19.8.2012

I Love Torrid


Ostin nettikirppikseltä itselleni tuollaisen ihanan Torrid -mekon. Väri nyt ei ehkä ole niin minua mutta en anna sen vaikuttaa. En siis ole tottunut mustaan nyt kun oon koettanu käyttää värikkäitä vaatteita. Mut en voinu vastustaa koska nuo ihanat hihat ja myöskin mekon ihana malli. Toi on materiaaliltaan aika paksua trikookangasta, et millää kesäkuumalla ei voi kyllä käyttää. Ja nyt kun tää on sopivan pitkäkin, ni määhän lähden tolleen ulos tämän kans - saa nuo mun kalkkilaivan kapteenin jalatkin vähän aurinkoa. No tuskin nyt enää tätä kesänä mutta ens vuonna sitten! Oon kyl tainnu vähän ruskettua ku vertaa jalkojen valkosuutta yläosan rusketukseen.

Joku lukija joskus taisi kysyäkin multa, et onko mulla koskaan huonoja päiviä. ON KYLLÄ! Mä kilahdin eilen ihan totaalisesti eräälle asialle (ei liity blogiin, eikä mieheen) että ois tehnyt mieli juosta tonne pimeyteen (siis ulos) ja karjua niin paljon ku keuhkot antaa periks (ja voin sanoa, et ne antaa kyl aika paljon ääntä)

No mutta, ei nyt muistella noin ikäviä asioita vaan pompataan johonkin kivaan. Olen saanut aika mukavasti kirjeitä kirjotettua ja oon vielä innostunut koristelemaan niitä kaikenmaailman tarroin ja teipein. Tykkään kun saan koristella ja sitähän varten tuo mahtava tarrakokoelmakin on hankittu.

Se on sitten enää muutama viikko kun tuo isäntä lähtee viikoks reissuun ja jättää mut ihan yksin. No erakko minussa huutaa että JESSS mutta emäntä mussa huutaa et Noooouuuuu!!!! Onneks ikävää lievittää se tieto, et tullaan tekstailee toisillemme pitkin matkaa. Meidän pitäs mennä ostamaan tolle yhdelle uudet kengät, kun sen vanhat lenkkarit on ihan rikki ja on mulle sanonut ties kuinka monta kertaa et pitää ostaa uudet ennenku reissuun lähtee. Koetin sille nytkin sanoa, et mennään nyt ostamaan kun on tämmönen sadepäivä mut ilmeisesti puhuin kuuroille korville. Kaipa siinä käy niin perinteiset, että kun reissu on parin päivän päässä ni sitten vasta herätään ostamaan. Hoh hoijaa!

Meikä pääsee radioon! Siis aivan mahtavaa! Pääsen siis ihanan Encen ja upean Veeran vieraaksi heidän Sovituskoppi ohjelmaansa keskiviikkona klo 18, Eazy 101.

Torrid -mekko (3/22-24/50-52)

70 kommenttia:

  1. Upea mekko, sehän on täydellinen pikkujoulukaudelle.

    VastaaPoista
  2. Linnea,
    On se kyl täydellinen mut pikkujoulua aatellen ni mieluusti sit punanen ;)

    VastaaPoista
  3. Ei kun tuon kanssa punaiset sukkikset ja tonttulakki päähän, niin <3

    VastaaPoista
  4. Linnea,
    Niin se on kyl totta. :) Mut mistä sais punaseks sukkikset? En oo ite koskaa nähny muutaku ihonväristä tai mustaa.

    VastaaPoista
  5. Onhan sukkiksia vaikka missä värissä ja paksuudessa ja kuosissakin. Niitä saa vaikkapa Ellokselta, sieltähän oot tilannu paljon vaatteita. Sieltä on ostettavissa esimerkiksi nämä http://www.ellos.fi/d/Alus--uima-asut-Sukkahousut/Daxon/_/N-1z141poZ1z141xyZ1z141ajZ1z141o7?Nr=321130

    VastaaPoista
  6. Anonyymi,
    Kiitos kauheesti avustasi! Mä oon aatellu ettei tuolla oo mitään tommosia värikkäitä, ku oon joskus koettanu ettiikki. Lähtee punaset tilaukseen! Vaikka en tykkää sukkiksista, ni ehkä nyt on vähän pakkokin opetella. :)

    VastaaPoista
  7. Kävisit edes kampaajalla.. Hirvee toi tukkas.

