26.11.2012

Uskotko sinä Vicksin voimaan?


Huh huh kun on ollut tämä päivä kiireinen asioiden kanssa, Elloksellekin soittelin ja nyt odotellaan tietoa, postikulut saan kyllä ilmaiseksi mutta haluan silti selvittää tuon paidan mysteerin kun koko paitaa ei kerta koko nettikaupasta löydy. Mä vaan en pysty jättämään asiaa puolitiehen. Samalla oon myöskin soitellu muihin paikkoihin ja selvitellyt paria muutakin asiaa - mulla menee oikeesti kohta hermot tähän. Oon jo tunnin ajan yrittänyt päästä yhteen virastoon mutta ei, kukaan ei yksinkertaisesti vastaa.  (edit. kyllähän ne sieltä sitkeen pommittamisen jälkeen vastas kun tajus mennä kiertotietä pitkin)

Meille kävi vähän hullusti, kun isäntä tuli pitkästä aikaa kipeäksi tuossa torstaina (ja edelleenkin on kipeä, kun se hömppä ei usko Vicksin voimaan) ja minä sitten heti sunnuntaina perään, taas! Onneks mä en oo niin hömppä ja menin uskomaan Vicksin (+ buranan) voimaan ja voin aivan loistavasti, mitä nyt toi lämpö pomppii 37.5 tienoolla. Mut mä voin ihan hyvin siltikin, ihan oikeesti. :)

Kuinkas moni täällä muuten seurailee Walking dead -sarjaa? Siinä on kyllä niin mahtava sarja. Ovat kyllä osanneet tehdä. Mut yks asia mua on jääny vaivamaan, mihin se Lori katosi? Siis joo, kuoli synnytykseen mutta mihin se ruumis katosi? Voinen tästä varmaankin puhua koska tuo kohtaus on jo Suomessa näytetty, niin ei tässä ketään spoilata. Itse oon sitä mieltä, että se zombi söi sen mutta mies on taas sen kannalla että Lori muuttui zombiksi ja lähti vaeltelee pitkin vankilaa. Mitäs te luulette, jotka tuota on nyt seurannu?

                                          

Se lupaa lunta! Ja pakkasta! Mää en ala! Uusille lukijoille selvennys että mä oon vilukissa, joten en tykkää kylmästä ilmasta kun tiettyyn pisteeseen saakka. Tuudittaudun vielä siihen uutiseen kun ne ennustaa leutoa talvea. Lunta saa olla, mutta pakkasta ei kyl kovinkaan paljoa eikä mitään siperiasta tulevia tuuliakaan jotka menee luihin ja ytimiin.

No höh, mut kivojan uutisia tähän väliin elikkä siis mä oon päättänyt että vetäsen ens kuun alussa pääni punaiseksi. Samanlaiseksi kuin mitä se oli tuossa jokin aika sitten, kun sellainen puteli vielä löytyy. Ja kesällä sitten värjään (tai parturi sen värjää) sellaiseks mitä se oli tuossa muutoksessa. Vaikka just kyllä ostin uuden Curry putelin, kun aattelin vielä viime viikolla että kyllä mä tämän kanssa viel menen kuukauden eteen ja sitten vasta värjään kyllä mut äh... olkoot. Mä ja mun alati vaihtuva mieli. Kuinkahan kauan nuo Colormaskin putelit kestää, siis avaamatta putelia? Anyone?

Käytiin katsomassa tuo viimeinen osa Twilightista, tykkäsin kyllä vaikka kirjassa se oli kyllä paljon parempi. Mitä mieltä itse olette - kirja vai elokuva?

Oon nyt tässä hetken aikaa käyttänyt noita Enellin urheiluliivejä, ihan työliiveinäkin. Voin sanoa, että tykkään todella paljon! Ja ihan vinkiksi, et kannattaa sitten pestä ne liivit ennenku ottaa käyttöön ja irrallaan muusta pyykit - päästää väriä ja paljon. Mua se oikeastaa vähän harmitti ku tein ohjeiden mukaisesti, olisin nimittäin saanu ihan violetit pyyhkeet ja alusvaatteet jos olisin pistänyt samassa pyykkiin näiden Enellien kanssa. No täytyy toivoa, et niistä vielä vähän pääsee väriä kun ne seuraavan kerran pesaisen.

