31.8.2012

Vaate-esittelyssä: Yoursin ihana pitsiunelma mekkonen

   

36 kommenttia:

  1. HIENO! Tosi upea mekko ja käy sulle tosi hyvin. Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi klo 14.22,
    Kiitoksia. Mukavaa viikonloppua myös sinne suunnille. :)

    VastaaPoista
  3. Tulihan se loppurutistus sieltä, aattelin, että nyt on Pipsa mennyt totiseksi, kun aina joku arvostelemassa esiintymistä:). Kiva on mekko ja tosi mahtava, kun äitisi voi ne korjata just jetsulleen. Hyvää v-loppua!

    IK

    VastaaPoista
  4. IK,
    Okei, nyt on Pipsa vähän pyörällä, mikä loppurutistus? :) Mekko on kyl ihana. Ehkä turhankin juhlava arkikäyttöön. Ja heei, pieni oikaisu - mä ite nuo mekkoni korjaan, äiti neuvoo vieressä kyllä. :) Pakko ite opetella.

    VastaaPoista
  5. Hei Pipsa,ihana mekko,oikein sellaista perjantai-illan huumaa :)
    Lisää vaan videoita,olet niin ihanan hyväntuulinen,että tarttuu ihan ruudun välityksellä tännekkin.

    VastaaPoista
  6. Tarkoitin iloista loppupyörähdystä:)
    Sehän on hyvä, että itse opettelet, luulin, että äiti. Hyvässä opissa varmaan olet.

    IK

    VastaaPoista
  7. Mekko on hieno :) Hyvää viikonloppua.

    VastaaPoista
  8. Sanna,
    No heippa!! :) Täytyy katsoa jos huomenna teen vielä jonkun höpinälöpinävideon, riippuu viekö isäntä kameran mukaan. No vaikka veisikin, ni saan mä tolla mun digikameralla kuvattua mut laatu on huonompi. :)

    IK,
    Aaaaaa, niin juu ku täsä videos on semmonen. No oli pakko tehdä ku huomasin et helmat hulmus ku vähän liikahdin. :) Ois ollu leveempi tila ni oisin pyörinyt menemään ;) Nooo, ehkä sekin onnistuu vielä ;) Joo, siis äiti opettaa mulle kaikkia noita juttuja mitä noille vaatteille on tarvinnu usein tehdä. Ku hää ei tääl oo ikuisesti :( mut toivotaan et monta kymmentä vuotta vielä! Oon kyl hyvässä opissa. Viel me täsä suunnitellaan et tehtäs mulle hame. :) Mekkoa se ei ihan jaksa alkaa opettamaan, kuulemma. :) Mut kyl mulle toi hameenkin opetus sopii. :)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi klo 18.06,
    Kiitoksia, niinhän se on. Hyvää viikonloppua. Onko joain spesiaalia suunnitteilla?

    VastaaPoista
  10. Flunssaa parannellessa ei sen spesiaalimpaa, sulle viikonloput iloisemmissa merkeissä:)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi klo 18.19,
    No voi että. Parantumisia!! :)

    VastaaPoista
  12. Haha, ihanat loppu"sekoamiset" ;D alkoi ihan hymyilyttään :) Ihana mekko! Hyvää viikonloppua!

    Sinikka

    VastaaPoista
  13. Ompa nätti mekko. Itsekin tuon tyylista voisin ajatella tulevaan pikkujoulukauteen:)
    Mielestäni tuo on juuri passelin kokoinen tietenkin kun vähän korjustelee tuota miehustaa. Muuten istuu nätisti ja helma laskeutuu ilmavasti.
    Minäkin olin bongaavinani joitain lehtiä kun tulit näyttämään yläosan kangasta lähempää.
    Olet aina pirteä itsesi :)

    VastaaPoista
  14. Sinikka,
    Joo, lopussa piti vähän vetästä. :) Mut mä kyl tykkään tosta hulmuvuudesta. Ihana!! Hyvää viikonloppua sinne, onkos siellä jottain suunnitelmia?

    Anonyymi klo 19.00,
    Tätä taitaa vielä löytyä Yoursilta, joten eiku tilausta tekemään. ;) Tää muuten sopis tosi hyvin pikkujouluhin, vielä kun siihen mukaan jotain punasta asustetta ni voilá! Joo, kuviossa on lehteä ja kukkaa. :) Ja kaikista paras, se kimalteleee!!!! :) :) Voi kiitoksia, pirteänä on kiva olla. :)

    VastaaPoista
  15. No mä täällä järjetelen meiän uutta asuntoa, just laitoin kaks säkillistä vaatteita kirpparille, yritän saada ton miehen viemään ne kellariin ku en nyt just oo hetkeen menossa myymään ku siin on kesävaatteita aika paljo :/ muuten mäkin parantelen flunssaa vaan tän viikonlopun :)

    Sinikka

    VastaaPoista
  16. Tohon sopis tosi hyvin esimpunainen hartiahuivi tai bolero ja jalkaan punaiset balleriinat ja punainen laukku käteen ja menoksi.Olis sitä joulu fiilistä:)
    T: se flunssainen ano

    VastaaPoista
  17. Sinikka,
    Hei, jos sulta löytyy kokoluokan 54-56 vaatteita ni vinkkailes vähän mulle sähköpostiin mitä sulta niistä säkeistä löytyis. :) Siis eikää! Sullakin on flunssa? Mä oon ite siis kans pärskiny pari päivää ja pelännyt et oonks mä nyt sit tulossa niinku kipeeks. Parantumisia!! Muista juoda lämmintä!

