13.9.2012

Voi voi kun ei ne luvatut farkkulegginssit sitten olleetkaan sitä mitä piti


Kävin tänään sitten hakemassa tuon Elloksen paketin jossa piti olla farkkulegginssejä. No mistäs mä aloittaisin.... materiaali ei ensinnäkään ollut mitään verrattuna noihin farkkulegginsseihin jotka ostin Anttilasta. Niistä kyllä näkee että ovat tuollaista farkkumaista kangasta, mut nämä Elloksen ovat jotain legginssit ja farkkulegginssin välillä mutta eivät ole oikeastaan kumpaakaan. Materiaali on siis jäykempää kuin mitä legginssit.

Noita tuli siis viidet housut ja yksikään niistä ei miellyttänyt mua, ei yksikään! Mikä harmistus! Joku muu kenties voi tykätä tuosta materiaalista mutta en minä. Ja toisekseen, kun koetin tilatessa katsoa noita pituuksia ettei olisi paljoa yli 80cm koska ne on liian pitkät ja niinollen niistä pitää ottaa paljon pois - ei siis hyvä. No mitäs ollakkaan, olihan siellä paritkin housut tuollaisia megapitkiä enkä niitä lähtenyt edes sovittamaan koska lyhentäminen pilaisi sen sääriosuuden - ei olisi yhtä tiukka kuin kuuluisi vaan enemmänkin kuin reisiosuus.

Täytyy vaan toivoa että Anttilalle tulee uudelleen noita farkkulegginssejä myyntiin, ni ostan koko varaston tyhjäksi!

Tämän perusteella jätän siis suosiolla Elloksen farkkulegginssit sinne kauppaan. Vaikka eihän ne siellä näitä farkkulegginsseiksi tituleeranneetkaan mutta materiaalin mukaan piti sellaiset kyllä olla. Mut hassua on, etteivät nuo eräätkään housut näyttäneet sitten yhtään siltä mitä Elloksen sivuilla.

51 kommenttia:

  1. Oletko kokeillut Yoursin ja Evansin jegginsejä?

    VastaaPoista
  2. Linnea,
    En oo vielä lähteny kokeilee mut tilaan ehkä jossain vaiheessa Yoursilta yhdet sellaiset. :)

    VastaaPoista
  3. Entäpä h&m, niillä on kans farkkulegginsejä, ja ovat jopa ihan sitä itseään, eli ohutta joustavaa farkkua.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi klo 13.38,
    Niin juu, mää en oo viel ehtinyt tutkailemaan näiden valikoimaa ku oottelin nyt ensin tätä Elloksen tilausta. No ehkäpä täytyy nyt mennä tutkailemaan nuo läpi ja katsoa onko tarpeeks isoa kokoa. :)

    VastaaPoista
  5. itsekään en ole löytänyt sellaisia farkkulegginsejä minkälaiset löysin joskus kauan aikaa sitten seppälästä. Farkkukankaiset legginsit on omasta mielestä ahdistavan hiertävät :/

    Ja h&M:ään en mene koska sieltä ei taatusti löydy ku kokoon 44 asti jos ei ole erikseen jotain pluskoon osastoa :)

    VastaaPoista
  6. H&M on plus osasto ainakin netissä. Kokoja 52-54 asti ainakin näin äkkivilkaisulla. Kivan näköisiä vaatteita oli, nuorekkaita ja tyylikkäitä. Laadusta en osaa sanoa.

    VastaaPoista
  7. Ehkä jotakuta voi yllättää mutta H&M-vaatteet on järjestäen laadukkaimpia... Kaikista vaatteistani juurikin hennesin vaatteet on vuosienkin jälkeen parhaita.

    VastaaPoista
  8. Ja H&M isojen mallistoa on tullut myös tilattua ollessani kokoa 44... Enää en onneksi ole. Terv. Edellinen kommentoija

    VastaaPoista
  9. Mikset mene kauppaan sovittamaan? Tuntuu jotenkin tyhmältä, että tilaat viidet legginssit, kun samantien voisi mennä kauppoihin niitä sovittelemaan..