29 kommenttia:

  1. - Mie en voi kattoa tuollasia sarjoja tai elokuvia. Kiitos mun mielettömän hyvän ja eläväisen mielikuvituksen. Mulle elokuva Hohto, on jo tarpeeksi kamala. Tosi moni tuota sarjaa seuraa ja hehkuttaa taivaisiin asti mutta mulle riittää Supernatural. Vaikkakin välillä siinä(kin) on sellasia asiaoita, joiden ansiosta en uskalla nukkua. HiH, mie oon tälläin hömppä.

    VastaaPoista
  2. - Ai niin, ja Twilightista ehottomasti elokuva, koska kirjoja en jaksa lukea. Mie oon enempi elämänkerta- lukija.

    VastaaPoista
  3. Siis Lorin söi se zombie, jonka Rick puukollaan raateli. Poikahan ampui äitiään päähän, joten ei voinut zombieksi muuttua.

    VastaaPoista
  4. Onnelainen,
    Supernatural on kyllä hyvä. Joten pakko kysyä: Dean vai Sam? :) Ai sä tykkäät lukea elämänkertoja, onko mitään hyvää mitä voisit suositella? Mä tykkään nimittäin kans lukee tuollaisia "tositarinoita". :)

    Ansa V,
    No näin määki sen aattelin mut oli kyl zombi saanu aika hyvin sullottua sen sinne napaansa. :)

    VastaaPoista
  5. Ampuiko Carl äitiään päähän? eihän sitä näytetty? Mä taas veikkaan, että se sophien äiti pelasti sen tai jtn... en usko että ois vielä kuollut.

    VastaaPoista
  6. Mä oon kans vähä sitä mieltä että joku siinä vielä tulee ku ei sitä näytetty ku se poika ampu. Vaikkaki se zombi aika pulleana siellä järsi niin ei siellä aiemminkaan oo monen zombin laumat hävittäny koko ruumista. Mielenkiinnolla seuraan jatkoa ja just alanki seiskajaksoa kattomaan :)

    VastaaPoista
  7. Kai sillä Vicksillä on jotakin tehoa, ainakin nenä pysyy hyvin auki, kun sumutetta käyttää. Mikään lääkehän se ei varsinaisesti ole.

    VastaaPoista
  8. Mun on kommentoida, että Dean.

    Mutta siis oikeasti olin sanomassa, että itse olen myös vilukissa ja kuljen kesätkin villasukissa. Oon kuitenki ajatellu näin, että kesää ja lämmintä säätä osaa arvostaa/rakastaa enemmän, kun siitä joutuu välillä eroon.
    + Löysin juuri ihanimman ja lämpösimmän villapaidan (joka ei villaa oo nähnytkään). Joten pakkaset, antaa tulla. :p

    VastaaPoista
  9. Heh! Näin Pipsa susta unta viime yönä! Olin sun luona kylässä, ja ihmettelin, kuinka erilaiselta asuntonne näyttää, kuin blogissa. Sitten selvisikin, että olitte juuri muuttaneet ja olin vierailulla uudessa kolmiossanne! Siellä oli jopa kaksi olohuonetta sohvineen ja tv:ineen:)).

    Sitten teillä oli pieni valkoinen karvainen koira, joka tuli pomppimaan mun jalkoihin. Keittiössä oli ystäväsi Anselmi, ja halailitte siellä vähän.:D

    Sitten mentiin sun ja sun miehen ja mun miehen kanssa johonkin porilaiseen ostoskeskukseen, jossa oli pitkä kapea portaikko, jota pitkin kiivettiin ja vastaan tuli joku junnu-jalkapallojoukkue, ja oli kyllä ahdasta siellä portaikossa!

    Heh, niin ja sun miehes oli pitkä ja laiha ja sillä oli pitkä tukka ponnarilla ja lempeä hymy kasvoilla. Ainiin, ja kapea kravatti kaulassa.

    Nauratti ääneen, kun heräsin:D

    Maria S

    VastaaPoista
  10. Ei Burana ja Vicks mitään flunssaa paranna. Vievät oireet pois ja se nyt tuskin pidemmän päälle on hyvä juttu. Jos nimittäin kipeänä heiluu ja duunaa kaikenmoista, niin tuloksena on pitkittynyt flunssa ja päälle vielä jälkitaudit mm. sydänlihastulehdus. Kuumeen tehtävä on häätää tauti pois elimistöstä ja ohjata ihminen lepoon.