    Flunssainen Anonyymi,
    Hartiahuivi kyllä kyllä ja punasia kenkiä mä oon metsästänytkin mut ei täsä tuppukylässä oo yhdessäkää kaupas tarpeeks matalia kenkiä ku korotkaa ei sais olla yli 4cm. Yhdet vaaleenpunaset näin joskus vuosia sitten mut niistäkin oli sit jo mun koko loppu. :( Musta väri on siitä kyl kiva, et asusteilla pystyy piristämään niiin kivasti. :) Ja sie kans, muista juoda lämmintä juomaa! Mie aina flunssasena tykkään tehdä marjaisaa juomaa johon lisään hunajaa. :)

    VastaaPoista
  18. Juurikin tätä kokoluokkaa mun vaatteet on, mutta nyt on oikestaan kesävaatteita vasta pakattuna, todennäkösesti joudun lopunki vaatekaapin sisällön meneen läpi kohta. Millasia vaatteita haluisit nähä? Voisin ottaa valokuvia joistain hienoista. Mulla on tunikoita, muutama mekko ja jotain perustoppeja. Yoursilta on jäljellä enää muistaakseni sellanen pitsimekko, jossa "gaga"hihat ja alla musta toppi, se on magee, mut se toppi on vähä venähtäny (ainaki mulle, oon laittanu sen aina leggareiden alle :D) ja pitsi vähä nyppyyntyny. Lisäks Yoursilta sellasia kesähenkisiä housuja ja yks afrikkahenkinen tunikatoppi. Housut meillä ei varmaan oo samaa kokoa kun oon sua pidempi (174 cm) :)

    VastaaPoista
  19. oikeen on hyvän näköinen ja hoikentaakin vielä!
    viikonloppuja!
    t.hippi-ronda

    VastaaPoista
  20. Olet sä kyl aika tapaus... =)

    VastaaPoista
  21. Onpas kaunis mekko! Ja sopii sulle tosi hyvin :) Mä oon niiin kateellinen sulle, sä saat niin helposti noita muokattua, pitäs itse alkaa opetella taas ompelun saloja kun penskana opetellut taidot on jo unohtunu..

    Kivaa viikonloppua!

    Jenni / The XL Blog

    VastaaPoista
  22. En ymmärrä miksi anot sanoo tosta sun tukan väristä mitään, nythän on just tollanen tyvikasvu muotii eli liukuvärjäys. Älä välitä ilkeilijöistä, olet räväkkä ja menevä mimmi.
    Sulle kyllä tapahtuu aina jotain jännää, kuten se radio.<3
    Mitä muuten pidät siitä isokarhun xl-vaatekauppasta? Itse olen voinut vain haavellut niistä ihanuuksista, mutta ehkä joskus minullla on varaa ostaa joku niistä rokkaavista tunikoista.
    Ihanaa alkusyksyä Pipsa! Tee paljon videopostatuksia!
    t. Marika

    VastaaPoista
  23. Anonyymi klo 20.11,
    Mie oisin kiinnostunu hameista, tunikoista, mekoista. Mut erityisesti tuo Yoursin pitsimekko jossa gaga-hihat ni kiinnostaa. Ja afrikkahenkinen tunikatoppi. Housuja en kyl tarvitse, kiitoksia vaan. Vaikka siis multa onnistuu kyllä lyhennys ettei siitä ois ongelmaa. :) Mut jos värillisiä legginssejä löytyy, ni voisin olla kiinnostunut niistäkin. :) JOten laitathan mulle sähköpostiin viestiä. :)

    Hippi-Ronda,
    Kiitoksia, en nyt kyllä tuosta hoikentamisesta oo samaa mieltä, mut kiitoksia. ;)

    Anonyymi klo 20.46,
    No toivottavast hyvässä mielessä aika tapaus? :) :)

    Jenni,
    Kiitti. Hei, nuo muokkaukset on ihan iisejä juttuja. Mekin ollaan menty sieltä mistä aita on matalin eli noihin kainaloiden sivuihin laitettu kuminauhaa joka sitten kiristetty. Kantsii perehtyy kyl ompelun saloihin. Itse oon kattellu usei ku äitee muokannu jonkun vaatteita, ni mulla on jäänyt niin päähän kaikenlaista. Mut nuo peruskoulun käsityötunneilta, ni harva asia jäänyt. :) :) Mukavaa viikonloppua myös sinne!!! :)