    VastaaPoista
  10. H&M:llä ei ole enää BiB-mallistoa, vaan ovat piilottaneet isot koot sinne normaalien joukkoon. On vaan hankalaa, kun ei tiedä, missä vaatteessa on niitä isoja kokoja.

    VastaaPoista
  11. Mäkin voin lämpimästi suositella H&M:n vaatteita. Mulla on paljon sieltä hankittuja perustoppeja ja paitoja, joista vanhimmat on olleet jo 7 vuotta käytössä eikä niissä ole edes pesunukkaa :)

    Harmi, jos siellä ei ole enää BiB mallistoa, mutta ehkä kannattaa mennä käymään ja etsiä jos löytyis sopivia jegginssejä tai muuta mukavaa ;)

    Annika

    VastaaPoista
  12. Kyllä Vaasan ja Seinäjoen H&M- myymälöissä on erikseen edelleen plussakokoisten osasto, ei niitä ole piilotettu ainakaan täällä. :)

    Suosittelisin tsekkaamaan NewLookin valikoimaa ja ihan livenä voisi Zizzillä käydä kokeilemassa joitakin vaihtoehtoja? Hassua, minulla ei ole Evansin leggareista mitään kokemusta, vaikka heidän farkkuja ja muita housuja käytän paljon. :)

    Tsemiä Pipsa, alaosia on ainakin minun mielestäni vaikeampaa löytää kuin yläosia.

    VastaaPoista
  13. http://www.hm.com/fi/subdepartment/LADIES?Nr=90001#Nr=4294928391

    Eiköhän tuolt nyt löydy tyylikästä!

    VastaaPoista
  14. Armi,
    No mie en tiedä oisko nuo nyt hiertäneet mutta se materiaali ei ollut sellaista kangasta kuin noissa mun jegginsseissä oli. Sellaista farkkumaista. Tää oli kyl jotain muuta kovalta tuntuvaa kangasta.

    Anonyymi klo 13.50,
    No ei sieltä H&M:stä kyllä löyty netin puolelta yksiäkään farkkulegginssejä. Ainakaan nimeltä. Ja tuo 54 koko on mulle housuissa liian pieni, siis ainakin noissa jegginsseissä. Leggareissa saattaa mennäkin. :)

    Anonyymi klo 14.19,
    No voihan tuohon laatuun olla tullut muutos? Vaikea sanoa kunnen juurikaan tuolta ole ostellut.

    Anonyymi klo 14.45,
    Siksi kun täällä Porissa ei oo BiB -osastoa. Ainoastaan Lindexiltä ja KappAhlilta löytyy. Ja noistakaan en kyl lähtis ehkä ihan heti etsimään jegginssejä kun heidän koot loppuu sinne 54 - ainakin myymälälöissä (oon käyny katsomassa välillä) ni oon samantien tilannu sieltä mistä tiedän et saan. :) Mut nyt kävi huonosti.

    Sanna,
    Ai ne on piilottanu ne sinne muiden joukkoon? No ompas hankalaa...

    Annika,
    En mie kyllä astu H&M:n myymälään etsimään, ku se on iso paikka ni sinne sais menemään koko päivän. Ja aattelen asiaa sillee, et ku ei heidän nettisivuillaankaan ollu jegginssejä ni tuskin Porin kämäsessä kaupassakaan on. Ehkä jossain Helsingin myymälässä voisikin olla. :( Et aina nää pikkupaikat kusee, tarttis asuu isommassa kaupungissa. :)

    Satu,
    Niin, ehkä siellä suunnilla on hyvin esillä mut Porissa ei enää ole. Joskus on siis ollutkin. Zizzillä en oo vielä käynyt, että sinne aattelin mennä kyämään tuossa joku päivä. Juu, alaosia on vaikea löytää jos ne on sellaiset ettei oo sitä joustoa.

    Anonyymi klo 16.02,
    No en mie ainakaan löytänyt mitään mikä olisi innostanu. :)

    VastaaPoista
  15. mikset tutustu tuotteen materiaaliin, ennen tilausta? jäisi tälläiset yllätykset täysin.

