21.10.2012

Lukijan toive: Lempimusiikki & Elokuvat

Lähde
Lähde
Lähde

MUSIIKKI


Musiikissa mulla ei ole varsinaisesti mitään lempiartistia vaikka tietyistä pidänkin. Kuuntelen enemmänkin musiikkia ja jos tykkään siitä, niin kuuntelen sitä. Monia kappaleita oon löytänyt ihan sillä tavalla kun mieheni tykkää Youtuben kautta kuunnella erilaisia kappaleita, niin joskus oon sieltä bongannut jotain hyviä mitä ei välttämättä ole vielä ollut radiossa.

Tässä kuitenkin artisteja joiden kappaleita mulla on paljon:

- Lady Gaga       
- Petri Nygård
- Pitbull
- Nightwish
- Lindsey Stirling
- Katy Perry
- Laura Närhi
- Chisu
- Anna Abreu
- E-type
- PMMP
- Sash!
- Scooter
- Infernal
- Gigi D'Agostino


ELOKUVAT

Sitten mun lempielokuvat, joita voisin katsoa uudelleen ja uudelleen... Mähän seuraan aika paljonkin elokuvia ja niitä hyviä olisi vaikka millä mitalla mutta koetan pysyä TOP20 rajamailla kuitenkin. :) Ps. Elokuvat eivät ole paremmuusjärjestyksessä vaan ihan sitä mukaan kun muistan.

1. Terminator 2
2. Avatar
3. The Curiuous Case of Benjamin Button
4. Sex And The City 1 ja 2
5. Pretty Woman
6. Thor
7. House Bunny
8. Chronicles of Riddick
9. Little Prinsess
10. Alice in Wonderland
11. Pirates of the Carribean (kaikki)
12. Beethoven
13. Home Alone
14. Back to the Future
15. Gremlins
16. Lion King
17. Neverending Story
18. Predator / Aliens -elokuvat
19. Romeo&Juliet
20. Titanic

Mä näin tuon Terminator 2 kun olin pieni, en muista tarkalleen minkä ikäinen mutta alle 10v. Ja muistan kun eläydyin siihen niin valtavasti kun Arska ihan lopussa sulatti ittensä ja vollotin ja pidin peukkua yllä. Jostain kumman syystä en muista nähneeni ainakaan painajaisia mistään mua jahtaavista terminaattoreista mutta voisin kyllä aatella että JOTAIN painajaista oon nähnyt. Tuosta kesti sitten kauan kunnes katsoin seuraavan kerran, taisin olla silloin jo lähemmäs täysikäinen kun etsin käsiin ja katsoin uudelleen.

Lähde
Lähde
Lähde

5 kommenttia:

  1. Paljon samoja lemppareita kuin minullakin :D Etenkin tuo Thre Chronicles of Riddick on aivan ihana <3 Tiesithän, että se on jatko-osa elokuvalle Pitch Black joka on vielä (minun mielestäni siis) parempi kuin Riddickin kronikat :D Vin Diesel <3
    Ja Thor!!! Ah mitä mieskomeutta :D

    VastaaPoista
  2. Möllikkä,
    Joo, mä oon nähnyt Pitch Blackinkin mut tykkään ite jotenki enemmän tästä kronikasta. Tästähän on vissiin tulossa uus elova, Riddickistä. Ootan innolla! Ja Vin Diesel on ihanan kuolattava!! Ookko muuten nähnyt sitä Tuttisoturi elokuvaa missä Diesel näyttelee, sopii ihan hyvin komediaankin. :) Thor on kuolattava myöskin. :)

    VastaaPoista
  3. Olisi kiva kuulla vähän enemmän siitä, mikä näissä elokuvissa kiinnostaa. Kaikkia en ole nähnyt :) Miten kuvailisit omaa leffamakuasi?

    Te kun olette kovasti leffojen perään, niin oletko ajatellut kokeilla Netflixiä? Siihen saa kuukauden kokeilut ilmaiseksi, ja vuoden loppuun jos on Spotify Premium-tili. Otettiin nyt loppuvuodeksi tuo, ja sieltä löytyy aika kivasti eri sarjoja ja leffoja. Sarjoja ehkä paremmin.

    VastaaPoista
  4. Linnea,
    Vaikee sanoo mikä noissa on kiinnostanu. Leffamakukin n niin laaja mut komedia ja toimintajönnärit suosikkeja. En oo viel toho netflixiin tutustunu,täytyy kattoo...

    VastaaPoista
  5. Oi Lindsey Stirling on aivan mahtava! Mutta ei taida Suomen kamaralla vielä kovin tunnettu olla. Mukavaa, että joku muukin kuin minä, tykkää! ^^

    VastaaPoista