    VastaaPoista
  8. Tää mekko on kyllä todella hyvä ja hei musta on niin kalssinen ja tyylikäs väri mekolle, että älä yhtään pohdi väriä, se on juuri hyvä!

    VastaaPoista
  9. Anonyymi,
    Joo, sitten aikanaan taas. :)

    Anselmi,
    On se silleen hyvä joo, mut tarttee kyl ne punaset sukkikset tai legginssit.

    VastaaPoista
  10. Hmm.. sori nyt Pipsa, mutta minusta sinun kannattaisi suosia hameita, joiden kanssa voi pitää housuja.

    Sun nilkat ovat erittäin huomiota herättävän kokoiset.

    VastaaPoista
  11. Anonyymi,
    Niin, mulla on haasteelliset jalat mut en mää ala elämää sen mukaan mitä joku muu saattaa mun nilkoistani (tai jaloistani yleensäkin aatella) EI NIITÄ TARTTE TUIJOTTAA!! ;) ;)

    VastaaPoista
  12. Jos tilaat Elloksen sukkiksia niin kerro sitten millaiset ovat. Mä tilasin viime vuonna sieltä sukkikset, joiden piti olla kokoa 58/60. Jäivät polviin. Tarjosin sirommalle kaverille. Jäivät polviin. Päätyivät lopuksi kohtalaisen sutjakkasääriselle kaverille kokoa 44. Että se niistä isoista sukkiksista...

    Evansilla on myös aika pienet sukkikset, mutta sulle saattaisi sopia niiden koko 3, kun olet vähän lyhyempi kuin minä. Yoursilla osa sukkiksista on tilavia, osa pieniä, kannattaa lukea kommentit.

    VastaaPoista
  13. Linnea,
    Mä luen aina niitä kommentteja jos vaan on. Ja oon huomannu tuota kokovaihtelua varsinkin housuissa. Otat kokoa 56, ni saatkin ehkä 46.

    VastaaPoista
  14. Ihana mekko! minusta taas on ehkä jopa piristävää nähdä sinulla välillä mustaakin.. tottakai värikkäät vaatteet on hieno juttu ja varsinkin jos ne tuntuu omalta mut joskus ainaki itellä tulee ihan semmonen yltäkyllänen olo väreihin jos niitä liikaa käyttää :)

    Kui pitkä muuten oot?

    VastaaPoista
  15. Kyllä musta on klassisen tyylikäs ja käy ehdottomasti vaikka sinne pikkujouluihin ihan ilman mitään muita värejä/värillisiä sukkahousuja!
    Todella kiva mekko muutenkin ja käy sinulle hyvin.

    -miima

    VastaaPoista
  16. Menin jo tilaamaan tuolta Elloksen sivuilta isot sukkahousut (tai siis en vielä lähettänyt tilausta) mutta ehkä en lähetäkään, jos kerran tuo isoinkin koko on alle 50- kokoisille?

    VastaaPoista
  17. kuinka pitkä oot? :)

    VastaaPoista
  18. Anonyymi,
    Kiitti. Onhan se noinkin, että musta piristää kun aina muutoin olisi värikästä. Toki mulla tummempaakin löytyy muttei noin kokomustaa. En oo pitkä. ;)

    Miima,
    No kyl mä melkee ne värikkäät sukkikset haluaisin. :) Siis ihan piristämään vaan.

    Anonyymi2,
    Sinne vaa tilaamaan, voihan ne aina postittaa takaisin jos ei sovellukkaan. Vai onks sukkikset sellaiset ettei voi palauttaa?

    Anonyymi3,
    En pitkä, keskivertoa lyhempi. :)

    VastaaPoista
  19. juuri niin ihana mekko, mitä vähän luulottelin. Musta on välillä ihan jees

    VastaaPoista
  20. Jos sukkahousut palauttaa, ne pitää olla avaamattomassa pakkauksessa - eli kotisovituksen saa unohtaa. Sama asia taitaa olla alusvaatteiden kanssa.

