18.8.2012

Se ois aika taas höpistä (Sis. ylläriuutisen)

   
                                                        Pääset katsomaan videota >>TÄSTÄKIN<<

Tämä on
toinen versio jonka tein ja joka onnistui siinä mielessä parhaiten että sain juuri ja juuri pidettyä videon pituuden alta 15min. Tuubihan kun siis ei suostu julkaisemaan yli 15min videoita (ainakaan tuolla käyttöasetella) ja tekee sen vielä niin ilkeällä tavalla, että lataa kyllä 2h videota ja vasta lopussa sitten ilmoittaa et sori mut tää on liian pitkä. PöhPah!

Sitten ihan pieni vinkkaus tässä kaikille, että paljastan videolla pienen jymyuutisen. Tai no, minkä kukin kokee jymyuutiseksi - mulle tuo ainakin on niin mahtava tapaus että WOW! Ja kiitänkin siitä näitä kahta immeistä, jotka sen tekevät mahdolliseksi. Mutta... pysykäähän kuulolla! Lisää on varmasti vielä luvassa. ;)

40 kommenttia:

  1. Paasaat nykyää liikaa, ärsyttävää kuunnella pelkkää paasausta:(

    VastaaPoista
  2. Lande,
    Kun on paasattava, ni paasaan. :) Toivon kyllä et toi menee ohitte. :)

    VastaaPoista
  3. Aattelin et oisit ollu raskaana :(

    VastaaPoista
  4. Ihan mahtavaa Pipsa! En viitsi sen kummoisemmin hehkuttaa ettei ylläri paljastu :P

    Itsekin muuten olen juoksua/hölkkäämistä harrastanut ja tällainen juoksukoulu ohje auttoi alkuun oikein hyvin, en tiedä oletko jo tutustunut mutta laitan linkin tähän jos vaikka kiinnostaa :) Ihmiset ainakin meikäläisetä tuijottivat ihmeissään kun lihava ihminen kehtaakin juosta! niiden kun pitäisi olla niin sairaita ja huonokuntoisia :D Mutta onnea juoksemisen kanssa!

    http://www.pori.fi/vapaa-aika/liikunnanohjaus/juoksukoulu.html

    VastaaPoista
  5. Anonyymi,
    No ei nyt sentään. :)

    Möllikkä,
    Kiitoksia. :) Siis en mie juokse, vaan hölkkään. Juoksua en uskalla vielä aatellakkaan. Mut tuo et hölkkää niin kauan ku jaksaa ja sit tasottaa, ni tuntuu sopivan mulle, jaksan hyvin.

    VastaaPoista
  6. Vau! Onnittelut tuosta radioon pääsystä ja tsemppiä mallikisaan! :D

    -Tellu

    VastaaPoista
  7. Toi on tosi raivostuttavaa, kun sä oikeen alat skitsoilee ja tahalleen lietsomaan jos joku on sanonu sulle, että maiskutat niin onks sit pakko oikeen tollein alkaa tahalleen tekemään sitä! Helvetin ärsyttävää! :D ja muutenkin kyllä sä tota kritiikkiä näköjään otat aika henkilökohtasesti vaikka väität ettei sua kiinnosta kun tuskin sä muuten aina näillä videoillas paasaisit 6minuuttia jos joku sua nyt on pikkasen mollannu.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi,
    Voih, ku sie oot taas ymmärtänyt paasaamiseni väärin. Mua kyl huvittaa toi että joku maiskutus ärsyttää niin maan penteleesti. Siis haloo, maiskutus? No joo, en mä sano muuta ettei taas hermostuta liikaa. ;)

    VastaaPoista
  9. Moi Pipsa!

    Mistä vanhasta blogista puhut?

    Ihmiset nyt on just tommosia että yhtä ärsyttää yksi asia ja toista toinen että turha niistä välittää. Tiedoksi, mua ei ärsytä sinussa mikään, päinvastoin! :)

    Ex-työnantajani sanoin "kaikkia ei vaan voi miellyttää" -pitää hyvin paikkansa!

    -Liinu



    VastaaPoista
  10. Ajatella, mä en huomannu taaskaan mitään maiskutusta ja jotain toista se oikein ärsyttää! Sen sijaan mua "ärsytti" tommonen hitaus ja saman asian tolkuton kertaaminen, verhon räplääminen ja muut maneerit. Saman asian olis voinut sanoa tosi lyhyesti ja ytimekkäästi ja MUN MIELESTÄ sitä olis mukavampi katella ja kuunnella. Siis tää on vaan hyväntahtoista mielenilmausta, ei ole tarkoitettu moitteeksi.

    VastaaPoista
  11. Liinu,
    Siis mun vanhasta laihdutusaiheisesta blogista, sitä ei oo enää olemassakaan. Mut se mitä puhun siitä, ni en voi valitettavasti sanoa näin julkisesti. Mieli tekisi mut koetan antaa olla.

