26.10.2012

Lunta tulvillaan, on raikas talvisää


Tulihan se perjantai - mä aloin jo keskiviikkona tuntemaan epätoivoa, että tuleeko se viikonloppu koskaan. Jostain syystä tämä viikko on tuntunut pitkältä. Johtuen kaiketi siitä, että on tullut tehtyä työtä riittävän paljon.

Satoipa se ensilumikin tänne Poriin. Tällaisesta ilmasta tykkään todella paljon, kunnei ole liian kylmä ja voi kaikessa rauhassa nauttia lumesta. Tälläkin hetkellä kun kirjoittelet, niin ulkona sataa lunta ja melkoisen paljonkin.

Postisetä oli tuonut mulle ihanan paketin Lumingerieltä. Sieltä tuli ihanat Valentinan kaarituetut liivit, joihin rakastuin heti kun koetin. Näette näistä myöhemmin paremmat ihkutuskuvat. Muuten, käykäähän ihmeessä osallistumassa Kupista asiaa -blogin blogiarvontaan!

Isäntä tuossa skypetteli mun kanssa ja tuli siihen tulokseen, että tulee tänään todella aikaisin kotiin. Mä ootan niin innoissani, me ollaan oltu niin höpösöpöhömpsöjä tämän viikon ajan (vaikka molemmat ollaankin oltu melko väsyneitä) Vähän kyl jänskättää et miten se pääsee kotiin kun ulkona pyryttää niin reippaasti ja autossamme on alla vielä kesärenkaat, O'ou! Saas nähä uskaltaako sitä ees huomenna lähtee vaihtamaan niitä talvirenkaita.

Sain jo eilen tehtyä teille huomisen videon. Yleisön toiveesta, se on tällä kertaa lyhyempi mutta silti vaan kuvauksen loputtua mulle tuli kauhee tarve alkaa kuvaamaan lisää kun ajatuksia josta halusin puhua, ni tuntui pulppuavan aivojenpinnalle tuon tuosta.


10 kommenttia:

  1. Videoita jaksaa katsoa jos ne on lyhyitä ... elokuvat on erikseen. ;) Sitäpaitsi joskus jos ei ole mitään postattavaa niin voipahan laittaa jonkin videon jonka on joskus kuvannut :) Ainaki itellä tekee tosi usein mieli postata jotain mutta ei oo hirveesti ideaa. Silloin kaivellaan jokin kesken jäänyt postaus esille ja kirjoitetaan se loppuun (tietenkin jos löytyy sellainen).

    VastaaPoista
  2. Yih, tänne eteläänkin tuo inhotus jo ehti. Minun mielestäni riittäisi hyvin, jos lumi sataisi 23.12. ja sulaisi pois 1.1. En siis tykkää yhtään. Onneksi tuolla aurinko paistaa, ja lumet sulaa täyttä vauhtia :)

    Pitää muuten vinkata, kun noista liiveistä on ollut puhetta, että löysin maailman parhaat liivit ihan vahingossa. Merkki oli ennestään tuntematon, Kris Line, ja malli Balconette Pearl Bra. Tällaiset: http://www.brastop.com/SetDetails.aspx?setId=3724

    Todella mukavat päällä :)

    VastaaPoista
  3. Mä ostin kans noi Valentinat ja ne on ihanat! :) Elomin liivit sopii yleensäkin mulle hyvin.

    VastaaPoista
  4. älkääs ny” ihanan valosaa ja kirkasta kun on lunta! Mä tykkään :)!!

    VastaaPoista
  5. Catherin,
    Se on kyl tosi. Mutta kun mie en pysty lyhentämään niitä jos tolleen vapaasti höpöttelen. :) Se vaan oon minä. :)

    Linnea,
    No on lumessa se hyvä puoli, et se kirkastaa ja on muutenkin kaunista. Siitä liukkaudesta ja kylmyydestä en vaa tykkää.

    Kiva kun löysit itsellesi parhaat liivit. Niin mäkin! Noi Elomin Valentinat on ihanat. :)

    SonjaF,
    Ai sulla on kans! Eiks ookki ihanat! Elomin liivit tuntuu sopivan. Nuo olkaimettomat (nudet) on Elomin kans ja aivan ihanat. Ja nyt nää Valentinat on toiset. Pikkulintu kerto että Lumingerieen on tulossa myyntiin Elomilta semmoset kun Sea Breeze - tsekkasin guuglella ni aivan ihastuttavat liivit. :) Ja tää plungemalli tuntuu olevan just ku nakutettu mun rintavärkille. ;)

    Anselmi,
    No en mie. Ihan totta, valosuus ja lumen kauneus on kyllä ihanaa. Liukkuus ja kylmyys ei silleen.

    VastaaPoista
  6. MISSÄ PERJANTAIN PULINAT :(?!?!!? tulin jo innoissani perjantaiseen pipsa-hetkeen, eiii1!

    VastaaPoista
  7. Tykkään lumesta ja pakkasesta mutta tämä "siirtymäkausi" on ahdistava. Juuri kun on tottunut pimeyteen ja hyväksynyt sen niin maa valkenee ja sitten arvotaan pahimmassa tapauksessa tammikuuhun asti, pysyykö lumi maassa vai sulaako. Liukkaus ei myöskään ole kivaa.

    Tulisi 10 senttiä lunta ja koko talven n. 5 astetta pakkasta niin minä tykkäisin.

    -AI

    VastaaPoista
  8. Anonyymi klo 22.34,
    Tulloopi huomenna. :)

    AI,
    Joo! Oon samaa mieltä, tuo määrä on just sopiva. :) Liukkaus ei todellakaan ole kiva, aina saa pelätä et ku kaatuu et pysyykö paikat ehjänä. Tähän mennessä on, joten toivotaan et jatkossakin. :)

    VastaaPoista
  9. Joko olet ottanut talvikengät ja talvitakin esille?

    VastaaPoista
  10. Anonyymi klo 9.33,
    En oo vielä ottanut. Pörrötakilla pärjää vielä.

    VastaaPoista