26.9.2012

Whoa! Pipsa is back in business

Päivän asua (ajalta jotain)
Fleecetakki / Ellos (56)
Tunika / Yours (UK26-28/EU54-56)
Housut / Ellos (56)

huomasin tossa pari päivää sitten, etten oo ollu hetkeen aikaan taas omani itseni mut nyt siihen tulee muutos. Mähän oon niinku mä oon ja sillä sipuli - huvittaa oikee ku ihmiset koettaa muuttaa mua jotenkin heille mieluisampaan muotoo. No se on mahdotonta, mun kaltasta pässinpäätä on vaikee lähtee muuttaa. Tottakai ihmisissä on ärsyttäviä tapoja ja kaikkea, mut se tekee niistä sen persoonan. Ja se käsilläkin näprääminen on niin vaikea poistattaa, ku miusta se käsien liikehdintä tulee luonnostaa ja se on KAIKILLA. Nuo asiat lähtee niin alitajunnasta ja ne mun mielestä tuo ihmisen persoonan esiin. Ne pienen pienet asiat, jotka voivat ärsyttääkin, mut annetaan jokaisen siis olla sellainen kun on ja jos siitä ei sitten tykkää, niin siihenkin on helppo lääke olemassa. Ei tehdä asioista ja ihmisistä niin vaikeita, eihän? Peace!

Sitten mun on pakko sanoa tästäkin, vaikka ensin ajattelin että annan asian olla mutta kun tietyt tahot eivät antaneet sen olla, niin määkin avaan sitten sanaisen arkkuni tästä asiasta. Eli oon saanut jonkin verran vihaista sähköpostia koskien noita keskustelupalstoja ja vaikka oon täälläkin jossakin yhteydessä sanonut, ettei mulla ole aikaa taikka intressiä niiden seurantaan niin aina saan kuulla, miten itse teen jotain aloituksia niissä. Joko te voisitte pikkuhiljaa uskoa, että mä en noita aloituksia siellä tee? Joskus huvikseni saatan katsoa kun joku monen sadan kävijän lauma on blogissani samaan aikaan kun katson seurantaa, mutta muuten jätän ihan vaille huomiota.

Ah! Tuntuu ihanalta saada joskus päästää höyryjä. Onneks mulla on ihaniakin lukijoita, ni teidän ansiosta mie jaksan <3



Huomenna on sitten aamusti se luomenpoisto, odotan innolla sitä tutinaa joka puudutuksesta tulee. Aion kyllä sanoa tästä, että jos ne vaikka hommaisivat sitten vähän erilaista puudutusainetta siihen toimenpiteeseen. Mies on luvannut viedä ja olisi tuonutkin takaisin kotiin, mutta kyllä mä nyt aion tuon kilometrin matkan kävellä ihan itse. Tekee vain eetrvarttia! Sinällään tuon toimenpiteen ei pitäisi jännittää, mutta mun tapauksessani mä jännitän - tai ehken nyt sitä toimenpidettä vaan miten tulee käymään. Jos ette tienneet (te ihanat uudet lukijat) nin multa on nenänpäästä otettu luomi pois ja se oli todella stressiaikaa kun tulehtui, mutta jos tuo luomitarina kiinnostaa niin käväisehän tästä lukaisemassa, tosin varoitan että siellä on herkempiä järkyttäviä kuvia.

Nyt ei olla päästy lentämään, kun eräs koira meni ja söi meidän lennokkimme. (no ei nyt ihan siis syönyt mutta ihan riekaleiksi repi) Kerrankin mua on harmittanut tää asia, ku oon niin innolla odottanut et mentäis lennättelemään ni mää saisin tehdä videoita siinä sitten eli tappaa niinku kaks kärpästä yhdellä iskulla. Btw kuvat on otettu meidän edelliseltä lennättelykerralta. Oli pakko pistää toi hassuttelukuvakin jonka isäntä siis otti ihan tahalleen mut koska se on oikeen sopiva tuomaan mun iloa esiin ni lykkään teidänkin piristyksenne. :)

Oon taas Yoursille ihastellu vaatteita, mut oon koettanu olla tilaamatta mutta mä vähän pelkään et toi ihana viitta tulee tilattua. Sit oon siihen kattellu tämmöstä ihanaa toppia (siis haloo Piia, sä aattelet toppeja ja tääl tekee talvi tuloaan!)

Kuten tiedättekin, niin tykkään katsella samalla jotain kun kirjoittelen kirjeitä. No niin oon saanu katsottua sellaiset sarjat kuin Alphas ja Dallas 2012. Molemmat todella mielenkiintoisia, että jään innolla odottamaan seuraavia tuotantokausia.

