14.9.2012

Unimaailma, U Suck! (mää tartten mun kauneusunet)


Mielenkiintoista tämä mun unimaailmani. Alkuviikosta nukuin kolme yötä hyvin huonosti, sitten neljännen hyvin ja taas viidennen huonosti. Joten on varmaankin luonnollista olla tyyliin WTF? No nyt vähän välitän huonosti nukutusta yöstä, sillä mun ihana mussukka tulee kotiin tänään. Oon jo pistänyt valmiiksi lentokenttien sivut niin näen samantien kun kone lähtee sekä laskeutuu. Ajattelin myöskin yllättää mieheni niinkin suloisesti, että teen sille lettuja. Samalla myöskin mietin, että tykkäisitteköhän te nähdä kun mä paistelen noita lettuja? Tosin aika on kortilla tuossa mun pokkarikamerassani mut saa sillä ainakin parit letut tehtyä ja höpöteltyä.

Muistakaahan muuten käydä antamassa äänenne tuossa vasemmassa yläkulmassa olevaan galluppiin.

Oli pakko ostaa kaupasta battery tölkki samalla kun hain illaksi ruokatarpeita sekä vein sen epäonnisen Elloksen paketin takaisin. Tuon batteryn voimin pitää siis tämä päivä kestää!

Kokeilin nyt sitten niitä Paul Mitchellin tuotteita ja voin sanoa, että tykkään. Tuoksu on miellyttävä (omenainen?) ja tuntuu sileämmältä - vaikkakin on vielä kuivumisvaiheessa. Miehän annan siis kuivua ihan omaa tahtia kun ei näissä normaalistikkaan kestä kun puolisen tuntia niin ovat kuivat. Voi miten mä en kaipaa niitä aikoja kun tukan kuivuminen kesti puoli päivää!

25 kommenttia:

  1. Moi!

    Kiva kuva :)

    Tuosta äänestyshommelista sen verran että etkö voisi jatkaa videoiden tekemistä meille jotka niistä tykkäämme ja muut voi sitten olla katsomatta niitä jos ei kiinnosta?

    Joka tapauksessa, hyvää viikonloppua!!

    Terkuin Liinu

    VastaaPoista
  2. Mulla kuivaa tukka 2 minuutissa. Käytän kuivaajaa.

    VastaaPoista
  3. Hiustenkuivaajan jatkuva käyttö vahingoittaa hiusta pidemmän päälle. Itse annan kuivata ihan omineen.

    VastaaPoista
  4. Upee kuva, ei voi muuta sanoo kun et on sul onnekas mies ;)

    VastaaPoista
  5. Onnekas kun on saanut olla viikon pois.

    VastaaPoista
  6. Liinu,
    Kiitti. :) Tuo äänestyshommeli antaa pientä osviittaa vain. Mut onhan se noinkin, et ne katsoo jotka tykkää. :) Mut täytyyhän toki tekstiä&kuviakin olla sitten tarjolla toisille. :)

    Anonyymi klo 14.49,
    Joo, siinähän se menee nopeasti. Itse en tykkää käyttää kuivaajaa.

    Riiksu,
    No näin olen kans kuullut, mut en tiedä sitten onko kuinka paikkansapitävä? Eikä mulla siis tukankuivumisessa kestä kauaa. :)

    Victoria,
    Kiitoksia. :)

    VastaaPoista
  7. Lisää vaa videoita :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi klo 15.15,
    Tuskin tänää enää tulee. :)

    VastaaPoista
  9. Lisää videoita :)
    Itse olen laiska lukemaan kaikkia viestejä, mutta videoita on helppo kuunnella samalla kun tekee vaikka jotain muuta.

    Taidan itsekin mennä paistelemaan lettuja.

    VastaaPoista
  10. Hei Pipsa.
    Hiusten kuivaaminen föönillä ja samalla niiden muotoileminen harjalla vähentää suoristusraudan käyttöä. Olin ymmärtävinäni, ettet haluaisi suoristusrautaa kovinkaan paljoa käyttää, joten kokeile ihmeessä föönäystä. Siten saisit ehkä latvatkin taipumaan haluttuun malliin. Itse kyllä tulee käytettyä usein molempiakin. Eihän sellainen käyttö paranna hiuslaatua, mutta onneksi on olemassa lämpösuojaa omaavat muotoilutuotteet.

