1.11.2012

Täydelliset liivit (check) sekä megadaisarin urheiluliivit (check) - Nyt on siis tissiunelmat saavutettu!

                                                                       - BLOGIYHTEISTYÖ -

Mää kyllä taisin viimeksi jotain sellaista puhua, etten enää näitä rintsikkapostauksia tekisi mutta mun on ihan pakko päästä hehkuttamaan teille. Kuten jo tiedättekin, omistan megadaisarit joiden peitoksi on ollut jonkin verran haasteellista löytää mitään KUNNOLLISTA mutta nyt Lumingerien avustuksella olen löytänyt kaikenlaista ihanaa ja saanut dumpata pois Elloksen kamalat rintsikat, joita minäkin kyllä hehkuttelin silloin ja olihan ne menettelevät noin niiinku työliiveinä mutta auttamattomasti huonot jos halusi kunnon kohotusta povelle (niinku meikä nyt mitää kohotusta tarttis mutta hyvinistuvat kuiteski) Mutta pistetäämpä taas pienet esittelyt näistä ihanista uutukaisista.

Sekä pieni vink vink vink - Lumingeriella on taas kiva arvonta meneillään. Joten käykäähän kokeilemassa onneanne, ei sitä vaikka onnetar suosisi just sinnuu! Mut tää on vissiinkin vaan tuolla Facebookin puolella.

                                                           ELOMI VALENTINA                                                  



Sain siis Lumingerielta tällaisen ihanan yllätyksen, nimittäin Elomin Valentinat. (kiiiitoooos, mun suuri metsästys on vihdoin ohi - nyt voin alkaa käyttämään aina ja ikuisesti Elomin rintaliivejä!)

Nämä rintaliivit ovat... Ihanat. Täydelliset. Mahtavat. Sekä punamustat!

Valentinat ovat plunge-malliset jotka istuvat mulle täydellisesti eli vihdoinkin olen löytänyt kaarituelliset liivit joissa keskiosa istuu (melkein) rintakehään kiinni - ei paljosta jää vajaaks. Nää on ollut niin ihanat, etten tehnyt sinä päivänä kun sain nämä, niin mitään muutakuin sovittelin ja peilailin. Nää on mulla koossa 95H mutta tilasin tästä (hamsteri kun olen) niin rinnakkaiskoossa 90HH. Pakkohan sitä on toiset samanlaiset ostaa kun vihdoinkin löytyi oikeanlainen malli. Nyt jään innolla odottamaan Elomilta uutta mallia nimeltä Sea Breeze joka tulee Lumingerieen myyntiin tammi-helmikuussa. Mieheni on luvannut hemmotella mua ja ostaa nuo Breezet mulle - sekin kun tykästyi näihin Valentinoihin niin paljon, ni oli samaa mieltä kanssani et totta kai täytyy ostaa toisessakin värissä.





                                                      ENELL - VIOLETTI                                                          



Enellin violetit urheiluliivit (tartteeko mun muuta välttämättä ees sanoa?) No sanotaan nyt kummiski!

Mun pitkäaikainen haave ja odotus päättyi kun nämä vetäisin niskaani. Mun kun on ollut todella hankala löytää itselleni tarpeeksi hyvin istuvia urheiluliivejä. Samalla kun Enellit hieman puristaa tissejä kasaan, ni ne myös kohottaa niitä. Itse aion ostaa näitä vielä toiset mokomat (varmaankin kyllä eri värissä) koska nää oli niin ihanat päällä ja pohdin ihan siis työliiveiksi näitä. Vielä en ole testannut, miten pahasti nuo näkyvät mekkojeni kaula-aukoista mutta se on niin pieni haitta että annan olla - kaiken kun ei aina tarvitse olla täydellisen täydellistä (eihän semmosta ees oo) mutta se on pääasia että itse tykkää.

Nää on mulla koossa 6 ja vähäsen pelotti pistää päälle, koska nää on todella tiukat mutta kuitenkin erittäin joustavat. Eli jos joku teistä tilailee, ni ei kannata heti aatella että eihän nämä mun päälle mene. Paketin mukana tuli hyvät ohjeet ja niitä kun noudattaa, ni menee kyllä päälle. Itsekin siis olin, että ei tää mee, ei tää mee. Mut rohkaistuksesta uskalsin venyttää ja kokeilla. Ensin siis hakaset noin puoleen väliin kiinni ja sitte tissien asettelu sinne oikeille paikoille sekä loput hakaset kiinni.

Ja pitihän munkin tietty tehdä se hauska testi eli pomppii pomppii pomppii (siis vanhoilla liiveillä) mutta Enellit kun oli päällä ni ei pompi ei pompi ei pompi. Jos muistan ja uskallan, ni voin demonstroida asiaa videolla. Joskus. Ehkä.

Isotissiset ja miksei myös pikkutissisetkin joita häiritsee tissien pomppoilu liikunnan (tai muuten vaa tykkää käyttää urheiluliivejä) ni nää on ne mitä te haluatte! 63EUR hinta ei edes ole paha - ei ainakaan mulle, kun ne aiemmat sovittamani olivat paljon kalliimmat joten tää on hinnaltaankin unelmadiili. Ja näitä löytyy vaaleanpunaisena, mustat ja valkoisena - violetin lisäksi.

88 kommenttia:

  1. Hienot molemmat liivit! Mä noita urheiluliivejä varmaan käyttäisin aina töissäkin, on sen verran tukevan näköiset. Ehkä pitää tollaset panna tilaukseen kun rikastuu jossain vaiheessa ;) Mulla vaan ei oo mitään hajua mitä kokoa oon tällä hetkellä :/

    Sinikka

    VastaaPoista
  2. Kohu laantuu, niin uusia tissikuvia vaan kehiin. Repesikö tuo yksi hakanen jo?

