5.12.2012

Vaate-esittelyssä: Kotiasu

"Mites mä nyt sitten tämän esittelisin..."
"Mä oon nä-ääääääääääin iloinen, onnellinen ja rakastunut"
Ilmaisjakelija yllätti ja kyl jonkin verran sydän pomppas rinnasta
"Stop filming me!!"

Ootte nyt jonkin verran toivoneet, et mä esittelisin mun kotiasuni joten tehdään tää nyt tähän väliin kun oon koko päivän muissa maisemissa.

                                                       Paita - Netanttila (56)
                                                       Housut - Anttila (XL)
                                                       Villasukat - Äitee (Pikkukoko)

Nuo housut oon ostanu joskus vuonna jotain ja edelleen ne on sopivat, vaikka oonkin lihonnut niistä ajoista kun tuon ostanut. Mähän oon pepusta 3XL kokoa. Aivan ihana kotiasu!

21 kommenttia:

  1. Sut on bong bong bongattu tänään kaupungilta :)

    VastaaPoista
  2. Hauska kotiasu! Juuri mukava ja rento ja silti nätti.

    VastaaPoista
  3. en tiiä miten asia on, mutta näyttää että oisit laihtunu:)

    VastaaPoista
  4. eli just tollasta rentoa.villasukat ovatkin nyt kova sana,ainoo vaan,että tuppaavat olemaa liukkaat,että kävelehän varoen..

    VastaaPoista
  5. Jäin koukkuun sun blogiin, kun löysin tämän viikko sitten :) Blogistasi tulee hyvä mieli ja sellaista olen kaivannut!

    VastaaPoista
  6. Onko teillä noin lämmin asunto, että tarkenet olla lyhythihaisella paidalla?

    VastaaPoista
  7. Sulla on hyvä peppu!:)

    VastaaPoista
  8. Mulla on samanlaiset villa sukat. Teil taitaa olla oikeesti lämmin, ku pärjäät lyhythihasella, mulla on pitkahihanen ja fleece

    VastaaPoista
  9. Jännä, että voi laittaa blogiinsa kuvan itsestään pelkissä rintsikoissa, mutta sen kertominen muuttaako kerrostaloon vai rivitaloon on liian henkilökohtaista?

    VastaaPoista
  10. Nyt huhutaan, että olette ostaneet ok-talon. Kerro miten on, jos pystyt! :)

    VastaaPoista
  11. oisko pikavideo tänään mitään? :)

    VastaaPoista
  12. Anonyymi klo 13.52,
    Eikää!! Missä kohdin??

    Anselmi,
    On se, nyt mulla tosin on tuo hupparipaita päällä mut muutoin sama asustus. :)

    Anonyymi klo 16.08,
    No ehkä se on toi paita vaan, kun se on tommonen myötäilevä.

    Hippis,
    Todella rentoa. Mut ei nuo villasukat kyl sillee oo liukkaat. Ei siis kauheasti luista, pikkuisesti mut kyl mie varovainen oon. :)

    MessingAround,
    Kiitoksia, kiva kuulla että oot tykännyt blogista ja tervetuloa lukemaan. :)

    Anonyymi klo 17.35,
    Toisinaan tarkenee, toisinaan ei. Useimmiten kyllä tarkenee eli on vissii sit lämmin asunto. :)

    Anonyymi klo 19.02,
    Aijaa, no kiitoksia. :)

    ak,
    Asutko sä kerrostalossa vaiko? Mä veikkaan, et kyl tulee uudessakin kodissa pitkähihanen käyttöön, enempi. :) Mut kyl täsä lämmin on ja ku ollaa viel niin hauskasti et vierusasunnotkin lämmittää. :)

    Anonyymi klo 19.29,
    Hei, kyse ei ole mitenkään henkilökohtaisuudesta miksi en ole kertonut mihin me muutetaan - kyllä mä sen ajallani teille paljastan mihin mennään, tai en kyllä tarkkaa paikkaa mutta varmaan tarkkasilmäiset Porilaiset sitten tunnistaa. :) Olen vain halunnut pitää asian salassa tietystä syystä ja varmaan moni voi sen arvatakin.