    VastaaPoista
  21. Anonyymi,
    Kiitti, on se kyl ihana. Paksua kangasta ku et menee varmaa vaikka talvellakin. ;) No okei, syksyllä! ;)

    Anonyymi2,
    Joo, jotain tommosta mä aattelinkin. No sit melkee taidan kääntyä niiden punastan legginssien puoleen, ne voi aina palauttaa. ;)

    VastaaPoista
  22. Ihana mekko syksyyn ja talveen. Jos laitat leggarit tuon kanssa, niin kannattaisko pikkasen lyhentää hametta, ettei näytä liian raskaalta? Ja sitten musta korolliset kengät, punainen laukku ja menoks =D

    VastaaPoista
  23. Sanna,
    En mä kyl tota viittis lyhentää. Et täytyy nyt kattoo tota sukkisasiaa vielä. Legginssit voi olla aika raskaas mut ei välttämättä. Kokeilemalla se selviää. :)

    VastaaPoista
  24. Ei varmaan tunnu sustakaan kivalle, että ihmiset supisee sun jaloista. Siis kuvassa näyttää sille, että tuo ylimääräinen roikkuisi nilkan päällä, eikä niin, että nilkka yksisteen olisi paksu, siis hä?:O En edes tajua! Muuten ihan kiva mekko, mutta väärä pituus.

    VastaaPoista
  25. Hei

    Ekaa kertaa eksyin sun blogiin. Ihan kiva blogi. Mut terveydenhuoltoalan ammattilaisena on pakko kans kommentoida sun jalkoja... Näyttää siltä että ne on mega turvoksissa? Jos se on turvotusta, niin tiesitkö että tommonen nesteenkertyminen voi olla todella vaarallista?

    VastaaPoista
  26. Anonyymi 1 ja 2,
    Kiitoksia huolenpidostanne, mutta ei teidän tarvitse. Eikä niissä ole mitään (isoa ainakaan) nestekertymään, suoraa läskiä vaan. ;) No mie en mieti tuollaisia asioita, että mitä ihmiset supisee milloin mistäkin, hupsulta vaan tuntuu että niitä tuolla liikenteessä niin paljon tuijotettaisiin. Kuvassa ehkä kyllä, mutta liikenteessä epäilen ettei.

    VastaaPoista
  27. Ok, eiku ihan mielenkiinnosta kyselin pituuttasi, itekki oon pätkä, semmoset 156cm xD

    VastaaPoista
  28. Hei,
    löysin blogisi pari päivää sitten ja sitä on ollut kiva lukea! Ihan kiva kirpparilöytö, mutta minullekin tuli mieleen, että sinulle voisi sopia lyhyempi hame :)
    -hss

    VastaaPoista
  29. esittelyvideoo mekosta!!! :D

    VastaaPoista
  30. Löysin muuten tällaisen alusvaatesivuston... en muista, onko täällä ollut puhetta... on siellä kaikkea muutakin... mutta käykää kurkkaamas, kokoja on aika hyvin http://www.feminelli.fi/epages/feminelli.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/1606/Categories/000002/kaarituelliset

    VastaaPoista
  31. Anonyymi,
    No pikkusen sua pidempi. ;)Et pätkä täällä kans. Heipä hei!

    HSS,
    Onhan mulla lyhyempiäkin, suurinosa. Hassua muuten on tuo et niistä mulle sanottiin et pitäs olla pidempi ja nyt pidemmästä et lyhyempi. ;) Se on kiva kun tekee löytöjä. :)

    Anonyymi2,
    Tulee sitten aikanaan. :) Varmaan samalla kun teen uusista Yoursin mekoista esittelyt.

    Sanna,
    Kiitoksia, pitääpä käydä kurkkaas. :)

    VastaaPoista
  32. Vitsi sie osaat vastata törkykommentteihinkin niin asiallisesti. Ihailen sitä piirrettä siussa. Mie oisin monelle anomyymille haistattanut jo kaikenmoiset.. :D :)

    VastaaPoista
  33. Mä en kyllä millään usko näitä sun vaatekokoja. Kyllä sen näkee sokeakin ettet ole kokoa 50/52, et 56/58, vaan lähempänä jotain 62/64. Mua ihan sääliksi käy kun sun pitää ylläpitää niin kovasti tuota sun roolia.

