8.10.2012

20000 - How freakin awesome!


Meinasin eilen persiilleni lentää ku lukaisin blogilistallani omaa statiikkaa ja siellä kerrottiin et sulla on 20100 lukijaa viikossa. Siis vautsi! Muistan sen ajan kun lukijoita oli 200 viikossa mutta sillon mä olinkin todella laiska postausten suhteen. Mut siis iiiiisooo halimus ja kiitos vaan teille lukijoilleni *muiskis ja rutistus*

Tekaistiin eilen vihdoinkin se lohikeitto. Onneks tajusin laittaa lohen pakkaseen, ku ois muuten mennyt pilalle.Mut toi kalanhaju muuten, voi luoja miten kamala haju! Mä oon muuten se joka kalaan koskee, miehelle tulee semmonen hyyii kalaa -ilme ku sen tarttis koskee tohon kalanlöllöön. Oonkin tuota sitten naureskellut kun iso mies ei uskalla (no siis kyse ei oo varmastikaan uskaltamisesta mutta eniveis) koskea kalaan.

Olen ollut ahkerana viikonloppuan kun saan lähetettyä peräti kolme paksua (lue: pitkää) kirjettä kirjekavereilleni. Eräälle myös lähtee iso satsi kirjepapereita kun tein tuossa jokin aika sitten pienen inventaarion jäljelläoleviin papereihini ja totesin jo silloin, että kyllä näillä pärjätään vielä kauan. No täytyy katsoa jos jonkun pienen satsin tilaisi itselle joululahjaksi.

Ja nyt on sitten jouduttu ottamaan fleecetakkikin käyttöön, kun aamuisin on jo niin kylmä. Harmi vaan että iltapäivällä sitten pakahdun kuumuuteen tuon kanssa. No vielä mitä, tää pörrötakki on kyllä niin ihana ettei sen käyttö ole mitenkään epämiellyttävää - päinvastoin! Mieskin aina kiusaa tuosta pörrösyydestä. Pörrö-Piia!

Sit mua naurattaa vieläki toi viimeöinen kun mentiin nukkumaan ja mulla alko sen päivänen puheripuli ja käytiin sitten näin hauska keskustelu siinä yön pimeinä tunteina:

Mä: *hölisen niitä näitä*
Mies: Joko me voitas alkaa nukkuu?
Mä: Ei ny viel, mulla on höpötettävää (jatkan samalla miehen selän hivelyä)
Mies: Voisitko sä jo olla hiljaa? (ja tää on silleen naurua pidätellen kysytty, ei mitenkään tylysti)
Mä: Haluutko että mä oon hiljaa, että alan nukkumaan?
Mies: Kyllä!
*kuvittele tähän 20sekunttia hiljaisuutta kunnes kuuluu*
Mä: En mä pysty!!!! (olla siis hiljaa)
Mies: Nauraa

Tuli siis taas todettua, et mä en pysty olemaan hiljaa kun pyydetään olemaan. Eli mitä voimme tästä todeta - no sen että mä todellakin tarvitsen jonkun vaimennusnappulan tai viimestään kaulimesta kalloon kun sänkyyn mennään. *nauraa*

Onkos muuten siellä suunnilla ollut kauheat tulvat näistä vesisateista? Täällä itse Porissa ei taida ihan kunnolla tulvia, mutta muualla Satakunnassa kylläkin. Olihan tuo Kokemäenjokikin melkoisen korkealla mut eipä se tuosta kyllä pahemmin voi enää nousta kunnei sateitakaan ole lähiaikoina tulossa - ellei sitten säätiedostus taas yllättäen muutakin muotoaan.