    Anonyymi klo 19.50,
    Ei pysty kertoo. ;)

    Anonyymi klo 19.57,
    Valitan, mamma ei jaksa tänään. :) Pitää kirjotella kortteja. :)

    VastaaPoista
  13. Pipsa, oot kutistunut!

    VastaaPoista
  14. Isokarhussa näin sut :) Olin ylhäällä H&M kohdalla ja menit siellä alhaalla. Sulla oli tuo hieno harmaa takki päällä :)

    Sulle anonyymi: asun ite kaukolämpöasennossa (kerrostalo) ja vaikka patterit ois pienimmällä niin asunnossa on talvella +24 joten tarkenee kans hihattomalla ja varpasilla enemmän kuin hyvin!

    VastaaPoista
  15. Jep, omakotitalossa asujan on turha haaveilla hihattomasta tai paljaista jaloista talvipakkasilla...

    VastaaPoista
  16. Kumma juttu, itse pärjään ihan hyvin t-paidalla ja shortseilla kotona, ja ihan omakotitalossa asustelen.

    VastaaPoista
  17. Meillä lämmitetään puilla ja ei raaskita pitää ihan sellaisia +24 lämpötiloja...

    VastaaPoista
  18. Anonyymi klo 12.07,
    Aaai siellä! Jooo, kyllähän mie siellä olin just sillee pikasesti. :)

    No kaipa nyt omakotitalossakin tarkenee vaikka alasti mennä, jos on kaikki lämmityksen täysillä. :) Kerrostalossa se on helmpompaa mennä alasti, kun on noita muita asuntoja tuomassa lämpöä. Päätyasunnot on tietääkseni viileämpiä.

    Mielenkiinnolla katsotaan et miten siellä uudessa kodissa sit kuljetaan alasti. Ehkei sit enää kuljeta, mut enpä pidä sitä pahana asiana. ;)

    VastaaPoista
  19. Voi tsiisus mitä kommentteja taas! Eiköhän se ole ihan ihmisestä ja sen omasta ruumiinlämmöstä kiinni, miten tarkenee missäkin.. daa-a....
    meilläkin on omakotitalo ja ihan hyvin voi pakkasilla olla paljain varpain ja lyhythihaisella, vaikkei lämmitykset täysillä olekaan. Ja joskus kesä helteillä iskee vilu ja on vedettävä villasukat jalkaan. On se ihmeellistä, eikös?!?! :D
    Hitto mitä järjen jättiläisiä sä Pipsa saat kestää.. :D

    VastaaPoista
  20. Höh... Kyllä minulla on melkeinpä aina pelkkä t-paita ja pyjaman housut päällä kotona, myös vanhempieni puulämmitteisessä omakotitalossa. Toisaalta taas käytän villasukkia yleensä kesälläkin. :)

    VastaaPoista
  21. mä olen eka kertaa lukemassa sun blogia ja täytyy sanoa,et olet ihanan aito,pirteä ja sympiksen tuntuinen ihminen.täl jotkut tuntuu takertuvan joka ikiseen pieneenkin asiaan.kuten nyt tuokin kotien sisä lämpötila.voipojat.se on niin ruumiin aineenvaihdunnasta ja muista jutuista kyse,et kuka tarkenee pienemmil lämmöil ja kuka sit tarvitsee viileämpää.mä asun itse kerrrostalossa ja vanhemmillani,on omakotitalo.enkä kummassakaan palele.muuta kuin varpaista silloin tällöin,joten sit vaan villasukat jalkaan.olen puku suunnittelija ja villasukat on oikeasti suuri trendi.mulla jenkeis pari aitoa amerikkalaista ystävää ja olen saanut kutoa,jo 10 paria sukkia heille.jatka pipsa samaan malliin ja pysy yhtä iloisena. t.sirpa-anita

    VastaaPoista