    Niin, ja mullakin on tuollainen luonnonkiharainen hiuslaatu, karhea ja niin perisuomalainen. Joten en voi antaa hiusteni kuivua omaa tahtia, vaikkakin kuivuvat hetkessä. Muuten en voisi näyttäytyä ihmisten ilmoilla. Latvat olisivat sinne tänne hapsottamassa. Kotipäivinä jätän hiukseni laittamatta, ihan vain säästääkseni niitä.

    Mut hei, kivaa viikonloppua sulle ja teille.

    VastaaPoista
  11. Ensiksi hiuksista: edelleen niistä paistaa päällimmäisenä olematon leikkaus. Jos haluat, ettei hiukset kiharru niin helposti, älä anna kampaajan ohentaa latvoja. Jos latvat ovat kevyet, ne nousevat helpommin. Tasapitkä leikkaus ja hyvä muotoiluaine ja hiuksesi ovat kuosissa! KMS:llä on mielettömän hyvä käsittelyaine Curl Up Wave Foam. Sillä saa joko kiharat ilman kiharrinlaitteita, mutta itse käytän sitä vallattomien hiuksien suoristukseen. Suosittelen!

    Toisena tuo sänky :( En ota kantaa leveyteen tai pituuteen, mutta oikeasti tuo pääty ON kamala. Kiinnitä vaikka seinään juliste, jos pelkäät seinän tuhrautuvan. Sitten moitin sinua noista pussilakanoista ja tyynyliinoista. Ne ovat kauhean rumat ja epäeroottiset! Nuoren parin liinavaatteet ovat satiinia ja silkkiä, värikkäitä, räväköitä, herkkiä tai täynnä seksiä! Tuommoisia vermeitä käytti isoäitini ja siitä ON kauan ;) Hei...vaikka kuhinaa on sängyssä muutenkin, niin tyyliä täytyy olla!

    Ja kolmanneksi: kultasi palaa viikon reissusta kotiin, mutta mitä tekee Pipsa? PAISTAA LETTUJA!!! Eiiiiiiiii...minunkin kultani palaa tänään reissusta, mutta minä tarjoan sisäfilepihvit bearnaisekastikkeella, röstiperunaa ja salaattia. Ja tietenkin punaviiniä. Jälkkäriksi sorbettia kermaliköörillä. Sitten muutama lasi kuoharia...ja sen jälkeen sinne juuri vaihdettujen satiinilakanoiden väliin...;)

    Ja hei, me ollaan yli viisikymppisiä :D

    VastaaPoista
  12. Öööh.. Tuolle viimeisimmälle Anonyymille sen verran, että minun mieheni tulee viiden päivän loman jälkeen takaisin kotiin, enkä ole laittamassa minkäänlaista ateriaa hänelle... Sängyssä on pieni merenneito lakanat. Satiinia ja silkkiä ei ole edes koskaan harkittu, sängyssä kun on tärkeintä mukavuus. Ne seksihalut tulee onneksi nuorella parilla ihan jostain muualta kuin silkkilakanoista... Siinä vaiheessa tietysti kun ei muut asiat sytytä niin jokainen taplaa tyylillään.

    Sitten noista Pipsan hiuksista. Mikä ihme se on, että niistä pitää tulla aukomaan koko ajan?!?! Oikeasti, eikö ihmisillä ole muuta tekemistä. Jos pipsa itse tykkää, niin eikö se ola se tärkein ja muiden mielipiteillä ei oikeastaan ole mitään merkitystä. Jos noin kovasti toisten hiukset kiinnostaa, niin se on varmaan merkki siitä, että kannattaisi tehdä omalle tukalleen jotakin...

    Meikkauksesta vielä sen verran, että ne jotka tykkää meikata meikatkoon, ei ole pois minulta. Jotka tykkää itsestään sellaisena kuin on, eli naturalina niin olkoon au naturel, sekään ei ole keneltäkään pois. Pipsalla on ihan hyvä iho, kauniit silmät ja piirteet joten miksi hänen pitäisi tunkea pakkelia naamansa jos se ei vain ole hänen juttunta?!!?! Se, että "sitten tuntee olonsa kauniimmaksi, paremmaksi, terveemmäksi, raikkaammaksi jne riippuu ihan ihmisestä. Se on kiva jos joku tykkää, että on jotenkin kauniimpi ja freesimpi meikin kanssa. Itse tunnen oloni koko ajan likaiseksi, ja tekee mieli vain pestä naama. Eikä se kauniimmaksikaan ketään tee, erilaiseksi ehkä. Että eiköhän jokainen taplata omalla tyylillämme ja annetaan toisten taplata omallaan.