    VastaaPoista
  16. Anonyymi klo 17.31,
    Olinhan mää tutustunutkin, mutta netin kautta kun tilaa ni ei voi olla koskaan satavarma mitä saa. Olin siis ottanu sellaisia samanlaisia housuja joissa samat materiaalit kuin mun noissa kunnollisissa jegginsseissäkin oli vaan kun ei siltikään olleet samat. :( + Elloksen kuvassa ihan erilaiset housut mitä mä sain.

    VastaaPoista
  17. Ootko koskaan Asosilta tilannut? Siellä näytti olevan myös isoja kokoja. Itse olen tilannut ja ollut kaikin puolin tyytyväinen; tilaus tulee nopeasti ja vaatteet ovat olleet sitä mitä pitääkin. :)

    VastaaPoista
  18. Yritin Pipsa vastata sinulle tuohon pakkeli-gossip-meikki asiaan, mutta tuon aiemman postauksen kommentit napsahti kiinni.

    Mutta vastaus meni jotakuinkin näin:

    Oon varmasti teininä ollut itsekin aika uskomaton pakkelinaama, peittävä meikkivoide, paksusti puuteria, vähän peitepuikkoa ja hirmuiset hämähäkkiripset ja kajalit jonnekin sinnepäin. Ei oikein silmä lepää sen ajan kuvissa.. :D Eli joo, ymmärrän miksi siullakin saattaa olla kuva meikistä pakkelikerroksena.

    Jos mie jotain saisin kertoa teini-itselleni, se olisi, että panosta enemmän siihen ihon kuntoon. Nykyään kauneusbudjetin varat menee 70%:sesti ihon puhdistukseen ja hoitoon. Ja kas kummaa, meikiksi riittää BB-voide tai värillinen kosteusvoide, (valokynä), poskipuna ja ripsenpidennykset. Ja voin sanoa että omasta mielestä naama on 10+. :D (Aikakin se on parasta mitä näistä lähtökohdista saa.)
    Voi kun ois joku aikaikkuna josta ravistaa teiniminää.

    Töihin en meikkaa minäkään, enkä monesti arkena muutenkaan. Mutta meikistä en silti luopuisi ikinä.

    Hiuslakkaa menee minimaalisesti, olen ostanut lakan viimes vuonna 2010 ja hyvin potkii vielä.. Hajustekeskustelusta innostuneena, niin täytyy sanoa, että mitä ihanin kookos-omena tuoksu tuossa Fudgen lakassa. Muita "muotoilutuotteita" en hiuksissa käytä.

    Eli, yritän kai tällä maratonilla sanoa, että ei meikki ja hiustenlaitto ole aina ihan järjetöntä kerrosta kaikkia mahdollisia aineita. Vähälläkin pärjää.

    Gossipmeikkisi ei tosiaan ollut luonnollisen lookin juhlaa. Jos joskus saat vastaavan tilaisuuden, pyydä luonnollista, valoisaa ja pehmeää meikkiä, se sopisi sinulle ihan ehdottomasti.

    VastaaPoista
  19. Meri,
    Juu, siel on isoja kokoja mut ei siel oo ny ollu semmosia jotka innostais tilaamaan saakka. Eikä siel muuten ollut farkkulegginsseitä.

    Anonyymi klo 18.21,
    Joo, mä napsautin sen kiinni kun kävi liian levottomaksi. Tää kommenttimahdollisuus kun ei oo mikään toisten haukkumapaikka. Asioista täytyy osata keskustella aikuismaisesti vaikka oiskin eri mieltä.

    Joo, siis mulla on jäänyt tuo kauhuskenario mieleen teiniajasta + se gossipin meikki ei saanu mua vakuuttuneeksi et haluaisin samanlaista pakkeikerrosta naamaani. Tosin luultavasti ammattilainen tekisi ihan erilaisen meikin, et tuo Gossipin meikkikin oli MTL-mimmien pyytämä?

    Mut kyl mie oon tässä seurannut ettei se meikki vaadi semmosta pakkelikerrosta naamaan näyttääkseen kivalta. Et paljon on muuttunu 15v. aikana. Mä aina aattelin puuterista et sitä vaa pistetää kauhee kerros naamaan ja menoks. Mut nykyäänhän siihen tulee vaikka mitä.

