6.10.2012

Vaate-esittelyissä: Yoursin värikäs mekko sekä kukkaismekko





Tässä näette miten paljon se kiristysnauhojen laittaminen tekee. Kukkaismekosta sellaiset siis puuttui kuvaushetkellä kun oltiin unohdettu laittaa. Kumpikin mekko on UK30-32 kokoa eli mulle isot (tai jos nyt sattumoisin tykkää teltoista, niin mikä ettei) Molemmat mekot on sisarmekkoja tälle keltaiselle täydellisyydelle joka muuten on kokoa UK26-28. Ja kaikki kolme on ostettu Yoursilta.

Kumpi näistä kahdesta uutuudesta on sinun suosikkisi?

Entäpä näistä kolmesta "sisaruksesta"?

16 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi värikäs mekko on ehkä jotenkin kivempi. Sopii ainakin sulle paremmin :)

    Vierailen ensimmäistä kertaa nyt täällä blogissasi ja oikein kivalta blogilta vaikuttaa :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi klo 14.43,
    Ja mä kun tilatessa vielä epäröin tuon värikkään ostoa, ku aattelin et oisko se sitten liian tommonen levoton. :) Kukkaismekossa taas tuo on pielessä, kun on niin teltta tuossa mutta ne kiristysnauhat helpottaa paljon sitäkin. :) Ja tervetuloa blogia lukemaan. :)

    VastaaPoista
  3. moikkelis!
    mä en jostain kumman syystä tykännyt tosta ekasta mustavalkoisesta mekosta. oisko syy sitten siinä,että liian pienet kukkaset tekee siitä jotenkin levottoman? ja jotenkin navettamekkomainen.anteeksi.
    mutta toi viimenen istuu kyllä nyt hyvin,ja on pirteän värinen.
    kaikkein paras on tosiaan se keltanen mekko,todella kaunis.

    VastaaPoista
  4. Hippis,
    Moikkelis! Mä oon kans alkanu miettii et toi kukkaismekko ei taida sittenkään olla ihan mua. Mulle vissii sopii paremmin tommoset räväkänväriset vaatteet. :) Voipi olla, että myyn tuon pois. Mä melkee sanosin et keltainen ja tää värikäs tappelee keskenään ykkösen paikasta. :)

    VastaaPoista
  5. Oi hieno uus banneri! :)

    En pysty katsoon videoita kun netti lagaa mut tykkään enemmän tosta pinkistä mekosta, mitä nyt kuvaa nään tosta. Näyttää hyvältä! :) + Pinkki on mun lempiväri ;D

    VastaaPoista
  6. Marikamaria,
    Kiitti, innostuin vähän tekee. Oisin muokannu tämän enemmän punasempaan mutta koska blogger ei suostu jostain kumman syystä vaihtamaan noita muiden alueiden värejä, ni pysytään sitten violetista -ainakin hetken aikaa-.

    Joo, toi värikäs mekko on aika kiva. Jotenkin tuntuu et mulle passaa hyvin tommoset värikkäät vaatteet. :)

    VastaaPoista
  7. oi kun kiva tuo kuva ja blogin otsikko!

    VastaaPoista
  8. aivan upee sun päällä, en ihmettele että rakastat noita mekkoja niin paljon! goegeous!

    VastaaPoista
  9. Hippis,
    Eiks ookki kiva. :) Vähän teki mieli piristää. Harmi et blogger ei muuten ollu kanssani samaa mieltä. :(

    Victoria,
    Kiitti, nuo mekot on kyl ihania. Toivonkin et niitä tulis Yoursille vielä lisää.

    VastaaPoista
  10. isolle ihmiselle sopii mielestäni enemmän isot printit vaatteissa.. jotenki hassun näköinen toi eka hame.. mutta toi toinen on niiiiin ihana ja se keltainen myös :)

    VastaaPoista
  11. Värikkäämpi on parempi! Edellisiin videoihin viitaten, miten olis ammattina vaatekaupan myyjä? Siinä varmaan sais höpöttää. :o)

    VastaaPoista
  12. Anonyymi klo 21.39,
    Niin, voisin kyllä kuvitella et tommoset sopis paremmin kuin jotkut pikkuiset.

    Anna Vee,
    Kiitti. Vai vaatekaupan myyjä, se ois kyllä. Harmi et tääl niin harvoin on tuonpuolen hommia avoinna. :(

    VastaaPoista
  13. Hei!

    Tuo keltainen mekko on aivan ihana. Mäkin haluun sellaisen. Se sopii sulle myös aivan loistavastti. Ihan sulle tehty.

    Mutta puhutaan vähän noista mitkä nyt oli esittelyssä. By the way nää esittely videot on tooooosiiii kivoja. Näkee sen vaatteen joka puolelta ja vielä sun päällä. Näitä lisää.