    VastaaPoista
  3. Heippa!Oon täällä hiljaisena seuraillut sun blogia jo kauan!Oot kyllä ollu mulle sellanen inspiraation lähde ja mielen kohottaja!Itsekki olen isokokoinen ja tää liivi homma tuli mulle kun tilauksesta!Jo vuosia oon ettiny sopivia!Mulla on varmaan 30kpl erilaisia mutta käytän näitä yksiä imetysliivejä aina vaan (ei ei minulla ole lapsia enkä ole raskaana ;) ) Liivikaupastakin tuli ostettua parit hurjan hintaiset liivit vaikka nekään ei olleet hyvät mutta myyjä sanoi että ne mukautuu omaan kroppaan.Eipä ole tähän päivään mennessä "mukautunut" Joten aion ottaa neuvostasi vaarin ja käyn tilailemassa mainostamasia liivejä.Kiitos erittäin paljon ihanasta blogistasi ja hyvää talven jatkoa. terv. Katja 34v

    VastaaPoista
  4. Sinikka,
    Kiitos. Ovat kyllä ihunat! <3 Siis urheiluliivit tulee työkäyttöönkin. Siksipä mä täällä suunnittelenkin uutta tilausta, eri värissä vaan. :) Mustan haluaisin.

    Noissa Enelleissä menee se mittailu siten että otat napakan mitan tissien päältä ja alta. Ja voin sanoa, et koko pitää paikkansa. Mut mullakin tuli ensin siinä semmonen et ei nää mee mut kyl ne vaa meni - ovat vaa niin jäykkää mutta joustavaa kangasta. Joten eiku mittailemaan mikä Enell koko ois sun kokosi ja sit tilailemaan. Tästä vaikka hyvä joululahjavinkki puolisolle, eikös? ;)

    Anonyymi klo 9.16,
    Piti oikee zoomailla kuvaa, ni joo - yks hakanen jääny laittamatta. Eli sorii mut ei oo revennyt. :)

    Katja,
    Voi kiitoksia ihanista sanoistasi. Mä oon kans jollain tasolla vähän skeptinen noille liivimyyjille. Oon sellaiset huonot itsekin ostanut mut nyt Lumingerien avustuksella oon löytänyt mun tisseihin sopivat liivit (plungemalli) joten suosittelen ihan lämpimästi Lumingeriea. Aikaa siinä voi mennä, että löytää itselleen ne sopivat liivit mutta on se sen arvostakin ja uskalla sanoa, jos itse tunnet olosi huonoksi/epävarmaksi rintaliiveissäsi. Lumingerien sivuilla on myöskin noista rintaliiveistä tekstiä, että millaiset liivit on liian pienet/isot.

    Mukavaa talvenjatkoa myöskin sinulle! Ja tulehan toistekin kommentoimaan. :)

    VastaaPoista
  5. Kun istut nuo ekat liivit päällä, niin eikö tosiaan paina tuo alareuna "keuhkoja"? Itse en voi ollenkaan pitää kaarituellisia, kun painavat niin rintalastaa tai mikä osa milloinkin siihen alle sattuu. Ja se sattuu niin paljon, ettei voi pitää....

    VastaaPoista
  6. Anonyymi klo 9.46,
    Ei kaikissa kaarituetuissa liiveissä ole tuota ongelmaa, mutta tiedän kyllä mitä tarkoitat - olen itsekin sellaisia joskus kokeillut muistaakseni Primadonna merkissä. Mut ei niissäkään siis kaikki tuota tee. Mut se kipu oli kamala! Mut voin sanoa, ettei silti kannata aatella etteikö joku kaarituellinen vois sopia, rohkeesti vaa sovittelemaan. :)

    VastaaPoista
  7. Hienoja liivejä!

    Itse pidän pelkkiä kaarituellisia, sillä kaarituettomat ei todellakaan tue mun isoa povea ja kun laittaa paidan päälle niin tuntuu että rinnat menee pitkin ihoa kohti napaa :D Mä kuitenkin haluan tuntea että ne on paikallaan.

    VastaaPoista
  8. Siis tosi kauniit liivit noi molemmat! Hienoa että jossain on tajuttu isorintaistenkin tykkäävän kauniista väreistä, pitsistä yms.
    Mutta sitä mä jaksan ihmetellä, että miten sun mies sallii sun tehdä näitä rintsikka-postauksia, esitellä daisareita internetissä.. en tajuu.. ehkä mä oon niin vanhanaikainen :)

    VastaaPoista
  9. Riiksu,
    Kiitti ja joo, en mäkää taida enää kaarituellisia käyttää, ku löysin nuo Enellit. Aattelin niitä alkaa käyttämään työ ja liikuntaliiveinä. Kaarituettomissa mullakin on se ongelma, et joudun kiristää ne olkaimet tosi kireeks et ne tukis jotain ja kuulin, että se on väärin - olkainten ei kuuluisi ottaa työkseen sitä rintojen kohotusta. Siis tyystin. Ja kaarituettomat on hyvii siinä alussa, mut ne menee ihan muutamassa kuukaudessa mun megaryntäillä ni löysäks. :(

    tepsu,
    Susta tulee aina mieleen mun iki-ihana Chihukoira. Hää oli Tepi ni kutsuttiin joskus Tepsuksi. :) Ja älä ota tätä pahalla vaan hyvällä, koirani oli mulle hyvin rakas. :)

    No siis nimenomaan ihanaa kun on tajuttu! Muistan vieläkin ne kauheet mummoliivit mitä mulle kerran tyrkytettiin ja tokaistiin, ettei noin isoille tehdä muuta. No eipä juu ei. :) Ja ei näissä kuvissa ole mitään pahaa, etteikö mieheni niitä suvaitsisi. Se nää kuvat on noista 50 kuvasta valinnutkin. :) Ja nyt kun on hehkee hymykin leikattu pois. ;)

    VastaaPoista
  10. noi urheiluliivit vaikuttaa mielenkiintoisilta.
    pitääpä laittaa hankintalistalle.

    kiitos vinkistaä.

    VastaaPoista
  11. No nyt prätkähti.

