22.1.2013

Miksikään en muutu (perjantaivideo poikkeuksellisesti nyt)

   

Ja kun on nyt ollut jonkin verran puhetta videoiden HD-laadusta ja huonostakin laadusta (jonka muuten tiedostan mut sille ei silloin voinut mitään) niin pistän teille vertailun vuoksi molemmat. Eli tästä voit kurkata ns. normaalilaatuisen videon ja tuo ylempi on siis HD-laatuinen. Ja kun nyt itse noita vertailin, niin löysin kyllä eron, katsotaan löydättekö te. Huomaathan toki, että teidän pitää tuohon ylempään videoon valita se 1080p vaihtoehto tuosta vaihda laatua -nappulasta. (jos joku muuten tietää, miten sen saisi aina oletukseksi niin olisi kiltti ja kertoisi) Ja kannattaa katsoa molemmat videot koko ruudulta että sen eron huomaa (pienessä kuvakoossa ei erotu niin selvästi)

Kiitän teitä kun huomauttelitte asioista (siis silloin kun en vielä huomannut että kaikki tuli sellaisena normaalilaatuisena eikä suinkaan kunnollisena) ja vastedes kiinnitänkin huomiota tuohon laatuun.

27 kommenttia:

  1. Ihan semmoinen pieni juttu, että kun ikkuna on takana, niin naamasi jää tummaksi. Olisi kiva nähdä kasvot paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, tämän asian huomasin kun videota katsoin mutta kyllä sen silti näkee. :) Mie vaa aattelin ensin et saadaan valoa mut ois sit tarvinnu olla jossain muualla istumassa, ku just tossa. No, ens kerralla sitten. :)

      Poista
  2. mä niin tajuun mitä tolla painostamisella tarkoitat,ja miten se ahistaa! mun äiti harrastaa myöskin tuota,ja osaa manipuloimisen taidon loistavasti! vaikka rakas ihminen onkin,niin tuosta en hänessä kauheasti pidä. ja minä kun en ole mikään sanavalmis,niin se on ahistavaa.
    tota mä oon ihmetelly kauheesti,kun epäillään miehesi olemassa oloa tai sitä,ettet voisi olla just tuommonen kuin olet! johtuukohan siitä,että ollaan kateellisia että sulla on noin symppaattiselta kuulostava puoliso vai mistä? onnellisuudesta tuntuu moni olevan kateellinen..ja sitten moni on kateellinen sun itsevarmuudesta,että uskallat pitää näin rehellistä ja aitoa blogia. tää blogi on meinaan niin helmi teennäisten muotiblogien keskellä!!
    että älä vaan mee muuttamaan tai muuttumaan vaan pysy just noin aitona kun olet! minä ainakin tykkään että blogissa on sitä arkisuutta eikä pelkkää bling blingiä.
    näin,minä olen puhunut! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, isäni on kans rakas mutta tuo ärsyttää kun aloittaa painostamisen. Ja mulla kun se menee aina niin, et mitä enemmän painostetaan/jankutetaan ni sitä enemmän vastustan.

      No mene ja tiedä mikä siinä on ajatuksena kun epäillään kaikkea. Mulla ei oo mitään syytä valehdella ja esittää muuta. Myönnän, et varmaan joillekki mun elämäni näyttää niin oudolta ja ties miltä, mutta ehkä mää voin ihmetellä toisen elämää. Mut yleensä ne mietteet pidän omana tietonani. :) Et ei, en mie oo muuttuus :)

      Poista
  3. Noista ystävistä vielä, uteliaita kun ollaan:)

    Tuntuisi jotenkin luonnolliselta, että joskus tulisi esiin että on ollut ystävän kanssa siellä tai täällä, tehnyt jotain ystävän kanssa. Tai että ystävä on käynyt teillä. Eihän sitä tietenkään ystävää tarvi sen kummemmin tuoda esiin, mutta kun ei juuri koskaan tule esiin.

    Vaikka kyllähän sitä aikuisiällä usein käy niin, että ne kaikkein parhaat ystävä ton kuka missäkin maailmalla.

    Mistä muuten olet itse kotoisin, oletko ihan porilainen?

    Mietin vaan mistä tuo murre tulee, onko se ihan porilaista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, niinhän se varmaan tuntuisi mutta itse oon vaan jättänyt mainitsematta. Tosin eihän mulla ole täällä Porissa montaa ystävää, enkä niitä näe välttämättä viikkoon mutta sitten kun nähään ni se on kahta enemmän riemua. :) Ja kyllä, oon ihan porilainen. :)

      Poista
  4. Hei! Sain näistä sun videoista nyt inspiksen alkaa omaan blogiin tekemään tämmösiä höpöttely videoita. Olisin vaan hieman apua kysynyt, miten videot saa tänne laitettua? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistätkö vaikka sähköpostia, mielelläni neuvon. :)

      Poista
  5. Hevostalli.netissä puhuttiin tänään että olet itkenyt bussissa aamupäivällä. Onhan kaikki hyvin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai niin. Annan sulle tämän neuvon, ei kannata uskoa kaikkea mitä tuollaisilla palstoilla kuulee. En ole bussissa itkenyt. Olen kyllä itkenyt, mutta en bussissa. Kaikki on kyllä hyvin. :)

      Poista
    2. Voi herranjestas, kiitos päivän parhaasta kommentista ano :D "Hevostalli.netissä puhuttiin tänään.." - Ensimmäinen mielikuva että Pipsa oikeen viihtyisi lööpeissä. Huh :D

      Poista
  6. Saako kysyä: seuraatko ollenkaan uutisia?

