9.11.2012

Aina kun pitäisi keksiä joku hyvä otsikko, ni aivot ei suostu yhteistyöhön


Aivan ihanaa, kun on taas perjantai ja vielä aurinkoinen sellainen! Piristi heti mieltä ja pistinkin oikeen hauskuudeksi koko valokuvauksen, kun piti tuossa vähän kuvailla nenäpäivän nenua ni aloin tosiaan hulluuttelemaan kesken kuvauksen ja niitä kuvia voitte ihmettellä tässä postauksessa. Mä tykkään, kun voi iästä huolimatta vetää överiks aina sillotällö.

Meillä on taas leffailtakin isännän kans, mut tällä kertaa meillä ei ole periaatteessa sellaista herkkua mitä se herkkuna ehkä ajattelette mutta jotain hyvää kuitenkin tehdään - nimittäin hedelmäsalaattia! Namskis!

Käväisin tänään pikaisesti kaupungillakin töiden jälkeen, hain tuon Nenäpäivän nenunkin ja hetken aikaa mietein oisko menny ostamaan uutta Colormaskia mutta päätin jättää sen ensi viikkoon kun sillon taas kaupungille menen ja nyt ei oo niin kiirusta, kun juuri eilen värjäsin taas hiukseni Currylla. Oon kyllä niin tyytyväinen tukkaani <3 Kovasti tekisi mieli mennä katkomaan vähän tuota toista puolta mutta nyt täytyy tuollaiset jättää pois sillä haluan kasvattaa hiukset pitkiksi! Katsotaan sitä köykäsempää tukkamallia taas kesällä.



Bussissa muuten eräs pikkupoika alkoi lallattelemaan jotain punapäistä, kun mä astuin bussiin. Ei, en tuosta todellakaan ottanut nokkiini vaan meinasin purskahtaa nauruun. Loppumatkan nukuinkin bussissa. Noin siinä käy aina, kun ei ole mitään mielenkiintoista tekemistä ja kun nuo maisemat on jo nähty niin useaan otteeseen...

Päivän asusta sen verran, että tunika on Yoursista ja jegginssit on Netanttilasta. Noi jegginssit on edelleen lyhentämättä, jäävät siis tolleen nilkkaan krymppyyn mut pakko sanoa, et mä rakastan jegginssejä ja tarkoitus onkin ostaa isot kasat Yoursilta - mustat ja punaset nyt ainakin. Samalla myös tilaan yhdet mustat legginssit, haluan saada nyt tietää mikä on alaosissa mun Yourskokoni kun siellä tuntuu parhaiten löytyvän noita tiukkoja legginssejä ja jegginssejä.

Piti videointikin ottaa uusiksi,kunnen ollut ekaan sitten yhtään tyytyväinen (eka kerta muuten!) ja tokaa kun kuvasin, niin isäntä tuli kotiin keskenkaiken (ja joo, en oo sitä editoinut pois - kuuluu ja näkyy sitten videolla kun sen huomenna tänne pläjäytän)

                                    

14 kommenttia:

  1. Colormask ei siis oo varsinaisesti väri vaan hoitonaamio jolla saa tosi hyvin kirkastettua värin. Itse käytän sitä joka pesun yhteydessä hoitoaineen sijasta ja sen avulla pärjään seuraavaan kampaajakäyntiin saakka. Mutta ei sillä täysin tyvikasvua saa kyllä piiloon. Mutta on kyllä tosi hyvä tuote.

    VastaaPoista
  2. moikka!
    sä kuulut siihen ns. ihmistyyppiin,ketä kamera rakastaa! :) ihan tosi,on olemassa ihmisiä,keistä saa hyviä kuvia vähällä vaivalla,ja taas niitä,keistä ei ihan hevin ja heti saa hyviä,vaikka olisivat kuinka malli mittasia ja malli kelpoisia! onnittelut sulle siitä!:)

    paljos tuollainen pellenenä makso? mä en jotenkin noihin törmää,tai no,oon kyllä niin erakko,että ihmekkö tuo..

    mäkin ostin jenginsit,mutta,vaikka ne kaupassa oli hyvät,niin kotona huomasin,että kun pidempää lenkkiä kävelee,ne valuu päältä..mun ongelmahan on se,että olen kuin plussapallo,jalat hoikat,mutta taas mahan seutu..täytyy ens kerralla ostaa pienemmät..
    toi sun tunika on edelleenkin kaunis.

    VastaaPoista
  3. Hippi-Ronda on kyllä tän blogin taitavin kettuilija.

    VastaaPoista

  4. Mistäs hippi-ronda ostit jegginssit?
    Ihania kuvia taas, Pipsa =o) Onko sulla tuossa jalassa jegginssit?

    VastaaPoista
  5. Kertoisitko kiltti Pipsa (tai joku muukin...) tyhmäksi itsensä tuntevalle tytsälle, että mitä eroa on legginsseillä ja jegginsseillä? Mä edelleenkin käytän pakkasella "pitkiä kalsareita" ulkoiluvaatteiden alla, tiedä sitten onko ne legginssejä tai jotain muuta, kalsarit niistä mulle tulee mieleen.. ja tarkenee ainakin :)

    VastaaPoista
  6. Otsikkohan se on monesti blogipostauksen vaikein juttu - tätä mieltä ovat aika monet bloggaajat.