    Voisin siis meikata noin esim. mitä ehdotit mutta kun se ei saa kipinää mun sydämessä. Oon niin sinut itteni kans tälleenkin. Eikä miun päätä saa käännettyä sitenkään, että näyttäisin sitten niin nätimmältä ja tyylitetyltä yms. Kyllä, niin varmasti mutta ei siltikään. :) Vaikea sitä on lähteä selittämään miksi noin mutta kun ei niin ei. Olen kyllä yrittänyt. :) Ja jos mä en jotain halua tehdä, niin en tee sitä pakostikaan. :)

    VastaaPoista
  20. Siis miks sä ees lyhennät niitä?? Itsekkin olen 157cm vaan pitkä ja aina housut liian pitkät mut legginsejä en koskaan lyhennä.. minusta se on vaan kiva näköstä et ne jää vähän ryppyyn lahkeessa eivätkä menetä muotoaan..

    VastaaPoista
  21. Tätä sun blogia on aina kiva lukea ja videoita katsella/kuunnella. :) Voisitko joskus tehdä esittelyn kodistanne? :) Sellanen tervetuloa meille -henkinen videopostaus, jossa näyttäisit millaista teillä on.

    T. Miamya

    VastaaPoista
  22. Anonyymi klo 19.37,
    No siksi koska mulla legginssit yleensä on niin pitkät, että niistä saa ottaa melkein 20cm pois. Kun kaikissa ei ilmoiteta sitä pituutta. Ja harvoin on just 73cm legginssejä, niistä mun ei tarvitsekkaan ottaa pois. Eli ei mulla jää mitään pientä ryppyä lahkeeseen. ;) JOs jäisi, ni en lyhentäisi. :)

    Miamya,
    Tällainen löytyy jo blogistani:
    http://varikaspipsa.blogspot.fi/2012/02/lukijan-toive-home-sweet-home.html

    VastaaPoista
  23. Hei,

    Suoristusrautakeskusteluun pitää osallistua vielä sen verran, että mun tukassa ainakin kunnon rauta on a ja o! En ikinä lähtis kärtsäämään tukkaani enää ikinä millään huonolla raudalla (en tiedä mitä rautaa ite käytät tosin).
    Kun kunnon raudalla suoristaa, niin riittä kun sen vetää yhden kerran hiusten läpi kampaa apuna käyttäen.
    Käytän myös lämpösuojaa ja sellaista suihketta, joka pitää muodon, sopii myös kihartamiseen. Ja kun laitan viel kuivashamppoota lopuksi, niin tukka pysyy hyvänä jopa 3 päivää, vaikka hikoilisinkin :)

    Mä tilasin kans kerran Ellokselta mustat farkkuleggarit ja ne oli niinku ois ollu peltihousut jalassa :D

    Vaasan Henkas ei kyl oo mun mielestä ollu BiB-osastoa kymmeneen vuoteen :O Tai sit se on niin hyvin piilotettu, etten oo nähnyt :D

    Sinikka

    VastaaPoista
  24. Sinikka,
    Babylissin suoristusrauta mulla on. Oon ymmärtänyt keskusteluissa että on ihan hyvä. En uskaltanu ihan heti mitään ältsinkallista ostaa, mut se tulee sitten myöhemmin. :) Kerro mulle, mitä suihketta käytät? Oon miettiny nimittäin ton suihkeen ostoa. Joo, siis vähän samanlaiselta tuntui nuo farkkulegginssit että ku peltihousut ois ollu - se kangas oli aika semmosta ihmeellistä. En tiedä sitten oisko pesu ja silitys pehmittänyt. Mut ei tee kyl hyvää vaikutusta ostotilanteessa.