    VastaaPoista
  7. Tee ihmeessä itse aloite, jos haluat tutustua naapureihisi. Älä odota heidän aloitettaan, koska olet kuitenkin noin ulospäinsuuntautunut. Ja lähde miehen mukaan sinne punttisalille! Mä olen yli 130 kiloinen ja käyn itsekin salilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei Pipsa käy salilla. On kerran käynyt ja toiste ei mene. Siinähän sitä kerrasta saakin tarpeeksi tietoa lajin sopivuudesta.. Mutta ihan tosissaan komppi tälle. Itsekin olen reippaasti ylipainoinen (sata kiloa paukkuu), mutta rakastan käydä salilla ja treenata siellä tosissaan. Jos ihmisten katseita mietit, varmasti niitä saat osaksesi sielläkin, mutta et loppujen lopuksi vaikuta siltä, että ne sua kauheasti vaivaa! Joten kokeile sitä kuntosalia toisen kerran, voit jopa tykästyä siihen.

      Poista
    2. Johan Pipsa viime kerralla sanoi, ettei mene salille, vaan voisi ottaa salilaitteet kotiinsa. Joten kyllähän ne katseet vaivaa. Joten annetaanko jo asian olla?

      Poista
    3. Antakaa jo olla! Pipsa on sanonut ettei halua salille ja on senkin sanonu ettei katseet vaivaa. Älkää vääntäkö asiaa muuksi!

      Poista
    4. Minä siis tämä ensimmäinen anonyymi. En siis todellakaan tiennyt, että tästä on ollut puhetta aikaisemmin. Painain siis itse yli 130 kg ja silti käyn salilla. Ainakin meidän salilla ihmiset moikkaa toisiaan ja en ole koskaan kokenut, että kukaan katsoisi sen kummemmin kieroon salilla ollessani. En kyllä seuraakaan niin muitten katseita. Toista yhtä isoa ei ole salilla tullut vastaan mutta paljon ihan tavallisia ylipainoisia, jotka yrittävät pitää itsestään huolta. Jos joku mua katsoo, niin antaa kattoa vaan. Olenpahan varoittava esimerkki muille. Parempi kattella mua siellä kuin vaikka pizzeriassa tai hampurialinen kädessä. Kannattaa valita sali huolella, jos vaihtehtoja on. Niitä on niin erilaisia. On myös saleja, joissa keskitytään enemmän juuri terveyden hoitamiseen kuin lihasten kasvattamiseen ja esittelemiseen. Kyllä mäkin haluisin laitteita kotiin mutta sellaset, jotka kestäis mun painon ovat vaan niin kalliita ja järeitä, että parempi mennä vaan salille.

      Poista
  8. En tajua näiden sun videoiden koukuttavuutta, ehkä se on sun puhetyyli ja se, että puhut arkisista asioista kuin ne olisi jotenkin erikoisia. Elän kuitenkin ihan erilaista elämää, ehkä sekin sitten tekee susta kiinnostavan. Mutta pahasti koukussa olen ja varmaan jo kaksi vuotta. Mutta tsemppii sulle ja onnea uuteen kotiin, olet hyvä tyyppi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla, että koukuttuminen on tapahtunut. :) Oon tästä kuullut aiemmin ja aina vaan ihmetelly, et miten se on mahdollista. :) Hyvää kevään odotusta!

      Poista
  9. Minäkin jäin miettimään, että miten paljon seuraat uutisia? Tai millä tasolla "yleistietämyksesi" on..? Luulisi, että aikuinen ihminen tietää vähän esimerkiksi kirkonkin asioista, vaikkei kirkkoon kuuluisi tai olisi uskonnollinen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoisin yleistietämykseni olevan normaalilla tasolla, joistan asioista olen enemmän perillä kuin toisista. Seuraan uutisia vaihtelevasti. Kirkkoasia tuli vähän yllärinä, mutta mä oon aina kiinnostunut kasvattamaan tietämystäni ja onkin kiva, kun näin tapahtuu. :)

      Poista
  10. Kävin kurkkimassa :) Kiva blogi sulla =)

    VastaaPoista
  11. Samaa sukupuolta olevat eivät saa solmia avioliittoa Suomessa. Rekisteröidyn parisuhteen voivat solmia.

    VastaaPoista
  12. Sulla on oikeasti ihan tosi mahtava blogi :). Minusta olet aivan valloittava ja sinulla on tuollainen ihana ja värikäs persoona ! Mielelläni lueskelen blogiasi ja katselen videopostauksiasi. Tulee niin hyvälle mielelle kun joku on noin pirteä jne :).. Iihana :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. Kiva kuulla, että tykkäät. :)

      Poista