    VastaaPoista
  11. Anonyymi klo 16.20,
    Sitä ei näytetty mut äänitehoste kyllä oli. Mene ja tiedä nyt kuitenkin, yleensä kun jotain ei oo näytetty ni se on tehty siihen just sen takia, et vielä voi tapahtua vaikka mitä ihmettä. :)

    Anonyymi klo 16.58,
    Nii, melko pullee se zombi oli mut kyl mä aattelisin et pulleempi pitäs olla ja toisekseen, eihän ne zombit koskaan näytä luita syövän, vaan sitä lihaa...

    Anonyymi klo 18.57,
    No, mulla ei oo tutkintoa ni en tiiä onko lääke vai mikä, apteekista saa ja paremman helpotuksen antaa ku mikää muu sumute. Enkä nyt puhu mistään allergiasumutteista. :)

    Heisi,
    Oijoi, kiva kun löysit villapaidan joka ei villaa nähnytkään. :) Harvassa taitaa tänä päivänä olla. :( Toi loppu oli niin ihanan tomerasti sanottu, pitäs ottaa sama asianne tän kiukuttelun suhteen. ;)

    Maria S,
    Eikääää!!!!!! Onpa sulla ollu hauska uni. Tosin oon muuten itekki nähny unia uudesta asunnostamme, varsinkin kun ollaan jo niin lähellä päämäärää. ;) Unet on kyllä aika hauskoja. :)

    Anonyymi klo 19.46,
    Niin, lepoahan se ihminen tarttee kun kipee on ja kuumeen kannattaa antaa tulla. Mut mä voin ihan hyvin, ei oo tänään ollu enää kuumetta ees. Et kaipa se oli vaa tommonen 24h pöpö. Se kyl tuli aika äkeesti päälle. Että jep, eihän nuo paranna mut mulle vicks on siitä ihan ehdoton et mä vihaan tukkosta nenää!

    VastaaPoista
  12. Walking dead on kyllä niin kunkku. Siinä tosiaan annettiin ymmärtää et zombi ois pistelly lorin poskeensa ja poika sanoi eilen ampuneen äiteetä päähän, mutta mä luulen että tässä on vielä joku juju.

    Muutenkin alkaa tulemaan niin Lost tyyppisiä juttuja tähän että koko zombie invaasion takana on ties mikä tiedemiesryhmä :D! Varmana.

    Tukka joulun punaiseksi :D! Jee.

    VastaaPoista
  13. Ensi kerralla voisi kieltämättä ilmoittaa, jos on puhumassa jostain sarjasta. Itse en välttämättä nimittäin spoilereista nauttisi, jos kyseista jaksoa en olisi vielä katsonut.

    Mut hei, kiva blogi muuten ja silleen!

    VastaaPoista
  14. Mäkin olen vilukissa ja tykkään kesästä, mutta SILTI rakastan myös talvea. Etenkin ajatusta paljosta lumesta, jostain retkestä jonnekkin koiran ja miehen kanssa ja yöpymistä jossain vanhassa puu "majassa" jossa takka ja paljon kynttilöitä, jouluista tunnelmaa ja ruokaa. Ehkä joku kiva rekiajelu, tai vaikka moottorikelkkailu tai mitä vaan. Ehkä ylläs tai muu olisi kova sana.

    Heh, tälläistä ei edes ole päästy toteuttamaan mutta ajatuksenakin kun tuollaista miettii, olisi surullista jos talvea ei olisi, ja tosiaan kesääkään ei osaisi arvostaa. Ja mieti kaikki lämpimät ja pörröiset talvikengät ja takit jotka jäisi ostamatta jos ei talvea olisi. Mulle on tulossa eccon siberia nimiset kengät tällä viikolla (googlaa jos yhtään kiinnostaa). En malta odottaa, ja vieläkun luntakin tälleviikolle sopivasti luvattu :)

    Ihanaa talven jatkoa sulle, täällä sun blogia seuraillaan ja revitään siitä positiivistä energiaa itsellekkin (tämä syksyinen sää yrittää painaa vähän päätä alas)

    -ellu

    VastaaPoista
  15. Kyllä mäkin oon sen kannalla et zombi naposteli Lorin. Sen mahahan oli ihan täynnä kun näytti viimeisillään raskaana olevaltakin ;)

    Eilen katsottiinkin uusin jakso, mut harmittaa kun ei jaksa ikinä oottaa niin et sais suomenkieliset tekstit niihin, vaan joudutaan aina katsomaan englanninkielisillä :D Jää varmaan joitain asioita tajuamatta ku en oo niiiiiiiiiiiin hyvä enkus.

