18.10.2012

Tiiättekö sen tunteen, kun sydän meinaa pompata rinnasta ulos ku on niin onnellinen?

Piia lähettää nääääääin paljon halauksia

Siis apua! Tänään on jo keskiviikko! Miten onkaan viikko mennyt nopeasti, kohta on taas viikonloppu. Saiskohan tänä lauantaina olla päivän yksikseen? Ja jokohan nyt ois pilveetön taivas, että vois pakata termariin kaakaoo ja mennä kattelee niitä tähtii?

oon tullu siihen tulokseen, et mä myyn tuon mun kukkaismekkoni. Oon sitä nyt pyöritelly käsissäni ja miettinyt, et pidänkö vai myynkö. Ja mähän myyn! Tarttis tuolta Yoursista pikkuhiljaa tilailla jottain, oon tehnyt itelleni listaa mistä tykkään ja se eläinkuviollinen paitakin on ostolistalla. Mä haluun sen takas!

Jahka tuo palkka saapuu tililleni, ni aion mennä ja ostaa jonkun uuden hajuveden - mun Magnetismi sanoo ittes ihan piakotellen irti eli loppuu... On se kyllä aika kauan kestänytkin vaikka joka päivä käyttänyt. Tosin nykyään haju ei oo ihan täysin mun mieleeni, et tykkään enemmän tuosta Diorin hajusta, jonka mieheni mulle toi Itävallan reissultansa. Mut mä oon tämmönen hamsteri, et kun ostan/saan jotain oikke ihanaa, ni en sit kulumallakaa sitä haluais käyttää - en tiedä mistä moinen. Ku sitähän pitäs ilolla vaa alkaa kuluttamaan. Eihän siinä muuten oo järkee!?

Mut siis mä oon niin ilonen ja onnellinen, et tekis mieli karjuu se koko maailmalle. No siinä vois kyllä olla tekemistä, mut ehkä tää alue missä asustelen, ni kuulisi sen.

Muistatteko tuon Axe Anarchy for Her -dödön? Mä ainaki muistan ku se tököttää mun pöydälläni ja mä en voi ees käyttää sitä. En ainakaan kainaloihin. :( Oon ihan murrr asiasta, mutta onneks sitä voi käyttää toisellakin tyylillä. Just sillä miten ne miehetkin aina mainoksissa laittaa tota dödöö itteensä. Jostain siis kumman syystä mun kainalot ei tykkää sit yhtään tosta dödöstä, en tiedä mikä on mutta kainalot on kun tulessa sen jälkeen. Joten tuon käyttö on jäänyt vähäiselle.

24 kommenttia:

  1. siis tänäänhän on torstai, sinulla on ajastukset persiillään :D

    VastaaPoista
  2. Eiks tänää oo torstai? Ja sun kannattas käyttää jotain sukkahousuja tai legginssejä, niin sun jalat ei näyttäs nooiiin isolle.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi klo 13.29,
    Teksti on kirjoitettu eilen, keskiviikkona. :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi klo 13.33,
    Kiitoksia vinkistä.

    VastaaPoista
  5. muistan ehkä etäisesti sen tunteen... mut kun esseet ja esitelmät kasaantuu (kaikki samalla viikolla, tasan kaks viikkoa aikaa tehdä ne) niin ei kyllä tunnu siltä.
    niin oliks se miss dioria? yks mitä oon miettiny ite kans kunhan se palkkapäivä nyt tulis ;)

    VastaaPoista
  6. Voi harmi ettei axe sulle sovi. Mie oon käyttäny sitä joka päivä ja tykkään niin vallan paljon.

    VastaaPoista
  7. Mulla käy samalla tapaa ylipäätänsä kaikkien spray deodoranttien kanssa, että kainalot on tulessa. Sen takia en ole moneen vuoteen uskaltanut käyttää ollenkaan sellaisia :/ Meillä tuolla ukollakin kävi joskus aikoinaan Axen kanssa samoin ja sen jälkeen ei ole Axea käyttänyt.

    VastaaPoista
  8. Minä en ole ikinä osannut käyttää hajuvesiä :/ Saan niistä vain pään kipeäksi, jos erehdyn laittamaan. Harmi, kun periaatteessa monet tuoksuvat ihanalta, mutta en vaan voi itsellä käyttää. Dödönkin pitää mulla jotain suht neutraalia, esim. perus-dovea.

    Tää kysymys ei liity mitenkään tähän postaukseen, mutta kysynpä kuitenkin. Oletkos Pipsa koskaan kokeillut Zumbaa? :) Yhtäkkiä vaan eilen tuli zumbatunnilla tällainen mieleen, kun tuosta tulee aina niin positiivinen fiilis! Voisit tykätä lajista.