    VastaaPoista
  25. Ei ne mun leggarit ainakaa pehmeemmiks koskaan muuttunu, mut pidin silti :D

    Tää suojasuihku on Wella Thermal Image heat protection spray ja toi vähä enemmän niinku muotoilusuihke on joku loreal constructor tecniart-suihke. Onkohan noi ne nimet ees :D näitä oon käyttäny jo monta vuotta, mun kampaajakaveri on näitä joskus suositellut, enempää en niistä oo koskaan ollut tietoinen :D en ees tiiä saako näitä käyttää samaan aikaan, mut hyvä tulee kun käyttää ;) Mulla on sellanen ghd-rauta, on muuten miljoona kertaa parempi kun mun vanha babyliss ;)

    Sinikka

    VastaaPoista
  26. Sinikka,
    Mä en tykkää tommosista korppuhousuista. Et metsästän samanlaisia kuin nuo Anttilasta ostetut. Pitääki laittaa sinne viestiä, josko saisivat uudelleen myyntiin. Ostaisin varaston tyhjäks ainakin koossa 56. :)

    Okei, kiitoksia. Pitää käydä siis ostamassa. :) Ja joo, tiedän et toi GHD-rauta on hyvä. Muistaakseni aika monessa blogissa ylistetty mut kuten sanoin - aloittelija kun olen niin en uskaltanu ostaa mitään kallista heti ekaks. :) Mut kyl toi Babylissi ihan kiva on eikä siinä varmasti vikaa, et käyttäjä on vähän niinku noobi. ;)

    VastaaPoista
  27. Mulla oli yhet netAnttilan farkkulegginsit kokoo 56, mut myin ne kesällä kirpparilla :D Harmi! Olin tosin niitä pienentäny vyötäröltä ku ne ei oikee mun kropalle istunu... Siks en niitä oikestaa ees käyttänyt.

    Mä en sano mitään tohon, että onko Babylissin vikaa ;) Eivaan, voihan niitäki olla laadukkaampia ku se mun vanha, jossa ei levyt ees oikeen kohdanneet toisiaan :D

    Sinikka

    VastaaPoista
  28. Ois kiva jos tekisit postauksen sun hius ja ihonhoitotuotteista ja rutiineista? Paljonko keskimäärin käytät kuussa rahaa kauneudenhoitoon?

    VastaaPoista
  29. Minä vielä kommentoin tuota edellistä sen verran, että ensin nuo naiset saarnasivat siitä, että on hyvää käytöstä muita kohtaan laittautua ja sitten kertoivat, että laittavat hajusteita ihan kiusallaan aiheuttaakseen pahan olon toisille. :D Että se siitä muiden ajattelemisesta! :D

    Minä en tajua, miten jotakuta voi kiinnostaa toisten meikkaamattomuus noin paljon. En osaisi edes sanoa, ketkä tänään tapaamistani naisista olivat meikattuja ja ketkä eivät, minua kun ei kiinnosta pätkääkään! Ainoa, jonka huomasin, oli hajuvedessä kylpenyt neitokainen, johon ihmiset pitivät hajurakoa ruuhkabussissa. Mutta saipahan ainakin istua yksin, täytyy ehkä kokeilla joskus! :D

    VastaaPoista
  30. Oletko kokeillut suoristavia shampoita ja hoitoaineita? Minun hiukset ei kiharru yhtä paljon kuin sinun, mutta nyt jo Suomen markkinoilta poistunut Nivean Straight&Easy sai ne ihan suoriksi ja muutkin merkit auttaa jossain määrin. On hellävaraisempia kuin rauta ja ei tarvitse nähdä ylimääräistä vaivaa, kun ne suoristaa ihan samalla kun pesee.

    VastaaPoista
  31. Sinikka,
    Ai että oiskohan olleet peräti samat. :)

    Mut hei muillekki tiedoks, jos teiltä löytyy MUSTAT jegginssit koossa 56 ni sähköpostiin sit vaa kuvan kans hintatietoa. :)

    Anonyymi klo 22.20,
    Voiku tuo on niin semmonen asia et oon ihan noobi enkä tiiä mistään mitään. Ni parempi etten tee, ettei joidekin tarvitse repii hiuksia päästään mun noobiuden takia. :)

    Anonyymi klo 22.45,
    Joo, ihmettelen kans et miten joitakin kiinnostaa niin toisten meikkaamattomuus ku se on jokaisen oma asia. :)

    VastaaPoista
  32. JB,
    Osaatko yhtään suositella noita mitä ois vielä saatavilla? Mullahan on nyt tuo Paul Mitchelin aineet testissä ja aattelisin että kun ne pehmentää ni voivat samalla myös suoristaakin.