    VastaaPoista
  34. Anonyymi,
    No kiitti. :) No mieluummin kohtelen asiallisesti kaikkia, oli sitten ollut törkeä tai asiallinen. :)

    Anonyymi2,
    No tervetuloa vaan mittanauhan kanssa katsomaan mitä kokoa mie oikeesti olen. *nauraa* Mulla ei oo mitään syytä ylläpitää mitään roolia, mä oon ihan itteni ja koot oon kattonu vaatteista tai nettisivuilta. Mut et tuu sen mittanauhan kans käymään, ni voin näyttää todeksi. :)

    VastaaPoista
  35. Tietääkö sun työporukat tästä blogista ja mallikilpailusta?

    VastaaPoista
  36. Heippa. Oon kyllä samaa mieltä kuin tuo kirjoittaja joka ihmettelee noita sun vaatekokoja. Sinälläänhän sillä ei ole mitään merkitystä ja tiedän että vaatteiden koot vaihtelee todella paljon, esim, jos sanot että joku vaate on kokoa 50/52 niin todellisuudessahan se on isompi koska nuo vaatteet ovat plusmallistoa ja kyllähän niissä mitoitus on reilumpi. Ja jossain olet mielestäni maininnutkin vaatekooksesi melko laajan skaalan eli koosta 50 lähelle kokoon 60, eli vaatteista riippuen tietty vaihtelee paljonkin. Mutta kyllähän se niin on että vaatekoko ei ole sama kuin oma koko. Ja tuo koskee meitä kaikkia. Jos vaate on trikoota niin kyllähän isommallekin ihmiselle menee pienempikin koko, varsinkin mekoissa. Eli ilmoittamasi koothan ovat vaatteiden kokoja ei sinun :)

    VastaaPoista
  37. Oletko pettynyt, kun Elsa tuli ykköseksi?

    VastaaPoista
  38. Anonyymi,
    Tietää kyllä.

    Anonyymi2,
    Siis todellakin vaatteiden koot vaihtelee kaupoittain. Mutta tuo 50/52 olen ottanut Torridin omilta sivuilta, mikä siellä heidän mukaansa on vastaava koko EU-koossa. Mutta kyllä mun kokoni on tuosta 52-56 välillä. Ikävää jos sitä ei voi uskoa, mut kyl mää voin teidät päästää mun vaatekaapille ihmettelee tota kokoskaalaa. :) Et ei oo syytä mitenkään peitellä mitään. Ja sanoinhan että tuo torridin mekko on trikookangasta joka venyy joten luonnollisesti siitä menee pienempi koko. Mut ei tuo 50 kyllä kokoa 60 vastaa täällä Suomessa. Mä oon nähnyt 60 kokoisen mekon ja se on ollut I-iiiiSO! Ja mie ilmoitan aina sen vaatteen koon mikä lapussa lukee. Mut hei, jos teidän on niin vaikea uskoa ni ostakaa mulle Ellokselta joku semmonen 60-64 kokoinen vaate ni mä näytän, kuinka iso se mun päälläni olisi. No, ehkä mun kokoa on sitten niin kauhean hankala arvioida kuvista. :) Mut hyvä että itse tiedän kokoni ja meen sen mukaan. Vaikka on kai se niin, että moni varmaan tykkäis nähä mun käyttävän sellaisia ylisuuria vaatteita jotka peittää kaiken alleen mut valitan, ei tuu tapahtumaan. ;) Mut niin kuiteski, ostakaa se 60-64 kokonen ja pyytäkää osoite sähkiksellä, ni kyl mää näytän. :) :) :)

    Anonyymi3,
    En ole pettynyt. :)

    VastaaPoista
  39. Iik! Vaatteiden pukeminen on sitä, että peitetään ikävät kohdat ja näytetään niitä, mitkä ovat vähemmän hyviä, kuten sun jalat.

    Ehkä sun kannattaisi nyt ottaa neuvosta vaari ja alkaa pukeutua hieman tyylikkäämmin. Tuo mekko ei todellakaan ole päälläsi hyvännäköinen vaan liian lyhyt! Tyylitöntä...