    VastaaPoista
  9. Victoria,
    Miss Dioria on tuo uusin hajuvesi jonka mieheltä sain, kyllä. :) Ku vaa sais ittes käyttämään. :) Ja hei, muista että aina tuon rumban jälkeen helpottaa. :) Eli nyt vaa iso tsemppaus näille hommille! :)

    Anselmi,
    Joo, ei sovi ei. Mut sen verran piti testata, et miehen dödö ei aiheuta mitään kirvelyä. Et ehkä se on toi sumutepullo ja jos siinä on jotain erilaisia aineksia ku itte dödöpönikässä. No onneks tota voi suihkii niinku hajuvettä. :)

    Emma,
    Joo, mä kans veikkaan et toi Spray tekee sen. Koska kokeilin miehen sellaista tavallista dödöaxea ni ei mitään oiretta. Et oisko noissa sprayssa kenties enemmän alkoholia tai jotai muuta ainetta, mitä noissa dödöissä ei oo?

    Anonyymi klo 15.14,
    Mulla on muuten sama juttu, et tulee pää kipeeks. Sikspä täytyyki testata ja kattoo, et mitkä ei semmosta aiheuta. :) Mut kantsii silti kokeilla, jos se vaa tarttee sen tietyn tuoksun joka ei laukaise sitä särkyä. Et voisko se olla hajun voimakkuus, sellainen ainakin mulla siis aiheuttaa.

    Oon mä Zumbaa kokeillu kotosalla, mutten ryhmänä koska jostain syystä en tykkää mennä ryhmäliikuntoihin. Oon tämmönen yksisteen liikkuva, vaikka nautin kyl seurata mut ei tolleen ryhmärämänä. :) Mut lajina kyllä hyvä, en kiellä! :)

    VastaaPoista
  10. Minäkin ajattelin mennä lauantaina ostamaan jotakin hajuvettä. Viime lauantaina ostin farkut, alusvaatteita ja sukkia. Pieni palkka menee yleensä melkein kaikki omiin juttuihin, mutta onneksi mies elättää...

    VastaaPoista
  11. Heips!

    Miksihän olemme tällaisia hamstereita, että emme "raaski" käyttää esim. hajuvesiä. Sitten ne menevät vanhaksi :( Pitäis heti alkaa käyttää sitä ihaninta hajuvettä, eikä säästellä...juhlatilaisuuksia on niin vähän, että jos sellaisiin säästää, niin varmasti suurin osa hajuvedestä menee vanhaksi.

    - Itselläni mieluisin tuoksu on tällä hetkellä Burberryn Summer! Ja aikon käyttää talvellakin. Ei aiheuta mitään oireita, jotkut tuoksut tai niissä olevat aineosat tekevät päänsärkyä, aivastelua. Jokaisella voi olla omat "herkistys"aineosat!

    VastaaPoista
  12. Marc Jacobsin tuoksut on mun suosikkeja, olen käyttänyt ihan arjet pyhät. Suosittelen :)

    VastaaPoista
  13. Voi harmi Axen vaikutusta... Mulle on käynyt ihan samoin spraydödön kanssa, ja kaiken huipuksi se oli jotain minkä piti olla superystävällistä iholle ja hajutonta ja Allergia- ja astmaliiton suosittelemaa ja vaikka mitä. Ihmettelin että miksi ihmeessä kainalot on kuin tulessa, ennen kuin tajusin missä vika. Auts! Lorellassa on aina pukuhuoneissa tuota dödöä, pitää muistuttaa itselle että et sitten laita tuota, jos et halua kuljeskella kaupungilla viehkosti kainaloita raapien.

    Axella on kyllä hauskimmat mainokset :)

    VastaaPoista
  14. Anonyymi klo 19.20,
    Täytyy muuten ite kokeilla tuota Burberrya, sitä on mulle joskus suositeltukin mutten muista mikä just sen tuoksun nimi oli. Mut Burberryn kuitenkin.

    Ja oot ihan oikeessa, pitää käyttää ettei vanhene. Kuinkahan kauan yleensä mahtaa hajuvedet kestää? Ku niissähän on alkoholia, niin ajattelisin että kyllä varmaan muutaman vuoden?

    Anonyymi klo 21.39,
    Täytyypä tuoksutella, kun seuraavan kerran menen tuonne Sokokselle. :)

    Linnea,
    Joo, se on kyl harmi ku tuoksu muuten on kiva. Mut oon sit spreijannu sitä kropalle niinku hajuvettä. Toimii noinkin. :) Olipas sulla aika ikävä reaktio ja kun vielä piti olla tuon liiton suosittelema. Mut oot oikeessa, Axen mainokset on parhaimpia - ainakin se kun enkelit tippuu taivaasta.

