9.8.2012

We are amazing - Tonight feels like we can do anything we like (Jennifer Lopez)


Ihana aurinkoinen ilma, mutta viileä. Taidetaan alkaa menee syksyä kohden, että ei sitten tullu helteinen kesä. Mielenkiinnolla sitten katsotaan tuleeko todella luminen ja kylmä talvi. Oon käyttänyt jo pitkähihasta boleroa vaikka tokihan pärjäisin ilmankin, mut jotenkin se tuo sitä kivaa piristystä.

Hain samalla Elloksen paketin tuosta lähikaupasta ja voi että miten mä oon pettynyt jokaiseen vaatekappaleeseen mitä kokeilin. Ykskään ei imartele mua. :( No vielä tuossa on nuo kuudet rintaliivit, jotka pitäs sovittaa kunhan tässä rauhotun työpäivän melskeestä. Mutta ajatellaan tätäkin asiaa positiiviselta kannalta: Jääpähän enemmän rahaa käytettäväksi Yoursin tilaukseen. Mä oon todella tarkkana vaatteiden suhteen tänä päivänä - en hyväksy enää mitä tahansa.

Päätin että mähän teen itteni hameeni kun nuo kauppojen hamevalikoimat eivät miellyttäneet. Ja kun mistään ei tunnu löytävän punaista hametta, ni kai se on pakko alkaa ite tekkee. Onneks äitee on ompelija ni pystyy vähän neuvomaan.

Huomenna vielä töitä ja sitten taas viikonloppuvapaus!

Mahtavasti on tullut osallistujia tuohon KappAhlin kilpailuun, nostan hattua jokaiselle! Ihanaa nähdä, miten paljon rohkeita naisia onkaan. :) Mie oon jo periaatteessa saavuttanut oman voittoni, nimittäin osallistuminen itsessään oli voitto. Voitin siinä itseni ja oman arkuuteni - vihdoin ja viimein. Kyllä vain, mä oon tietyissä asioissa edelleenkin arka (sitä vaan ei kovin moni pääse todistamaan) mutta oon tässä kokoajan lähtenyt rohkeesti eteenpäin saavuttelemaan niitä, mistä vaan 15-vuotiaana haaveilin kun aattelin etten mää kelpaa mihinkään (tai kellekkää) ja kuinkas ollakkaan...

* Oon ollut yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa pian 10v. (seuraavat 10v. tilattu)

* Oon myöskin ollut lehdessä, siis silleen ihan pikaisesta (Voit lukea jutun >>TÄSTÄ<<)

* Oon kokenut malliesiintymiset ja kiitokset siitä kuuluu kyllä More To Love mimmeille, Shopninkalle sekä omalle rohkeudelle kun uskalsin repästä (Postaus tapahtumasta löytyy >>TÄSTÄ<<)

* Osallistuminen KappAhlin XLNT Model Search 2012 kilpailuun. Jos haluat auttaa minua haaveitteni saavuttamisessa, voit antaa äänesi minulle >>
TÄSTÄ<< - kerran vuorokaudessa. (kyllä, sama ihana immeinen voi antaa joka päivä uuden äänen)

Vielä multa puuttuu hius- ja kynsimallina oleminen. Pyydetty on sillon nuorempana, mutta liian arkana en uskaltanut lähteä kokeilemaan. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta olin nuorena todella arka enkä tosiaankaan uskonut olevani minkään arvoinen. Ja vielä toisinaan joudun muistuttamaan itseäni asiasta. Ajan kanssa ja iän karttuessa oon vaan yhtäkkiä uskaltanutkin, en edes tiedä milloin muutuin noin rohkeasti ja itsevarmaksi. Se vain tapahtui. Rohkaistaa siis itsenne tekemään jotain mitä tekee mieli, muttette ole uskaltaneet - se tunne kun ylittää itsensä on mahtava! Me jokainen ollaan arvokkaita, ihania, kauniita ja ja ja ja MAHTAVIA - jokainen vain omalla uniikilla tavallaan!

                                         NP. Jennifer Lopez - Goin' In (Ft. Flo Rida)

15 kommenttia:

  1. Piti ihan kaikki nuo postauksesi katsoa ja todella hienoa, että olet päässyt lehteen ja malliksi ihan omana itsenäsi :) Itsekin olen aina haaveillut tuollaisesta muodonmuutosmallishärpäkkäsysteemistä, mutten ole koskaan uskaltanut ottaa osaa mihinkään lehtien tms. tapahtumiin... Mitäs jos sieltä tuleekin vain vastaan ivaa ja kauhistelua.