11 kommenttia:

  1. miten ja kuinka se koira onnistu repimään lennokin? :O

    VastaaPoista
  2. Voi ei - mun on PAKKO saada toi
    viitta! Aiiiivan ihana! :D

    VastaaPoista
  3. Ihana tuo toinen kuva, siinä on meininkiä :)

    VastaaPoista
  4. Minkähän takia mun kommenttini ei näy, vaikka mielestäni kirjauduin??

    Kommentoin vaan, että huomatkaa että tuo viitta on 100% akryylia.

    VastaaPoista
  5. Mä olen varmaan tehnyt ekalla kerralla jotain väärin, kun nyt kommentit tulee ihan normaalisti, eli no problem.

    VastaaPoista
  6. Hippis,
    No kone oli maassa ja koira kävi sen kimppuun, kun aateltiin ettei välttämättä kävisi kun on ihan virrat pois eli ei pidä ääntä. No onneks noita lennokkeja on toki useampi, ni ei se nyt niin haittane. :)

    Touhupossu,
    Mun kaans! :) Huomaa, et siittä on toinenkin värivaihtoehto - muistaakseni tummempi. :)

    BNA,
    Siis tommoset yllättäen otetut kuvat on parhaita, ne välittää sen aidon fiiliksen. Tossa siis "juoksin" isäntää kohden ja se nappas siitä kuvan. Aivan ihana. :) On noita kuvia paljonkin, et yllättäen otettu. :)

    Marjukka,
    En tiedä miksei näy, ku en miekään näe mitään aiempaa viestiäsi. No ehkä joku pieni ongelma vaan, toivottavasti ratkeentuu. :) Ja kyllä, se on 100% akryylia mut se ei haittaa - mulla on tuo neuleliivikin 100% akryyliä ja niin ihanan pehmonen ja lämmin. <3

    VastaaPoista
  7. Voitko valaista, miten tämä olisi yhtään vähemmän anonyymiä kommentointia?

    Olet minusta aivan yhtä huomionkipeä ja tylsä näin nimimerkin takaakin.

    VastaaPoista
  8. AnnaB,
    Kiitos kommentistasi. :)

    VastaaPoista
  9. Oikea ratkaisu hullussa tilanteessa kaikki tämä. Vaikka kieltämättä "hullujen anojen" "hyvää" tarkoittavat kommentit olivat aika koukuttavaa luettavaa nekin; epäuskoisena tuli seurattua ja ihmeteltyä kuinka tyhjää joidenkin oma elämä voikaan olla. (Vai oliko se sitten minun elämäni joka oli tyhjää, tsih? ;) )

    Jopa tapauksessa, täällä yksi armottoman koukussa oleva lukija. :) Olet Pipsa piristävä ja aika hassukin välillä!

    Ps.Näin viime yönä unta(!!!) että se eilinen mystinen juttusi oli hampaiden valkaisu! :D :D :D Näin siis unta blogistais, haha. Ja siis hampaitasi en ole koskaan millään silmällä katsonut, saatika ajatellut että tarvisit valkaisun, mutta semmoisen unen näin.

    VastaaPoista
  10. ..voi ei.. nyt mua harmittaa kun sanoin noista sun maneereistasi.. ei tosiaankaan ollut tarkoitus loukata ja juu olisin voinut jättää kommentoimatta :( eli anteeksi.. tottakai jokaisen pitää olla juuri sellainen kuin on ja olishan se varsin tylsää jos kaikki olisimme samanlaisia.. :)

    VastaaPoista
  11. Heidu,
    Juu, kyllä tää oli paras ratkaisu koska en usko että ihan ilkeilijät haluaa nähdä sen tilin tekemisen vaivan vaikka edelleenhään ihmiset on tuntemattmia. :) Mut kyl tää jotai silti helpottaa. :) Niin, kyllähän jotkut kommentit oli sellaisia et piti itekki sanoa muutaman kerran ääneen et ookko tosissas. :)

    Mä oon luonnonhassu, aina tulee tehtyä jotain hassua. ;) Mut sillä on piristävä vaikutus elämään. :)

    Vai semmosen unen näit. No kyllä mä valkaisun voisin ottaa mut ei oo salaisuudessa siitä kyse. Mut piankos te sen saatte tietää. :)


    J,
    No en minä siun teksteistäsi mitenkään loukkaantunut mutta joskus raivostuttaa nuo huomautukset kun monille tuollaisille en voi mitään. Esim. se "Sano ny" on niin porilainen hokema, ettei oo tosikaan. Varmaan kaikki hokee sitä. Ja kaikille meillä on ne omat juttumme, joka toista saattaa ärsyttää, mie tiiän sen ja uskon et moni muukin. Et enemmän voimia näissäkin vie se, et moni tulee sit paasaamaan miten pitäisi olla. Kyllähän videoinnistakin esim. saisi vaikka kuinkankin hyvän (???) mutta mä haluun silti olla tommonen et voin vetää sen ihan tosta vaan lonkalta. :)

    VastaaPoista