15.10.2012

Lukijan toive: Idolini



Isoveljeni on mun idolini.

Hän auttoi mua aina matematiikanlaskuissa kun itse oli ja on edelleen tässä hommassa todella haka!

Veljeni haki mut aina hoidosta ja matka mentiin niinkin mukavasti kun molemmat tykättiin hevosista, ni sain "ratsastaa" aina kotiinpäin hänen olkapäillään.

Veljeni on pysäyttänyt varkaan. Tarina menee niin, että me olimme kaikki kolme (minä, äiti ja veljeni) katsomassa keittiön ikkunasta kun siskoni tulee baarista ja ihan kotioven nurkalla sitä vastaan kävelee joku poika joka nappasee siskoni käsilaukun jolloin veljeni lähtee kiireenvilkkaasti varkaan perään ja löytääkin sen läheisen kaupan takaa penkomasta laukkua (sori varas, ei mitään varastettavaa) - veljeni sai varkaan kiinni ja tämä osottautuukin tutuksi pojaksi. No ei kun poliisit vaan paikalle. Mut tämä oli se hetki, kun minä 5vuotiaana katsoin isoveljeä kuin sankaria.

Veljeni on menestynyt elämässään hyvin.

Veljeni on positiivisuuden perikuva ja nuorempana harmittelinkin kunnen itse ollut samanlainen - No enää ei tarvitse murehtia, nimittäin nykyään olen samanlainen positiivisuuden perikuva ja samanlainen höpöttäjä.

Veljeni on myöskin kaksonen (ehkä se selittää osittain höpötyksen) ja sitten on niinkin hauska juttu, että veljeni synttärit on 8.6. kun taas omani ovat 9.6. - veljeni on vain minua 13vuotta vanhempi.

Veljeni muistuttaa pienellä tavalla (ulkonäöllisesti) Eddie Murphya ja Alexander Stubbia.

9 kommenttia:

  1. Aika söpöä, kun sinulla on veli idolina... Minullakin on kaksi ihan hyvää tyyppiä veljinä, mutta eivät ehkä idoleitani kuitenkaan.
    Onko sinulla vielä muita sisaruksia lisää? Yhdestä siskosta olet ainakin maininnut.

    VastaaPoista
  2. Isoveljet on kyllä hieno juttu.

    Munkin isoveli antoi mulle tukiopetusta matikassa ja se oli siinä aika hyvä! Osas selittää niin että tämäkin blondi ymmärsi.

    Edelleen hän on mulle yleinen tietotoimisto, oli kyse sitten verotuksen kiemuroista tai tuulen vaikutuksesta wc-pöntön vedenpintaan <-- KYLLÄ tähänkin sain vastauksen :D

    VastaaPoista
  3. Oi ei :D Mulle tuli ekana mieleen Big Brother :D Onneksi se oli oikeasti isoveli.

    Hei, kun lämpötila ulkona alkaa laskea, tuli eilen mieleen, ostatko toppapuvut nettikaupoista? Ja mikä on monipuolisin/laadukkain toppavaatteiden osalta? Oma kokoni ei ole ihan yhtä suuri kuin sinulla, mutta mielestäni ainakaan tämän kaupungin vaateliikkeistä ei hyvän näköisiä ja hyvän kokoisia toppiksia saa samassa paketissa!

    Mukavaa illan jatkoa :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi klo 15.06,
    No veli on mulle niin läheinen ja se on saavuttanutkin elämässään aika upeasti kaikenlaista. On mulla isosisko, 16v. vanhempi. :) Enempää ei oo ku isosisko ja -veli. :)

    Unikas,
    On kyllä, vaikka kyllähän mä oisin halunnu et mulla ois suht omaikäinen sisko. Tai et ees ton isosiskon kans ois voinu tehdä nuorempana kaikenlaista, mutta kun ei. :( Ni siksi se veli on idoli kun se teki. :) Mielenkiintoista ois tietää, mahtaako veli lukea blogiani. Oon sille kyl osoitteen sanonu mut...

    Anonyymi klo 20.27,
    Joo, ei nyt sentään BB vaan ihan oikeenelämäni isoveli. :)

    Joo, valitettavasti se lämpötila alkaa laskemaan. Hrrr! Nytkin on villasukat jalassa (äiti teki!) Mut niin siis joo, mä ja toppapuvut ei sovita yhteen - sellaiset ensinnäkin paksuuntaa jo valmiiks paksuu henkilöö joten nou nou nou. Mä käytän villakangastakkeja taikka tota mun ihanaa hupullista duffelia. :) Joten en nyt osaa vastata tuohon laadukaskyselyysi sitten yhtään. Suosittelen kurkkaamaan NetAnttilaa taikka Ellosta, sieltä voi löytyä näitä toppapukuja.

    VastaaPoista
  5. "Veljeni on menestynyt elämässään hyvin." Mikä on mittari, jolla mittaat menestymistä?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi klo 14.42,
    Paksu lompakko XD

    VastaaPoista
  7. hauska toi eddie murphy ja alexander stubb -rinnastus, en oo koskaan tullu ajatelleeks...

    VastaaPoista
  8. Victoria,
    Joo, en mäkää muuten mutta kun kerran näin molemmat telkussa (toinen jossain uutisissa ja toinen elokuvassa) ni tulin miettineeks, et onpas aikalailla veljeni näköinen. :) Siis toki nyt veljeni on ihan valkoihoinen kun Eddiehän on tumma. Mut muutoin siis piirteet samat.

    VastaaPoista
  9. toisaalta pelottavaa ku en oo ite älynny tota, jotenkin oon automaattisesti laittanu ihonvärin perusteella omiin kategorioihinsa :O pitäis ehkä tarkkailla miehiäkin enemmän ulkonäkömielessä.

    VastaaPoista