täällä. Terveisin Anonyymi

    VastaaPoista
  104. Pipsa, olen ymmärtänyt, että jostain kautta voi nähdä, mistä IP-osoitteesta kommentit tulevat, ainakin sen että tulevatko samasta osoitteesta. Oletko kuullut tällaisesta mahdollisuudesta?

    VastaaPoista
  105. Mitä väliä?

    VastaaPoista
  106. Eihän tälle voi kuin nauraa :D

    VastaaPoista
  107. Pipsahan on kertonut näkevänsä niin IP-osoitteet kuin kirjoittajien sijaintikaupungitkin. Yllättäen tässä ketjussa taas kirjoitti ettei voi nähdä kirjoittajien tietoja. Kyllä naisen mieli on muuttuvainen.

    VastaaPoista
  108. Yritin etsiä tuota Pipsan kirjoittamaa, mutten löytänyt. Muistan sen kun se siitä sanoi että näkee kirjoittajien kaupungit ja ip-osoitteet ja näytti videollakin sen ohjelman nopeasti.

    VastaaPoista
  109. Armazioaglabniz23.8.2012 20.55

    Vaikka kävijäseurantaohjelma ilmoittaa, että sivulla vierailijan kotikaupunki on vaikka "Nakkila", niin se ei välttämättä pidä paikkaansa.

    Muuta turhaa (?) tietoa ovat käyttis, selain, resoluutio, kävijän vierailukerrat, mistä tuli sivulle, millä hakusanalla, ip-nro jne jne


    VastaaPoista
  110. Pipsa kehottaa viimeisellä videollaan toteuttamaan unelmia, joita lukijoilla on, koska lukijat ovat sen arvoisia. Hän itsekin ketoo tavoittelevansa aktiivisesti unelmiaan.

    Niin paitti niitä ratsastusta ja lentämistä, joita hän ei voi tavoitella. Sääli, koska hän on kuitenkin sellainen nainen, jota ilmeisesti kiinnostaa haaveilun lisäksi myös tuo haaveiden saavuttaminen.

    VastaaPoista