    VastaaPoista
  12. saa olla läski.

    VastaaPoista
  13. Ehkä tunnen myötähäpeää tai sitten sääliä. Voi tyttörukka, miten sinulla on tarve olla esillä...

    VastaaPoista
  14. Huh, sulla on tosi isot tissit. :D Heh, kuulosti ehkä vähän oudolta, mutta mä oon tämmönen 15-vuotias TÄYSIN tissitön tyttö, ja haluaisin tollaset megadaisarit. Tai edes vähän tissejä, kiitoooos. Ja joo joo, oon vasta nuori, ne voi kasvaa vielä, mutta ne ei oo kasvanu kyllä milliäkään pariin vuoteen, että ei kovin todennäköistä ole niiden kasvaminen enää...

    VastaaPoista
  15. Oikeasti osa noista anonyymien kommenteista on vaan niin hauskaa luettavaa, että ei voi täällä kun naureskella, että jollakin on oikeasti intoa ja aikaa tulla kommentoimaan blogiin, että "saa olla läski" tai että tuntee myötähäpeää sinua kohtaan :D Itse tunnen hyvinkin usein myötähäpeää näiden anojen kommentteja kohtaan, ihan parasta viihdettä XD

    Ja siis monia tosi asiallisia anonyymejä kommentoi myös, heidän kirjoitukset ei nostata myötähäpeää :D

    Ja Anonyymi 14.11, itse voin isorintaisena sanoa, että olisi helpompaa olla pienemmät rinnat :) Nauti omistasi kun vielä voit, voihan olla, että vielä saat haluamasi megadaisarit ja sitten varmaan huomaat itsekin, ettei ne nyt ole ihan niin hieno homma kuin voisi luulla :D

    VastaaPoista
  16. Sallamari,
    No itse voin kyllä suositella. Ei pompi tissit, ei. XD

    Anonyymi klo 10.40,
    Hauska murresana, mitähän tarkoittaa? Tulee kyl jotain mieleen tosta, mut.... ;)

    Anonyymi klo 12.25,
    Voi kiitoksia kun annat oikein luvan tähän. :)

    Anonyymi klo 12.49,
    Hmmm... aika monikin ihminen on esillä, jokainen vain omalla tavallaan. Mä tykkään olla esillä, mut on mullakin silti rajani. Otan säälin, on sekin tunnetta. :)

    Anonyymi klo 14.11,
    Joo, on isot. GG-HH (riippuen vähän valmistajasta) No vielä ne tissit voi kasvaa, viimestään sitten kun raskaana on. Mulle vaa luoja on suonu isot tissit (on siis ollu jo ennen lihoamista isot)

    Möllikkä,
    No mie oon melko kyl tyytyväinen tisseihini. Mut johtuu kai siitä, ettei niistä oo ollu mitään haittaa - lähinnä vaa sillo jos pitää jotain pomppimista tehdä. Mut nyt seki on näillä Enelleillä korjattu. Mut kyl mä voisin pienentää tissini johonkin F-E tasolle ni löytyisi helpommin halpiskaupoistakin liivejä.

    VastaaPoista
  17. Kaikille sitten tiedoksi, että ei nuo tissit livenä noin isoilta näytä.
    Mulla on noista Enellin rintsikoista tuo sama koko ja muuten 95J ja ei ne vaan näytä noin valtavilta. Kuvat sen tekee (:

    VastaaPoista
  18. tiinatsih:
    kyllä musta sun tissit on huomattavasti pienemmät kui pipsan. ainakin mitä sun kuvia kattelin.

    VastaaPoista
  19. Aina ottaa korvaan, kun naiset käyttävät jotakin muuta sanaa kuin ´rinta´. Ääk! Jos itse emme arvosta, niin kuinka sitten miehet?

    VastaaPoista
  20. Miks sä puristat tissejäs yhteen tuossa eka kuvassa?

    VastaaPoista
  21. Aina kun vähän hiljenee niin sä läväytät tissit tiskiin :D Aika naurettavaa.

    VastaaPoista
  22. Tiinatsih,
    Kyllä ne livenä on samankokoiset, isommatkin. :) :) Aika hassua, et sama koko mut kyl mun silmääni sulla on pienemmät tissit ku mulla. Sori, oli pakko kurkkia blogiasi. :)

    Anonyymi klo 16.30,
    No hei, rakkaalla lapsella on monta nimeä. :) Eikä se siitä tee mitenkään vähäpätösempää toisella nimellä. :)

    Anonyymi klo 18.40,
    En mä itteasiassa purista niitä, tiedän et näyttää siltä kun kädet on tollee mut ei ne silti purista millää tavalla. :)

    VastaaPoista
  23. Anonyymi klo 18.41,
    No hiljaisuudella ja liivikuvilla ei oo mitään tekemistä toistensa kanssa. Pelkkä sattuma.

    VastaaPoista
  24. Kaks kertaa jo sama sattuma ;D

    VastaaPoista
  25. No kylläpä puristat. Näkeehän sen, että toisessa kuvassa on isompi rako siinä tissien välissä ja ekassa ne on puristettuna yhteen..

    VastaaPoista
  26. Anonyymi klo 18.48,
    Ooh, missä kaks kertaa sattuma? *kattele ympäriinsä*

    Anonyymi klo 18.49,
    No sovitaan sitten sun mieliks niin vaikka ite kyllä tiedän miten ne tuossa kuvaushetkellä on olleet. :) Mut ihan sun mieliks, ettei tuu paha mieli. ;)

    VastaaPoista
  27. On kivan näköiset. Minäkin tarvitsisin sporttiliivit, pitää katsella löytyisikö noita jostain. Briteissä näyttivät olevan muutamassa kaupassa 64 puntaa, eli siltä kannalta Lumingerien hinta on oikein kilpailukykyinen. Lumingerien kanssa vaan sama ongelma kuin aina kun sieltä yritän tilata - haluamaani tuotetta ei ole jäljellä koossani. Grr.

