15.9.2012

"Don't ask a question if you can’t handle the answer"


Aivan ihana ilta olikin miehen kanssa eilen. Nytkin kirjoitan tätä yömyöhällä kun kulta nukkuu tuossa selkäni takana ja aionpa kohta kömpiä sinne viereen kans nukkumaan. Vihdoinkin nukkumaan, mä niin nukun koko huomisen et saan univelat kuitatuksi. Joten älkää ihmetelkö jos oon nyt tämän viikon vähän hukkapiilossa. :) Mä sain ihanat tuliaisetkin - tai no se toinen tuliainen on kylläkin yhteinen mut sain mä jotain ihan omaakin. Nimittäin Diorin hajuvettä, tarkalleen ottaen "Miss Dior" -merkkistä. Aivan ihanaa! Ja se toinen on shamppanjapullo, joka aiotaan korkata vasta ensi vuoden puolella kun tulee 10v. täyteen (ja toiset 10v. on sopimusta taas jatkettu eteenpäin)

Niin no, täällä vissiin olikin jo kauheat hätääntymiset joillakin kun pistin blogin salatuksi. Tää on ihan taktinen veto tuota perjantai-iltaa koskien. Eli ei, en oo lopettamassa. :) Jos lopettaisin, kertoisin siitä kyllä ihan reilusti blogissa ja FB-sivustolla. Et ette te musta näin helpolla pääs erroo, et melkee parempi onkin et jos blogi niin ärsytyttää et itte lakkaatte käymästä. So simple! :)

Oon muuten tässä nyt viikon verran tehnyt tuollaista UKK-osiota tänne blogiin, kun täällä niin paljon kysytään samoja kysymyksiä. Niin nyt saatte vähän jelpata, eli kertokaas mulle tähän ales mitkä on teidän mielestä sellaisia kysymyksiä jotka pitäs laittaa UKK-listaan ja joihin minä siis vastaan siellä. Yritetään saada blogi tällä tavoin vähän siistimmäksi, että jos joku tulevaisuudessa kyselee niin voi ohjata tuohon osioon. Huomasin tuollaisen erään toisen bloggaajan blogissa ja aattelin että siinäpäs hauska idea. :)

Ja on mun nyt pakko vähän ottaa kantaa näin jälkikäteen tähän, että kun aina kysytään samoja kysymyksiä esim. meikkauksesta, tukanlaitosta, ihonhoidosta ja ties mitä kaikkea mistä nyt ollaankin vängätty täällä blogin kommenttilaatikossa. Ja jotkut on mulle todenneet, et mä vänkään vastaan kaikille ehdotuksille. Niin, kyllähän mä vänkäänkin mutta mulla on täysi oikeus vänkäämiseen. Että se ei varmaankaan ole ongelma, että mä vänkään vastaan vaan se etten mä suostu tekemään jotain asioita kuten esimerkiksi meikata. Mut siihenkin mulla on niin ystävällinen neuvo, että älkää kysykö jos ette pysty käsittelemään vastausta, kun aivan taatusti tiedätte kantani jo kyseisiin asioihin. Että vaikka se olen minä joka vänkään vastaan, niin en ole suinkaan yksin sillä myöskin te vänkäätte vastaan koska ette suostu hyväksymään vastausta.  Ja edelleenkin, jos blogi ärsyttää niin tuossa yläkulmassa on X painike, paina sitä niin kaikki huolet häviää!

                                     

26 kommenttia:

  1. Hei,

    Onkin varmaan ihanaa köllötellä oman insinööri-miehen kainalossa erossa olon jälkeen.

    VastaaPoista
  2. Eikä, mä mietin ties kuin kauan et mitä ihmeen Kekkos-kysymyksiä sulla nyt on mut sit tajusin et meinaan FAQ:ia. Hyvä idea joka tapauksessa.