    VastaaPoista
  33. Mulla olis muuten kahet sellaset mustat paksumpaa kangasta olevat legginsit. Ne on Hobbyhallista ostettu viime talvena ja en löytäny niitä enää Hobbarin sivuilta. Oon tykänny niistä niin paljo, et ne oli mulla jalassa koko talven, mut pahemmin niihin ei oo ees nukkaa tullut, toisista vaan sisäreiden sauma revenny. Nyt ne on alkanu vähä roikkumaan mulla. Niis on niinku sellanen tikkaussauma joka menee niinku keskellä jalkaa, vaikee kuvailla...
    EN tiä oisko sopivat sulle, ku mul on kyl aika muhkeet reidet :/

    Sinikka

    VastaaPoista
  34. Minäkää en meikkaa, kuin joskus todella todella harvoin, mutta nypin kulmakarvat joka viikko ja hoidan kasvojen ihoa, ja ripset on luonnostaan todella pitkät ja paksut, niin yleisilme on huoliteltu ilman pakkeliakin :-) mulla on hyvin omapäinen tukka, useita pyörteitä yms. Mutta mini-suoristusraudalla sen saa kyllä hetkessä ojennukseen, ja sekin antaa heti mukavamman ilmeen, eikä vaadi mitään ihmeempiä ponnisteluja, aikaakin menee vaan pari minuuttia :-) Enpä usko että sullakaan hitusen huolitellumpi ilme vaatisi mitään mullistavia muutoksia, joka päivä pari minuuttia kun viitsii uhrata niin sillä saa jo paljon aikaan :-)

    VastaaPoista
  35. Anonyymi klo 17.27,
    Miten sen hitusen huolitellumman ilmeen saisi parilla minuutilla päivässä? Itse kans kyl koetan nyppiä kulmakarvoja tarpeeks usein ja ihoa ainakin rasvaan kosteusvoiteella. Eli mitäs muuta sitten?

    VastaaPoista
  36. No esim. Kasvovesi ja erillinen päivävoide tai BB-voide tekee mulla ainakin ihosta jotenkin kivemman ja raikkaamman näköisen. Kasvojen kuoriminen ja naamio silloin tällöin ei vie paljon aikaa, mutta tekee ihon puhtaan ja raikkaan näköiseksi pidemmäksi aikaa. Kulmakarvojen värjääminen silloin tällöin kans terävöittää ilmettä, eikä siihenkää mee kotiväreillä paria minuuttia kauempaa :) Sävytetty huulirasva tai huulikiiltokaan ei vie kuin pari sekuntia laittaa, mutta näyttää kivalta.

    Hiuksethan ne eniten kyllä näkyy, eli sitä suoristusraudan käyttöä kannattaa vielä treenata, sulla on nyt upean väriset hiukset, ja kun nuo latvat saisi raudalla aseteltua niin ne olisi vielä enemmän edukseen, raudalla suoristaminen kannattaa tehdä vaikka silloin aamulla, eikä illalla ennen nukkumaanmenoa, niin tulos pysyy paremmin. Joskus käytän itse papiljotteja, mutta ne on vähän työläämmät värkätä hiuksiin, niillä kyllä saa luonnonkiharatkin ojennettua :D

    En halunnut sanoa tuolla aiemmalla tekstilläni, että sun olisi pakko meikata tai tälläytyä, en minäkää perusta pynttäytymisestä, mutta pelkästään joku hyvä ihonhoitosarja, eli ei pelkästään voide, sekä hyvä shampoo+hoitoaine+hoitosuihke/öljy vaikuttaa jo aika paljon, eikä ne ole oikeastaan tälläytymistä, vaan ihon ja hiusten kunnosta huolehtimista :) Ihohan on kuitenki ihmisen suurin elin periaatteessa :D