    VastaaPoista
  28. Etkös sä oo ainakin kahdesti täällä tissis esitelly? Edelliskerralla oli kans aika hiljasta.

    VastaaPoista
  29. Onhan niitä kertoja ainakin kolme! :D

    VastaaPoista
  30. Linnea,
    Kokeile ihmeessä Enelliä. Ne on hyvät! :)

    Anonyymi klo 18.55,
    No mie en allekirjota tuota sattumaa, koska mielestäni aiemmilla kerroilla ei sellaista ollut. Nyt on ollut hiljasta, kun anonyymit ei saa sitä kaipaamaansa viihdettä. :) Voitto minulle, jeee! :)

    VastaaPoista
  31. Juu mitäänhän ei kannata myöntää ;)

    VastaaPoista
  32. Anonyym klo 18.57,
    Itseasiassa niitä on 4kpl. :)

    Anonyymi klo 19.00,
    No tietenkään ei, kun ei oo mitään myönnettävää. Ja suosittelen ettette itse koeta tehdä asiasta jotain mitä se ei ole. :) Pidän käsiä noin, mutta en silti purista rintojani millään tavalla. Tukea ne siitä saavat, mutta ei kyllä puristusta. Tai itse ainakin ajattelen tuen ja puristuksen eri asioiksi. Te luultavasti ette.

    VastaaPoista
  33. Joo, ihan miten vaan ;D

    VastaaPoista
  34. Mihinköhä mun edellinen kommentti mahto mennä. Nooh, uusiks! Eli löysin vähä aika sitte tänne blogiis ja kulutin tehokkaasti monta tuntia tätä lueskellen. Seuraavana päivänä näin sut!! :D Tai oletan niin, olit linja-autossa ja satuin vilkasemaan sinne ja sinulta ainakin näytti!

    VastaaPoista
  35. Anonyymi klo 19.16,
    Oijoi! Ikävä bittiavaruus, se tkeee mullekki välillä tota (täytyy aina kopioida tää teksti ennenku painaa lähetä. Vai olet sinä mut vissii bussissa nähnyt - missähän numerossa? Muistatko yhtään mitä mulla oli päällä? Voin sit aika tarkasti sanoa, olinko minä vai mun kaksoisolentoni, ku semmonenkin vissii porissa on. :)

    VastaaPoista
  36. Minun silmääni noissa kaarituellisissa toi keskiosa ei ole lähelläkään rintalastaa. Muuten hyvännäköiset liivit kyllä :) Ja nuo urheiluliivit on myös kivat. Nätti väri :) Tykkään itsekin käyttää värikkäitä urheiluliivejä.

    VastaaPoista
  37. Pipsaaaaaa....taas sorrut selitteleen. En olisi sinuna edes vastannut yhtään mitään tollasille jankkaajille, jotka ei kysy mitään. Ei maksa vaivaa antaa heille sitä iloa, että huomaavat sun älähtävän.

    VastaaPoista
  38. Anonyymi klo 20.26,
    Joo, siis ei tuo keskiosa mee rintalastaan kiinni mut lähempänä se on mitä ikinä on ollu. Et varmaan HH/J -kupin kans osuis kunnolla. Seuraavat aionkin tilata tuolla HH:llä. Urheiluliivit on kyl pirtsakanväriset. :)

    Anonyymi klo 20.52,
    No kyllä, mutta ihan kiusakseni mie tuon tein. Kyllä mä sen tiedän, milloin ei kannata vastata mut kiusa se on pienikin. :) Joskus tykkää pelleillä samalla mitalla takas. :) Että ei tuo älähdystä suinkaan ollut. :)

    VastaaPoista
  39. Voi Pipsa, ei toi sun vastaaminen mitään kiusaamista ollut, ruokit vain trolleja kun vastasit. huoh. Jossain asioissa et tunnu yhtään ymmärtävän ittes & blogis parasta. :(

    VastaaPoista
  40. Voi anonyymi (21.28) kyllä se vain kiusaamista oli. :) Puolin jos toisinkin. :) Mut totta kaikissa asioissa en ymmärrä sitä parasta, mutta onneks ihminen oppii koko elämänsä ajan. :)

    VastaaPoista
  41. I don't speak Finnish, but i just wanted to say that this doesn't look like a good fit at all. the cup is several sizes too small. And it's possible that the band is too big -- it looks like it may be riding up in the 2nd photo. The center gore is not sitting flush with the sternum.

    VastaaPoista
  42. noi mustapunaiset on kyllä liian pienet..

    VastaaPoista
  43. I don't speak Finnish, sorry, but I wanted to try to comment anyway! :)

    The bra is lovely, and it's nice to see another example of the Enell (I like mine!) :)

    However, I really do want to emphasize that the first bra is too small in the cup. I know it can be difficult to find the correct size and to acknowledge that you need to go to a larger cup size, but you'll feel much more comfortable when the wires are sitting correctly. Why settle for "almost good enough" when you could have "perfect" fit? Your underwire bras should be so comfortable that you can wear them all day, no matter what! :)

    VastaaPoista
  44. No Pipsa, taittuuko lontoon kieli?? :D

    VastaaPoista
  45. Aivan samaa mieltä, kuin anonyymi 21:28. Millään et tahdo käsittää, mihin kannattaa vastata ja mihin ei. Sitten selität, että muka tahallas.... Ethän vastaa mitään tuohon 22:28, ethän....se ON KIUSANTEKOA.

    VastaaPoista
  46. Boosaurus and Eternal Voyageur,
    Hello and thank u for your comments!

    Actually the first bra is soooo good that i can wear it everyday and i have already worn those a lot. Only problem is that the center dosen't fit perfectly but is much better than any other bras that i have worn. Next time i will try size 95HH (cupsize bigger) Oh, and the band is tight (these bras dosen't roll up from the back, only problem is the center)

    And the Enell is like... WOOOOW! ;) Can jump around and my boobs don't jump back. :) But it's nice to know that i have some foreing readers too. :) So welcome! :)

    VastaaPoista
  47. Mitä kääntäjää sä käytit?