    Ja sitten vielä anteeksi Pipsa, että puhun sinusta tässä kuin olisit jokin asia tms. Se ei ole tarkoitukseni. Olet hieno ihminen juuri tuollaisena, ja hienoa, ettet tunne tarvetta esittää jotain mitä et ole, vain sen takia, että pari anonyymiä ovat sitä mieltä, että maailma olisi jotenkin heille parempi jos sinäkin meikkaisit ja suoristaisit tukkasi...

    Ugh olen puhunut :D

    VastaaPoista
  13. Oletpas "viisikymppinen" täydellinen ihminen. Jatka samaan malliin.

    VastaaPoista
  14. Mitenhän paljon te sieluttomat idiootit haukkuisitte kaljuuntuvaa naista. Tai naista joka ei pahasta aknesta huolimatta meikkaa.

    En muuten ole koskaan kokannut miehelleni..

    VastaaPoista
  15. Toi viisikymppinen oli lähinnä hauska. :oD Oikeasti ikää ehkä lähemmäs 15, ainakin henkisesti. No hyi mua, jos se oli tosissaan kirjoitettu, mutta jotenkin epäilen. On vaikea käsittää, ketä oikeasti kiinnostaisi toisten lakanat, kokkaukset ja hiukset niin paljon, että viitsisi alkaa noin neuvomaan. Mutta onhan näitä kyllä tässä blogissa nähty. Kiva, kun blogi aukesi!! Olin illalla kyllä aika äimänä, kun en päässyt lukemaan tätä. :o)

    VastaaPoista
  16. Jälleen päästiin seuraamaan blogiasi. Tuoksun nimi jota eilen mietittiin muistui viimein mieleeni. Laitoin ne blogiini juuri kuten lupasin joten sieltä voit käydä lukasemassa mitä ne oli. btw..hyvä kuva susta!

    VastaaPoista
  17. Möllikkä,
    Tulee muuten mieleen näistä samoista asioista jankuttavista mieleen oikeen kunnon käännytyshemmot. Mua ei koskaan sais käännytettyä, jos oon toista mieltä. Sen verran vaikee persoona oon. :) Vahvan mielipiteen kantaja. :)

    Hyvää tekstiä sulta kyllä taas. :) Sanoisin samalla tavalla. :) Mut hiuksiani kyllä haluan suoristaa, ettei siinä neuvominen ole pahasta. Mut meikkaus... *huokaus* ku mie oon sen miljoona kertaa todennu et ei oo mun juttuni vaikka oon koettanu kokeilla, et oisko. Mut toki voisin koettaa jotain pientä yrittää, esim. laittaa sellaista huulirasvaa missä ois samalla sävyä ja kieltämättä mua kiinnostaa kyl kaikki nuo ihonhoitotuotteet. Kyllähän mä nykyisinkin kuorin ihoani ja käytän naamioita + kosteusrasvaa käytän. Mut mietinkin et jotain lisää kenties? NO ehkä sinne myyjän puheille ois hyvä lampsia. :)

    Anonyymi klo 9.42,
    On se hyvä jos joku pystyy olemaan tässä maailmassa täydellinen. Itse näksiin sen vaan kovin uuvuttavana asiana. On kivempi ja rennomoi olla epätäydellinen.

    Laiska Laardisika,
    Voi miten mä tykkäänkään sun nimimerkistäsi. :) Hyvä pointti muuten. Varmasti haukkuisivat, koska ovathan ne erilaisia ihmisiä.

    Anna Vee,
    No nyt pääsee taas lukemaan. :) Saas nähä jos vaikka kerkeisinkin tekemään jonkun videon kun mennään lennättelemään. Mut katsoo nyt.

