11.9.2012

Keltaiset auringonkukat on kuin aurinko itse - No hyvähän se on et jokin keltainen tässä syksyssä piristää


Oli se aamusti taas kiva nousta ajoissa ylös ja katsella ulkona kun niin harvassa talossa paloi valot. Mut ei tää tyystin oo kivaakaan, en taaskaan nukkunut kunnolla ja tänään töissä sen huomasi kun oli niin jäykän väsynyt olo. (kultaaa..sun pitää tulla pian)

Onneks sain torkuttua äitini luona pikaisesti niin jaksaa iltaan. En uskaltanut mennä kotiin ollenkaan kun pelkäsin etten herää hälytykseen ku niin väsy olin. Tää unettomuus on siis isoin ongelma kun unikaveri lähtee reissuun.



Mut jotain kivaa.. otin mun cashmerehuivin käyttöön ja se oli ihana! Näin iltapäivällä sen käyttö on liian kuumaa mut voi että se on ihana.

Vielä huominen aamu aikasta ylösnousuu ja sit pääsee hetkeks vapaalle. Mä nukun torstaina puoleenpäivään! Nih!

Toivottavasti teksti ei oo kauhean epäselvää ku oon täs kännyl näpytelly ja päivitelly sillotällö. Tännää ei kyl valitettavasti tuu videoo mut jospa huomenna innostuisi. Mut kyl mä jottain kivaa oon tekemässä jahka toi meijän vieras lähtee pois.

15 kommenttia:

  1. Kyllä se sun isäntä pian taas tulee kotiin. Nauti nyt siitä kun saat olla yksin. Sekin on mukavaa välillä. :)

    VastaaPoista
  2. Mullakin on aina vaikeuksia nukahtaa kun mies on reissussa... Joskus lähden yöksi vanhempien luo, siellä saa paremmin nukuttua, kun joku muukin tuhisee talossa :) Ja sitten kun mies tulee takaisin, pitää taas opetella nukkumaan jonkun vieressä.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi klo 20.29
    Toki mie nautin mut vasta huomisen jälkeen ku ei oo nii välii tuon nukkumisen suhteen.

    Linnea,
    Juu mäki oon tääl äitini luona ja oikee kivvaa onkin. Tuli tehtyy kiva uudistuski. Mie toivon et saan tääl äidil nukuttua. Mut huomisesta rauhottuu.

    VastaaPoista
  4. Tää sun blogi on aivan mahtava! Oon niin ilonen, positiivinen ja räiskyvä persoona et tätä blogia on kiva lukee!

    VastaaPoista
  5. Värjäsitkö hiukset äidin luona?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi klo 21.31,
    Voi kiitoksia, kiva kun tykkäät lukea blogia. :)

    Anonyymi klo 22.03,
    Jep. :) Ja näistä tuli aikalailla sellaiset mitä mielessäni aattelinkin. :)

    VastaaPoista
  7. Onko sulla suoristusrautaa? Nyt kun ne on kivan väriset ni oikeesti, suorista ne! Uskon että näyttää tosi kivalta niin!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi klo 22.20,
    On mulla, mut mun on turha suoristaa niitä aamusti ennen töihinmenoa kun ne töissä lähtee pois siitä suoruudesta. Kokeiltu. Et suoristelen toki joskus huvikseni viikonloppusin ja oottakaas vaa ku on tota lommaa ny loppuviikko ni taatusti huomenna ku pääsen kotiin, ni suoristan. Vaik ei näistä piikinsuoria koskaan saa.

    VastaaPoista
  9. No taatusti saa! Suoristan ihmisten hiuksia työkseni ja voin taata että kyllä saa :)

    VastaaPoista
  10. Anonyymi klo 22.50,
    Ai no sit oon kai liian vähä aikaa suoristanu ku en kyl piikeiks saanu. No ei silti, en sellaisia täysin halua mut kokeilla ja nähä haluaisin elu kerros miten kauan pitää suoristaa? Itellä tota tigin control freak ainetta..

    VastaaPoista
  11. Ihana kuva toi missä oot niinku "kissa hyökkäämässä", sä olet kyllä niin villi. Olisimpas itsekkin noin rohkea kuin sä, ja osaisinpas pukeutua yhtä räväkästi kuin sä. Musta ja punainen näköjään sopii tosi hyvin yhteen.
    t.Marika

    VastaaPoista
  12. Kampausnestettä kosteaan tukkaan, föönaat kuivaksi ja sitten suoristat osissa kamman kanssa. Suoraa tulee ja kyllä pysyy.

    VastaaPoista
  13. Marika,
    Joo, se on vähän tommonen hassu kuva. :) kyllä sitä voit olla yhtä rohkea kun mä, kun teet niinku itse tunnet hyväksi etkä välitä muiden mielipiteistä. :)

    Anonyymi klo 22.59,
    No mulla ei oo föönii, annan kuivuu ihan itellään (tunnissa menee tällä tukalla, vanhalla paksulla meni puoli päivää)

    VastaaPoista
  14. No pääasia että on kuiva ja aineella käsitelty ennen kuin alat suoristaan, ja suoristaminen on tehtävä osioittain. Ei siis koko toisen puolen hiusmassaa yritetä kerralla raudan väliin... Ja kauaa ei yhtä osiota tarvitse suoristaa. Rauhallisesti kertavero tyvestä latvaan. Simple!

    VastaaPoista
  15. Anonyymi klo 22.13,
    Mä kokeilin uudelleen ja nyt meni vähän paremmin kun uskalsin enempi. :) Tosin näyttää et toisella puolella viel vähän latvat menee kikkaraan eli niitä vissii vähän enempi sit suoristaa. Siis suoristin ne kyllä ja näytti OK, mut nyt kun otin pari kuvaa ni huomasin, et kikkaraan vetää. :) Tää on mulle viel niin uuta juttua et kestää aikansa oppia niksit. :)

    VastaaPoista