    VastaaPoista
  37. Anonyymi klo 11.14,
    Eikös tuo BB-voide ole joku meikkivoiteen kaltainen? Sellainen rasvainen? Mulla on muuten sävytettyä huulirasvaa ja noita tommosia huulijutsdkia muutenkin, mut tulee niin huonosti käytettyä. Pitäs kyllä tsempata. :)

    Suoristusrautaa aion treenata kyllä. :) Mut hei, mun ei kannata aamulla käyttää aikaa hiusten suoristamiseen kun ne töissä lässähtää aina pois. Oon kokeillu siis ja totesin parin päivän kuluttua et ei kannata. Suoristan sitten vaikka juhliin ja jos on lomaa, mut jos työpäivä edessä ni ei kannata. Siinä mielessä siivoustyö on perseestä. :)

    Nii juu ja mullahan on siis kotona noita kasvonaamioita ja kuorintoja joita teen kerran viikossa.

    Mut mikä olisi hyvä ihonhoitosarja? Mulla on varmaan aika rasvottuva iho vaikkakin kuiva? No ehkä liikkeessä tiedetään paremmin...

    VastaaPoista
  38. Ainakin Dovella on suoristavat shampoo ja hoitoaina, ne oli ihan ok, sekä sellaisissa liloissa pulloissa oli myös, mutten nyt millään muista nimeä(ne on niitä, joita markkinoidaan jonkun kampaajan nimellä kutakin eri laatua ja on värikkäissä pulloissa), mutta minun hiuksilleni ne ei tehneet oikein mitään. Kokeile ensin noita Doven tai ehkä jostain netistä saisi ulkomailta tilattua noita Nivean shampoita, koska ainakin minulla ne toimii todella hyvin. Varmaan kampaamoissakin myydään vastaavia, niitä en tosin ole kokeillut.

    VastaaPoista
  39. JB,
    Täytyy noita katsoa kunhan ensin käytän nuo silottavat pullot loppuun mitä mulla nyt on. :)

    VastaaPoista
  40. Jahka meen koneelle niin voin laittaa parit linkit mitä tuotteita käytän tällä hetkellä, en jaksa alkaa kännykällä näppäileen :-) t: anonyymi klo 11.14

    VastaaPoista
  41. BB-voide on vähän niinkuin sävytetty kosteusvoide, mutta siinä on hieman enemmän pigmenttiä. Ei siltikään missään nimessä meikkivoidemainen. Jos kiinnostaa niin kannattaa katsoa garnierin, maybellinen ja lumenen, 10-18e/kpl.
    Bb-voide käy siis kosteusvoiteesta, eikä sen alle tarvi muuta. Siinä on lisäksi suojakerrointa ja hoitavia ainesosia, eli se on yksinkertaisesti tosi kiva juttu. Ja kaikki noi vaikutukset kosteuvoiteen vaivalla (ja hinnalla). :) Suosittelen kyllä, vaikka juhlapäiviin ja muihin erikoisiin tilanteisiin, jos ei muuten kiinnosta.

    Ja kun katsoo sävyn suunnilleen oikein (yleensä on vain vaalea ja tumma) niin ei tarvi huolehtia rajoista tai muusta meikkivoiteen ongelmista. Leviää ja häviää ihoon tosi kivasti.

    Omistatko lämpörullia? Mie ehkä tuollaiseen paksuun luonnonkiharaan lähtisin hakeen sitä muotoa ja "sileyttä" niillä, varsinkin jos suoristusrauta ei tunnu omaan hiukseen hyvältä. Eihän tollasia arkeen tarvi, mutta sellaisiin hetkiin kun haluaa näyttää spesiaalihyvältä.