    Ihanaa nähdä sinut noin onnellisen ja hymyileväisen näköisenä ja mitä kaikkea kerkeätkään vielä kokea, uusia ja ihania juttuja :D

    VastaaPoista
  2. Olet ihana, oikeasti! Niin valtavan rohkea ja oma itsesi. Älä välitä ihmisten mielipiteistä, vaan jatka samaa linjaa niin kuin tähänkin asti. Äänestin! :)

    VastaaPoista
  3. Möllikkä,
    <3 Ihana nimi <3
    Nii, mie oon toki jo kokenut paljon kaikkea mutta en kiellä etteikö olisi kiva päästä vuodeksi joksikin kuvastomalliksi, vaikka tiedän kyllä ettei sitä tuu tapahtumaan. Mut hei, jos aina aattelee mitä muut mahtaa aatella, ni sitä ei uskalla koskaan mitään - mä aattelin noin pitkän aikaa kunnes sitten yks kaks naks vaa olin et paskat muista (siis niiden mielipiteistä et miten mun pitäs elää elämäni) Ja sen jälkeen oo uskaltanu kokeilla kaikkea mahdollista. :) Joten eiku sinne vaa esille! Kyllähän tuolla nytkin valitettavasti arvostellaan pitkin keskustelupalstoja näitä kilpailijoita mikä on todella ala-arvoista - me kilpailijat sentään rohkeasti ollaan sinne menty omalla nimellä ja naamallamme. Nää arvostelijat on kasvottomia ja nimettömiä. Murrr! :(

    No toivotaan et kerkeen kokea vaikka mitä. :) Pitäskö pistää iso NEONKYLTTI et jos haet kynsi/hiusmallia ni täs ois yks! :)

    Anonyymi,
    Kiitoksia. Ja ei, en välitäkkään koska oon huomannu et jos välittäisin - en pystyisi elämään elämääni siten kuin haluaisin. :) Kiitos äänestäsi! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Pipsa ihanasta blogista!

    Itsekin plus-kokoisena naisena on mukava lueskella juttujasi ja muutaman samanlaisen mekon/tunikan olen tyylivinkkiesi ansiosta tilannut! ;)

    Olet aivan ihanan pirteä ihminen ja piristät päivääni näillä positiivisilla teksteilläsi. Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  5. Kuudet rintsikat?

    VastaaPoista
  6. Anonyymille "kuudet rintsikat?": Totta kai kannattaa tilata useammat kerralla ja eri kokoa/värejä kun voi olla, että koko satsi lähtee palautukseen kun ei olekaan sopivat/kivat. Kyllähän kaupassakin otetaan sovituskoppiin enemmän kuin yksi vaatekappale kerrallaan, eikös? Ja jos omistaa haastavat buubsit niin silloin harvoin kun löytää hyvät liivit, kannattaa ostaa "kauppa tyhjäksi". =D

    Toivottavasti tuomaristo ottaa tuossa mallikisassa huomioon sisälukutaidon: osa osallistujista ei ole kokoa 44+ nähnytkään kuin kaupan hyllyssä. No, oli syynä lukutaito tai esille pyrkiminen maksoi mitä maksoi, niin ainakin kaikki ovat saaneet minuutin julkisuutensa. Minä äänestän/äänestin Pipsaa!

    Tämä on muuten "jännä" tämä sinun blogisi, Pipsa. Itse olen "vasta" kokoa 46 mutta valitettavasti kasvamaan päin. Sinun kirjoittelusi + ihmisten kommentit hyvässä ja pahassa ovat auttaneet minua toisaalta hyväksymään kokoni ja toisaalta tsempanneet muutokseen (en tiennyt, että nämä kaksi voivat tapahtua samanaikaisesti..), etten tästä enää levenisi kun terveys on toistaikseksi tallella.

    VastaaPoista
  7. Voi mitä kommentteja tuli tuonne Gossip - postaukseen. Minusta olet juuri täydellinen tuollaisena hehkuvana ilopillerinä :)

    Jokainen ihminen saa olla sen kokoinen kun haluaa, kyllähän sen rajan sitten löytää jos haluaa.

    Huulipuna kävi sulle aivan mainiosti! Korosti sun silmiäs.

    Mölisijät ovat varmasti kateellisia, koska eivät voi nimellään kirjoittaa ja eivät uskaltaisi mennä kuvattavaksi. GO PIIA GO!

    VastaaPoista
  8. Mitäpä tuohon mallijuttuun nyt sanoisi... Itse ajattelen, että jokaisen olisi hyvä löytää se henkilökohtainen voimavaransa ja tunnustaa faktat. Lienee itsetunnollekin parempi tehdä sellaista, jossa on mahdollisuus pärjätä ja jossa on OIKEASTI hyvä.

    Sinulla Pipsa se taito voisi olla jotain, joka liittyisi xxxl-kokoisten naisten rohkaisemiseen elämässä. Jotenkin tuntuu, että mallinhommat ovat xl-kokoisten hommia. ´

    Rohkeutta oman jutun löytämiseen Pipsa. Kaikkien ei tarvitse yrittää väkisin sulloa itseään malliksi ja kokea riittämättömyyttä sitten. Vain pieni promille ihmisistä täyttää ne vaatimukset vaikka olisivat kauniita ja hoikkia.