    Siis tuo on totta, aina löytyy jokin ärsyttävä kohta. :) Ja tuo työnantajasi sanoma on niin totta. :)

    Anonyymi,
    Mä oon pahoillani noista asioista, mä en pysty vaan tekemään MITÄÄN lyhyesti ja ytimekkäästi. Ku tuntuu et puhuessani aina vaan innostun kahta enemmän. Helpommin sen sais sanottua kyl tekstinä - lyhyesti ja ytimekkkäästi meinaan. :) Ja huomasin kans ton verhojen räpläämisen, en tiedostanu koko asiaa ennenku videolta näin. Mä taidan sit puhuessani useinkin tehdä eleitä, joita en ees huomaa. Mut mää ihan oikeesti koetan saada tehtyä lyhyempiä juttuja. Ihan oikeesti! Se on siis kokoajan prosessissa.

    VastaaPoista
  12. ilman unelmia, ei ole elämää.
    keep on going Girlie!

    VastaaPoista
  13. MINÄ TEEN MITÄ HALUAN, MUUT TEKEE MITÄ USKALTAA!!!!!

    Eikoo näin Pipsa!!!!

    Hyvä meininki!!!!

    VastaaPoista
  14. Pitääpä kuunnella netistä! Hyvät paasaukset oli taas :D

    VastaaPoista
  15. Eihän tätä blogia ole kellään pakko lukea jos ei tahdo. Kumma kun eräitä ärsyttää sun jutut mutta olla sitten hiljaa kuin vaan marista...huoh

    VastaaPoista
  16. oot ihana! :3 toivoisin niin että voittasit ton kappahlin kilvan

    t: ylilaudan tytynyymi

    ps. kaikki ylilaudalla ei oo ns."kiusaajia", vaan vaikutat oikeasti mahtavalta persoonalta! Monet muutkin laudalla toivoo sun voittoa ihan sun ihanan, itsevarman ja leppoisan persoonan vuoksi :) ei aina kannata yleistää ihmisryhmää (tässä tapauksessa lautailijoita) muutaman ääliön takia :)
    ps. sori ei oikeen liittyny tähän postaukseen:D

    VastaaPoista
  17. Nyt mie tajusin, sie kuulostat jonkii verran Johanna Tukiaiselta videoissasi, joitain samoja äänenpainoja ja korostuksia sekä asennetta kun puolustat itseäsi haukkuja ja arvosteluja vastaan..Oon jonku aikaa miettiny et mikäs mulle tuleekaan mieleen kuunnellessani sun juttuja, ja sehän se, Tukiaisen Johanna :)

    Anna

    VastaaPoista
  18. Sallamari,
    Tuo on kyllä totta. :)

    Anonyymi,
    Missä mä oon kuullu ton ennenkin? No mutta tiettyyn pisteeseen, teen mitä haluan. :)

    Oi mutsi mutsu,
    Joo, kannattaa. Vai oli? No toivotaan et pääsen tosta eroon, en haluu paasata aina.

    Anonyymi2,
    Niin, en mie ketään pakota lukemaan. :) Mut ilmeisesti joku maaginen juttu on ku moni lukee kuiteski. :)

    Ylilaudan tytynyymi,
    No kiitoksia, mutta realistisesti ajateltuna en voi kisaa voittaa eikä se ollut tarkoituksenikaan. :) Ja ei, mää en yleistä koko ylilautaa kuten en yleensä muissakaan asioissa. KOskaan ei voi oikeastaan yleistää jotain tiettyä ryhmää, koska ei ne aina aattele kaikki samoin. :)

    Anna,
    Niinhän mää kuulostan, varsinkin jos laulan. :) No onneksi vaan kuulostan ;)

    VastaaPoista
  19. Mä saan tän sun blogin avulla aina tsemppii itteleni. Oon ylipainonen ja ei oo itseluottamusta ;/

    VastaaPoista
  20. Tiedätkö, sun videoesiintymiset on parantunut tosi paljon! Oot tässä tosi luonnollinen ja puristettavan ihana! Jossain aikaisemmin videoissa olis vähän arka ja harhailit kuvassa, mutta tässä oot just täydellinen :D

    Anonyymit ilkeet kommentit on jotain aivan käsittämätöntä. Mä itse lopetin mun blogin niiden vuoksi kokonaan. Mutta pidä sä lippu korkeella!

    VastaaPoista
  21. Onko sun jalka jotenkin sijoiltaan kun se on kääntyneenä tonne sun kropan taakse? Ja kaivelet haarojasi monta kertaa videon aikana? OIKEESTI, HUHH!!!!

    VastaaPoista
  22. Anonyymi,
    Se on kiva kuulla. Aloita se itseluottamuksen hakeminen pienillä askelilla, uskalla tehdä jotain mitä et oo ennen uskaltanu. :)

    Sammakkotyttö,
    Ai on vai? No kivahan se. Mut oon kyl huomannu et en pysty tekemään jotain suunnitelmaa ja pysymään siinä eli mun on pakko saada mennä ihan extempore noissa videoissa. Tiedän, että se ärsyttää monia. :( No voi jestas sentään, onpas taas inhottavaa ku ne anonyymit kaikenlaiisa teki! Oisko kommenttien hyväksyntä helpottanu?