    VastaaPoista
  48. Nehän rullautuu sulla tuosta sivulta jo..

    VastaaPoista
  49. Nämä tissipostaukset on erittäin hyödyllisiä, itsekin innostuin käymään kunnon liiviliikkeessä näiden innoittamana!
    Eli jatka näiden tekoa jos vain uusia liivejä ostelet, Pipsa :)

    Ihmettelen miksi jonkun mielestä ei voi tissejään esitellä netissä? Pipsahan tekee sen muista syistä kuin esitelläkseen itse tissejä, ja vaikka esittelisi niin ketäs se nyt haittaisi?

    Ja tissejä rinnat mulle ainakin on, toisille daisarit, hinkit yms, ja se tuskin kertoo mitään kenenkään itselleen antamasta arvosta ;)

    -Lilli

    VastaaPoista
  50. En tarkoittanutkaan pelkästään sitä omaa arvoa vaan yleensä naissukupuolelle annettua arvoa. Rinta on kaunis sana,

    VastaaPoista
  51. Sitä mikä on tossa korvien välissä. :)

    Anonyymi klo 23.06,
    Hmm, paljon mahdollista kun on tota pläskii tollee tyhmästi.

    Lilli,
    Se on kiva, että jollekin on tästä ihan hyötyäkin. Ja siinä mielessä tää onkin tehty. Harmi vaan et kaikki ei sitä noin näe. :)

    Anonyymi klo 23.37,
    Tottakai rinta on kaunis ihan rintana, mutta ei ne muutkaan nimet nyt mitkään loukkaavat ole. En mä ainakaan loukkaannu jos joku sanoo mun tissejä vaikkapa meloneiksi taikka hinkeiksi... mitä niitä nyt onkaan. :)

    VastaaPoista
  52. Mitäköhän tekemistä sukupuolen arvostuksen kanssa on sillä miksi kutsuu ruumiinosiaan?
    Eiköhän se arvostus opita ihan muulla lailla, ja koskee kaikkia sukupuolia :D
    Itseasiassa moni kiihkomielinenkin feministi kutsuu niitä tiettyhä ruumiinosiaan hyvinkin värikkäillä nimityksillä, juuri sen takia että on ihan sama miksi OMIA elimiään sanoo ;)

    -Lilli

    VastaaPoista
  53. I think trying at least a cupsize up is a good idea! :) Although, you may find that if you go up several cup sizes in order to fully encase the breasts, you will also be able to go down in band size, too, because the whole bra will be more roomy :)

    You may like these other blogs, too, most of them have reviewed some Elomi as well!
    http://fullerfigurefullerbust.com/
    http://fussybusty.com/
    http://xlhourglass.blogspot.ca/
    http://lesgrosbonnets.wordpress.com/

    VastaaPoista
  54. Nuo punamustat liivit on aivan ihanat<3 Istuu sulle tosi hyvin ja näyttää hyvältä muutenkin. Aloin itekkin kattelemaan Lumingerien sivuja, josko sieltä löytyisi jotain kivoja liivejä, vaikka juuri ostin kahdet kivat Kappahlista. :P
    Noista urheiluliiveistä en ole vielä aivan vakuuttunut, näyttävät siltä, että puristavat tosi paljon :/ Pitäisi päästä itse kokeilemaan niin sittenhän sen tietäisi, että näyttääkö ne vaan puristavilta vai puristaako oikeesti :)

    VastaaPoista
  55. Hyvät ja sopivat liivit ei kyllä rullaudu tuolta sivulta edes läskien takia :) Mikset vaan voi myöntää, että ne on pienet ja seuraava koko olisi parempi? Miksi vänkäät vastaan?

    VastaaPoista
  56. Tässä iässä sitä ehkä näkee asiat jo toisin ja on kanssasisarille ja koko naiskunnalle solidaarinen.

    VastaaPoista
  57. Boosaurus,
    Hi! Yes, i will try but i can't go several size up - only to HH.

    Emma,
    Nuo Valentinat tosiaan istuu hyvin, vaikka kieltämättä seuraava koko olisi parempi ja aionkin sitä kokeilla seuraavalla kerralla - kun nyt se koko on loppuunmyyty. Suosittelen sua kokeilemaan Enellejä, vaikka ne näyttää puristavilta ni ei ne oikeasti oo. Hyvin miellyttävät käyttää.

    Anonyymi klo 7.48,
    Miehän sanoin, että aion seuraavaksi tilata kokoa HH ja sen ylemmäs ei voi mennä kun ei ole myynnissä. Mutta hyvää viikonlopun alkua! :)

    VastaaPoista
  58. Vastasit vaan tuolle ilkeilijälle, kun kyseli, mitä kääntäjää käytit. Jos olisit jättänyt vastaamatta kokonaan, olisit näpäyttänyt sitä huomattavasti paremmin. Kun nousee typeryyksien YLÄPUOLELLE antaa selvän viestin siitä, ettei ALENNU samalle alhaiselle tasolle.

    VastaaPoista
  59. Näin vanhempana naisena ymmärrän myös täysin tuon pointin, että käyttämämme kieli kertoo omista arvostuksistamme ja "kehittää" myös ympäröivää maailmaamme samaan suuntaan. Jos puhumme kohteliaasti, se kertoo itsestämme, että arvostamme sitä mistä puhumme. Ei silloin toinenkaan provosoidu nimittelemään epäkunnioittavasti. TOISAALTA naiset keskenään voivat puhua vapaammin sillä kielellä mikä tuntuu luontevalta, mutta kyllä sama arvostus siinäkin on luettavissa. Jos me naiset puhumme meijereistä (erittäin epäkunnioittavaa) niin sallimme sen sitten muillekin, myös miehille. Ainakin se on epäkunnioittavaa niitä kohtaan, jotkä kärsivät pienistä rinnoista tai eivät kykene imettämään. Isorintainen saattaa peitellä "nolouttaan" jota ehkä piilotajuisesti tuntee, sillä, että on puheessaan boheemi. Kannattaa ajatella paitsi itseään myös kuulijaa/lukijaa, jonka arvomaailma on ehkä toinen. Saattaa mennä oikea viesti kokonaan ohi, jos kuulija vaan kauhistuu hänelle vieraita ikäviä nimityksiä. JA on eriasia puhua ASIAA tai kertoa VITSIÄ.

