31.10.2012

Se mikä on mun, ON MUN! (saletisti vähän uusintaotosta karaokevideosta)

    

Sain tuossa hetki sitten kommenttia eräältä lukijalta, joka oli spotannut Tuubista mun laululurituksia videoni - vaan eipä ollukkaa minun lataamani. Murrr! Että jos käyttäjä lukee blogiani, ni vois ystävällisesti poistaa sen lataamansa videoni sillä hänellä ei ole tekijäoikeuksia kyseiseen videoon.

Ja tässä vielä alkuperäinen video kaikille, jotka niin tykkäävät sitä katsoa. Suosittelen kyllä niitä korvatulppia! ;) Eipä tartte alkaa kenenkää tekemään mitää uudelleelevityksiä - kaikki videot löytyy täältä blogista kyllä, joten vähän sitä salapoliisityötä kun tekkee ni löytyy kyllä.

Ps. Kyseinen video on huumorilla tehty. Mulla ei ole lauluääntä mutta multa löytyy onneks huumoria ja osaan nauraa itselleni. Kokeilkaapa tekin joskus, voitte yllättyä! :)

11 kommenttia:

  1. Pipsaaaaa, nakkasinpa sulle haaasteeen, käy vilkasee mun blogista ;)

    VastaaPoista
  2. kaikki mitä laitat nettiin jää nettiin

    VastaaPoista
  3. Jenni K,
    Kiitoksia, pitää koettaa tehdä. :)

    Anonyymi klo 21.59,
    Niin jääkin, ei se mua haittaa mutta se että ilman lupaa ladataan mun tekemä video tuubiin - varsinkin kun alkuperäinenkin löytyy sieltä.

    VastaaPoista
  4. Joskus olet kyllä sanonut, että sulla on hyvä lauluääni ja nyt sitä ei sitten olekaan.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi klo 22.47,
    Hmmm... en kyllä muista väittämää, mutta jos oon sanonut niin varmasti vitsillä sillä mun ääneni ei oo hyvä. Mulla ei oo niin hullua kuvitelmaa ittestäni ja äänestäni, et "mä oon superihku megastaralaulaja" :)

    Ehkä muistat tuon väärinpäin, nimittäin mulle on pariin otteeseen sanottu et mulla ois hyvä lauluääni ja pitäs pyrkii idolssiin. Tosin otin sen silloinkin jo ihan vitsinä.

    VastaaPoista
  6. Et oo tosissas??

    VastaaPoista
  7. Anonyymi klo 23.09,
    Vaikea sanoa?

    VastaaPoista
  8. mä en tajua miks kukaan haluaa tehdä itsestään julkista naurun ja pilkan kohdetta.. jotain itsekunnioitusta pitäs ihmisellä olla!

    VastaaPoista
  9. Ymmärrän, että sulla on huumorintajua ja pokkaa tehdä itsestäsi huumoria.. Ongelma on vain siinä, että jostain syystä tänne kotistudioon ei välity se huumori, vaan tulee fiilis että olet pikemminkin hyvin tosissasi.

    Sinänsä tuo sanoma on ihan hyvä. Moni voisi olla enemmän oma itsensä.

    VastaaPoista
  10. Ihan parasta, Pipsa! :-D Tuo biisivalinta oli niin nappi sulle, kun saat jatkuvasti jaskamyrskyjä niskaasi. Piristi iltaani - ja nimenomaan pitäen videota vastavetona haukkujillesi. Pidä toi!
    AnnaAno

    VastaaPoista
  11. Järkyttävää!!!

    VastaaPoista