13.10.2012

Lukijan toive: Tärkeimmät valokuvat

Valitettavasti en muista kuvan tapahtumahetkeä, mutta selkeästi isän luona ollaan

Vesipeto iskee!!!
Uimaranta iskän kodin lähettyvillä
Mä olin semmonen, et ku veteen pääsin ni ei sieltä kyl hevillä pois tuoltu

Joku talvi Sulkavalla ja todiste, että kyllä - olen luistellutkin
(mut iskän mukaan aika pian kuvanoton jälkeen olin että mun on kylmä, mä en tykkää jne)

Mie ja Iskä
<3

Tällä kuvalla on niin tärkeä mulle, kun se on kuvattu täällä erään puun
vieressä - vielä tänäkin päivänä kun menen sen ohitse, niin muistan
tuon kuvanottohetken. Joo, oon kyl mutruna tuossa (syytä en osaa sanoa) mutta
erittäin mukava tilanne kuitenkin oli

Mie oikeen pienenä ja kattokaa nyt tota silmää, siinä näkee aika hyvin miten toinen silmä
on vaaleampi kuin toinen. Saman effektin voitte nähdä tässä kuvassa.

Joku joulukuva vuodelta.... ei harmainta aavistustakaan mutta veikkaisin joulua 84-85.

Kuka sä oikee oot? Mää en tykkää susta
Sanoo Piia 2-3v. kun pukki niin epäilyttää

Kiusataan jonkun serkun (?) kanssa siskon sillosta poikaystävää.
Mä oon siis tuo kikkarapää vasemmalla

Mie ja mun pupu

Mitä? Onks mulla ollu tommoset ripset lapsena, kattokaa ny!
Mut synttärisankari se siinä kaataa maitoo tai kermaa hyvin fiinisti ja tarkasti

Synttärisankarin on helppo hymyillä
Ja kattokaa ny noita kikkaroita (voi jeesus sentään!)

Sit ollaankin vähän vanhempana... mitähän mä tässä oon tehnyt ku on tommonen hymy päällä

I wanna be Prima Ballerina (vai miten se ny menikää)

Eka kosketus naisten korkokenkiin (no korollisiin saapikkaisiin)
Ai nii, tää on muuten sitä aikaa kun lukitsin itseni tonne takana olevaan vessaan. En todellakaan muista miten tää tapahtu
mut huoltomieshän se piti paikalle soittaa mut kokoaikana itse olin rauhallinen kun äiti oli melkeinpä hysteerinen.

Vissii vähän väärä asu... enhän mää enkeli oo vaa itte pääpiru. No ehkä tänään mutta tuolloin oltiin niin viattomia.
Joku tarhan joulutarina tai joku....

Haaremi-Piia

Ja eihän tätäkään herraa voi unohtaa <3

21 kommenttia:

  1. ihania noi vanhat valokuvat!
    mullakin oli joskus himalajan kani.

    VastaaPoista
  2. Suloiselta lapselta näytät! :o)

    VastaaPoista
  3. Kuvia teiniajoilta kans! :)

    VastaaPoista
  4. Hippis,
    Kiitti. Mä en ees tiedä minkärotunen kanini oli, iskä sen mulle toi. Ei sitä kyl pystytty montaa viikkoo pitää ku äidille iski allergia. :(

    Anna Vee,
    Kiitti. :)

    Anonyymi klo 16.40,
    Teiniajoilta musta on toooodella vähän kuvia, johtuen ehkä omasta heikosta ittetunnosta. Vihasin kameraa silloin. Lapsena olin linssilude ja niin oon tänäpäivänä, mut teiniajoissa on iso aukko. Muutama teinikuva on tuolla lapsuusajankuvissa.

    http://varikaspipsa.blogspot.fi/2012/02/kerro-se-lapsuuskuvin.html

    VastaaPoista
  5. Ihana tuo kuva missä hymyilet isin sylissä ja isi kattoo sinuu <3.

    Kiva postaus!!

    VastaaPoista
  6. Viisi kuvaa taisi olla sellaista, joita et ole aiemmin julkaissut.

    VastaaPoista
  7. Anselmi,
    Joo, se on ihuna. Pitäs teettää siitä itelle oikee isompi kuva. Seinälle. :)

    Anonyymi klo 18.01,
    Terävä havainto, mutta ei toiveessa sanottu että pitäisi olla julkaisemattomia kuvia. Lapsuuskuvat kuitenkin on mulle todella tärkeitä.

    VastaaPoista
  8. Todella ihania kuvia, etenkin tuo kuva, jossa olet isäsi kanssa :)

    VastaaPoista
  9. Missä vaiheessa sinulla jäi se vesipetovaihe pois, kun ilmeisesti et enää käy juuri ollenkaan uimassa?

    VastaaPoista
  10. Jo-Jo,
    Kiitti. Isukki on mulle niin tärkee, vaikka ollaan harvemmin yhteyksissä. Soon semmonen reissaaja.

    Anonyymi klo 19.20,
    Tapahtumien saatossa on vesipetovaihe tasottunut. Tosin, jos mä nyt veteen pääsen ni en mä sieltä kyl tunnissa pois tuu. Että kyllä se edelleen tuolla sisuksissa uinuu. Uimahalleista en vain jostain syystä tykkää, eikä kyse ole enää mistään sellaisesta etten näin lihavana kehtaisi mennä - oon sen pelon voittanu jo vuosia sitten.

    VastaaPoista
  11. Aivan hirveitä nuo vaatteet noissa ekoissa kuvissa. :D Ja ei siis millään pahalla omissa lapsuus kuvissa olen pukeutunut yhtä kauheisiin,( vaan niin se muoti muuttuu) tai eihän ne silloin kauheita olleet :). Ja tuollainen jättitupsu pipo oli mulla myös.

