24.9.2012

On se rikki, mutta onnellinen

oon niin uupunut ettei tahto edes ruoka maistua, rakas kulta sitten sanoi että jos hän tekee mulle munakkaan ni syön sitten - No kyl mää sitten syön. Jostain kumman syystä mulla on jalat ihan poikki, en tajua miksi koska kovin vähän sitä jalkojen päällä tänään tuli oltua - lähinnä vaan istuttu tai maattu, mut ehkä se on jotain jännityssärkyä - lähtee pois kun jännitys laukes.

Oottakaahan vaa mimmoset tutinat mulla on torstaina ku meen heti aamusti sinne luomenpoistoon. Nii ja uteliaille tiedoksi niin mää en ollut tänään luomenpoistossa eikä meille ole tulossa vauvaa - ei kannata uskoa siis sokeasti mitä palstoilla huhuillaan. Saatte kyllä tietää, mitä kivaa mulle tänään oikeen tapahtui.

Oijoi, kun mussukka lupas hieroo mua. Oonkin ollu aika kiree noista parista lihaksista, joten tekee vaa hyvvää ku isäntä vähän hieroo niitä auki. Mut nyt munakasta naamariin ja ihan hetkeks aikaa sit kirjottelee, ennenku nukkumaan!

14 kommenttia:

  1. Tatu Ointinen24.9.2012 21.42

    Tuliko hyvä tatuointi?

    VastaaPoista
  2. Tatu,
    Joo, kuule ihan loistava tuli ;)

    VastaaPoista
  3. Ja tän postatuksen pointti oli? "Minulle tapahtui jotain mutta en vielä kerro mitä"? Ois varmaan kannattanu odottaa siihen asti että voit/haluat kertoa mitä se oli ennenku kirjottelit "aiheesta" eli tällä(kään) kertaa et mistään. Tää tais olla jo tän päivän aikana toinen postatus samasta "hei teen jotain mutta en kerro mitä, ei tässä muuta moikka".

    Mie petyin ja turhauttaa lukea tämmöistä. Ai niin, paitsi "Kulta teki munakkaan ja minä söin". Tää ois varmaan voinu olla vaikka sun oma tylsähkö facestatus ennemmin..Ja jos haluut nyt sanoa että ylhäällä on ruksi, ei tarvi olla lukijana, ni totta, jos postatuksien "taso" alkaa useammin olla tätä niin kyllä sulta lukijat (me vakkaritkin) varmaan kaikkoaa, jos sitä toivot.

    Kiitti siis tyhjästä tällä kertaa..

    T: Anna the pettynyt.

    VastaaPoista
  4. Tää utelias täällä odottaa jo intopinkeenä, että missä sitä ollaan eilen oltu ja mitäs kivaa sitä tapahtui :D

    VastaaPoista
  5. Anna,
    Odotahan vaan, kun saat tietää mitä oikeesti eilen tapahtui ni oot tyytyväinen kun pidin asiat salassa. :) Mut näitä tämänkaltaisia postauksia tulee yleensä multa kyllä harvoin, joten ei tartte vielä parin tämmöisen takia lähteä eihän? :)

    Emma,
    Loppuviikosta saatte tietää. Ja oon aika varma et tää odottelu on sen arvosta. :)

    VastaaPoista
  6. Miks poistatat luomen?

    VastaaPoista
  7. Luoja että oot huomionkipeä!!!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi klo 9.50,
    Koska se on kasvanut parissa kuukaudrssa hälyttävän paljon. Ni paree poistaa.

    VastaaPoista
  9. no onks se nyt kumma et jalat on väsyneet ja poikki kun ei liiku ja veri ei kierrä?

    VastaaPoista
  10. Jostakin postauksesta tai kommenttiosuudesta luin, että poistat itse pieniä luomia. Ei todellakaan kannata, sillä luomi pitäisi saada pois juurineen.

    VastaaPoista
  11. Ai mun kommenttia ei julkaistu sit? :O Kirjoitin että haet jatkuvaa huomiota ja onko sinulle tapahtunut niinkin järisyttävä juttu kuin ripsien värjäys?? Hui! :D

    VastaaPoista
  12. Anonyymi klo 12.11,
    Niin, eihän se ihme ole siinä tapauksessa ettei oo liikkunu.

    Anonyymi klo 12.23,
    Siis mä oon roikkuluomia kyl itte poistanu. Ne on vähän eri kuin tommoset tavalliset, niihin mä en ookkaa koskenut. Enkä tohon silmän roikkuluomeenkaan koske.

    Anonyymi klo 12.46,
    Ei oo kyllä tuollaista kommenttia tullut, mut voin sanoa ettei oo kyseessä ripsien värjäyskään. :)

    VastaaPoista
  13. Ei varsiluomiakaan pitäisi itse mennä poistamaan!

    VastaaPoista
  14. Anonyymi klo 15.38,
    No kyllä mä oon mennyt eikä mitään ongelmaa tullut. Ja tekniikan mulle kyl opetti eräs lääkäri. :)

    VastaaPoista