    VastaaPoista
  3. Kivat tulkkarit kyllä miekkonen kotiin kantanut :)! Ja hyvä idis tuo UKK osio!

    VastaaPoista
  4. Ihanat tuliaiset! Oliko tuo shamppis kolmen vartin pullo?

    VastaaPoista
  5. Mitä miehesi sanoi hiuksistasi? Entä sängynpäädystä, saiko se jäädä noin?

    VastaaPoista
  6. Miss Dior on tosi ihanan tuoksunen. :) Harmi vain, että mulle tulee useimmista hajuvesistä päänsärky, joten jouduin antamaan mun Miss Diorin parempaan kotiin.

    VastaaPoista
  7. Ihana hajuvesituliainen!

    Kiva, kun blogi näkyy taas. Eilen olin ihan surullinen, kun en saanut auki.
    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  8. Loistavat tuliaiset :)

    Moët&Chandon on niin herkkua :P

    Annika

    VastaaPoista
  9. Ihanaa hajuvettä! Hyvä et blogiin pääsee taas. Mitä tarkoittaa ukk? Paitsi tosiaan kekkosta....

    VastaaPoista
  10. Tekisit please taas videoo! Mielellään joka päivä' vähintään :)

    VastaaPoista
  11. Kiva kun blogi jatkuu avoimena.. tämä on yksi harvoista, joita jaksan seurailla. Blogisi on piristävän erilainen ja aito, pidän kovasti. Lisäksi minulla mies saman lennätysharrastuksen parissa, joten siinäkin suhteessa "samiksia" ollaan ;) ..Jatka samaan malliin Pipsa!

    VastaaPoista
  12. Anonyymi klo 8.40,
    Kyllä, kyllä siellä oli ihana köllötellä. :) Ja unikin maistu heti paremmalta kun toinen oli vieressä lämmittääs. :)

    Victoria,
    Joo,siis UKK on usein kysytyt kysymykset eli FAQ. :) Et tähän ales vaa kysymyksiä joita siun mielestäsi näkyy blogissa usein kysyttävän.

    Anselmi,
    Oli kyl ihanat tulkkarit. Ja on se hyvä idis kun niin usein porukka kysyy samoja kysymyksiä, ymmärrän et uutena tyyppinä pakostikin saattaa kysyä mut oispa sitten näyttää heille et kantsii kattoo tuolta. :)

    Anonyymi klo 9.26,
    Juu on se kolmen vartin pullo. :)

    Anonyymi klo 9.51,
    Molemmista tykkäsi tosi paljon, hiuksista tietty enemmän. Niihin totesikin että "Jaha, oma väri tullu takas". :) Ja juu, sängynpääty sai jäädä noin. Tykkäs kun lyhensin sitä ja tykkäs myös väristä.

    Anonyymi klo 10.30,
    Harmi että sulle tulee päänsärkyä. :( Mullakin tulee jostain tietyistä ja liian voimakkaista mut se pitää vaa ettii tarpeeks sopiva haju. Nykyäänhän mulla on Magnetism, Miss Dior ja Hugo Boss femme.

    Anonyymi klo 11.09,
    Juu, se oli ihana <3 Tosin osasin näitä vähän odotella kun piti isännälle laittaa viestiin et mitkä on sellaisia hajuja et tykkään. Tosin pieni mahdollisuus oli myöskin koruissa mut sanoi täällä kotona sitten, et hän ei rihkamaa ostele, et Kalevalaa täytyy olla. :) Ja tuolta ei ilmeisesti sitä saanut. Tai ei ainakaan ollu nähnyt. No joulua odotellen ;) No no, ei saa olla surullinen, blogi on nyt auki. :) Hyvää viikonloppua myös sinulle!

    Annika,
    Tuo on hyvää, oon kerran maistanu aiemmin.

