31.10.2012

Vuoden se nuha pysyikin poissa... katsotaas kauanko seuraavaks!


Kuten jo viime postauksessa totesin, että nyt se nuhakuumepöpömörkönen (huh mikä sanahirviö) taltutti meikäläisenkin. Koko sunnuntain ja osittain vielä maanantainkin toivoin, että tää olisi mennyt vuorokaudessa ohitse mutta ei - tuntuu vain pahenevan. Kaikista inhottavimman tästä tekee tuo kamala päänsärky, joka kyllä helpottaa pillerillä ja torkkumisella. Mut on tästä jotain kivaakin, nimittäin se että isäntä hoivailee mua <3 Se on tuonu mulle lämmintä teetä/hunajamehua ja pitänyt seuraa - se on jopa suostunut katsomaan mun kanssa muutamia tv-sarjoja joita tiedän sen inhoavan. Musta tuo on jotain niin ihanaa. <3

Pitäisi muutamat postipaketit laittaa valmiiksi mutta ajattelin tehdä sen seuraavana aamuna, kun vointi on silloin parempi. Mitä myöhemmäksi iltaa mennään, sitä huonommaksi oloni tulee.

Mut hei, jotain iloisempaakin asiaa! Tilasin Lumingeriesta itselleni urheiluliivit, Enellit itseasiassa. Olen ollut niistä nyt tämän päivän todella iloinen kun vihdoinkin näihin megadaisuihin löytyi hyvät - olen aiemminkin testaillut mutta aina on joku ollut pielessä. Nyt sitten odotellaan vaan parannusta ja että tuo pääkallokeli lähtis pois. Mut noista Enelleistä ja mun löytämistä täydellistäkin täydellisimmistä kaariliiveistä on tulossa oma postauksensa, jahka jaksan keskittyä niihin kunnolla (eikä vain näin pätkitellen pitkin päivää)

Meillä ei tosiaankaan oo enää lunta, lumi on sulanut pois. Pikkuisen harmittaa kun on nastat kulumassa ja kuluttamassa tienpintaa, mutta ei niitä kannata poiskaan vaihtaa. Tämän takia täällä etelässä on mun mielestä vähän arpapeliä tuo renkaidenvaihto.

Oon tässä pohdiskellut vaikka mitä kivaa teidän lukijoiden päänmenoks. Niitä alkaa tipahtelemaan blogiin pitkin marraskuuta. Itse jänskäilen et mitä kaikkea mä oikeesti teille keksin, kun ajatuksia on paljon sellaisessa lähtökuopassa. Mutta teidän ilahduttaminen on pääasiana siinä. <3

6 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista sinulle!
    Nyt on se aika vuodesta kun tuntuu helposti tarttuvan kaikki ja flunssat on sitkeässä. Inkivääritee on muuten hyvä keino lenssuun.
    Ootko koko päivän ollut vain sisällä parantelemassa itseäs? Mä en itse esim. ymmärrä ihmisiä jotka kipeenä käy töissä tartuttamassa muita...

    Tellu

    VastaaPoista
  2. Tellu,
    Jouduin raahautuu lääkäriin mut nyt aion kyl olla vaa sisällä. Se on kyllä ikävää, et mennää töihin kipeenä ja tartutetaan muut. Mut oon ymmärtänyt et joidenkin on yksinkertaisesti ollu pakko mennä.

    Mulle n muuten vinkattu joskus tota inkivääriteetä. Pitää kokeilla, kiitti. :)

    VastaaPoista
  3. http://www.satakunnankansa.fi/Kotimaa/1194704292644/artikkeli/paljas+asfaltti+ei+pilaa+talvirenkaita.html

    Kaikkien kannattaisi päivittää tuo yleinen harhaluulo talvirenkaista äkkiä... Ettei sen takia kukaan enää lykkää renkaiden vaihtoa näin syystalvella!!!

    Eli älkäämme levitelkö yleisesti uskottuja harhaluuloja enää :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi klo 18.48,
    Hmmm... mitenköhän multa on tuo mennyt ohitse mut kiitoksia kun vinkkasit. Tyhmää kun kaikki vauhkoaa tosiaan tuosta, et nyt menee nastat huonoksi asfaltilla kun asia ei kerran näin ole.

    VastaaPoista
  5. sun videosi on uudelleenladattu youtubessa http://youtu.be/ivqE95nlDqM kantsis vissii ilmoittaa siitä tonne youtubeen ettei oo sun lataama.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi klo 21.08,
    Kiitti ilmoituksesta, pitää kattoo mitä ton kanssa tekee. Miksiköhän ovat tuollaisen tehneet, kun alkuperäinenkin löytyy? No tuohon tuskin saan koskaan vastausta.

    VastaaPoista