    VastaaPoista
  60. karua että suosituimpien tekstien joukossa on lähes vaan noita jättikannuja, kertoo sisällöstä paljon kun vaan trollit nostaa postaukset suosituimpien joukkoon...

    VastaaPoista
  61. Liiviongelmainen2.11.2012 11.25

    Liivien sopivuutta ja istuvuutta pitää arvioida myös selästä (ja sivuilta). Olisi mielenkiintoista tietää tai nähdä, kuinka nuo liivit istuvat selästä. Pysyykö liivit paikoillaan vai nousevatko kohti niskaa?

    Itselläni isona ja pyöreäselkäisenä on se ongelma, että vaikka liivit olisivat kuinka oikean kokoiset, niin jossain vaiheessa ne alkavat nousta kohti niskaa, joka tietysti vie sitten rintoja kohti maata. Inhottava ongelma.

    Toinen mitä jäin miettimään on se, että eikö noiden mustapunaisten liivien olkaimet paina ikävästi hartioitasi. Mitä isompi rinta, sitä enemmän kapeat olkaimet tahtovat painua ihoon kipeästi. Kuvien perusteella olkaimet näyttäisivät olevan kyllä aika lujilla.

    Mustapunaiset liivit on nätit. Violetit ihan karseet, sori. :)

    VastaaPoista
  62. Liiviongelmainen,
    Mä kuulin toiveesi, joten lisään tänne tuon sivu ja takakuvankin. Niin näette että istuvuus on OK.

    Itse oon huomannut tuon niskan nousun vain vääränlaisten ympärysmittojen kanssa. Aiemmin en antanu sen haitata, mut nykyään huomaan miten paljon se vaikuttaa asiaan.

    Joo, ne olkaimet näyttää aika kireiltä mut ei ne oikeasti ole. Olen niitä ihan pienesti kiristänyt, koska muutoin ne olisi lerpahtaneet olkapäiltä pois. :) Että ei jää punaista jälkeä eikä satu millään tavoin. :) On mulla sellaisetkin liivit ollu (kunnen vielä tienny näistä oikeinlaitoista mitään) missä ne olkaimet oli ihan maksimissa.

    VastaaPoista
  63. Mitä ihmiset oikeen vaahtoo? Pipsa nyt osti tissiliivit ja esittelee niitä täällä. So what?

    Ja kuten taisin aiemminkin sanoa, nää postaukset on rohkassu mutkin liiviliikkeeseen ja oon tosi tyytyväinen että menin!

    VastaaPoista
  64. Anonyymi 2.11.2012 9.11

    Imettäminenhän ei ole rintojen koosta kiinni. Ei isorintaisilla ole sitä maitoa varastossa yhtään sen enempää kuin pienirintaisilla. Rintojen koko johtuu ihan muista syistä.
    Ja tissi ei kyllä halvenna ketään ja jos siltä tuntuu niin kannattaa varmaan vähän höllätä ja ottaa elämä rennommin.

    VastaaPoista
  65. Anonyymi 12:52, eihän tuo toinen Anonyymi sanonutkaan että imettäminen olisi rintojen koosta kiinni.

    "..niitä kohtaan, jotkä kärsivät pienistä rinnoista TAI eivät kykene imettämään."

    ---

    Sana tissi on minun mielestä ihan jees, mutta mulla ei ainakaan ole meloneita, mandariineja, jalkapalloja tai muitakaan hedelmiä tai esineitä :)

    VastaaPoista
  66. Moi!

    Mä oon sanaton....oikeesti, eikö oikeesti ole muuta tapaa saada sitä huomiota? Sillä huomionkipeä sä selvästi olet...
    Mä lueskelen paljon blogeja ja sun omas ei tosiaan kuulu sinne tyylikkäimpien joukkoon. Viimeistään tää viimisin rintavarustus postaus todisti sen. Mä säälin sua...Onko tämmönen jonkun mielestä rohkeaa ja ihailtavaa? Että kerta toisensa jälkeen laittaa omat tursokkeensa ruutuun. Että ne lävähtää lukijan verkkokalvoihin, ja syöpyy siihen ikuisiksi ajoiksi?
    Älä vaan hyvä ihminen enää mitään "pompi ei pompi" videota tänne laita....

    Joo ja mä oon myös isompi nainen isoilla rinnoilla, pointti onkin siinä miten itsensä kantaa, tästä on itsensä arvostaminen kaukana.

    Älkääkä vaan sanoko, että tässä esitellään vain rintaliivejä, jokainen tietää ettei se ole niin...huomionhakua niin väärällä tavalla.

    Kiitos ja anteeksi!