    Ajatuksia nämä, mutta ehkä näissä ois jotain tolkkua? :)

    VastaaPoista
  42. Ei sun ehkä kannata yrittää sillä raudalla tikkusuoraa, vaan muotoilla sillä sellainen sileä kaareva muoto koko tukkaan... Eli otsis jo kamman ja raudan kanssa muotoonsa... Nyt sulla on otsis kokonaan raudoittamatta. Tekis niin mieli päästä kädestä pitäen sulle näyttään sen yksinkertasuus ni huomaisit kuinka helppoo se onkaan :) Ei sitä oikeen pysty opettaan tekstillä :)

    VastaaPoista
  43. Anonyymi klo 18.29,
    Selvä. :)

    Anonyymi klo 20.37,
    No ehkä tota BB-voidetta vois kokeilla. Tosin harvemmin meillä on juhlia, vai kuinkas pitkä käyttöikä noilla on? Lämpörullia en omista, mut mä en halua kyl mitään kiharaa tähän jo kiharaan tukkaan. Tykkään et ois suorempi kuin taas kikkaran villit.

    Anonyymi klo 23.14,
    Hmmm... mimmostakohan kaarevaa muotia meinaat, pystytkö linkkaamaan jonkun kuvan että saisin käsityksen paremmin? Mulla on siis jo mielessä joku malli, mutten silti tiedä onko se sitä mitä haet. :) Mut otsatukkaahan mä en laita. Et sivuotsiksen kyllä. Mut sen tarttee viel kasvaa ollakseen sopiva. :) Mut tervetuloo vaa opettamaan. :) Otetaan ilomielin vastaan moinen. :)

    VastaaPoista
  44. Ano 20.37 jatkaa:
    Uskon, että noilla bb-voiteilla on joku 12-18kk elinikää. Mutta toisaalta, jos sellaisen hankkii nyt ja käyttää aurinkosuojan asemasta ens kesänä, niin eiköhän se vuodessa kulu. :) Vilkaise kaupassa, mie oon ainakin ihastunut noiden helppouteen.

    Lämpörullista: Miulla on hiusta solisluihin asti ja edes tähän pituuteen ei rullilla saa kiharaa, pientä painetta ehkä, joka kyllä sekin oikeaa harjatessa. Rullat tekee hiuksesta sileän ja kauniisti kaartuvan, sisään tai ulospäin rullaamissuunnaata riippuen. Rullat on ollut läpimitaltaan noin 2cm. Jos jollakin tutullasi on, niin kannattaa testata. :)

    VastaaPoista
  45. Ano klo 0.17,
    No täytyy noita sitten vilkaista. :) Ja lämpörullia mulla ei taida olla kellään tutulla, en oo ainakaan nähnyt mut täytyy tuotakin kysyä.

    VastaaPoista
  46. Sun pitäis varmaan kohta investoida GHD-rautaan ja sitten opetella helpot niksit sen kaa. Se on oikeasti ihan eri juttu kuin mitkään muut suoristusraudat... Ei voi sanoin kuvailla mistä on kyse.

    VastaaPoista
  47. Anonyymi klo 20.14,
    Joo, mä oon ymmärtänyt et toi GHD-rauta on ku taivaan lahja. :) Onks toi muuten sama kun Cloud nine? Muistasin tuollaisenkin raudan arvostelun lukeneeni ja sitäkin on hehkutettu, mut ei enää hetkeen... Onko kellään mitään tietoa tuosta?

    VastaaPoista
  48. No mulla sattuu oleen noista paljonkin tietoa. Oon se sama ano joka on sulle yrittäny antaa täällä hiustensuoristusvinkkejä ja mm. clarins-huulikiiltovinkkiä... Tarvii varmaan kohta kirjautuu tänne sisään tai alkaa kirjottaan meiliin.

    Ghd on kyllä käytössä ehkä hiukan luistavampi... Muutenhan ne on melko samanlaiset kapineet. Cloud ninehän on kehitetty Ghd:n pohjalta...

    VastaaPoista
  49. Laitoin nyt meiliä....

    VastaaPoista
  50. Anonyymi klo 22.18 ja 21.51,
    Meili saatu ja kyllähän mie noista suoristusvinkeistä oonkin ottanu vaarin. :) :)

    VastaaPoista
  51. Näin tänään Anttilassa ja Citymarketissa DoubleBeauty-merkkisiä jegginsejä, mustia ja tumman sinisiä. Paksua "farkunnäköistä" trikoota. Tulit heti mieleeni!
    -hss

    VastaaPoista