3.12.2012

Haluatko joulukortin minulta?


Te ihanat ootte kyselleet multa aina välillä, että voisinko lähetellä teille postikortteja ja nyt on mun mielestäni aivan loistava aika niiden lähettelyyn, sillä mikäpäs ihanampaa kuin saada joulukortti!!

Lähetän siis enintään 30 halukkaalle joulukortin minulta.

Jos siis haluut miulta piristävän joulukortin, niin voit ilmoittaa nimesi ja osoitteesi minulle kolmellakin eri tavalla:

- Jättämällä tietosi tämän postauksen kommenttiosioon (älä huolehdi, osoitteesi on turvassa sillä en julkaise kommentteja joissa on osoitetiedot)

- Laittamalla tietosi sähköpostiini pipsan83 (at) luukku.com

- Jättämällä tietosi FB-sivustoni viestilaatikkoon.



Edit.
Tulipas teiltä aikamoinen ryntäys ja koska mä en osaa olla ilkeä, niin mä lähetän teille kaikille 53 ihanalle immeiselle (no ootte te muutkin ihanii... nih!) joulukortit. Määrä vähä siis lisäänty mutku mä en vaa halua ilmottaa kellekkää, et sori mut et nyt ehtinyt. Joten kaikki siis saa jotka on klo 21.45 mennessä laittaneet mulle osoitteensa jotenkin. :) Ootte niin ihania!!!! <3 <3 Arvatkaas mitä mä alan nyt tekemään? No raapustelemaan kuulumisia niihin kortteihin eli jokainen saa persoonallisen viestin multa (eikä mitään liukuhihnatekstii)

9 kommenttia:

  1. Voitko sitten kertoa ketkä onnekkaat saavat kortin? :) Vaikka etunimet ja sukunimen eka kirjain tms... ei kuitenkaan koko nimiä tarvitse kertoa! :D olisi vaan kiva tietää saanko itse kortin :)

    VastaaPoista
  2. toi on hyvä idea et etunimet ja sukunimen eka kirjain jos kertoisit :)

    VastaaPoista
  3. No ni, nyt on kaikki koossa ja kaikille tulee kortit. Jopa parille mattimyöhästyneellekkin. :) Mut ei, en mie kerro mitään etunimien ja sukunimien kirjaimia. Kaikki saa jotka on informoineet. :)

    VastaaPoista
  4. no voi hitto!! mä unohdin tän,kun en päivällä kerenny tääl käymään!!! noh,aina ei voi voittaa.. :( hämäläisyys siis kostautu,oli jotenkin haipakka päivä..nooh,ehkä sitten ens jouluna..

    VastaaPoista
  5. huh kylläpä jaksat rustailla kortteja! Aivan ihanaa, että kaikki halukkaat saavat tosiaan sen kortin. Ei ainakaan tule kenellekään suru puseroon. Olet kyllä ihana!

    VastaaPoista
  6. Ja hui..postimerkkeihin menee yli 50 euroo...mä olen vissiin niin visu pohojalaainen, että heti ajattelin sitä :)

    Hyvää Joulun Odotusta Pipsa :)

    VastaaPoista
  7. mulle kävi ihan samalla tavalla kun viime viikolla keräsin lukijoilta osoitteita :) joulumieltä <3

    VastaaPoista
  8. Jos Pipsa lähettää 53 joulukorttia, postimerkkeihin menee 31,80 eli ei sentään yli 50 euroo...

    VastaaPoista