    Mä uskon Otrivinin voimaan, vähä liikaakin, oon jäänyt siihen koukkuun :/ Monta vuotta jo sitä käyttäneenä annan pienen varoituksen sanan, et kärsikää tukkoisesta nenästä flunssan ajan ettei käy näin :/

    VastaaPoista


  16. Viimeinen kirja oli ainakin niin järkyttävän huono, ettei ole mitään kiinnostusta katsoa leffaakaan.

    VastaaPoista
  17. Ano 8.01... Pipsahan ensin kysyy "Kuinkas moni täällä muuten seurailee Walking dead -sarjaa?" Eikös tosta voisi tajuta, että aikoo siitä jotain kirjottaa... Ja vielä pari seuraavaa lausettakin on ihan ilman spoilausta.

    VastaaPoista
  18. Käytätkö mitään luontaistuotteita tai homeopaattisia lääkkeitä? Uskotko niiden vaikutukseen? Vai mieluummin Vicksiin ja Buranaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan käyttäisin jos osaisin hakea jotain tiettyä. Kyllä mä uskon luontaistuotteisiinkin. Eli mulle saa vinkata, jos on hyvät kokenu jonkun tuollaisen. Ja buranaakin syön aika harkinnan kanssa.

      Poista
  19. Mulle ehdoton on Finrexin jos flunssa on yllättämässä. Olo on kuin uudestisyntynyt yhden tuommoisen nautituttani. :-)

    VastaaPoista
  20. Joku jäynä sen Lorin kanssa nyt on, ei ole lopullisesti pois sarjasta, sano mun sanoneen. Sillä on tarkoituksensa et ei näytetty sitä ampumista, eikä sen zombinkaan syömässä ollu mitään selkeästi tunnistettavaa. Lori palaa vielä! En tiedä palaako ihmisenä vai zombina mutta palaa.. Näin väitän!!

    -Isoluinen

    VastaaPoista
  21. En ole Walking Dead -sarjaa seurannut, mutta tuhansia leffoja ja sarjoja katsoneena uskaltaisin väittää, että jos kuolemaa ei näytetä eikä ruumista löydy, niin silloin se ei ole kuollut. (No joo, en tiedä yhtään mitä siinä näytettiin ja mitä ei. Pitipähän vaan päästä pätemään ;)

    Talvi tulee tännekin, meidän katutason asunto on jääääätävä... vinkiksi vaan vilukissalle: älä osta pohjakerroksen asuntoa jos ei ole pakko! (Meidän on isännän liikuntavamman vuoksi pakko asua alhaalla.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on muuten ihan tosi! Jos siinä ei sitä kuolemaa näytetä, ni sillo se voi vielä pomppasta pystyyn. Tai sit toinen on, että se on kuollut ja näyttelijä vain näyttelee jotain piempiä flashbackeja.

      Ei sitte muuta ku villasukat jalkaan, ni eiköhän sitten pärjää. :)

      Poista
  22. Kyllä miekin uskon, että Lori palaa vielä, ei häntä noin huomaamattomasti olis sarjasta poistettu, kun oli kuitenkin ehdottomasti sarjan päähenkilöitä :)

    -Tiina

    VastaaPoista
  23. sa ny sä,ku mistään muusta en ole vastausta saanu,että onhan ne sarjat mitkä nyt telkkarissa näkyy uusintoja!!
    sillä mä oon ollu ihan siinä luulossa,että uusia jaksoja ei ole vielä tullut! meinaa pikkasen ottaa päähän jos ovat uusia,koska oon seurannut hyvin tiiviisti ja mielenkiinnolla tuota sarjaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis FOX -kanava näyttää uusia Walking Dead jaksoja. Tulee viikon jäljessä tuohon Ameriikan tahtiin. Sunnuntaisin FOX:lla klo 21.55 näyttäisi tulevan. :)

      Poista
  24. Tekijät ovat kuulemma vahvistaneet että pullero zombie söi Lorin, Lorin hiuksiakin roikkui sen suusta. USA:ssa sunnuntaina näytettävän jakson jälkeen Walking Dead jää tauolle, palaa helmikuussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaha, kiitoksia tästä tiedosta sinulle. :) Hyvähän se on tietää. Mut en mä kyl noita hiuksia muuten huomannu. :) Juu viel tulee yks jakso ja sit pi-iiiitkä tauko. Ihan tyhmää!

      Poista