    Niin noista mekoista. Tuo värikä on ehdottoman varman varmasti parempi. Mä itse tykkään juuri tuollaisista isoista kuvioista (kuten myös se keltainen). Itse henkilökohtaisesti en tykkää tuollaisista pienistä kukista. Tänä kesänäkin esim Lindexillä pluskoon mallistossa oli niitä todella paljon. Eipä tarvinnut rahoja sihen puljuun laittaa. Mutta joo, mulle tulee myös tuollaisesta kuvioinnista mieleen joku mamma tms.

    Eksyin sitten tuonne yoursin sivuillekin, mutta nyt ne mekot oli melko talvisen oloisia. Ja myös tällä hetkellä budjetti ei oikein anna myöten tilailla/ostella mitään. Ehkä tilanne muuttuu, ku valmistun joulukuussa ja pääsen oikeiisiin töihin.

    Nyt siis ihastelen näitä vaatteita vaan sun päällä ja mietin miten sopis mulle.

    Ja sori jos on kirjoitusvirheitä. Istun bussissa eikä toi bussikuski yhtään ajattele sitä, että mä täällä yritän kommentoida Pipsan blogia, vaan ajelee miten itesään huvittaa.

    Niin ja kiitos tästä blogista. Tää on ihan loistava! Lisää vaan höpötysvideoita. Tuntuu, että ne loppuu kesken. =)

    VastaaPoista
  14. Anna =),
    Mä en oo ihan varma, onks tota keltasta enää Yoursilla myynnissä mut kantsii kurkata, jos vaikka ois. :)

    Esittelyvideot oli nyt valitettavasti tässä. :) Mut kyl niitä tulee sitten kun vaatteitakin tulee ostettua. Mut sitä mä näillä aina ajankin takaa, et sen vaatteen näkee mun päällä ja joka puolelta. :) Vaikka toi pyörähdys näyttääkin aika hassulta toisinaan. :)

    Olen samaa mieltä, värikäs ja keltainen on paljon paremmat kuin tuo kukkainen. Pitäs vissii myydä se mut ehkä mä ootan ens kevättä ja koetan sit sillon. :) Ja onneks noi muokkaukset pystyy ottamaan pois, jos uus omistaja niin haluaa. :)

    Kyllä siellä Yoursilla on niitä kesäisiäkin, ne on varmaan siellä Alen puolella. Eli rohkeasti lähde vaan kokeilemaan ja jos osaat kuvankäsittelyä ni eiku vaa saksimaan ja liittämään yhteen. :) Ja onneks olkoo muuten valmistumista!!! Vaikka se nyt vasta joulukuussa onkin, mut heeeei eihän sinne oo ku.... pari kuukautta!!!! :)

    Mulla on muuten sama ongelma kun koetan bussissa kirjottaa. Tulee aina kirjotusvirheitä. :) Jotkut kuskit kyl osaa ajaa hyvin tasasesti. :) Höpötystä tulee sit taas ens viikonlopuksi. :)

    VastaaPoista
  15. Moi, uusi lukija täällä. Mun mielestä värikäs mekko on paras, parempi kuin se keltainenkin, josta itse tykkäät.

    Itse sain pukeutumisneuvojalta kauan sitten kullanarvoisen neuvon: Ajattele aina mittasuhteita. Mitä isompi on oma kokosi, sitä isompia saavat olla kuviot, koristetikkaukset, napit, korut jne. Iso ei tarkoita vain painoa, vaan hoikallakin pitkällä ihmisellä pikkukukkaset ja pienet sirot korut eivät ole parhaat. Sama muuten koskee silmälaseja; niiden kanssa pähkäilit jossain postauksessa. En tiedä mihin päädyit, mutta moni sanoi niiden jykevien lasien sopivan sinulle. Olen samaa mieltä.

    Vartalon mallista: sinulla on yläosa alaosaa kapeampi ja vyötärö löytyy, olet siis päärynä. Niin muuten minäkin. Tykkään korostaa vyötäröä vöillä ja vaatteiden leikkauksilla. Käytän isoja korvakoruja, kiinnittävät katseen ylös. Vältän huomiotaherättäviä sormuksia, koska kädet heiluvat leveiden lanteiden lähellä. Paidoista parhaat ovat vajaamittaisilla hihoilla ja " leventävät" jutut olkapäillä, esim. rypytykset. Jopa olkatoppauksia, hui :-)

    Olisi kiva nähdä kokeiluja näiden vinkkien pohjalta. Hyvää ja värikästä syksyä!

    VastaaPoista
  16. sopii kuin valettu!!!

    VastaaPoista