23.9.2012

Lukijan toiveita pilvin pimein


Mitä mieltä Pipsa on tämän ajan nykynuorista ?
- En ole oikeastaan kovinkaan paljoa mitään mieltä, mutta jonkin verran sen vapaamman kasvatuksen kyllä huomaa ja kovin nuorena tytötkin alkaa vaivaamaan päitään ulkonäön suhteen. Tästä olen lähinnä sitä mieltä, että nauttikaa siitä lapsuudestanne ja miettikää moisia kemikaaleja sitten myöhemmällä teini-iällä.

Idolisi ja roolimallisi esittelyssä
- Isoveljeni on mulle idolini. Veljeni auttoi mua aina ja muistankin kun se aina haki mua hoidosta ja sain ratsastaa sen olkapäillä kun kotiin mentiin. Veljeni on tehnyt paljon sellaisia asioita joita ihailen. Veljeni on myöskin positiivisuuden perikuva, sillon omassa pessimistisyydessäni toivoin että olisin enemmän veljeni kaltainen ja kas vaan, nykyään olenkin. :)

Pipsan tärkeimmät valokuvat elämän varrelta

- Kaikki valokuvat täällä blogissa on tärkeitä.

Pipsan lempimusiikki/elokuvapostaus
- Mulla ei ole lempimusiikkia, menen ihan sen mukaan mikä kuulostaa ihanalta. Ei ole siis tiettyä artistia/bändiä jota fanittaisin. Tykkään niin monesta! Lady Gaga, Nightwish, Pitbull yms. Elokuvista ihan ehdottomasti parhain on Pretty Woman, sitä vois kattoo repeatilla vaikka kuinka monta päivää putkeen. Tykkään paljon komedioista, mutta elokuvamakunikin on todella laaja. Annan mahdollisuuksia kaikelle.

Kauneimmat sormukset ja rannekorut

- Kantsii kurkata ne >>>täältä<<<

Pipsan ajatuksia lävistyksistä/tatuoinneista
- Pipsalla ei ole sen ihmeempiä ajatuksia moisista, itsekin olisi ehkä ottanut kivan pikkutatskan mikäli ei omaisi kamalaa neulekammoa. Tarinat tatskojen takana ovat mielenkiintoisia. Ja hyvin tehty tatska on kaunis! En siis ajattele vanhanaikaisesti, että ihmiset joilla on läväreitä taikka tatskoja, ovat automaattisesti jotain rikollisia yms.

Pipsa ja silmälasit - mistä ostaa, mitä merkkiä, mitkä vahvuudet, mikä lasien ulkonäössä tärkeintä.. jne.
- Itse ostin uusimmat Nisseniltä, en katso niinkään merkkiä vaan etsin sellaiset joista tykkään. Mulla menee vahvuudet molemmissa silmissä -6 mutta nyt ei ole enää moneen vuoteen huonontuneet. Luojan kiitos! Silmälasien ulkonäössä ehkä tärkeintä se, että voi käyttää arkikäytössä eikä ole silleen turhan huomiotaherättävät.

Pipsan ihanat kamalat naapurit elämän varrelta
- On sellaisiakin ollut ja oon niistä blogissakin joskus raivonnut.

XL-naisen alushousut

- Sieltä vaan vaikkapa www.ellos.fi auki ja alusasut. Ei ne sen ihmeempiä XL-naisillakaan oo. Kaikenlaista pitsistä ihmettä sitä on meille vähän tuhdeimmillekkin. ;)

10 kommenttia:

  1. Oletko mistä päin pessimisti?!

    Asta

    VastaaPoista
  2. Asta,
    En mä nyt enää oo.

    VastaaPoista
  3. Tatuointineula ei edes tunnu tai näytä oikealta neulalta. Se on kummallinen tunne, se ei tunnu pistämiseltä, vaan siltä, kuin joku ompelisi ihoasi ompelukoneella, mutta se ei silti ole (kovin) kivuliasta. Ihan vain siltä varalta tulin sanomaan, että jos haluaisit tatuoinnin, niin tuskin neulakammo olisi mikään ongelma. :)

    VastaaPoista
  4. JB,
    Voi kyllä se neulakammo nimenomaan on se syy miksi en voi tatskaa ottaa. Mun neulakammoni on oikeasti jotain ihan kamalaa, muistelen vieläkin kauhulla sitä kun purin yhtä sairaanhoitajaa (soooriiiii) kun multa piti muksuna ottaa verikokeet kerran kuussa. Vai oliks se parin kuun välein? Kyl mä sen vanhemmin kestän, mut voi sitä tuskanhikeä minkä se tilanne saa aikaan ja sydämmenlyönnit.

    VastaaPoista
  5. Täällä on yks erittäin(siis oikeasti erittäin) pahasta neulakammosta kärsivä tytsy, jolta löytyy lävistystä ja tatuointia. Itselläni on periaate, etten anna pelkojeni estää mua tekemästä haluamiani asioita, ja onnistumisen ilo on paras ilo sitten kun voittaa pelkonsa :)

    -Lilli

    VastaaPoista
  6. Lilli,
    Ihan mahtavaa, et oot voittanu pelkosi tuossa. Oon ite kans voittanu omia pelkojani mut toi neulakammo on edelleen.

    VastaaPoista
  7. Kyl sie varmasti sen Pipsa voitat kans :)
    Ja mulla tatuointi ei tuntunut niin pahalta kun lävistyksen teko, siinä neula vaan lähinnä ''raapii'', ei pistä, joten oli helpompi kestää :D

    -Lilli

    VastaaPoista
  8. Lilli,
    Ehkä sitten kuuskymppisenä mummona, ku tähän ikään saakka oon saanu itteni sietämään just piikkien anto.

    VastaaPoista
  9. Parempi myöhään kun ei milloinkaan! :)

    -Lilli

    VastaaPoista