    VastaaPoista
  40. Siis näytetään puolia, jotka ovat hyviä. Sun tapauksessa hyviä puolia ovat kasvot ja dekoltee. Ja mahdollisesti hiukset jos kävisit jollain ammattitaitoisella kampaajalla ensi kerralla.

    VastaaPoista
  41. Anonyymi,
    Ammattitaitoisella kampaajalla mie kyllä viimeksikin kävin mutta makuasioista ei voida kiistellä. :) Niin kaipa se tuosta on kyse pukeutumisessa mutta mulla ei oo mitään syytä peitellä huonoimpia kohtiani - antaa näkyä vaan. :)

    VastaaPoista
  42. Eli et halua näyttää hyvältä? Miksi sitten pidät muotiblogia tai teet sen aihepiirin postauksia, ellet, en ymmärrä..

    VastaaPoista
  43. Anonyymi,
    Voi voi, siis kyllähän sitä nyt kuka tahansa nainen haluaa näyttää hyvältä ja pukeutuukin sen mukaan mikä omaa simmua miellyttää. ;)

    VastaaPoista
  44. Minä ainakin haluan pukeutua niin että korostan hyviä puoliani ja nimenomaan siitä tulee se hyvä olo pukeutumisen suhteen. En voisi mitenkään pukeutua siten että huonot puoleni korostuisivat. Ei kai kukaan halua pukeutua siten, ei edes sillä "verukkeella" että haluaa pukeutua niin kuin haluaa...

    VastaaPoista
  45. Anonyymi,
    Niin no, tuossakin on kyse niin omasta mausta. Itse en pakkaa arvostelemaan toisten pukeutumista mitenkään, koska se on heidän makunsa ja tyylinsä. :)

    VastaaPoista
  46. Armazioaglabniz20.8.2012 15.38

    Etkö aio osallistua osakilpailu 2:een?

    VastaaPoista
  47. Armazioaglabniz,
    Tuskin.

    VastaaPoista
  48. Kivan näköinen mekko ja mun mielestä sun tukka näyttää hyvältä - varsinkin tossa alimmassa kuvassa. Menee sillai pehmoisen mukavasti ja etuosa sopii hyvin yhteen tuon uuden mekon kanssa...

    VastaaPoista
  49. Anonyymi,
    Kiitos. :) Mekon kanssa kävi kyllä tuuri. :)

    VastaaPoista
  50. Sitä, että osaa valita vartalolleen sopivat vaatteet, kutsutaan tyylitajuksi. Tyylitajuun liittyy myös värien ja materiaalien sommittelu.

    Ihmisellä voi siis olla hyvä tyylitaju vaikka maku olisikin persoonallinen ja omanlaisensa. Kuten sanoin, niin tyylitajua on oikean kokoisten ja pituisten vaatteiden valinta. Väärän kokoisen ja mallisen vaatteen valinta ei ole makuasia.

    VastaaPoista
  51. Anonyymi,
    No mutta, onhan se jo todettu ettei mulla ole tyylitajua ;) Mut kyllä mää oikeankokoisia vaatteita käytän ja pituus on tasan sellainen mistä itse tykkään - maximekot eivät sovi mulle. Ja voin jopa kuvitella, että jos ostaisin pidemmän niin aina löytyy niitä joiden mielestä se ei sovi. Joten jos nyt mentäs ihan silleen mistä mie tykkään, eiks je? ;)

    VastaaPoista
  52. Ikävä kyllä en usko minäkään tuohon kokoosi. Näen valokuvista ja peilistä olevani ihan eri kokoluokkaa kuin sinä ja silti pitäisi uskoa, että pidät samaa kokoa? En ymmärrä miten minulle menee koon 50 mekko nippanappa, kun en ole mistään yhtä iso kuin sinä (ei pahalla, en ole läskirasisti)..?

    Hyvää alkavaa syksyä kaikesta huolimatta.