    VastaaPoista
  67. Vielä tuohon arvostusasiaan...
    Ihan liian pitkään ihmiset(onneksi yleensä nykyään juuri vanhemmat ihmiset) on ajatelleet noin kuin muutama anonyymi täällä, mutta ei, arvostus itseä ja muita kohtaan ei tarkoita sitä että omia tissejään ei voi sanoa hinkeiksi yms. Sama kuten rakasta ihmistä(esim. avo- tai aviopuoliso) tai eläintä sanoo hellittelynimenä vaikkapa paskiaiseksi (joka on yllättävän suosittu nimitys ;))
    Kuulisittepa omia puheitani, saattaisi olla vaikea uskoa että välitän suuresti lähimmäisistäni :D

    Kunnioitus toisia kohtaan on mielestäni itsestäänselvyys, johon ei pidä vaikuttaa sen mitä sanavalintoja käyttää. Itseään ei pidä sensuroida jotteivat muut vaan väärinymmärtäisi ja saisi huonoja vaikutteita. Jos jollakulla on arvostusongelmia, ei se kyllä sanavarastooni vaikuta :)

    Ja tottakai kukaan järkevä terve ihminen ei mene sanomaan mitään kenenkään muun meijereistä tai sanomaan jotakuta vieraampaa paskiaiseksi, epäkohtelias ei saa olla :)

    Ja Pipsa, onko sulla kuvia noista urheiluliiveistä takaa/sivusta? Olisi kiva nähdä miten ne istuvat varsinkin sivusta :)

    -Lilli

    VastaaPoista
  68. Lilli,
    Your wish is my command. :) Joten tässä tulee sivu ja takakuvat Enelleistäkin. :)

    Ja mitä tulee nyt tähän rintojen nimittelyyn, niin omia rintojani kutsun yleensä niille ei niin ihanilla nimillä muttaku ne on joskus niinku melonit. *nauraa* En todellakaan kutsuisi vieraan rintoja tuollaisiksi. Vieraiden rinnat on rintoja taikka tissejä.

    VastaaPoista
  69. Kysyin mieheltäni, miltä hänestä kuulostaa jos naiset keskenään puhuvat rinnoista niiden eri nimiltä - daisarit, meijerit, melonit jne...Sain vastaukseksi, että se kuulostaa jotenkin epämiellyttävältä ja etenkin sivistymättömältä! Minusta tuo on hyvä näkökulma. Jos haluaa vaikuttaa alatyyliseltä, saa käyttää ihan mitä ikinä keksii, mutta todella - sivistykseen kuuluu pitää jonkinlaista tasoa yllä. Puhekieli on yksi keino lajitella ihmisiä fiksuihin ja ei niinfiksuihin.

    VastaaPoista
  70. En keksinyt nimeä2.11.2012 21.00

    Anonyymi 2.11.2012 15.59, saanen kysyä kuka ihme sinut on pakottanut tätä blogia lukemaan, kommentoinnista puhumattakaan? En käsitä mitä se on sinun tai kenenkään muunkaan elämästä pois jos joku kirjoittaa blogia ja nyt sattuu laittamaan niitä rintsikkakuviakin? Täällä on jo useampi sanonut että näistä on ollut apua omien liivien ostamiseen, sitä paitsi näissä painottuu aina se itse asia, olisi eri asia jos postausten sisältö olisi "kattokaa mun tissejä ostin tälläset rintsikat".

    Nuo huomionhakusyytökset ovat aivan naurettavia - epäilemättä kolmekymppinen kihloissa(?) oleva nainen haluaa huomiota netissä. Puhumattakaan jokaikisen "virheen" mainitsemisesta, "höhöhö mitä kääntäjää käytit" "noi liivit on väärän kokoset" ja mitä näitä muita nyt olikaan. Jopa ihmettelin ettei kukaan ollut huomauttanut että noiden enkkuvastausten "doesnt"-sanan tilalla lukeekin "dosent"....Epäilemättä koneen ääressä nyhräävät anonyymit tietävät mm. kuvien perusteella toisen asiat, kuten liivien sopivuuden, paremmin kuin asianomainen itse.

    Ja Pipsa, olen lukenut blogiasi jo pidemmänaikaa, ja vaikkei itselläni ole paljoa samaistuttavaa, kirjoitat hyvin ja vaikutat oikeasti pirteältä ja iloiselta ihmiseltä. Naurettavat nyymikommentit ovat pistäneet silmään lähes jokaisessa postauksessa, joten oli pakko viimein sanoa jotain. Hyvä ettet ota negatiivisesta palautteesta itseesi vaan useimmiten vastaat huumorilla, kaikki eivät pystyisi samaan. Hyvää jatkoa :)

    VastaaPoista
  71. Pipsa, kiitosta kuvista! Voisin itsellenikin harkita kokeiluun noita liivejä kun uheiluliivit pitäis saada :)

    Ja tuolle ylläolevalle anonyymille, oikeasti sivistyksen tasoa on vaikea(= mahdoton) päätellä sanavalinnoista tällaisissa tilanteissa.
    Järkeä saa käyttää, alatyyliset ilmaukset ilman tarkoitusta loukata ketään eivät ole osoitus moukkamaisuudesta.
    Sivistystä arvostavana ihmisenä mun on vaikea ymmärtää miksi pitäisi sensuroida puheitaan.
    En mää tee jotakin erittäin virallista tekstiä käyttäen näitä ilmauksia, mutta ne ovat myös tehokeino esim. kantaaottavassa tekstissä. Kyllä se ihmisen älykkyys paistaa puheesta/tekstistä läpi joka tapauksessa ;)

    Sen kyllä tiedän että iso osa ihmisistä tekee negatiivisen arvion toisista tällaisten sanojen käytön takia, mutta hei, tehköön, kyllä ne oppii ja jos eivät opi niin sille ei sitten enää mahda mitään :)

    -Lilli

    VastaaPoista
  72. Se piti vielä sanoa että joskus nuorempana olisin itse voinut olla kanssani erimieltä. Lukioajoilta muistan kun kaverini puhuessaan eräästä lukion henkilökuntaan kuuluvasta käytti nimitystä ''muija'' ihan tyynesti, olin jotenkin hämmentynyt. Luulin että kaveri puhui vähätellen tästä naisesta :D
    Mutta noh, onneks sitä on aikuistunut tässä :)

    -Lilli

    VastaaPoista
  73. Dosen't???

    VastaaPoista
  74. Noniin, taka- ja sivukuvat vihdoin paljastivat sen, että nuo molemmat liivit on pienet! Mustat todellakin rullaantuu sivusta ja urheiluliivien kans tulee "siivet"..