    VastaaPoista
  13. Anonyymi klo 12.41,
    Se on. Vielä en kyllä avaa sitä, mut hajun pystyy kyl haistamaan jo paketista. Käytetään tuo Magnetism loppuun, sitä on ihan kivasti kyl vielä mut varmasti loppuvuodesta loppunut. Juu, blogiin pääsee ja vastaisuuden varalle, ni ei kannata heti pelästyä jos näin menee joskus taas, se vaan tarkottaa et kaipaan omaa rauhaa ja en halua kommentteja just sillon. :) Et jos mä lopetan, ni kyl mä siitä ilmotan enkä vaa niksnaks pistä poikki. :) UKK = Usein kysytyt kysymykset eli sama kuin FAQ...

    Anonyymi klo 12.42,
    Katsotaan jos tänään laittaisi taas vaate-esittelyvideon mutta muunlaista ei nyt hetkeen kyllä valitettavasti tule.

    Anonyymi klo 12.43,
    Kyllä tää avoimena jatkaa, mut kommentoinnin hyväksynnän laitoin päälle. Ja mie alan nyt kyllä tiukemmaksi tädiksi. Eli jos kommenttia ei tuu läpi 24h aikana ni sit voip kattoo peiliin... toki on myös prosentin mahdollisuus et joskus bittiavaruus vaan kadottaa sen viestin, mut koska toi on niin pieni mahdollisuus niin...

    Ai sulla on kans mies hurahtanut tuota lennätykseen. Saaks kysyy, et mimmonen kone teiltä löytyy? Ihan koneen mallinimen jos voit kertoa. :)

    VastaaPoista
  14. Heps.. Kiitos kysymästä. Meillä noita lentäviä "aparaatteja" on tosiaan hirmuinen armeija! Läjä helikoptereita ja muutama lentokone :) Esimerkiksi T-rex 700 N koptereita löytyy peräti 3 ja samaisen sortin kapistuksia sitten useampi pienempi sähkökäyttöinen. Lentokoneita on pari kpl, mutta malleista en tiedä kun ovat vähemmän olleet esillä/ miun silmien alla.

    VastaaPoista
  15. Älä sule blogia jos ahistaa vaan pidä vaa tää hyväksyntä päällä :)

    VastaaPoista
  16. UKK: Miksi hiuksesi näyttävät kuvissa ohuilta ja huonokuntoisilta, vaikka ne ovat oikeasti paksut ja hyväkuntoiset?

    VastaaPoista
  17. Eikö sinulla ole ystäviä, kun et koskaan mainitse, että olisit tehnyt kaverien kanssa jotain tms.? En kysy mitenkään ylemmyydentuntoisesti, ei minullakaan ole ketään, vaan olen utelias, koska varmasti saisit esimerkiksi tätä kautta ihan oikeitakin ystäviä.

    VastaaPoista
  18. Minusta olisi kivaa nähdä sinusta joitain videoita, kun touhuat arkijuttujasi. Esim. se lettujen paistaminen tai muu kokkaus.

    VastaaPoista
  19. Miss Dioria on mullakin, ihana tuoksu! Mulla on kyllä monta hajuvettä käytössä yhtä aikaa, ei tietenkään kerralla :o), mutta siis fiiliksen ja menon mukaan valitsen, mitä käytän. Nehän säilyy melkein ikuisesti, alkoholia kun niissä on.

    VastaaPoista
  20. En ymmärrä miksi koko blogi pitää sulkea, jos haluaa omaa rauhaa. Ilmeisesti kaipasit vain vähän kohua taas, kun innostuneena kerroit tuolla facebookin puolella, että kovasti on taas liikennettä tullut sivuille. Eilen alkoi Vauvalla yksi ketju, kun suljit sivut ja nyt niitä on kolme.