    VastaaPoista
  53. Olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja eli tuntuu suorastaan mahdottomalta että olisit lähellekään kokoa 50, ystävättäreni on jotakuinkin sinun kokoisesti ja ei hänkään ylisuuriin telttoihin todellakaan pukeudu ja vaatteiden koot ovat luokkaa 58-60, jostain ehkä 56. Ja kyllähän kaikki nyt varmaankin näkee että olet isompi kuin kokoa 50-52. Sillähän ei ole mitään merkitystä mutta silloin olisi parempi puhua oikeasta koosta koska kyllähän sen kuvista joka tapauksessa näkee. Reilu peli tässäkin :)))

    VastaaPoista
  54. Tuo mekko on älyttömän venyvää materiaalia kuten kaikki muutkin (ainakin monet) Pipsan vaatteet.

    Ehkä jotkut jäykemmät materiaalit kertoisivat todellisen koon?

    VastaaPoista
  55. Anonyymi,
    No, ihmisiä on niin monenlaisia ja mä olen kyllä kieltämättä vähän hassunmuotoinen. Ja siis tehdäämpä nyt pieni selvennys, minä EN siis käytä tuota 50-52 kokoa mitenkään jokaisessa vaatteessa vaan mun normaalikoko on siinä 54-56 välillä. JOissain vaatteissa menee sitten ihan 52 kokokin, mut ne vaatteet joustaa aikalaillakin. Että tää Torridin mekkokin on hyyyyyyyyvin venyvää trikookangasta. Ja tuon 50-52 EU koonkin nappasin sieltä Torridin omalta sivulta, en tiedä pitääkö edes paikkaansa mutta kun en voi tietää varmaksi ja kun nuo kokotiedot multa on aina pyydetty ni pistin nyt sellaiset jotka löysin. Että ei tätä kannata ottaa niin vakavasti.

    Anonyymi2,
    Siis mähän olen kokoa 54-56. Johan mä olen sen sanonut miljoona kertaa täällä blogissa. Mutta ei, kun ihmiset aina sitten tarttuu YHTEEN tietoon joka tulee joskus kerran blogissa. Ja tuo Torrid mekkokin on jenkkilästä ja niiden koot on meidän kokoja isommat. Itse veikkaisin mekkoa paremminkin 54 kokoiseksi. Mut se on vähän vaikea silti sanoa, venyvät materiaalit on tuollaisia että voivat mennä monekin kokoiselle. Ja mitä tulee ystävättäresi kokoon, niin muistakaahan nyt toki että ihmiset on niin yksilöllisiä. Mä ite en voisi käyttää kokoa 60, koska se oli suuri mulle ja mä en tykkää käyttää itselleni suuria vaatteita vaan sopivia. Niin että kyllä mä olen puhunut vaatteista niiden oikeilla kokomitoilla, jos ette usko niin käykää toki katsomassa torridin omat nettisivut.

    Anonyymi3,
    No kaikki vaatteni ei suinkaan ole toooodella venyvää materiaalia. :) Eikä tää Torrid mekkokaan veny mun käytössäni mutta menisi varmasti jollekki isompikokoisellekin. :) Ja jos jäykkää materiaalia tahdotte,niin etsikääpä se keltainen mekkoni, se on kokoa 54-56 ja ei veny. Ja se on mulle just täydellinen!

    VastaaPoista
  56. Joo se keltainen mekko ei veny, mutta ainakin minun mielestäni on hiukan piukee. En tiedä onko yhtään joustavaa kangasta mutta koska näyttää noinkin tiukalta päälläsi kun seisot niin millainen mahtaa olla kun esim, istut ;) ei kait voi olla mitenkään miellyttävä. Jos kangas joustaisi niin sitten varmaan ok mutta kuten sanoit "ei veny". Muuten olen kyllä ihan samaa mieltä kanssasi että iso ihminen näyttää vieläkin isommalta oikein löysässä vaatteessa mutta silloin kun vaate näyttää (nyt siis tarkoitan nimenomaan miltä näyttää koska itse kuitenkin sanot että se tuntuu oikein hyvältä päälläsi ja voihan se niin ollakin :)) noinkin tiukalta niin se näyttää juuri siltä kuin se olisi numeroa liian pieni. Anyway, täähän oli vain mun mielipide ja sä niinkuin me kaikki pukeudutaan juuri kuten halutaan, kukin tyylillään. Hyvää loppukesää sinulle.