    VastaaPoista
  9. Dee,
    No ollos hyvä! :) :) Hei, nyt mieki haluun tietää et mitkäs tunikat olet tilannut. :) Kiva kuulla, että piristän päivääsi. :) Kiva kiva!!! :)

    Anonyymi,
    Niin, pitäähän sitä vaihtoehtoja olla. ;)

    Anonyymi2,
    Näin se on, monta vaihtoehtoa täytyy ottaa. :) Varsinkin kun ei se yksi ole useinkaan hyvä. Ja nytkkin vaan yhdet ois ollu periaatteessa hyvät mutta päätin etten ota.

    Eiköhän Tuomaristo käy noita läpitte. Mutta katsotaan keihin valinta osuus sitten viikon päästä, tässä ekassa kilpailussa. :) Kiitoksia muuten äänestäsi. :)

    Vai että jännä, no toivotaan että hyvällä tavalla. :) Oot vielä passelin kokoinen mutta suosittelen yrittämään löytää sen sulle sopivan ruokailun, missä paino ei ainakaan nousisi. Ei niinkään ulkonäköasiana vaan terveyden kannalta. :) Ja kyllähän nuo kaksi voivat ja yleensä tapahtuvatkin samanaikaisesti. Hitaasti mut varmasti se tapahtuu. :)

    Armi,
    No kiitoksia, mutta oon kyllä kaukana täydellisest, mutta ilopilleri oon. :) Sitä ei käy kieltäminen. :) Ja totta, jokainen olkoon sen kokoinen kuin haluaa mutta kyllä mä silti tähänkin sanon että terveyden kannalta kannattaa silti vähän kiinnittää huomiota. Mie en ees aattele normaalipainoa, mutta kevyempää ylipainoa. :) Huulipuna kyllä sopii, en vaan oo löytänyt samanlaista oranssinvivahtavaa huulipunaa ku tuossa. Huulissani tuossa Gossipissa oli YSL:n huulipunaa, joka maksoi muistaakseni 40EUR ja se on vähän turhan kallis. 20EUR ni sopisi. Jos joku siis tietää, ni saa vinkata!

    Anonyymi3,
    Hmmm... kyllähän tuossa kilpailussa on mahdollisuus pärjätä, kenen vaan upean 44-56 kokoisen naisen! :) Jos turhan paljon miettii, ni voi mennä ohi suun. Ja kun harvemmin näitä XL-koon kisoja pidetään. Ja kyllä, mä en oo yhden X:n immeinen mutta se kuitenkin kattaa aikalailla kaikki tuplaäksät. :) Tosin miehän oon tunnustanu etten todellakaan voi kisaa voittaa mutta ei se koko kisan voitto ookkaa mulla horisontissa ollukkaa. ;) Rohkaiseminen on kyllä mun elämäntehtäväni mutta myöskin se ettei saa päästää itteensä lihoomaan näin isoksi. Mallinhommat on kyllä mun mielestä kenen tahansa hommaa - ketä nyt sitten vaan tahdotaan just siihen hommaan. :) Mieluummin mää näkisin XL-mallina jonkun vähän pullukamman. Ja jos tuo viimeinen pätkä oli mulle tosiaan, niin johan olen sen saonut ettei mun tavoitteeni olekkaan päästä malliksi mutten kiellä ettekö se olisi maukas lisä jos sellaiseksi pääsisi. Eikä tässä nyt vielä väkisin olla sullottu mihinkään, kunhan tuotu ittensä ihmisten tietoisuuteen. ;) Onhan noin ajattelevia monia, ettei pitäs tehdä sitä ja tätä mutta jos mää kuuntelisin noita ohjeita ni makaisin koomassa enkä eläis elämää, jota haluan elää. Eli mää oon täällä rikkomassa niitä sääntöjä mitä saa ja ei saa tehdä. ;)

    VastaaPoista
  10. Voi kun olisin minäkin yhtä rohkea. Tuntuu että mm. ujouden takia jään niin paljosta paitsi. :/

    VastaaPoista
  11. Anonyymi,
    Voi kuule, rohkeesti vaan. Ota vaikka pieni askel kerrallaan, niin miekin tein. Mie kans oon ollu ujo nuorempana ja nykyisinkin joissain tilanteissa. :)

    VastaaPoista
  12. Ehkä joskus ujous ja itsekritiikki olisi paikallaan...

    VastaaPoista
  13. Anonyymi,
    Ja vielä mitä, pois ujoudet ja itsekritiikki ja sinne vaan! Voipahan sitten lapsenlapsille et on mummussaki ollu nuorempana munaa, et mentii hermostuttaa joitain ihmisiä. ;)

    VastaaPoista
  14. Mieluummin kerron sitten joskus lastenlapsille jostakin järkevämmästä saavutuksesta, mutta jokainen taaplaa tyylillään.

    VastaaPoista
  15. Anonyymi,
    No sepäs se, kun ihmiset kokee asiat vähän eri tavalla. Mulle tämmönen on järkevä saavutus, sulle ehkä sitten ei. Mut ehkä sun järkevä saavutus on sellaine mistä mie aattelen ettei oo järkevä. Jokainen siis taaplaa tyylillään. :) Vaikka mie yleensä en kyllä aattele, et mitä toiki tommosesta intoilee vaan oon ilonen et on löytänyt intoilua!

    VastaaPoista