    Marika,
    Voi enhän mä ilkeilijöistä välitäkkään. :) Mut kivahan se olisi saada pitää blogin keskusteluilmapiiri asiallisena, ihan teidän lukijoiden takia. :) Mulle kyl tuntuu aina tapahtuvan jtoain mut nyt varmaan tulee pitkä tauko ettei tapahdu mittään. :) Ni sie meinaat varmaan Zizzin liikettä, ihan kivoja vaatteita ja palvelukin mukavaa mutta harvoin sieltä löytyy semmosta mikä säväyttäs mua.

    VastaaPoista
  24. Laitan sulle Pipsa viestii niistä kun alan käymään niitä läpi :) osa on kyllä nyt kaapissa, että voin ottaa kuvia, mutta osa menee vähä syksymmälle :)

    Ootko muuten käyttänyt koskaa Zizzin vaatteita? Mä oon niitä varmaan eniten ostellu ja käyttäny. Täällä meillä ei vain oo myymälää, mutta Ellokselta oon tilaillut ja käynyt sitten Helsingissä oikeen myymälässä.

    Sinikka

    VastaaPoista
  25. Notkea Buddha1.9.2012 15.37

    Nautitko paljon kofeiinia ennen videon kuvaamista? =)

    VastaaPoista
  26. Sinikka,
    Mä oottelen sun viestiä. :) En oo noista Zizzin vaatteista oikeen tykästynyt. Toki muutamia kivojakin on ollu. :)

    Notka Buddha,
    Valitettavasti en juo kofeiinia. :)

    VastaaPoista
  27. Oikee Mie ihmine1.9.2012 22.14

    Et varmaakaa oo Zizzin vaatteihin tykästyny siks ettei ne mahdu siun päälle.... Kaveri samaa kokoluokkaa eikä mahu zizzin vaatteisii.... Mut ainaha se on hyvä sanoo ettei tykkää mallist tai tyylist ;)

    VastaaPoista
  28. Oikee Mie IHminen,
    Kyllä mulle Zizzin vaatteet menee, oonhan niitä käynyt sovittamassakin mutta kuten sanoin, en sitten ole vain tykännyt mallista päälläni. Miksi tätä on niin vaikea uskoa? Ja muistahan että me ihmiset ei olla samasta muotista tehtyjä joten ei varmastikaan olla ihan täysin samaa kaverisi kanssa. :)

    VastaaPoista
  29. "Et varmaakaa oo Zizzin vaatteihin tykästyny siks ettei ne mahdu siun päälle.... Kaveri samaa kokoluokkaa eikä mahu zizzin vaatteisii.... Mut ainaha se on hyvä sanoo ettei tykkää mallist tai tyylist ;)"

    Aha, no johan on jännä logiikka. Minä olen kokoa 42-44 enkä pidä Zizzin vaatteista, jotenkin omituisen näköisiä riepuja. Mutta kaippa minullakin sitten on oikeasti syynä se, etten mahdu niihin. ;D No, minkäs teet...

    VastaaPoista
  30. -jenni,
    Se on vissii hankala uskoa, et ei tykkää jonkin tietyn merkin vaatteista. Nuo niiden vaatteet ei kaikki vaan iske mulle intoa. Olen käynyt kyllä katselemassa ja sovittamassakin. No se yks neuletakki jäi kyl vähän harmittaa... Mut et kyl mä voin sanoa suoraan jos en johonkin vaatteeseen mahdu. :) Ettei tarvitse suinkaan isoja spekulaatioita vetää, jos jonkun tietyn merkin vaatteita ei mulla näy. :)

    VastaaPoista
  31. Tosi upea mekko ja sopii sulle älyttömän hyvin!

    VastaaPoista
  32. Anonyymi,
    Kiitoksia. :)

    VastaaPoista
  33. Sä olet Pipsa niin ihana! Nauroin tuolle säksätyksellesi tuossa lopussa :D Maailma tarvitsisi lisää kaltaisiasi ilopillereitä!!

    Ja todella ihana, hieno mekko!

    VastaaPoista
  34. Christina,
    Kiitti. :) Kiva kun piristi. :)

    VastaaPoista
  35. oon jo vähän aikaa seuraillu sun blogia, nyt oon käyny läpi näitä vanhempia bostauksia, kerrassaan ihanasti kirjoitat elämästäsi! ihana blogi muutenkin, jatka samaa rataa! käyppä ihmees kurkkaamaas myös minun blogini :)

    http://arkeajasunnuntaita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  36. taaperoinen,
    Kiva kun seurailet. Kurkistin blogiasi. :) Vieläkö sairastelet? Toivottavasti loppuisi pian.

    VastaaPoista