    VastaaPoista
  21. Anonyymi klo 13.26,
    Kysyhän ihmeessä noiden lentokoneiden mallit, ne kiinnostaa eniten täällä päässä kun meillä on siis noita lennokkeja vaan. Et helikopterit ollaan jätetty toistaiseksi pois. :)

    Anonyymi klo 14.00,
    Eijei, en oo sulkemassa mut hyväksyntä on päällä ja niiden eessä istuu tiukempi täti tällä kertaa. :)

    Anonyymi klo 15.14,
    Kiitoksia kysymysehdotuksesta. Lisään tämän listalle.

    Anonyymi klo 15.45,
    On mulla ystäviä, mutta todella harva Porissa ja harvon heitä näen - harmi. Ei ole kuitenkaan täysin oma päätös tuo harvoinnäkeminen. Niin voisihan sitä tätäkin kautta saada oikeita ystäviä mutta pakko myöntää, etten osaisi olla kovin luottavainen aluksi. Mut jos joku haluaa musta kaverin ja Porista, ni tervetuloa vaan. Ystäviä ei oo koskaan liikaa.

    Stenn,
    No lettujen paistaminne sitten jäi, mutta se oli tarkoitus tehdä. No katsotaan joskus toiste, noitahan sais tehdä vaikka harva se päivä tuolle makurille mut pittää vähän hillitä. :) Mut pistän korvan taakse. :)

    Anna Vee,
    Se on kyl ihana. Mulla on hajuvesiä kolme kappaletta nyt. Ite käytän aika ahkeraan joten mulla ne kuluvat varmasti vuodessa loppuun. Tosin tota miehen synttärilahjaksi ostamaa Hugo Boss femmeä oon vaalinu ja käyttänyt vain harvoin. :)

    Armas,
    Enkö mie sanonu? Sulkeminen teki paremmin mahdolliseksi sen, että sain keskittyä koko ehtoon vain mieheeni. Kun tiesin ettei blogissa voi olla nyt mitään kommenttia. :) Ois pitänyt ehkä mainita asiasta vaan paremmin. Mut ens kerralla sitten. :) Ja ei, mä en mitään kohua kyllä kaipaa mut tosiaan huomasin kun tulin takas kotiin tänään, et kauhee härdelli taas noilla keskustelupalstoilla mut mä siis arvasin tämän. Sama ilmiö tapahtui viimeksikin. Että tuonne on nyt menneet ne, jotka tietävät ettei kannata tänne kommentoida kun en päästä niitä läpi.

    VastaaPoista
  22. Mulla on tota samaa hajuvettä, ihanan tuoksuista! Shampanja on varmasti todella hyvää :)

    VastaaPoista
  23. Hei Pipsa :)
    Tykkään tosi paljon blogistasi ja erityisesti videopostauksista. Yksi asia noissa videoissa kuitenkin häiritsee ja se on tuo ärsyttävä sanontasi "sano ny" tai "sanokaa ny" :D Kun ei me pystytä sitä sanomaan sulle niin argh jotenki se ärsyttää. Mut varmasti on kyllä vaikea päästä tuosta tavastasi eroon.
    Mukavaa syksyä!

    -Hemuli

    VastaaPoista
  24. Emma,
    Joo, toi on kyl ihanaa hajuvettä. :) On se kiva kun on mies saanu ostovinkkejä, et tuliaisiksi/synttäreiksi hajuvettä ja joululahjaks sit vaatetta/koruja. :) Shamppanja on muuten hyvää, oon mielestäni ainakin kerran maistanut. :)

    Hemuli,
    Kiitoksia ja sori sori sori, tuo sano ny tulee niin, se on varmaan sellainen hokema mitä en ees ite tajua. Paitsi nyt tietty ja koetan huomata asian. Mut mä veikkaan et jos tosta pääsen pois, ni tilalle tulee toinen.

    VastaaPoista
  25. eikö konetta voi pitää vaan poissa päältä niin ei nää niitä kommentteja muutenkaan, en oikein ymmärrä tuota blogin on off laittelua :D

    VastaaPoista
  26. Anonyymi klo 18.10,
    Ei, ei tässä tapauksessa. :)

    VastaaPoista