    TaRa,
    Juu, blogi oli vähän aikaa suljettuna. :) Pitää käydä kattoos se tuoksun nimi. Juu, 15 kuvaa ja yks ainoo täydellinen, toki muutkin oli hyviä mut tää... oli täydellinen. :)

    VastaaPoista
  18. ano 18:50 kommentti oli musta fiksusti kirjoitettu. Olihan siinä ironiaa, mutta ei mun mielestä ilkeää. Hänen mielipiteensä, johon voisin kyllä samaistua, vaikka en ko. asioita ollutkaan ajatellut. Meitä on niin moneen junaan! Sen sijaan Möllikän kommentista en tykännyt ollenkaan, vaikka hän Pipsaa yrittikin puolustaa (ainiinkuntoineneiitseosaa...) Siinä ei ollut mitään uutta, se ei ollut "fiksusti" kirjoitettu. Mun mielipiteeni. Kukin taaplaa tyylillään.

    VastaaPoista
  19. Anonyymi klo 17.26,
    No kukin tosiaan taaplaa tyylillään ja jokainen kokee asiat niin eri tavalla. Sinun asiallinen kommenttisi on minun epäasiallinen.

    VastaaPoista
  20. Pipsa, tarkoitatko että kaikki minun asialliset kommenttini ovat sinun mielestäsi epäasiallisia? - Lopetan siis kommentoinnin. Ehkä ei blogikaan ole lukemisen arvoinen? Mervi

    VastaaPoista
  21. Mervi,
    Mitähän kommentteja meinaat? En ole saanut sinulta -ainakaan nimimerkin kanssa- yhtäkään kommenttia ennen tätä. Siis nyt tämän kommenttihyväksynnän aikana. Tää on ainut jonka oon nähnyt pi-iiiitkään aikaan. :) Mut ei sitä tarvitse hei suuttua, että hyväksyntä on. Oon ehkä tiukka, mutta ei ne sun kommentit Mervi oo kyllä pahimmasta päästä olleet, joten tuskin oon sensuroinut kommenttejasi. Ellet sitten tosiaan oo ihan anonyymina kirjottanu enkä siis näinollen oo pystynyt yhdistämään sitä sun tyyliisi. Kannattaa siis laittaa se nimimerkki. :)

    VastaaPoista
  22. Selvennyksenä: Kirjoitan ihan sekaisin anona tai nimimerkillä. Noi kaks peräkkäistä on mun 17:26 ja 23:12. En suutu hyväksynnästä, olen sitä itsekin sinulle (anona) ehdottanut. Mutta - pidän siitä, että asioista voi sanoa, kun sanoo fiksusti. Muttä ilmeisesti minun fiksuni ei ole myöskään sinun fiksusi. Ps. ihmettelen, miksi et vastaa noihin postausehdotuksiin. Yhden laitoin ja toista en, kun se on turhaa! Mervi-anonyymi

    VastaaPoista
  23. Mervi,
    JOs kerran oot noina kelloinaikoina kirjoittanut, niin tarkistin - ne ovat julkaistu. Mie oon kyllä fiksusti sanottuja julkaissut. Ikäväähän se on, että joku kommentti jää hyväksymättä ja ikävää, ettei blogi voi olla avoin kommenttien suhteen, mutta te ette jättäneet mulle mitään muuta mahdollisuutta asiaan. Mut mitä tulee postausehdotuksiin, en ole saanut sulta sellaista. Ootko varma et oot laittanu sen tuonne oikeaan kohtaan? Siis tuonne On sinun aikasi toivoa? Sieltä mä nimittäin katselen kun alan toteuttamaan jotain.

    VastaaPoista
  24. Mitäs mitäs, etkös aikaisemmin sanonut ettet käytä mitään kofeiinipitoisia tuotteita? Nyt sitten batteryä ostit? =) Tosin se on kyllä hyvää ja itsekin sorrun sitä usein ostamaan, nyt tosin olen yrittänyt jättää tuo litkun ja korvata se vihreällä teellä.

    VastaaPoista
  25. Notkea Buddha,
    No juon tuota Batterya niin harvoin, etten laske sitä silleen kofeiinipitoisten käyttöön. Et kyl mä Batterya joskus juon, mut muuten kofeiinipitoiset juomat ei kuulu mun kuviooni.

    VastaaPoista