    VastaaPoista
  7. Voi juutas, kertokaa nyt mulle mitkä on Jegginssit? Mä en voi ku äärimmäisessä hädässä käyttää normi sukkahousuja (iho kutiaa älyttömästi) ja alkaa olla vähän vilpoista kulkea pelkät farkut ja nilkkasukat yllä tuolla pihalla.
    Toisin sanoen..oon pihalla totaalisesti :D

    VastaaPoista
  8. Minusta otsikko on helppo keksiä. Sen on hyvä kuvata muutamalla sanalla kirjoituksen sisältöä. Vaikeus tulee siinä, että monen bloggarin teksteissä ei ole varsinaista yhtä sisältöä vaan sisältö on selostus ostoksista tai jostain hyvin arkisista puuhista.

    Arki on toki kiinnostava aihe.

    VastaaPoista
  9. Oletko kriittinen tuottamasi tekstin tai videoiden suhteen?

    VastaaPoista
  10. Ihanat noi jegginssit, paljon siistimmän näköiset kuin ne vanhat 'legginssit' jotka vaan lörpötti ihmeellisesti sun päällä. Tollasii enemmän. (: !

    Jegginssit = farkku legginssit
    ite oon ainakin näin käsittäny

    VastaaPoista
  11. Olen anonyymin 11.49 kanssa samaa mieltä. Jegginsseissä jalkasi näyttävät huomattavasti hoikemmilta. Tai sitten ne ovat oikeasti hoikistuneet, kun olet kaventunut muualtakin tosi hurjasti!

    Kivaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  12. Anne,
    Joo, tiedän ettei ole mutta kyl se melko hyvin taittaa tyvikasvun piiloon. :) Näillä pitäs pärjätä ainakin joulukuuhun, jos sillo sais innostettuu ittes värjää pään uusiks. :)

    Hippis,
    No, tiedä nyt että rakastaako mutta suht helpolla saan kyllä kuvia - tosin sekin voi helpottaa, etten kaipaa mitään täydellistä kuvaa. :)

    Pellenenä oli 2.50EUR ärrältä.

    Mistä muuten ostit jegginssit? Katselin että Netanttilassa on taas noita mun jegginssejä, et tarttis sieltä varmaan tilata yhdet. Kun nyt Yoursilta tilaan kokeiluun parit.

    Sanna,
    Kiitoksia. Jalassa on jegginssit, kyllä kyllä ja joka kerta ku raaskin laittaa, ni rakastun enemmän. Oonkin nyt tilaamassa itelleni punaset ja mustat Yoursilta. Toivon suuresti et koko ois sopiva. Pieni löysyys ei oo haitaks, mut... Joo! :)

    Anonyymi klo 21.36,
    No jegginssit on sama asia kuin farkkulegginssit ja ovat usein siis farkkumaiset. Paksummat ja kestävämmätkin. Suosittelisin melkein enempi kuin legginssejä. Tosin legginssit on mun mielestä kesällä sopivan viileet, jegginssit taas turhan kuumat. itekki käytän jegginssejä nyt kun ilmat viilenneet.

    Legginssit on siis nämä kalsareiden kaltaiset, mutta jegginssit enemmän niinku farkut.

    Anonyymi klo 22.22,
    Niinhän sitä sanotaan, onneks mä oon hyvä keksimään otsikkoja mut joskus munkin päässä lyö tyhjää. :)

    Marita,
    Kerrottu vähän ylempänä. :) Jos asialla kova kiire, niin myös googlettaminen voi auttaa. :) Mut Jegginssit = Farkkulegginssit.

    Anonyymi klo 9.38,
    No esimerkiksi noin tosiaankin. :)

    Anonyymi klo 10.06,
    Välillä.

    Anonyymi klo 15.05,
    No en ole nyt jalkojani mitannut mutta näyttäähän ne varmaan kapeammilta kun normaalisti oon käyttänyt sen verran löysiä housuja ettei se täystotuus paksuudesta oo tullu selville. :)

    VastaaPoista
  13. Sulle kyllä passaa niin paljon paremmin tuon malliset housut, kuin ne "löysemmät". Eli kapeeta lahjetta sulle ja jeggingssejä.:)

    Joku tuossa manas, kun ei jeggingssit pysy ylhäällä.. Mulla on sama homma, aivan sama mistä ostaa. Mutta! Ostaa leveetä kuminauhaa ja ompelee vyötärölle lisäkiristystä niin avot, johan pysyy ylhäällä.

    VastaaPoista
  14. Anonyymi klo 17.37,
    Hei kiva ku sanoit tuon. Oon itekki tehny tolleen, et vyötärölle kuminauha jos on turhan löysä. Mut aika hyvä nauha on näissä mun jegginsseissä kyllä. Ja katsotaan mimmoset Yoursin housuissa on. Mut tosiaan, suosittelen kans ompelemaan se kuminauhan vyötärölle!!!

    VastaaPoista