1.8.2012

Voi kun se lapsuus oli niin hauskaa (ja vaikeaa) aikaa

Tunika / Yours (26)
Trikoohousut / Shopninka (3XL)

Tänään onkin ollut melkoisen ÄITI -rikasrakaspäivä. Ollaa taas katteltu mun lapsuuskuvia ja naurettu kaikelle tyhmälle, mitä lapsena on tullu tehtyä. Miettikää! Mää luulin 20v. (kyllä vain) että mun rusettimarsu meni johonkin uuteen kotipaikkaan maalle, kun meillä puhkes allergia kyseisestä eläimestä - vaan eipä mennyt kun nukkupiikin se sai. Pohdittiin siinä sitten, et miksei äiti koskaan vanhempana kun asiasta ollaan puhuttu, ni kertonu että nukkupiikille se sen vei - kyllä mä jo esim. viistoistaveenä sen oisin ymmärtänynnä!

Naurettiin myös mun ensimmäistä sanaa; ANNA. Sopi kuulemma muhun lapsena, kun olin aina että anna, minun minun minun. Olin huono jakamaan, mutta sitten kun vanhenin ni jaoin kyllä - mutta siinäkin aina varovaisesti, ettei suinkaan mitä tahansa. Mun My Little Ponyt oli semmoset, et niihin ei KUKAAN saanu koskea muuten tuli kunnon teiniraivarit (vai murkku?)

Vaikea lapsi, vaikea aikuinen. Mihinkäs sitä raitojansa kadottaisi?

Meni sitten eilen rikki nuo mun kauan pitämäni korulegginssit... öö.. siis trikoot! Tänään olikin sitten jalassa pitkästä aikaa oikee aidot legginssit. Just eilen pähkäilin myös, että tilaisin noita nyt sitten lisää mutta tajusinkin että mullahan on kaapissa vielä yli 10kpl erilaisia legginssejä ja parit trikooversiotkin. Eli ei ehkä kannata ostella, varsinkin kun ei tätä kesää enää kauheesti oo jäljellä.

Pistin Ellokselle tilauksen enkä aiokkaan kertoa teille mitä sieltä tilasin. Näette sitten jos vaan päälle mahtuu. (hahahah) Se mitä sieltä tulee, ni on semmosta mitä mun päällä ei oo ikinä ollu - ainakaan siis tuossa muodossa. Katsotaan kuinka nopeasti tällä kertaa tulee, kahden viikon toimitusaikaa ne siellä povailivat.

Mutta nyt hetkeksi kirjeiden pariin ennenku aletaan tekemään ruokaa. Tällä kertaa vuorossa on LASAGNEa - mä odotan jo kuola valuen, sillä tuo on aivan ihananmakusta. Ja illalla sitten pitkästä aikaa lennättelemäänkin. Huomenna pitäs kuulemma tulla yks vaiko peräti kaks uutta konetta meille. Saas nähä mimmosia nekin sitten on. :)

15 kommenttia:

  1. Ilman muuta legginssit tai trikoot kaikkien hameiden kanssa, jos on sinunlaiset "haastavat" jalat. Paljon paremmalta näyttää.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Jooo, mut kyl mää välillä vähän shokeeraan kanssaihmisiä ja meen ilman housujakin (alla on kyllä housut, mutta niin ettei ne näy)

    VastaaPoista
  3. Moi! Toi sun hyväntuulisuutesi on tarttuvaa, kiitos kivasta blogista!

    Oisin kysynyt, että mitä kokoa tilaat tuolta Yoursilta? Kuvien perusteella ollaan suunnilleen samankokoisia, joten sais vähän osviittaa :))))

    VastaaPoista
  4. Anonyymi,
    Kiva että tykkäät. :)
    Ja tilaan vaihtelevasti 22-28 väliltä. Mut useimmiten kokoa 26.

    VastaaPoista
  5. Hei!

    Lomat on lomailtu ja palattu pois sieltä päin, nyyh. Mielusti olisin vielä Luvian saaristossa oleillut.

    Nettiyhteyskin otti ja katkesi kesken kaiken, tässä nyt vasta pääsin blogiasi lueskelemaan.

    Tavarat pitäisi vielä purkaa, ei oikein innostaisi, joskos sitten vasta huomenissa...

    Oikein mukavaa elokuun alkua sinulle!

    Terkuin;
    Päivi

    VastaaPoista
  6. mitä tarkoitat tuolla lennättämisellä?

    VastaaPoista
  7. Päivi,
    No heippa! Luvia saaristo on kyllä ihana. Itse en ole siellä juurikaan käynyt, mutta tiedän sen silti olevan ihana. :) Hyvää elokuun alkua ja mukavaa lomaltapaluuta! :)

    Anonyymi,
    Käytiin lennättelemässä noita meidän kauko-ohjattavia lennokkeja. :) Sitä se tarkoittaa, lennättämistä. :)

    VastaaPoista
  8. Teittekö ihan oikeaoppisen lasagnen eli kahdella eri kastikkeella?

    VastaaPoista
  9. Anonyymi,
    No ohjeen mukaan tehtiin, et onko se sitten oikea vai vääräoppista, tiedä sitä. :) Mut hemputin hyvää kuiteski!

    VastaaPoista
  10. Laittaisitko sen lasagnen ohjeen tänne? Slurps...

    VastaaPoista
  11. Anonyymi,
    Se oli paketin kyljessä ja paketti meni tänään jo roskiin. Löytyy muistaakseni Myllyn paras paketin takaa tuo ohje mitä me käytimme.

    VastaaPoista
  12. Kannattaa kokeilla joskus ns. texmex lasagnea, sairaan hyvää. Jauhelihasoossiin sekaisin tacokastike ja vaikka jalopenoja jos tykkää. Kastike maidosta, juustodipistä ja juustosta. Aijai! Maistuu parhaimmalle seuraavana päivänä lämmitettynä.

    VastaaPoista
  13. aak,
    Kiitti vinkistä, mies varmaan tykkäisi mutta mun suuni ei kestäis. Turhan tulista.

    VastaaPoista
  14. Ei tuo lasagne ole ollenkaan tulista, ellei käytä vahvinta tacosoossia ja sylikaupalla jalopenoja. Tuunaamalla saa tosi hyvää ja just omaan makuun sopivaa :) Kuitenkin pienellä texmex säväyksellä.

    VastaaPoista
  15. aak,
    On se valitettavasti mun makunystyröille tulista. :)

    VastaaPoista