25.6.2015

Perfume.fi alennuskoodit


Mainospostaus - sisältää mainoslinkkejä

Sain sähköpostiini taas ilmoituksen kivoista alennuskoodeista ja ajattelin ne jakaa teidän kanssanne jos vaikka tykkäisitte ostaa tuolta jotain. Itse olen tilannut tuolta tuon kuvassakin olevan Escadan Island Kiss hajuveden ja se tuli itselleni parissa päivässä, koska oli varastotuote. Seuraavaksi tuolta aion ostaa Escadan Sexy Graffiti hajuveden.

Alennuskoodilla saat 10% alennuksen, kun tilaat vähintään 50 eurolla, Pidä kiirettä, sillä tämä tarjous on voimassa vain 01.07.2015 asti.
Z825V7

Koodilla saat 20% alennuksen, kun tilaat vähintään 10 eurolla kosmetiikkatuotteita. Pidä kiirettä, sillä tämä tarjous on voimassa vain 01.07.2015 asti.
X6T2Y3

Alennuskoodilla saat 15% alennuksen, kun tilaat vähintään 150 eurolla ja ilmaisen toimituksen. Pidä kiirettä, sillä tämä tarjous on voimassa vain 01.07.2015 asti.
KU8C1

11 kommenttia:

  1. Sori, mutta mä en usko, että kovin moni siivooja pystyy säästämään tuloistaan merkkilaukkuihin, joita ostetaan kerralla noin montaa. Joku tässä mättää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se ymmärrettävää että se tuntuu siltä kuin joku mättäisi mutta en siltikään aio tehdä selontekoa raha-asioistani. Se ei valitettavasti ole minun ongelmani jos joku ottaa ongelman minun raha-asioistani. Valitan, mutta raha-asioiden selvittäminen ei kuulu blogiin.

      Poista
    2. Itse olen matalasti palkatussa työssä, mutta silti rahaa jää säästöön. Ostin keväällä uuden auton ilman lainaa. Yksi suurimmista säästöistä on se että en käytä alkoholia. Suurin syy on se että asumme mieheni kanssa edullisesti ja jaamme kulut. Kolmas syy on se että lapsia ei ole vielä siunaantunut :)
      Ja olen ymmärtänyt Pipsan tekevän myös kirjanpito hommia.

      Poista
  2. Näin viime yönä unta että olin sun kanssa merellä ja sulla oli laiva mikä olikin zeppeliini. Kyyti oli hurja. Lähemmin tarkasteltuna zeppeliini olikin lauantaimakkara pötkö! Lentelit makkarapötköllä ylt ympäriinsä! Oon ennenkin nähnyt susta unta, mut tää jää kyllä mieleen.

    VastaaPoista
  3. Hirmuisen monella on rahasta tiukkaa ja itse kullakin lainoja opinnoista asuntoon tai autoon, mutta moni pystyy silti säästämään tavoitettaan varten - on se sitten matka tai laukku, tai matkalaukku. Usein se säästäminen tiettyyn asiaan tarkoittaa sitä, että jostakin muusta tingitään. Mutta miksi jotkut ajattelevat, että toisen pärjääminen (tai minkä tahansa asian ostaminen) on aina itseltä pois? Vai ihanko uteliaisuuttaan kyselevät mistä rahat tulevat? Bloggareita ihaillaan mutta samalla myös kadehditaan, ja kateus tavaroista tai rahasta on säälittävää. Mä olisin paljon mielummin kateellinen toisen terveydestä, parisuhteesta, perheestä, onnellisuudesta tai vaikka ammattillisesta kutsumuksesta. Ne on asioita, joilla on oikeasti arvoa.

    VastaaPoista
  4. Itse olen sinkku, en kylläkään siivooja. Minulla ei ole LV:n laukkuja, mutta muita merkkilaukkuja kylläkin. Eikait kukaan aikuinen oikeesti ole kateellinen, vaikka toinen ostelisikin LV:n tmv. laukkuja? Eihän? Ollaan onnellisia siitä, mitä itsellä on.

    VastaaPoista
  5. Kiitoksia näistä kommenteista. Haluan nyt vain ilmoittaa, etten aio enää julkaista tämän tyylisiä kommentteja. Asia on käsitelty blogissa ja jos sitä pitää vielä ihmetellä, niin saa tehdä jossain muualla tai itsekseen mutisten, ei täällä. Eli nyt tästä mun rahankäytöstä sun muusta tähän liittyvästä ihmettely saa loppua. Asia on tullut nyt molemmilta kannoilta selväksi ja lisäjankutus ei kumpaakaan hyödytä. Sanon tämän ettei tarvitse alkaa ihmettelemään miksi en julkaise kommenttia.

    VastaaPoista
  6. Haihtuuko nuo Escadan tuoksut sinusta kauhean nopeasti? Ostin elämäni ensimmäisen Escadan tuoksun ja vaikka se on pullossa ihana, jo muutaman minuutin kuluttua en pysty haistamaan iholtani mitään. Onkohan minulla nyt joku maanantaikappale vai onko nuo tuoksut jotenkin outoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne minusta, kyllä mä ainakin haistan ranteeseen laittamani suihkauksen vieläkin. Aamulla siis laitoin. Tähänkin kyllä oon kuullut, että voi olla niin ihmisestäkin kiinni kun tuoksuthan reagoi eri tavalla eri ihoilla. Mut voi tietty olla maanantaikappalekin. Voisiko joku sukulainen tai kaveri kokeilla, miten tuoksu käyttäytyy heidän ihoillaan?

      Poista
    2. Mulla on Escadan Sexy Graffiti ja Rockin' Rio. Tuo Sexy Graffiti kans haihtuu mun iholta tosi nopeasti, en enää itse tunnin päästä haista sitä ollenkaan :( Muuten on kyllä yksi suosikkituoksuni. Rockin' Rio pysyy huomattavasti paremmin. Että kai se vain tosiaan riippuu niin paljon noista kemioista. Houkuttaa kokeilla tätäkin tuoksua mikä sulla Pipsa on, oot saanut sen näyttämään niin houkuttelevalta :) Ja mä olen hulluna hajuvesiin :D

      Poista
    3. No kunhan saan tuo Sexy Graffitin itselleni, niin pitää testata että haihtuuko tuoksu nopeammin. Siellä ois nyt 1.7. saakka tuo alekoodi voimassa, et jos tykkäät ostaa jotain hajuvettä. Itsekin ajattelin siis tuon Sexyn tilata.

      Poista