    VastaaPoista
  57. Anonyymi,
    Se on aika hassua että keltainen mekko näyttää liian piukeelta kun se ei sitä ole. Vaan se on just sellainen mistä tykkäänkin, että yläosa on tiukempi ja helma löysempi. Tuollaista on todella hankala löytää. Mutta olet oikeassa, me kaikki pukeudumme miten halutaan ja kukin tyylillään. :) Hyvää syksyn alkua sinne suunnille!

    VastaaPoista
  58. Hehei, tilaa sie ite joskus Ellokselta joku mekko/tunika tms sitä kokoa 58/60 ja tee esittelyvideo kuinka iso se sulle on? Sillähän siitä epäilyksestä päästään ja oishan se ihan hauskaakin, ei-niin-vakava-vaate-esittely "tältä näyttää kun iso ihminen pukeutuu telttaan myötäilevan sijasta", palautat sitte ku oot sovittanu ni muiden palautusten mukana sen niin eipä tuu kuluja kelleen ja uusi video on ideoitu ja valmis ;)

    Anna :)

    VastaaPoista
  59. Noista kokonumeroista.Ne kyllä vaihtelevat niin hurjasti eri vaatemerkeillä. Esim Elloksen oma plus-mallisto ja sitten se Taillissime mallisto: sama kokonumero, mutta ihan eri kokoisia. Netistä tilaillessa ei valitettavasti voi edes aina luottaa niihin kokotaulukoihin (kerran erehdyin tilaamaan Cellbesiltä kokotaulukon mukaan syynäämäni housut ja jalasta tippuivat!).
    -hss

    VastaaPoista
  60. Anna,
    Niinhän sitä päästäisiin mutta en ala tuollaiseen, saisin nimittäin jokaiselle epäilijälle olla tekees noita videoita sun muita. Ideana kyllä ihan kiva tuo sun ajatukses mut pitemmän päälle siitä ei olisi kuin harmia. :(

    HSS,
    Se on kyllä totta, mutta laiton tähän Torddin mekkoon niiden sivuilta löydetyt kokotiedot. Vaikka uskaltaisin sanoa, että tuon mekon koko enemmänkin 52-54 (suomikoossa!) mutta menee aika monenkin kokoiselle. Riippuu niin ihmisen mitoista. Mut kyl nuo UK ja US koot aika hyvin on olleet sitä kokoa mitä sanovatkin, siis että jos vertaa EU-kokoon. Mieki olin alunperiksi epävarma että mahtaakoha mennä ollenkaan mekko päälle mut otin tietoisen ristin ja se kannatti.

    VastaaPoista
  61. Ota kuva mekon kokolapusta ja näytä päällä ja kuvassa koko, jos epäilijät sitten uskois :)

    VastaaPoista
  62. Anonyymi,
    Siis hä? Nyt meni jotenkin ohitse. Siis ota kokolapusta kuva kun mekko päällä? Mielelläni voisinkin ottaa, mut mulla ei oo mitään tarvetta alkaa todistelemaan. Jos ei usko, ni ei usko. :)

    VastaaPoista
  63. No johan tuli porua yhden mekon koosta! Voin kaikille epäilijöille kertoa, että olen tuon mekon Pipsalle myynyt ja se on nimenomaan tuon kokoinen, mitä Pipsa on kuvan alle kirjoittanut! Asiasta kiinnostuneet voivat mennä katsomaan Torridin sivulta tarkempia mittoja :D (Jos osaavat muuntaa tuumat senteiksi...) Mekko istuu sulle kun hansikas käteen, se on juuri sopiva joka paikasta : ) Ja nuo hiat! Ei tarvi anonyymien tulla huutelemaan esimerkiksi haastavista käsivarsista??? Mukavaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  64. Eihän kukaan varmaan sen mekon kokoa epäillytkään eli siitä ei ollutkaan kyse vaan siitä että vaatteen koot ei käy kyllä aina yksiin oman koon kanssa. Riippuu niin paljon vaatteen materiaalista jne.Ja niinkuin Pipsa sanoitkin että olet sen mallinen että sullehan menee mekoista tosiaankin pienempi koko kuin esim. housuista joten koot vaihtelee paljon vaatteista riippuen. Jokainen on sen kokoinen kuin on ja käyttää sen kokoisia vaatteita kun haluaa mutta koska sinulla nyt on tämä blogi niin me kaikki katsomme näköjään asiaksemme arvostella kaikkea mahdollista joten yritä kestää meitä :) ei me kaikki tarkoiteta kuitenkaan arvostella pahalla. Tsemppiä radioon!