13 kommenttia:

  1. Meillä on ihan sama :D Tosin mä saan puheripulin AINA iltaisin. Mies jo valittaa, että väsyttää mutta mä vaan höpisen ihan kaikesta. Joskus ku se on jo nukahtanut saatan vielä valittaa et ei voi vielä väsyttää :D

    VastaaPoista
  2. eikö oo vähän nurinkurista et voi laittaa suuhunsa jotain mihin ei voi käsillään koskea?
    muistan koulussa biologian ja kemiantunneilla kyllä oli se vähän huvittavaa kun jouduin käsittelemään ruhoja ja muita kovisten puolesta, vaikka vegetaristi olenkin, enkä siis niitä suuhuni pistäis :D

    VastaaPoista
  3. :D
    ei tääl lahes ainakaan mikää tulvi..

    VastaaPoista
  4. Sammakkotyttö,
    Joo, siis ihan samalla tavalla meilläki. "Hä, sä et voi olla vielä väsynyt" Niin tuttu lause. Mä en tiedä minkä ihmeen piristysruiskeen saan aina iltasin kun ei sit meinaa uni tulla. :)

    Victoria,
    Siis kyllä toi mies nyt kypsää kalaa voi syödä ja koskea mutta sillon kun se on ihan tuoretta, haisevaa ja raakaa, semmosta löllyvää ni sillon tulee kuulemma yökkäysrefleksi. :) Et eri asia niinku raa'an ja paistetun välillä. :)

    Hippis,
    Ai, no siel ei oo vissii käyny toi pilvi sitten? Tääl on koko viikonlopun satanu ni koko paikka lainehtii.

    VastaaPoista
  5. ei niin paljon ku sielä näköjään..pohjanmaallahan ovat pulassa kun torppiin tulee vettä sisälle ihan kunnolla. :( ja eikö ne ole ens vuonna poistamassa valtion korvauksia noille kellä tulee vettä tulvimalla sisään..mikäli kuulin oikein.

    VastaaPoista
  6. Pidä vaan videotkin täällä, on paljon selkeämpää niin. Ja ne jotka eivät videoista välitä niin voivat hyppiä niiden yli :)

    VastaaPoista
  7. Hippis,
    No ei täällä Porissa niin pahasti ku tuolla muualla Satakunnassa. Mut on se silti lähellä, jos tuosta vielä alkaa satamaan. Ai ne viel semmosia poistaa? No ohoh... miten sitten korjata kun tulvat tuhoaa?

    Jutta,
    Juu, videot pysyy täällä. Ne hyppii yli jotka ei tykkää kattoo. :) Ku sitä PLAY -nappulaa pitää kuiteski painaa. ;)

    VastaaPoista
  8. Ajattelin udella, että mistä muuten tilaat kirjepapereita? Itsekin jonkin verran kirjoittelen ja mielelläni aina kuulen uusista varastontäydennyspaikoista. :---D

    VastaaPoista
  9. :--),
    No ihan uusin tilaus on tehty JanetStoreen. Eli ulkomailta tilaan.

    VastaaPoista
  10. Haha.. täällä mies vastaa mun unta odottavaan puheripuliin ryhtymällä äänekkääseen kuorsaamiseen. KYLLÄ.. mokoma nukahtaa kahdessa sekunnissa ja minä saan turista seinille :/

    VastaaPoista
  11. hahaaa pipsa hupanen :D täällä minäkin hirnun teidän iltajutustelulle :D

    VastaaPoista
  12. Jos kala haisee kalalle, niin se on vanhaa! Tuore kala ei haise, siinä on korkeintaan hyvin mieto meren tuoksu, mutta ei missään nimessä kalan.

    VastaaPoista
  13. Anonyymi klo 23.59,
    Nukahtasimpa itekki noin nopsaan. Eiku siin pittää käydä päivän jutut viel jos ois vaik jottai unnohtunu :D

    Anonyymi klo 8.10,
    No et oo ainut. Meil on kyl välil nii huumoripitosta juttuu ton miehen kans. :D

    Anonyymi klo 12.24,
    Juu tiiän enkä tarkottanu et toi meijän kala hais kalalle sillo mut kyl se nahka alkaa roskikses haisee.

    VastaaPoista