22.12.2013

Arvontamuistutus ja pieni viikonloppukatsaus


Muistuttelisin teitä ihanaisia että vielä ehtii osallistumaan Lumingerien lahjakortin arvontaan ja arvonnan voittajan ilmoitan heti huomisen puolella. Ja arvonnan onnettarena saa toimia rakas puolisoni tällä kertaa.

Mutta siis tästä klikkaamalla pääset itse arvontapostaukseen heittämään oman osallistumiskommenttisi. Arvonta sulkeutuu tänään klo 22.00!


*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Me
ollaan eletty risasesti ja saatu unirytmi vähän sekaisin kun ollaan heräilty aikalailla puolen päivän maissa. Mutta kerrankos sitä nyt lomalla... Muutenkin on ollut ihanaa kun on saanut nukkua pienen univelan pois - mitä en muuten tajunnut että mulla ees oli. Eikä mulla muuten ole nyt pariin päivään ollut huonoa olo, että olisikohan vaan johtunut pienestä stressistä mitä joku lukija taisikin ehdottaa. Hassua etten itse ole moista huomannut - mulla jos on stressiä niin sen huomaan siitä että saan noita mun epilepsiakohtauksia useammin. Minuutin aikana voi tulla vaikka parikin. Tai sitten tuo vatsaystävällinen piimä on auttanut mitä oon nyt aamuisin ottanut lasillisen. No niin tai näin mutta en valita kun kerrankin saa olla ilman huonoa oloa. 

Vietimme myöskin pitkän ajan siivoillessa. Kunnon joulusiivous jos siksi nyt voi tässä taloudessa sanoa. Tykkään kyllä kun mieskin osallistuu siivoukseen. Vielä meillä on edessä mikron ja uunin putsaus, mutta pidetään pieni hengähdystauko jonka aikana itse käyn tekemässä pienen pyörälenkin kun nyt ilmat vielä sallii. Oon myös tykännyt kun oon saanut askarrella, lueskella, kirjotella ja muutenkin vain olla ja nähdä ystäviä.

Joko siellä on otettu rennosti ja mieli on iloinen? Toivottavasti.

10 kommenttia:

  1. Mieli on iloinen, koska siun listaukset piristää aina kummasti. :) ihanaa joulunaikaa

    -ella

    VastaaPoista
  2. Ei vielä ehditä ottaa rennosti. Aamulla noustiin joskus kahdeksan maissa ja ollaan siivottu taloa joulukuntoon. Onneksi kaikki jouluruoat on tehty - ai niin, vegekinkku pitää tänä iltana vielä tehdä maustumaan...
    Mitä olet askarrellut? Entä mitä olet lukenut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta kohta pääset rentoilemaan ja rentoiletkin kunnolla, eiks ni? :) Näette huomenna mitä oon askarrellu. :) Ja iha noita hömppäkirjoja oon lukenu, tosin se kyl loppuu ku lopetettiin äidin kans niiden tilaaminen.

      Poista
  3. Onko joku sun läheinen joutunut sairaalaan, kun Instagrammissa oli kuva sairaalan joulusta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole. Ihan itse vaan olin sairaalassa ja siinä kuvasin sairaalassa ollutta joulukuusta.

      Poista
    2. Tehdäänkö sinulle GBP?

      Poista
  4. Millaisia sun epilepsiakohtaukset siis on?
    Itellä todettiin epilepsia pari vuotta sitten kun olin saanu puolen vuoden sisällä kaks tajuttomuus-kouristuskohtausta. Nyt on lääkkeet eikä oo minkäänlaisia kohtaukseen viittaavia oireita ollut niiden alottamisen jälkeen.
    Ootko aatellu käyväsi lääkärissä niiden takia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole siis sellaista kunnon epilepsiaa vaan ainoastaan ns. valoherkkyys eli valo laukaisee pienen silmien räpäytys kohtauksen jonka pystyy näkemään aika usein noissa Porinoissa. Oon mää lääkärissä epilepsiani takia ollut ihan pienestä pitäen mutta en ole tarvinnut lääkitystä enää vuosikausiin, varsinkin kun ei se lääkitys koskaan vienyt noita kohtauksia tyystin pois.

      Poista