    VastaaPoista
  75. joo ei noiden urkkaliivien tarvi kuitenkaan NOIN tiukat olla :D :D

    VastaaPoista
  76. Lilli, aikuisuus on siis sitä, että uskaltaa käyttää alatyylin sanoja? Onko pakko yrittää muuttaa tätä yhteiskuntaa alatyylin suuntaan, vai voisimmeko yrittää muuttaa sitä arvostavampaan, kunnioittavampaan, fiksumpaan suuntaan. Suuntaan, jolloin ei tarvitse hämmentyä...kuten itse ilmaisit.

    VastaaPoista
  77. Thanks for your reply! Now that I can see the back view, I see that the band is not too small at all -- it might be a tad too tight.

    VastaaPoista
  78. En keksinyt nimeä,
    Elämässä pääsee helpommalla kun asiat ottaa huumorilla. :) Mut kiva kuulla, et blogista tykätäänkin. :)

    Anonyymi klo 21.48,
    Siivet? Okei, nyt tuli kyl mullekki ihan uutta tekstii... Mut toi rullaantuminen nyt vaan on meijän isompien ongelma. Tuskin olen ainut jolla rullaantuu mutta koska ei tuo rullaannu kuin n. 1cm alueelta, ni ei haittane minua.

    Anonyymi klo 21.58,
    Hassua, sillä ne ei kuitenkaan TUNNU tiukoilta. Jämäkkä on eri kuin tiukka.

    Eternal Voyageuyr,
    You're welcome. :) They feel snug but not too tight. I had the next size but then the cups were too big (were too flicker for my taste) This size is the best!

    VastaaPoista
  79. "Jopa ihmettelin ettei kukaan ollut huomauttanut että noiden enkkuvastausten "doesnt"-sanan tilalla lukeekin "dosent"..."

    Eikö se kirjoiteta doesn't?
    Ja i kirjoitetaan I.

    Eikös ne ihan hyvät liivit ole, jos itse vaan tykkää.

    -desan't

    VastaaPoista
  80. Anonyymi 22.53

    Nyt taidan kyllä keskustella trollin kanssa, mutta vastataan nyt silti :D

    Noin en ole sanonut, sillä mitä uskallusta tarvitaan jotta voi puhua kuten haluaa? Jos et tiennyt niin nykyaikana on melkosen yleistä käyttää alatyylin ilmauksia ja kirosanoja osana normaalia puhetta. Paremmissakin piireissä :D

    Täytyy sanoa että on kyllä outoa jos joku noin ajattelee, että ihmisten asennevammat korjautuisivat tällaisilla sanavalinnoilla... olisikin se niin helppoa :D

    -Lilli

    VastaaPoista
  81. Luin tätä blogi-postausta jo ennen kuin tätä alettiin kommentoimaan - nyt palasin katsomaan mitä tänne on taas keksitty kirjoittaa. Voi teitä :D Pitipä ihan itsekin kommentoida ekaa kertaa!

    Se, että Pipsa hakee (mukamas) huomiota näillä tissi-kuvilla (kyllä, tissit mainittu!) niin se ajatus on kyllä ihan teidän omissa pienissä mielissänne. Oletteko oikeasti lukeneet kuinka moni on saanut apua omien liivien hankinnan suhteen tämän blogin avulla?

    Niin ja tuo "dosent". Kuinka moni teistä voi hyvällä omatunnolla myöntää, ettei ole koskaan kirjoittanut väärin vahingossa/epähuomiossa/kiireessä? Veikkaan ettei kovinkaan moni. Eli älkääpä viitsikö nusaasta sitä pilkkua aina.

    Pipsa, sinulle sanon vain että keep it going! Vaikutat mukavalta, jätä sellaisten kommentit omaan arvoonsa jotka kuolaa vaan XXS-kokoisten silikonitissien perään. Ne on täällä sua haukkumas vaan pönkittääkseen olematonta itsetuntoaan ;)

    P.S. Noin 85% (vähintään) naisista käyttää sanaa "tissit".

    -Mörkö

    VastaaPoista
  82. Joo, mullakin rullaa kyljistä. Sattuu nyt olemaan noita makkaroita kyljissä ja selässä niin paljon, että sinne aina mieluusti moni kuminauha uppoaa ja rullautuu. Inhottavaa se on, mutta minkäs teet. Harva kangas pysyy suorana jos alla on kolo johon upota...

    VastaaPoista
  83. Mulle ei oo tullu mieleenkään et melonit ja hinkit ja sun muut olis jotenki halventavii nimityksiä naisten rinnoista. Harvemmin itse edes kutsun niitä rinnoiksi, tuttu ja turvallinen TISSI on hyväksi havaittu.

    VastaaPoista
  84. Darling, vaikka sulle ei ole tullut mieleenkään...niin ajattelepa asiaa siltä kantilta, että se, mitä sinä ajattelet, ei ole kaikki. Sitä voi ihminen oppia muilta ja fiksu on se, joka voi/haluaa/nöyrtyy/suostuu muuttamaan omaa ajatteluaan käyttäytymistään esim. sen mukaan, mitä ympäristö näyttää ajattelevan tai juuri senhetkinen kuulijakunta arvostaa. Joskus me kuvitellaan, että se oma mielipide on ainut oikea ja kaikki muut on väärässä.

    VastaaPoista
  85. Ei tietenkään mun mielipide ole ainoa, mutta kerroinpa vaan, että ei ole tullut mieleenkään.

    (Enkä nyt ottanut opiksi, että "tissi" olisi alatyylinen sana, jos sitä tarkoitit.)

    VastaaPoista
  86. Kylläpä ihmiset osaa olla ihmeellisiä tosikkoja. :D
    Minä kutsun näitä rakkaita kaksosia myös utareiksi, koska olen aikamoinen lehmä!

    VastaaPoista
  87. :DDDD rakastuin sun blogii

    VastaaPoista
  88. Kivoja kuvia nätistä paketista! Tuli katsottua vähän pitempäänkin...

    VastaaPoista