    Anonyymi2,
    Ei oo sijoiltaan, se vaan on tolleen laitettu. Ja hei, ei se oo mun haarani mitä mä rapsutan vaan reiteni! Et haarus on vähän ylempänä. ;)

    VastaaPoista
  23. Kiva video, mutta maneereja (tukan laittaminen, verhon räplääminen) on aika paljon. Katse voisi olla myös suoraan kameraankin aina joskus.

    VastaaPoista
  24. Anonyymi,
    Jups, onhan nuo sellaisia asioita mutta niillekkää en voi juurikaan mitään. Yritetty on mut oon huomannu ettei siitä tule mitään. :)

    VastaaPoista
  25. Pipsa, säähän haluat ylittää itsesi, haastaa itseäsi aina parempiin suorituksiin ja sellaiseen, mitä et aikaisemmin olisi voinut kuvitellakaan tekeväsi. Siispä olen varma, että pystyt kehittymään videon tekemisessäkin, kunhan vaan haluat ja harjoittelet! Katso omaa esiintymistäsi, laita ylös, mistä et pidä ja maneerit ja harjoittele, harjoittele ja harjoittele, niin onnistut. Kato - sit ku pääset telkkariin, niin on ihan iisii, kun olet jo valmiiksi opetellut esiintymään!

    VastaaPoista
  26. Anonyymi,
    Siis kyllähän tässä kokoajan harjotellaan mut ei se hetkessä tapahdu. :) Kyl mä koetan mut on silti asioita joita ei kuitenkaan muista. Mulla pitäs olla joku iso lappu nokan eessä kokoajan et muistaisin. :) Ja jotenkin tykkään mennä silleen extempore koska se on aidompaa.

    VastaaPoista
  27. On ainakin kaksi tapaa reagoida kommentteihin: kiittää niistä ja antaa kirjoittajan uskoa, että tykkää kiitoksista, neuvoista, moitteista, ideoista jne. tai sitten aina selittää ja puolustaa itseään. Näin saa kommentoijan joko kommentoimaan uudelleen tai sitten lannistumaan, että päättää ettei enää koskaan kirjoita mitään. No, onhan niitä tietysti muitakin mahdollisuuksia.

    VastaaPoista
  28. Anonyymi,
    Niimpä niin. No mä ainakin jos kiitän, ni tarkotan. Mulla ei yleensäkään ole kommentoidessa tarkoitus puhua ristiin niin, että jokasta sanaani pitäisi tulkita jonkin salatekstin avulla. ;)

    VastaaPoista
  29. Kyllähän tuo puuskutuksesi kertoo enemmän kuin tuhat väitettä lenkkeilystä.

    VastaaPoista
  30. Anonyymi,
    *puuskuttaa* No selväh! ;) Mut hei, tuuhan mukaan mun lenkille ni näet omin silmin että kyllä tää emäntä pääsee menemään. :)

    VastaaPoista
  31. Käyn joka päivä koiran kanssa pururadalla, enkä ole näinä vuosina nähnyt sinua koskaan siellä. Muuten tuntuu, että kaikki vastaantulijat ovat naamatuttuja. Kuinka usein käyt lenkillä? Kiitos blogista!

    VastaaPoista
  32. Anonyymi,
    Missä pururadalla liikut, täällähän on neljä niitä? Käyn lenkillä vaihtelevasti ja määrää en sano, koska tuntuu että niistä saataisiin taas kohu aikaiseen. Liikunta ei saa olla kuitenkaan pakkopullaa.

    VastaaPoista
  33. Ikävä kyllä asun pohjoisessa, ja niin hauskaa kuin lenkkeily kanssasi olisikin, en usko että olet matkan arvoinen. Mutta kuka tahansa lukijasi saa siis ilmoittautua lenkkiseuraksi? Tässäpä olisinkin jollekulle tilaisuus tulla toteamaan nykykyntosi. Vapaaehtoisia?

    VastaaPoista
  34. Anonyymi,
    Joo, tuo kuulostaakin hyvältä. Eli niitä vapaaehtoisia? Ja lenkkiseura on aina tervetullutta! :)

    VastaaPoista
  35. Eihän pururadoille saa viedä koiria.

    VastaaPoista
  36. Armazioaglabniz20.8.2012 15.26

    Saa mennä koiran kanssa pururadalle, ellei ole erikseen kielletty.

    VastaaPoista
  37. Niin, kyllä tuolla on koirantaluttajia mennyt. Enkä muista nähneeni kielletty merkkiä.

    VastaaPoista
  38. GO GIRL! Ja kiitos vinkeistä mistä saa sopivia rintsikoita :)

    VastaaPoista
  39. Anonyymi,
    Oleppa hyvä vain. :) Kiva jos on apua. :)

    VastaaPoista