    Ja söpö lapsi olet ollut, ja tosi hyvin tunnistettavissa. Ulkonäöstä tunnistaisi vaikka ei tietäisi kenen lapsuuskuva olisi kyseessä.

    Tuossa maidon/kerman kaatamis kuvassa näytät aivan nukelta, melkoiset räpsyttimet sulla on ollu.

    -miima

    VastaaPoista
  12. miima,
    Kiitti vaan.... no ei vaiskaa, siis joo ne vaatteet oli sillo kyl jotain järkkyä. Mut kyl mä edelleen voisin tommosta jättitupsupipoa käyttää ja eiks tommosia ollukki täsä joskus? Ainakin oon muistavinani.

    Vai söpö. No se on hyvä, et jossain vaihees elämää ollu semmonen. ;) Ei silti, noiden kikkuroiden kans sillo lapsena ni olin kyl semmonen et kaikki kauheesti kehui, et oon ku nukke. Ja noi räpsyttimet haluun heti itelleni takas. En tajuu mihin ne on kadonnu.

    VastaaPoista
  13. Hei, nyt oli taas joku tarkkasilmäinen anonyymi spotannu hauskan huomion. Sellaisen että ei nuo räpsyttimet kyl oo mun omani, tuossa kuvassa jossa kaadan siis maitoo taikka kermaa.. En tiedä mikä siinä siis just on noin sopivasti et luo sen kuvan et ois tuonpuoleinen ripsi noin pitkä. Ku meillä ei siis ollu viherkasveja kotona (äiti tappo ne aina kaikki) ni se se ei voi olla. Et jäin oikee itekki miettii et mikähän toi onkin ja viel noin sopivassa kohdassa.

    Mut höh, ei oo mulla ollu superpitkii ja paksui ripsii pienenä. No onneks nykyään voi feikata niin helpolla, joten eipä niin väliä. ;)

    On se hyvä kun tällaisiä ikusuusjuttuja tullaan oikomaan 30v. jälkeen. Ku oma äitinikin on siis noista puhunu et omapas sulla upeet ripset lapsena ollu... Joo, tosi upeet, niimpä niin. FAKE IT! :) :) :)

    VastaaPoista
  14. niin,mun mielestä toi sun pupu näytti juurikin himalajanpupulta..eikös sen nenukin ollu musta..sääli,että sun piti siitä nopiaan luopua.. :(
    mun pupun söi vissiin kettu,kun se suuttu meijän kissan tulosta,ja karkas mokoma! mutta oli se vanhakin,mutta silti harmittaa vieläkin.

    VastaaPoista
  15. oot ihan saman näkonen, söötimpi vaan kuvissa ;)
    ja noi ripset, to die for!
    paitsi oikeesti pitkät ja taipuisat ripset (senkin pituset mitä mulla on) on hankalat, maskarat sotkee joka paikkaan ja jos pitää silmälaseja liian lähellä niin osuu niihin.
    luistelu on vihoviimenen asia.

    VastaaPoista
  16. Jep, tuossa ns. ripsikuvassa taitaa ikkunasta ulkoa näkyä sopivasti joku puu tms ja siitä saa sen vaikutelman, että sulla olisi ollut tosi upeat ripset.

    VastaaPoista
  17. Hippis,
    No joo, sellaiselta se kyllä näyttää. On mulla ollu marsukin, siitäkin jouduttiin luopumaan. Voi että, no ymmärrän kyllä et harmittaa!

    Victoria,
    JOo, vauvana ollu söötti. Vanhempana vähän vähemmän söötimpi. ;)

    Ja siis nuo ei oo ripset, siis en tiedä mikä toi juttu tuossa toisen silmän kulmassa on. Mut ei oo mun ripset. Tähän asti mie oon luullu niin ja niin on äitinikin, piti sillekki soittaa et "ei se oo mun ripseni joka lapsikuvissa näkyy" Joo, silmälasit pilaa aika paljon noita ripsijuttuja + mulla on nuo silmät kyl niin herkät et mitään ei taida kannattaa tehdä näille. Ees sitä värjäystä ei suositeltu.

    Anonyymi klo 22.51,
    No vaikea sanoa mikä on, mut ripsi se ei nyt ainakaan ole. :) :) Mut onpa tämäkin asia nyt oikaistu ihan äidillekin. :) Se siis aina noista on vauhkonnu ku on ollu lapsena niin mahtavat ripset. Ööö... niimpä niin. ;)

    VastaaPoista
  18. Mun tyttärellä on just samanlaiset potkuhousut kuin sulla tuossa kuvassa missä oot isäsi kanssa, kirpparilöytöjä :) Oot ollut todella kaunis lapsi.

    VastaaPoista
  19. Anonyymi klo 12.18,
    Kiitoksia. Ai sun tyttärellä on samanlaiset. Vau! Ku ite sais käsiin tommoset, ni vähänkö laittasin kehyksiin ton kuvan kera. :)

    VastaaPoista
  20. Ihania kuvia kaikki!
    Repesin tuon joulupukin kohdalla. Onko sillä naama täynnä...karvaa :D Oot kenties vetäny parrasta?

    -SV-

    VastaaPoista
  21. SV,
    Ohoh, kattos vaa. Oon varmaa vetänytkin, ku on tollee taikka sit on ollu huono pukki. Vaikea sanoa, kunnen muista. Eiku hei, sanoihan äiti ettei se paljoa mitään puhunu et ehkä siks mää kans vierastin sitä ku ei puhunu mitään.

    VastaaPoista