    VastaaPoista
  15. Kun hajuvesi vanhenee, tuoksu haalistuu ja jopa muuttuu. Jotkut hajuvedet vaihtavat väriäkin ikääntyessään...Vähän vaihtelee tuo kesto. Riippuu vähän siitäkin, kuinka kauan se on jo seissyt kaupan hyllyssä ennen ostamista. Kannattais säilyttää hajuvesiä mahdollisimman viileässä paikassa.
    Hajuvesi saattaa säilyä hyvässä lykyssä pari vuotta?

    VastaaPoista
  16. Anonyymi klo 22.14,
    Kiitoksia tästä tiedosta, täytyy tosiaan alkaa käyttämään noita. Ja saahan niitä aina uusia, kun loppuvat - ehkei nyt ihan samaa mutta uutta kuitenkin. :)

    Kummankohan ottaisi käyttöön Hugon vaiko Diorin?

    VastaaPoista
  17. Avattu hajuvesi säilyy 1,5 vuotta ja avaamaton 3-5 vuotta.

    VastaaPoista
  18. Mulla on kyllä käytössä vuosiakin vanhoja hajuvesiä, vanhin varmaan 9-vuotias... Ja ihan hyvältä tuoksuu edelleen. Hajuvedet on pääasiassa alkoholia, siis suurimmalta osin, joten kyllä ne säilyy. Näkeehän sen itse väristä tai haistaa tuoksusta, onko vielä käyttökelpoista, joten tuskin mihinkään tarkkoihin rajoihin kannattaa luottaa. Itse säilytän tuoksuni pimeässä kaapissa, valossa ne vanhentuvat nopeammin.

    VastaaPoista
  19. Sitä deodoranttia kannattaa kokeilla suihkuttaa kainaloon hieman kauempaa. Itsellä oli aikoinaan sama vaiva kaikkien Axe-deodoranttien kanssa, mutta sitten kun rupesin hieman etäisyyttä pulloon pitämään, ongelma helpotti ja niitä pystyi jopa ruveta käyttämään D:

    VastaaPoista
  20. Anonyymi klo 23.24,
    Kiitoksia tiedosta. :)

    Anna Vee,
    Niin, kyllähän miekin saatan syödä parikin päivää vanhaa jugurttia koska ei ne YLEENSÄ mee nin nopsaan huonoks. Mut kyl sen haistaa ja näkee, jos on vanhaa. :) Mulla kans muuten kaapisa, ei toi ny pimee oo mut ei sinne kyl auringonvalo pääse. :)

    Anonyymi klo 21.10,
    Kiitti, mä kokeilin tuota ni sama kirvely kyl tuli mut jonkin verran lievempänä. Et vois kokeilla tuon kans, et jos se sit siitä rauhottus. Ku sillee kunnolla, läheltä laitettuna ni kutisi eikä ollu kiva. Piti pestä.

    VastaaPoista
  21. Spray-deodoranttihan voi ärsyttää ihoa ihan vain siksi että se suihke tulee aika paineella iholle... Se on siis ihan mekaanista ärsytystä. Sama aine iholle siveltynä tuskin ärsyttäisi...

    Itse käytän kyllä dödöt mieluummin iholle siveltävinä versioina juurikin tästä syystä :)

    Anniina

    VastaaPoista
  22. Anniina,
    Niin, toi on varmaan se juttu. Kokeilin kyllä silleen kauempaa sitä sumutusta, et kyl se sieltä kauempaakin sumutettuna viel kirvelee muttei niin paljoa.

    Mäkin kyl käytän siis normaalisti niitä siveltäviä dödöjä. Ja mun mielestä ne kestääki kauemmin. :)

    VastaaPoista
  23. Hei.

    Mainitsit että tilaat Yours nettisaitista UKsta. Voitko vähän kertoa siitä enemmän miten onnistuu tilaaminen Suomeen, entä palauttaminen? Täytyykö maksaa luottokortilla vai ennakkomaksulla vai miten? Hakusessa olisi duffeli ja kyseisestä kaupasta ois täydellinen.. mutten ymmärrä yhtään mitään englanniksi..

    VastaaPoista
  24. Anonyymi klo 17.27,
    Heippa!

    Jep, Yoursilta tosiaan tilailen. Palauttamista en suosittele, vaan myy jossain kirppiksellä pois. Näin olen itse tehnyt. Itse oon maksanut PayPalin kautta eli luottokortilla. Että tietenkin ennakkoon pitää maksaa.

    Täytyisi varmaankin tehdä ohjeet tuohon tilaamiseen joku kerta. :)

    VastaaPoista