    VastaaPoista
  65. Armazioaglabniz22.8.2012 10.54

    Miksi sinulle oli kauhean tärkeää todistaa miehesi olemassaoloa kuvaamalla miehesi saappaat ja vaatekaapin sisältöä, mutta näistä omista mitoistasi (vaatteet, pohje) ilmoitat, että "ei ole mitään tarvetta alkaa todistelemaan"?

    VastaaPoista
  66. Sari,
    hehehe, no ihmiset saa tikustakin asiaa joten en ole yllättynyt. :)

    Anonyymi,
    No ihmiset valitettavasti ovat luonteeltaan tuollaisia, että kaikkea pitää arvostella. :( Mut ymmärrän kyllä, ettei kaikki tarkoita pahaa arvostelemalla. Mut mie oon tuosta koosta tosiaankin sanonut että se riippuu niin materiaalista. Ja mekoista varsinkin tuntuu, et voisin hyvinkin käyttää pienempää kokoa ku esim. housujen kanssa.

    Armazioaglabniz,
    No ei mulla silloinkaan ollut mitään tärkeää todistaa että mies on olemassa vaan siinä lähinnä huumorilla suhtauduin näihin väitteisiin ja näytin, että ihmeen paljon on miehen tavaraa kotona kuiteski - ollakseen olematon mies. ;) Eli jos olisin halunnut oikein alkaa todistamaan mieheni olemassaolon, ni olisin ottanut siitä sitten vaikka takaa kuvan.

    VastaaPoista
  67. Sen mä haluaisin nähdä kun sä mahdut johonkin 54-kokoisiin housuihin. Kävelepä kuule ihannoimasi kappahlin osastolle ja vetäise 54-koon farkut jalkaan, niin huomaat että maha jää avonaisen vetoketjun ulkopuolelle. Ellet sitten pidä noiden pitkien tunikoidesi alla housuja sellaiseen kaljamahamiestyyliin, mitä en kyllä yhtään ihmettelisi kun miettii ilmoittamaasi vaatekokoa ja mahasi suuruutta.

    VastaaPoista
  68. Anonyymi,
    Missä mie oon väittänyt että mahtuisin 54 koon housuihin? En kyllä missään. Että nyt on tullut hyvälle anonyymille lukuvirhe. :)

    VastaaPoista
  69. Sinulla ei siis ole suunnitelmissa laihtua vuoden aikana? Jos jo nyt suunnittelet tuon pitämistä ensi kesänä. Mistä tällainen linjanveto?

    VastaaPoista
  70. Erittäin harvoin kommentoin yhtäkään blogia, mutta oikeasti, miksi joidenkin on niin vaikeaa ymmärtää että ihminen on syntynyt vapaana olentona maapallolle ja saa elää elämänsä aivan kuten haluaa ja pukeutua vaikka jätesäkkiin jos se hyvältä tuntuu.

    Lainaten erästä anonyymiä:
    "Minä ainakin haluan pukeutua niin että korostan hyviä puoliani"

    Okei, mikä absoluuttinen pakko sitten muiden olisi tehtävä niin vaikka sinä "ainakin" pukeudut niin?
    ja
    "Eli et halua näyttää hyvältä? Miksi sitten pidät muotiblogia tai teet sen aihepiirin postauksia, ellet, en ymmärrä.."

    Edelleen, eiköhän jokainen ihminen saa pitää esim. muotiblogia ja laittaa kuvan itsestään vaikkapa tosiaan siinä jätesäkissä.
    Jos se susta ei näytä hyvältä niin mitä siitä? (Niin, ja tuskin suakaan pitää kaikki hyvännäköisenä vaikka olisit itse jumalatar.)
    Aika suurta energiantuhlausta olisi pukeutua tavalla mikä muiden mielestä näyttäisi hyvältä.
    Pääasia että on tyytyväinen itse itseensä sisältä ja ulkoa.

    Sitäpaitsi, kauneus on aina katsojan silmissä.

    VastaaPoista